Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin

Vierailija
05.12.2019 |

10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬

Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱

Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..

M28

Kommentit (1701)

Vierailija
1621/1701 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan soittaa yhdelle latinomiehelle, pillu ihan märkänä, tekis kunnon krapulajyystöä mieli.

Saa lykkiä mua edestä ja takaa isolla suonikkaalla kalullaan kun voihkin kiimasta ja otan lastit sisään ja mihin vain. 

Onneksi olen vapaa naimaan ketä haluan, koska haluan, eikä ole pakko naida ollenkaan sillon kun ei huvita, vaimothan joutuvat makaamaan aviomiestensä alla, vaikka heitä ei kiinnostaisi yhtään. 

n24

Tuo onnistuu vain hetken aikaa. Sitten hiekkaa tulee tunnetusti rattaisiin

mies51v

En tiedä mitä tarkoitat, elän hetkessä enkä ole menossa latinon kanssa naimisiin.

Nussin vain kun panettaa, kun ei paneta, en sitä tee. Voin olla hyvin ilman seksiä, mutta kun kova kiima iskee, kullia saan onneksi helposti.

n24

Tarkoitan, että yleensä aktiiviset seksin (irtopanoja) harrastajat nuorena tekevät jostain syystä täyskäännöksen keski-iässä

mies51v

Mitä kummallista siinä on, seksi on nuorten ihmisten aktiviteetti, ei keski-ikäisten ja vanhusten. 

Et kovin älykäs ole ikäiseksesi jos sitä ihmettelet.

n24

:-) Minä muistelen kyllä toisin. Riittääkö ikä tytöllä tietämykseen asiasta?

mies51v

Ei se mun vika ole, jos sulla oli ikäisenäni poikuus tallella. Ongelmasi on selvästi, ettet ole saanut panna riittävästi.

n24

:-( Nyt kyllä voimaannuit oikein kunnolla. Saanko edes rahalla?

mies51v

Vaikutat hellältä rakastelija-tyypiltä, mä haluan eläimellistä jyystöä.

n24

Niinhän ne kaikki:-( Resurssien puitteissa mennään

mies51v

Sinulta siis puuttuu resurssit, eli kärsit impotenssista?

Mähän sanoin, että seksi on nuorten aktiviteetti, ei vanhojen tätien ja setien.

n24

Luulen että mies51 viittasi tähän tuolla riittääkö ikäsi -kysymyksellä. Eli 24 vuoden elämänkokemuksella ei ehkä kauheasti kannattaisi tehdä oletuksia keski-ikäisten seksielämästä.

Ei siihen omaa kokemusta tarvita, biologia sen sanoo että ton ikäiset on jo toinen jalka haudassa eikä natisevien ja virtsankarkeilevien kehojen kanssa ole enää normaalia naida.

Entä kun ton ikäsen selkään iskee joku noidannuoli kesken aktin, ei kovin kivaa. Hyi.

Seksi on tarkoitettu nuorten vartalojen paukutuspuuhiin.

n24

:D Voi että kun nähtäisiin ja katottaisiin kumpi on toinen jalka haudassa....Ikäpolvesi miehet on hyvin usein ruususia nykyään...huonojen testojen takia..

huomasitko kun voimaannuin? Viimeinen sykähdys ennen loppua.. 

mies51v

Huomasin, nyt vois pieni vihapano ikäiseltäsi papparaltakin irrota. Mutta laukeaisit kuitenkin heti.

n24

Ajan säästämiseksi ja mielipahan välttämiseksi: valitse se latino.

Vaarilla on kutistunut 16cm.

Hetkinen nyt. Tuo pitää ilmoittaa jos noiden kanssa pyörii, phyi

mies51v

Hetkinen nyt! Mitä PHYI:tä meissä latinoissa on? Tai mitä vikaa meidän ihon värissä?

Ei teissä olekaan mitään vikaa, vaan siinä naistyypissä joka teitä jahtaa. Tiedät kyllä tämän varsin hyvin.

mies51v

Äijä haukkuu innolla ulkkarit vierasviljelmillään ja ilmoittaa että heidän kanssaan olleet naiset on jotenkin "merkityiksi". Kun joku ulkkari nostaa kissan pöydälle, vika onkin vain siinä "naistyypissä, joka heitä jahtaa." 

Kuinka pahasti sä ajattelit itses nurkkaan maalata?

Minä uskon siihen mitä minä näen. Jos joku maa on köyhä ja korruptoitunut, niin siihen on joku syy ja se syy en ole minä ja tuskin sinäkään, wink.

mies51v

Pysy asiassa. Mitä tarkoitti tuo vierasviljelmä-heitto, jos se ei ole ulkomaalaisvastainen? Jos naisella on mieshistoriassa ulkomaalainen, leimasit hänet juuri "naistyypiksi, joka heitä jahtaa". Aiemmin totesit, että nämä naiset "yleensä tiedetään valmiiksi."

Tuo maahöpinä ei liity millään tavalla asiaan, ja tiedät sen varsin hyvin.

Minähän vastasin jo tuohon. Yleensä tuo naistyyppi ei jätä sitä yhteen:-) vaan kyllä heikossa itsetunnossaan hakee lisää kun joku on valmis valehtelemaan ja puhumaan lööperiä saadakseen pesää.

mies51v

Latinot jopa valehtelee ja puhuu lööperiä saadakseen pesää?! Really?

Suomalaiset ei tee koskaan tuota, ei ikinä.

Pieni lainaus samasta ketjusta, sivu 14-15:

"Ette te kuitenkaan pysty. Pari kaunista sanaa ja avot"

- mies51v:n kommentti siihen, että naistenkaatajat kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
1622/1701 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuo pappa vielä vähän aukoo päätään, saa alkaa varoa ettei pää aukee joku ilta pimeällä kadulla. Antanut sen verran tarkkoja koordinaatteja henkilöllisyydestään ja nyt suututtanut tummat ja tuliset lajitoverinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/1701 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tuo pappa vielä vähän aukoo päätään, saa alkaa varoa ettei pää aukee joku ilta pimeällä kadulla. Antanut sen verran tarkkoja koordinaatteja henkilöllisyydestään ja nyt suututtanut tummat ja tuliset lajitoverinsa.

Tuco Salamanga opettaa käyttämään kolumbialaista kravattia?

Vierailija
1624/1701 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sentään harrastavat seksiä sellaisten kumppaneiden kanssa jotka haluavat myös seksiä. Monet miehet ostavat seksiä... 

Ei aivan näin mustavalkoista kuitenkaan. Tai no tavallaan kyllä. Tästä nyt ei niin paljon puhuta, mutta naiset maksavat myös seksistä yhä useammin ja matkat Gambiaan eivät ole välttämättä pelkästään naisten kulttuurin-nälkää. 

Vierailija
1625/1701 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista naisista on pillunjakokoneita. Kyllähän sellaiseen lastinsa voi laskea, mutta ei sitoutua.

Vierailija
1626/1701 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki ihmettelevät monenko miehen kanssa nainen on maannut. Miten se eroaa miesten seikkailuista? Jos keskimäärin jokatoinen viikonloppu käyn baarissa ja aina sieltä löytyy joku kotiin vietäväksi. Voi olla uusi- tai vanhatuttu ei mua niin paljoa kiinnosta ja usein se ilta päätyy yhdyntään, tarpeiden tyydytystä vain haen eli seksiä. Ja olen tätä harrastanut jo 15vuotta ja laskemisen olen lopettanut jo vuosia sitten..

Vierailija
1627/1701 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista naisista on pillunjakokoneita. Kyllähän sellaiseen lastinsa voi laskea, mutta ei sitoutua.

Eli sinä voi vapaasti paneskella maailmalla ketä sattuu, ja säilyt "aviomiesmateriaalina" ja kun saman tekee nainen onkin asia toinen!

Vierailija
1628/1701 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että mitä enemmän irtosuhteita, sitä enemmän maassa mielisairaita. Fakta: Suomi on OECD-maiden sairain mielenterveysmittareilla ja ykkösenä promiskuiteetissa.

No Hei kyseessä ei ole syy-seuraussuhde, eli irtosuhteet eivät aiheuta mielenterveysongelmia.

Tai sitten aiheuttavat. Hyperseksuaalisuus on liitetty sekä kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0… että skitsofreniaan.

No juurihan todistat että irtosuhteet ei aiheuta mielentervrysongelmia. Hyperseksuaalisuus liittyy osalla potilaista maaniseen vaiheeseen eli hyperseksuaalisuus on sairauden oire, irtosuhteet ei ole kaksisuuntaisen mielialahäiriön syy.

Se jaksaa aina ihmetyttää kuinka niin monet miehet ovat valmiita käyttämään hyväksi naisia aina vain ilman mitään moraalia esim juurikin em sairauden maanisesta vaiheesta kärsiviä sairauden vuoksi hyperseksuaalisia naisia. Jokainen normaali ihminen näkee että ihminen on aivan sekaisin, sairas eikä halua sekaantua sellaiseen paitsi moni mies joilla ei ole mitään moraalia eikä empatiaa naisia kohtaan, kunhan pääsee kiksauttamaan, panemaan halvalla. Kiva jos sellaisen kanssa saa lapsen.

Vierailija
1629/1701 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, harvoin tulee "maattua".

Olen se ksissä aktiivinen ja harrastan sitä vaikka missä asennoissa. Partnerilukumääräkin on _huomattavasti_ tuota suurempi. Kumppaneiden joukosta löytyy ulkomaalaisiakin, tokihan ruotsalaiset ulkomaalaisiksi lasketaan?

Nyttemin olen vakiintunut, mutta ai että olen kokemukseni ansiosta taivaanlahja puolisolleni! Harmi, että joudut jäämään tällaisesta osattomaksi ap, mutta kaikki miehet eivät voi saada se ksissä taitavaa naista tai ylipäätään naista :(

Kokemusta voi kartuttaa muutenkin kun lisäämällä kumppanien määrää. 

Vierailija
1630/1701 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten kirjoitti:

Miksi kaikki ihmettelevät monenko miehen kanssa nainen on maannut. Miten se eroaa miesten seikkailuista? Jos keskimäärin jokatoinen viikonloppu käyn baarissa ja aina sieltä löytyy joku kotiin vietäväksi. Voi olla uusi- tai vanhatuttu ei mua niin paljoa kiinnosta ja usein se ilta päätyy yhdyntään, tarpeiden tyydytystä vain haen eli seksiä. Ja olen tätä harrastanut jo 15vuotta ja laskemisen olen lopettanut jo vuosia sitten..

Suurin osa miehistä sekkailee tuossa mielessä hyvin vähän.

Vierailija
1631/1701 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitta jaipsit gaspit?

Vierailija
1632/1701 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten kirjoitti:

Miksi kaikki ihmettelevät monenko miehen kanssa nainen on maannut. Miten se eroaa miesten seikkailuista?

Sitten että miehiä (hetero) ei kiinnosta toiset miehet, vaan naiset. Duh!

Ja naiset siis harrastaa huomattavasti useamman kanssa seksiä, ja seksiä ylipäätään enemmän, paitsi pieni osa miehistä, jotka ovat sitten niitä sonneja jotka panee kaikkia. 

Vierailija
1633/1701 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä voi vapaasti paneskella maailmalla ketä sattuu, ja säilyt "aviomiesmateriaalina" ja kun saman tekee nainen onkin asia toinen!

Miehet ja naiset arvostavat eri asioita. Naiset määrittää mikä on aviomiesmateriaali, miehet määrittää mikä on aviovaimomateriaali. Ei se välttämättä (siis ei tietenkään) mene yks yhteen.

Vierailija
1634/1701 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voispa tällä palstalla piilottaa ketjuja näkymästä itselleen. Tämäkin aloitus olisi ansainnut aivan korkeintaan 20 kommenttia....

Sen kun jättää avaamatta, ei se vaikeeta ole. Oletko täysin selkärangaton?

Vierailija
1635/1701 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan soittaa yhdelle latinomiehelle, pillu ihan märkänä, tekis kunnon krapulajyystöä mieli.

Saa lykkiä mua edestä ja takaa isolla suonikkaalla kalullaan kun voihkin kiimasta ja otan lastit sisään ja mihin vain. 

Onneksi olen vapaa naimaan ketä haluan, koska haluan, eikä ole pakko naida ollenkaan sillon kun ei huvita, vaimothan joutuvat makaamaan aviomiestensä alla, vaikka heitä ei kiinnostaisi yhtään. 

n24

Tuo onnistuu vain hetken aikaa. Sitten hiekkaa tulee tunnetusti rattaisiin

mies51v

En tiedä mitä tarkoitat, elän hetkessä enkä ole menossa latinon kanssa naimisiin.

Nussin vain kun panettaa, kun ei paneta, en sitä tee. Voin olla hyvin ilman seksiä, mutta kun kova kiima iskee, kullia saan onneksi helposti.

n24

Tarkoitan, että yleensä aktiiviset seksin (irtopanoja) harrastajat nuorena tekevät jostain syystä täyskäännöksen keski-iässä

mies51v

Mitä kummallista siinä on, seksi on nuorten ihmisten aktiviteetti, ei keski-ikäisten ja vanhusten. 

Et kovin älykäs ole ikäiseksesi jos sitä ihmettelet.

n24

:-) Minä muistelen kyllä toisin. Riittääkö ikä tytöllä tietämykseen asiasta?

mies51v

Ei se mun vika ole, jos sulla oli ikäisenäni poikuus tallella. Ongelmasi on selvästi, ettet ole saanut panna riittävästi.

n24

:-( Nyt kyllä voimaannuit oikein kunnolla. Saanko edes rahalla?

mies51v

Vaikutat hellältä rakastelija-tyypiltä, mä haluan eläimellistä jyystöä.

n24

Niinhän ne kaikki:-( Resurssien puitteissa mennään

mies51v

Sinulta siis puuttuu resurssit, eli kärsit impotenssista?

Mähän sanoin, että seksi on nuorten aktiviteetti, ei vanhojen tätien ja setien.

n24

Luulen että mies51 viittasi tähän tuolla riittääkö ikäsi -kysymyksellä. Eli 24 vuoden elämänkokemuksella ei ehkä kauheasti kannattaisi tehdä oletuksia keski-ikäisten seksielämästä.

Ei siihen omaa kokemusta tarvita, biologia sen sanoo että ton ikäiset on jo toinen jalka haudassa eikä natisevien ja virtsankarkeilevien kehojen kanssa ole enää normaalia naida.

Entä kun ton ikäsen selkään iskee joku noidannuoli kesken aktin, ei kovin kivaa. Hyi.

Seksi on tarkoitettu nuorten vartalojen paukutuspuuhiin.

n24

:D Voi että kun nähtäisiin ja katottaisiin kumpi on toinen jalka haudassa....Ikäpolvesi miehet on hyvin usein ruususia nykyään...huonojen testojen takia..

huomasitko kun voimaannuin? Viimeinen sykähdys ennen loppua.. 

mies51v

Huomasin, nyt vois pieni vihapano ikäiseltäsi papparaltakin irrota. Mutta laukeaisit kuitenkin heti.

n24

Ajan säästämiseksi ja mielipahan välttämiseksi: valitse se latino.

Vaarilla on kutistunut 16cm.

Hetkinen nyt. Tuo pitää ilmoittaa jos noiden kanssa pyörii, phyi

mies51v

Hetkinen nyt! Mitä PHYI:tä meissä latinoissa on? Tai mitä vikaa meidän ihon värissä?

Ei teissä olekaan mitään vikaa, vaan siinä naistyypissä joka teitä jahtaa. Tiedät kyllä tämän varsin hyvin.

mies51v

Kerropa sitten seuraavaksi, mitä tarkoittaa tämä vastauksesi:  "Joskus värillä on väliä ja oikeestaan aina. Ei tohdi ottaa riskiä vierasviljelmästä."

On jatkona latino-viittauksessa.

Mitä luulet pitävätkö suomalaiset miehet naisesta, joka pyörii vaikka afrik kalaisten miesten kanssa? No ei pidä, joten mitä tuo kertoo naisesta jos hän ei välitä ns. maineestaan - no sanot varmaankin että vahva ja voimaantunut, mutta minä sanon että vastuuton ja sosiaalisesti hölmö

mies51v

Värillä on väliä ja oikeestaan aina. Niin sinä kirjoitit, joten älä selittele afrikkalaisista, pysytään tässä latinossa kun kerran sun mielestä värillä on aina väliä.

Sulla on aivan riittävästi tekemistä omien sammakoittesi selittämisessä, joten jätä arvailut äläkä tunge sanoja mun suuhuni.

Onko latino maat hyviä elää? Sieltä lappaa karkuun porukkaa enemmän kuin laki sallii. Meksikossa tapetaan bussilastillisia nuoria naisia kerralla..venezuelassa naiset myy itseään vessapaperista ja tuskin tarvii mainita brasilian rikollisuus tai vaikka  kolumbian tilanne.

mies51v 

Suomalainen nainen viittasi eilen latinoon, eikä ketju käsittele matkailua, EIKÄ maailmanpolitiikkaa tai eri maiden sisäisiä ongelmia. Viitattiin selkeästi ulkomaalaiseen mieheen, johon sinä reagoit vaatimalla, että ulkomaalaismiehistä (tässä tapauksessa latinoista) pitää kertoa irtoseksiä etsiessään, koska vierasviljelmä. Sen jälkeen sä toteat paikalle saapuvalle latinolle, että vika on naisissa, koska tietyn tyyppiset naiset jahtaavat ulkomaalaisia miehiä. Seuraavaksi voit miettiä oliko tuo fiksu heitto tuon ulkkarimiehenkään kantilta katsottuna, mutta yritä nyt edes selittää tämä alkuperäinen sekoilusi, ILMAN että jauhat jostain täysin asiaan kuulumattomasta.

En minä ole täällä miellyttääkseni sinua. Ymmärrä nyt se. Noiden maiden ongelmat tulee noiden oman maiden latinoista (ihmisistä) ei suomalaisista miehistä. Jos suomalaiset miehet vaihdettaisiin latinomaihin ja tuo porukka tänne, niin ei menisi kauaa kun telä-amerikanmaat alkaisivat kukoistaa. Täällä kävisi toisin 

Tämä on minun mielipide

mies51v

Tämän tajuaa jokainen rehellinen ihminen. Kun kulttuurissa ei arvosteta rehellisyyttä, korruptio on paljon todennäköisempää. Tosin, Suomen kukoistus on maltillista verrattuna rikkaimpiin länsimaihin, mutta kun vertaa mistä lähdimme sotien jälkeen, kasvu, vaurastuminen ja turvallisen yhteiskunnan rakentaminen on ollut esimerkillistä täällä. Nyt siitä sitten luovutaan. Oikeastaan yks pano kerralla, kjeh, kjeh.

Vierailija
1636/1701 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä vielä kunnon tyttöjä on olemassa. Pitää olla itsekuria ja käydä vaikka salilla tai lenkillä. Masturboida aina voi.

Mies.

Vierailija
1637/1701 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset sentään harrastavat seksiä sellaisten kumppaneiden kanssa jotka haluavat myös seksiä. Monet miehet ostavat seksiä... 

Ei aivan näin mustavalkoista kuitenkaan. Tai no tavallaan kyllä. Tästä nyt ei niin paljon puhuta, mutta naiset maksavat myös seksistä yhä useammin ja matkat Gambiaan eivät ole välttämättä pelkästään naisten kulttuurin-nälkää. 

Isoreikänaiset.

Vierailija
1638/1701 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mieti jos on sinkku vaikka koko elämänsä niin sehän tarkoittaisi peräti yhtä yhdenillanjuttua VUODESSA jos aloittaa 20-vuotiaana seksielämän :D Kerran vuodessa seksiä!!!! Tosi jaiks. Oikeesti, joskus ihmiset (ja varsinkin miehet) on tekopyhyydessään niin vastenmielisiä.

Vierailija
1639/1701 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo edes kovin paljon.

Vierailija
1640/1701 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhät miehet!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi