Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin

Vierailija
05.12.2019 |

10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬

Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱

Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..

M28

Kommentit (1701)

Vierailija
1641/1701 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Eihän tuo ole edes paljon. Jos neitsyys menee keskimääräisesti 17v. 35-17=18 vuotta panemista. Eli alle 1 partneri vuodessa.

2. Mitä sillä on merkitystä jos harrastaa seksiä ulkomaalaisen miehen kanssa? En tajua asia yhteyttä.

3. Ja kuinka miesten pelaaminen liittyy naisten seksielämään. Häh? Makes no Sense eihän ne liity toisiinsa yhtään.

”25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin

10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬

Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱

Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin”

Vierailija
1642/1701 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun miehiä pelottaa seksistä nauttivat naiset.

N50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/1701 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Eihän tuo ole edes paljon. Jos neitsyys menee keskimääräisesti 17v. 35-17=18 vuotta panemista. Eli alle 1 partneri vuodessa.

Valtava määrä, miksi ei harrasta seksiä suhteessa? Tai jos harrastaa, miksi kaikki suhteet epäonnistuu? 

Vierailija
1644/1701 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun miehiä pelottaa seksistä nauttivat naiset.

N50+

Alati uusista seksikumppaneista nauttiviat naiset, ja vain koska eivät välttämättä ole rehellisiä asiasta jos parisuhdemielessä tavataan. Lumput aina haluaa sekoittaa seksin ja seksikumppanit, vaikka ne on eri asioita. No, ymmärtäähän jokainen miksi.

Vierailija
1645/1701 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aloitus kertookin mainiosti sen, miksi kannattaa keskittyä niihin miehiin joilla on itselläänkin sitä kokemusta. Ei tarvitse katsella silmien pyörittelyä ja kuunnella huokailua, kun miehellä on itselläänkin ne samat 20+ partneria ja kimpat sun muut kokeiltu.

Minkä takia tuo mies tyytyisi sinuun kun vanhenet? Järkevästi ajateltuna hän alkaa taas katsella nuoria naisia hetken päästä.

Nyt on näin sivullisena ihan pakko kysellä, että millä logiikalla? Ja miten niin taas?

Mies, jolla on vientiä, ei tyydy vanhaan naiseen. Usein eivät muutenkaan tyydy yhteen.

Vierailija
1646/1701 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse erotan seksin ja suhteen toisistaan. Seksi on seksiä ja suhde eri asia. Näen tanssilattialla kenen kanssa minulla voisi seksissä synkata.

Jos ne on eri asia, niin miksi suhteessa ei saa harrastaa seksiä muiden kanssa?

Vierailija
1647/1701 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on ollut viisi elämäni aikana ja naisia varmaan 30 - 40. Viimeiset neljä vuotta olen ollut yhden ja saman kanssa joten 25 ikävuoteen mennessä nuo muut tuli läpikäytyä. Minä olen siis ap:n haluaman kaltainen nainen varmaan koska en ole jokaisen vastaantulevan miehen kanssa ollut. Naisistahan hän ei kirjoittanut mitään. 

Kaksi naista ei voi harrastaa seksiä, sitä ei lasketa seksiksi. 

Vierailija
1648/1701 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kohta 47v ja miehiä on ollut pyöreä 0. Saanko nyt sädekehän? En tosin arvota ihmisiä sen mukaan kuinka monen kanssa ovat touhunneet tai ei, enkä voi sietää ihmisiä, jotka moralisoivat toisia em. perusteella.

Vierailija
1649/1701 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä ihan sama monenko kanssa nainen tai sen enempää mieskään ollut, molemmille sama elämä.

Et sinä haudassa saa korkeempaa kruunua, vaikka olisit neitsyt, tai maannut jokaviikko uuden miehen kanssa. (olettaen että et ole naimisissa...)

Vierailija
1650/1701 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä ihan sama monenko kanssa nainen tai sen enempää mieskään ollut, molemmille sama elämä.

Et sinä haudassa saa korkeempaa kruunua, vaikka olisit neitsyt, tai maannut jokaviikko uuden miehen kanssa. (olettaen että et ole naimisissa...)

Eikä se naimisissa oleminenkaan ole kuin enintään hidaste. Itsekin ihmettelen tuota partnerien määrän paheksumista. Ikää on 50+ ja seksikumppaneita on ollut tänä vuonna jo kaksi.

Vierailija
1651/1701 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän yllättäen N=H jälleen kerran.

Vierailija
1652/1701 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä on, montako seksikumppania naisella on ollut? Korkeintaan hyvä asia, että naisella on kokemusta🤌

M36

Vierailija
1653/1701 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tasa-arvoa Suomessa vieläkään.

Vierailija
1654/1701 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui kauhea. Itsellä tupla määrä ja olen ollut useamman ei suomalaisen kanssa. Minun kanssa ei voi perhettä perustaa?

Vierailija
1655/1701 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi

Vierailija
1656/1701 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi määrittelee niin, että nainen on emansipoitunut, kun on monia seksisuhteita. Mies on sika, jos sillä on yhtään seksisuhdetta. Tasa-arvoahan tämä taas. Ja jos femistit täällä alkavat väittää vastaan, niin miettikäähän mistä tämä käsitys on tullut. Se ei ole unta.

Vierailija
1657/1701 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt itse ketkä niitä seksipalveluita ostavat?  Miehet vai naiset?? Ja tuskin ne naiset ovat lesboja kaikki olleet, kyllä ne on miehet jotka ovat myös sekstailleet!!

Mutta edelleen on tabu kun nainen on yhtä seksuaalinen kuin mies. AP on vain tyhmä kun ei ymmärrä olevansa sovinisti. 

Vierailija
1658/1701 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan näihin provoihin mene. En usko, että määråt on monellekaan ongelma. Suhteessa aloitetaan aina puhtaalta pöydältä..tai no pitäisi aloittaa ainakin. Kummankin sukupuolen seksillä kehuskelevat edustajat ovat vaan mauttomia mielestäni.

Vierailija
1659/1701 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikista pahin vaihtoehto on nainen, jota ei seksi kiinnosta. Sitä paitsi kokenut nainen tietää paremmin mikälaisen mies hänelle sopii pitkään parisuhteeseen. Ei ole mitenkään helppoa kohdata omaa sielunkumppania, se voi löytyä heti nuorena tai myöhemmin tai ei ollenkaan. Mitä pidempään venyy sen enemmmän ehtii miehiä kokeilemaan.

Vierailija
1660/1701 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi