25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin
10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬
Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱
Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..
M28
Kommentit (1724)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme hyvin avoimia toisillemme myös existä. Tapasimme vaimoni kanssa 36 vuotiaina. Ensimmäisen kerran kun hypäsimme sänkyyn olin ihan myyty niin kovaa oli kyyti. Sitten vain yksi ilta tuli puheeksi montako kumppania kummallakin on ollut. Sanoin että aika kiire oli nuorenamiehenä ja arviolta kyllä 100 naista on ollut minulla. Johon hän sanoi voi olla ainakin 200 rakastajaa jopa enemmän ja nauroi. Keskustelimme asiasta ja hän sanoi että, olen ollut seksuaalisesti aktiivinen jo nuoresta ja antanut mennä. Nyt ollessamme 45 ikäisiä ja naimisissa seksiä on jos mahdollisuus niin joka päivä. Käsitääkseni hän on jonkinlainen nymfo jonka on pakko saada mutta hienosti menee parisuhteessa. Minua ei häiritse hänen entisten rakastajien määrä, elämme nyt tätä hetkeä ja mahtavaa on.
Onneksi olkoon. Hyvä että oli tarpeeksi munaa ottaa halukas nainen kumppaniksi. Paljon par
Löysivät ainakin toisensa, satasen tai ylikin eroa kumppanimäärässä mutta kolminumeroisissa luvuissa pyöritään eli melkein tasoissa ollaan. Siinä onkin kiva miettiä yhdessä tautisaldoa, mahdollista ehkäisyn pettämistä sekä sitä, millainen se viides, kymmenes tai sadas kumppani oli varustukseltaan ja taidoiltaan jne.
treffit kirjoitti:
No voihan jaiks ja gasp sentaan.
Jos neitsyita himoat niin tervemenoa vaikka Saudi-Arabiaan.
Tiedän että yritit rinnastusta mutta vähän kusahti nyt siihen miten eh, aikaisin pitäisi aloittaa ja miten tarkasti vartioivat siellä näitä. Mutta pääasia että melkein ajattelit heittoasi. Aina ei voi onnistua. Joskus voisi kuitenkin. :P
Hehe tollanen lukema nyt tulee jo yhdessä viikonlopussa (ja olen mies). Jossai seksibileissä ollu 6-8 ihmistä kerrallakin...
Tosiaan parasta, että miehet pelaa ja me Miehet hoidellaan panohommat sekä naisten että miesten kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että mitä enemmän irtosuhteita, sitä enemmän maassa mielisairaita. Fakta: Suomi on OECD-maiden sairain mielenterveysmittareilla ja ykkösenä promiskuiteetissa.
Seksiä harrastetaan kuitenkin vähemmän, mutta seksitauteja riittää muille jaettavaksi vrt. 60-luvuun, jolloin pariskunnat vielä harrasti seksiä keskimäärin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet = 25-35v?
Kertoiko se tutkimus (johon ei ilmaantunut linkkiä), monenko naisen kanssa samanikäiset miehet ovat maanneet?
keskimäärin yhtä monen tietysti, mutta se on kun pienellä osalla miehistä se luku on 500 ja muilla tyyliin 2.
Olisi syytä solmia avioliitto ja perustaa perhe. nuori mies, kuule ajoissa.
Yli 25v naiset on pilalla ja puhki naituja. Painolastia.
T. Leonardo
Eihän tuo nyt niin paljon ole. Naisystävälläni on paaaljon enemmän, mutta eihän se, mitä hän on ennen minua tehnyt ole mitenkään itseltäni pois. Minusta on vain hyvä, että naisella on paljon kokemusta, koska omani on ainakin oppinut aikoinaan kaikenlaista kivaa, ja nyt minä saan nauttia siitä kaikesta😉.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet = 25-35v?
Kertoiko se tutkimus (johon ei ilmaantunut linkkiä), monenko naisen kanssa samanikäiset miehet ovat maanneet?
keskimäärin yhtä monen tietysti, mutta se on kun pienellä osalla miehistä se luku on 500 ja muilla tyyliin 2.
Pointti on kuitenkin siinä, että harva paheksuu miesten kokemusta, mutta nainen ei muka saisi olla kokenut tai on pilalla. Ei ole, olen erittäin tyytyväinen, että naisellani on aikaisempaa seurustelu- ja seksikomusta.
No jos miehellä on satoja, niin samallalailla se on red flag
Olen ollut peräti yhden miehen kanssa enkä ole vielä toistaiseksi pari vuotta eron jälkeenkään tätä lukua nostanut. Omassa kuplassani yleensäkään ei ole mitään kauhean hurjia määriä seksikumppaneita kellään, ja tiedän vain pari yhden yön juttuja harrastanutta naista omasta ikäluokastani. Itse olen siis 33.
Mutta toisaalta ei pidä mitenkään edes harrastaa yhdenyön juttuja saadakseen minun näkökulmastani ison "body count"in.
Jos harrastaa seksiä melko helposti tapaillessa ja suhde ei sitten jatkukaan niin kyllähän siinä ehtii ihan helposti tulla monta kumppania jos ajatellaan vaikka että teininä on parit seurustelut, sitten joku festarikesäromanssi, joka ei syksyllä jatkukaan, sitten jatko-opiskellessa tapailee muutamien vuosien aikana neljää miestä joista ei tulekaan oikein mitään suhteina ja viimeisestä erosta toetessa etsii pelkkää seksiseuraa ja näitä tulee koeajettua vaikka kaksi ennen kuin löytyy hyvä järjestely. Tadaa, ei tarvitse olla mitään holtitonta itsensä jakamista tai ventovieraiden kanssa sänkyyn päätymistä ja kumppaneita onkin ollut "jo" kymmenen ennen kuin ehkä perustaa perheen jonkun kanssa.
Minulle seksi on todella pyhä ja vain sitottuneessa suhteessa tapahtuva asia, mutta kaikille ei ole näin. En tajua miksi naisia sheimataan siitä, että on ollut jonkun muunkin kanssa? Samalla kuitenkin valitetaan myös jos naiset eivät "anna" ja ruikutetaan miten vaikeaa on löytää seksuaalista naista.
Joidenkin miesten fantasia tuntuu olevan ihan joku meemitason nainen, joka upean kauniina neitseenä -mutta huom! omaa seksipommiuttaan ymmärtämättä- odottaa sinne minne ikinä ikään asti että tapaa juuri tämän nettijurnuttajamiehen ja hänet tavatessaan muuntautuu tämä ujo neitsyt kyltymättömäksi seksipedoksi, jonka oma seksuaalisuus vielä toimii juuri miehelle mieluisalla tavalla eli tyttö huokailee ja voihkii jo peniksen nähdessään ja on rietas ja rohkea -muttei liian, ettei mene pupu pöksyyn sulholla!
Oudosti näitä miehiä on sekä peräkammarin neitsyissä että koko kylän mieshuorissa.
En itse edes halua tuoda esille tiettyjä asioita itsestäni seuraa etsiessä, kuten että olen ollut vain yhden miehen kanssa. Kokisin sen vain houkuttavan vääränlaista porukkaa kuten juuri epävarmoja miehiä. Toki voisin sitä väärää mielikuvaa varmaan loiventaa sanomalla että exällä oli jäätävän iso varustus ja että kaikki kinkyilyt tuli kokeiltua ja ihanaa oli 😁
Tässä ei puhuttu sadoista, vaan 10-15:stä. Se ei ole paljon, jos ikää on kertynyt edes hiukan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei puhuttu sadoista, vaan 10-15:stä. Se ei ole paljon, jos ikää on kertynyt edes hiukan.
Hah, siis ihan sama mistä puhutaan. Miksi edes puhutaan naisen tai miehen kumppaneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, siis ihan sama mistä puhutaan. Miksi edes puhutaan naisen tai miehen kumppaneista.
Tottakai sillä on merkitystä. Ei nyt neitsyt tarvi olla, mutta jos on koko kylälle jakanut - niin kyllä se kertoo MT ongelmista ja helvetin huonosti itsetunnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tuota sanois. Kokemus ei ole hyväksi oikeastaan missään.
Mieluummin kyllä palkkaan kokeneen rakennusmestarin, maksan hammaslääkärille tai valitsen kokeneen lääkärin. Kieltenopettaja tai vaikka maalarikin saisi olla kokenut.
Mutta palkkaatko se kokeneem, töitä liikaa tehneen burniksen tai alkoholismin rajalla keikkuvan työhönsä kyllästyneen rakennusmestarit, lekurit tai maalarin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihmisiä ihmisiä kiinnostavan, koska säännöllisen väliajoin tulee uusi ketju, jossa naisten seksikokemusten määrää kauhistellaan. Tämänkin ketjun aloituksesa luki "jaiks". Me miehet saamme naida kaikkea mitä liikkuu, mutta naisten pitää olla kainoja ja kokemattomia, mielellään neitsyitä. Aina sama kaksinaismoralismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihmisiä ihmisiä kiinnostavan, koska säännöllisen väliajoin tulee uusi ketju, jossa naisten seksikokemusten määrää kauhistellaan. Tämänkin ketjun aloituksesa luki "jaiks". Me miehet saamme naida kaikkea mitä liikkuu, mutta naisten pitää olla kainoja ja kokemattomia, mielellään neitsyitä. Aina sama kaksinaismoralismi.
Ei se miehellekään etu ole; jos on kaataja. Vain miesten mielestä se on etu
Kukapa houran haluaisi rinnalleen, hyh!
Olen jo vanhempi ukko. Jäin sitä pohtimaan olisiko sittenkin parempi että naisella tulisi kokemusta enemmän nuorena seksistä, sitten jos ja kun alkaa joskus ehkä parisuhteeseen, ei tarvisi enää haikailla vanhempana vaikkapa isomman munan perään kun nuorena ei tullut kokeiltua. Käykö sitten niin jos alkaa vakavaan parisuhteeseen ettei seksi enää suhteessa kiinnosta kun kokeillut vähän kaikkea.
Mieluummin kyllä palkkaan kokeneen rakennusmestarin, maksan hammaslääkärille tai valitsen kokeneen lääkärin. Kieltenopettaja tai vaikka maalarikin saisi olla kokenut.