25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin
10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬
Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱
Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..
M28
Kommentit (1701)
Mä oon 31-vuotias ja olen ollut vain 1 miehen kanssa eli avopuolisoni kanssa. Ruvettiin seurustelemaan kun olin 17-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 31-vuotias ja olen ollut vain 1 miehen kanssa eli avopuolisoni kanssa. Ruvettiin seurustelemaan kun olin 17-vuotias.
Et siis voi tietää. saatko hyvää vai huonoa seksiä.
Mä oon kanssa sitten neitsyt Maria. Vain yhden kanssa harrastin seksiä ennenkuin löytyi aviomies. Mä vähän epäilen tuota tutkimusta. Muutama vuosi sitten uutisoitiin että suomalaiset harrastaa paljon vähemmän seksiä kuin aikaisemmat sukupolvet. Taitaa olla vaan nukkukavereita
Se on oikeastaan huvittavaa, että nuorena poikana piti aina valehdella miespuolisille kavereille kuinka monen naisen kanssa on maannut.
Nyt lähes viiskymppisenä miehenä miehenä joutuu valehtelemaan uusille naisystäville alaspäin kuinka monen naisen kanssa sitä on maannut, kun epäilee että ne eivät tykkäisi todellisesta numerosta.
Niin se elämä menee, ehkä pitäisi olla tosi onnellinen että tilanne on nyt tämä.
Nykypäivänä on ihan normaalia että 25-35v nainen on maannut 10-15 miehen kanssa KERRALLA (gangbang)
Eihän tuo nyt paljon ole. Samanikäisillä keskivertomiehillä on varmaan samankaltaiset lukemat. Ujoilla tai negaavilla sitten vähemmän, hyvännäköisillä ja rennoilla tyypeillä enemmän.
Miksi nuo numerot ketään kiinnostaa?
Eiköhän nykypäivänä ole ihan sama, naiset ja miehet ovat samanarvoisia.
Vain jotkut sairaat incelit laskevat nollaa ja itkevät.
Vierailija kirjoitti:
Se on oikeastaan huvittavaa, että nuorena poikana piti aina valehdella miespuolisille kavereille kuinka monen naisen kanssa on maannut.
Nyt lähes viiskymppisenä miehenä miehenä joutuu valehtelemaan uusille naisystäville alaspäin kuinka monen naisen kanssa sitä on maannut, kun epäilee että ne eivät tykkäisi todellisesta numerosta.
Niin se elämä menee, ehkä pitäisi olla tosi onnellinen että tilanne on nyt tämä.
En tiedä, millaisten naisten kanssa olet tekemisissä. Itse olen reilu 50, ja avioeron jälkeen tapaillut monia naisia. Ei ole yhdenkään kanssa puhuttu näistä. Ikähaarukka ollut 30-50. Varsinkin ikäiseni tajuavat että kaikilla meillä on ollut elettyä elämää, ja ainoa mikä merkitsee on nyt ja tässä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, harvoin tulee "maattua".
Olen se ksissä aktiivinen ja harrastan sitä vaikka missä asennoissa. Partnerilukumääräkin on _huomattavasti_ tuota suurempi. Kumppaneiden joukosta löytyy ulkomaalaisiakin, tokihan ruotsalaiset ulkomaalaisiksi lasketaan?
Nyttemin olen vakiintunut, mutta ai että olen kokemukseni ansiosta taivaanlahja puolisolleni! Harmi, että joudut jäämään tällaisesta osattomaksi ap, mutta kaikki miehet eivät voi saada se ksissä taitavaa naista tai ylipäätään naista :(
Jakorasia ei ole mikään saavutus miehelle.
Kun rouva oli neiti, niin hän ennen tapaamistamme oli ollut noin 30 miehen kanssa panemassa ja rouvanakin muutaman. Entäs sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras logiikka koskaan! Jos seksi on hyvää ja nautinnollista, se on sitä. Samalla periaatteella et voi sanoa vaikka fazerin sinistä hyväksi suklaalsi, vaikka rakastaisit, jos et ole syönyt sattumalta toista. Voi jeesus
Noin harvan? Kyllä sieltä puuttuu nolla jostain kohtaa.
Itellä oli naisia pitkälle toista sataa 25v iässä ja lisää tullu sen jälkeen.
M40
Vierailija kirjoitti:
Noin harvan? Kyllä sieltä puuttuu nolla jostain kohtaa.
Itellä oli naisia pitkälle toista sataa 25v iässä ja lisää tullu sen jälkeen.
M40
Näistä ei-suomalaisia ehkä 50 - 60
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
, olen aivan ekstaasissa.
Paras logiikka koskaan! Jos seksi on hyvää ja nautinnollista, se on sitä. Samalla periaatteella et voi sanoa vaikka fazerin sinistä hyväksi suklaalsi, vaikka rakastaisit, jos et ole syönyt sattumalta toista. Voi jeesus
Kyllä minä luulin saavani hyvää exän kanssa, mutta ei todellakaan! Nyt kun on uusi mies. olen taivaissa. Seksi ei ole enää pikaista ja pakonomaista "tuottamista" vaan iloista antamista!
Orgasmit 10 kertaistuneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo ajattelutapa. Sehän on hyvää kun se riittää ja siinä on oma rakas, eikä mikään random. Ja parisuhteessa olevat voivat yhtälailla olla kokeilunhaluisia ja löytää sen, mistä molemmat nauttivat erityisesti.
Pitänee siis ottaa 15 miehen loppukiri 😂😂
Luulis kilttimiehenkin kerran saaneen. Vaikka vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Toukokuussa 25v, enkä ole miestä kädestä pitänyt. Joten, jos tuollaiseen gallupiin silloin osallistun, niin ainakin ensi vuoden tilastoja olen konservatiivisille inceleille kaunistamassa ;)
Eihän tuossa aloituksessa eikä sen jälkeenkään kerrottu, mikä tutkimus ja minkälaisella metodilla tehty. Oman elämänkokemukseni mukaan ihmisillä ei ole noin paljon seksikokemuksia keskimäärin ainakaan Suomessa. Tämä on hyvin pidättyväinen työ- ja velvollisuuskulttuuri, jossa on vaikea muodostaa intiimejä suhteita. Olisi mielestäni suotavaa, että vapaampi kulttuuri leviäisi ja ihmiset tosiasiallisestikin voisivat paremmin löytää toisensa lyhyisiinkin toisiaan kunnioittaviin suhteisiin, jossa myös seksuaalisuutta voisi toteuttaa.
Mulla oli kymppi rikki jo 20 -vuotiaana. Nyt parisuhteessa yli vuoden eikä tuollaiset tilastot muuta käsitystä itsestäni mitenkään. N22
Henkilökohtaisesti näin miehenä voin sanoa että aivan ihan sama, ei kyllä heilauta mitenkään kuinka monen miehen kanssa naisystävä on maannut, enkä koskaan kysy, kun asia ei mulle kuulu, kun ei tässä itsekään ole mitään kristillisen munkin elämää ole harrastettu.