Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten välisestä kateudesta, ja omituisesta kiusaamisesta.

Vierailija
02.12.2019 |

Millaista kohtelua olette saaneet kateellisilta naisilta? Itse olen ihan ymmälläni, miten alhaiselle tasolle aikuiset naiset yltävät kiusaamisellaan. Valheiden levittely, juoruaminen, selän takana pahaa puhuminen jne. Myös sellaista, että lyöttäydytään yhteen sellaisen ihmisen kanssa, josta kumpikaan ei ennen pitänyt mutta nyt kun itse olen ottanut etäisyyttä niin nämä kaksi ovatkin parhaita kaveruksia. Miksi kukaan tekisi näin? Pakko vaan päästä puhumaan jonkun kanssa pahaa, vai?

Kommentit (163)

Vierailija
141/163 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei- selkäänpuukott@m*nen, kateus, keräily, juoruaminen eivät ole sukupuoleen sidottuja asioita vaan oersoonasn. Olen miesvaltaisessa työpaikassa ja ihan samaa pjaskaa sataa laariin täälläkin. Miehet tekevät sen vaan kieromm&n, joo uskokaa vaan. Nyt pää pois sieltä pensaasta!!!

Voin hyvin kuvitella, että miesten harrastama kiusaaminen on monin verroin brutaalimpaa, tuhoisampaa ja aggressiivisempaa kuin naisten harrastama - vaikka aina yritetäänkin uskotella, että miehet ovat naisiin verrattuna suoria ja reiluja. 

Kuvitellahan voi aina kaikenlaista, joo.

Häh? Kummasti kuitenkin vankilat ovat täynnä miehiä, jotka ovat saaneet tuomion eksänsä tai kaverinsa pahoinpitelystä tai taposta. Kyllä, miehet tappavat ystäviään, naiset sen sijaan syyllistyvät siihen harvemmin. Väkivaltaisuuteen kykenevät, uhkailevat stalkkeritkin ovat useimmiten miehiä. 

Jep. Ja miettikääs tätä: dramaqueen - siis feminiinisyyteen, naiseuteen liitetty halveksiva sanonta ihmisestä, joka ei hallitse tunteitaan, tekee kaikista kärpäsistä härkäsiä, on vailla suhteellisuudentajua, haluaa olla aina ja ikuisesti maailman napa jne. Kuitenkin AIVAN TODISTETTAVASTI pahimmat dramaqueenit ovat lähes poikeuksetta miehiä - akkansa ja/tai lapsensa tappaneita dunnemyrskyilijöitä, joiden on pitänyt tappaa jos oma tahto ei mene läpi, jos maailma ei pyörikään minun napani ympärillä.

Miesten vankilat on täynnä dramaqueenejä.

Juuri näin. 

Kouluaikana minua kiusasivat sekä pojat että tytöt. Tytöt naureskelivat, nälvivät epäsuorasti ja jättivät ulkopuolelle. Poikien harrastama kiusaaminen sen sijaan oli suorasanaista, törkeää haukkumista ja julkista nöyryyttämistä, väkivallalla uhkailua ja jopa käsiksi käymistä. Arvaa, kummasta jäi pahemmat traumat?

Vierailija
142/163 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 kirjoitti:

Jatkan vielä että olen elämässäni huomannut että ne naiset jotka eivät arvosta itseään eivät myöskään arvosta toisia naisia.

Tämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/163 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalasti näkee kannustavia voimajulkaisuja siitä, kuinka meidän naisten pitäisi pitää yhtä ja kannustaa toisiamme, mutta sitten kuitenkin sitä toisten lyttäämistä ja arvostelua näkee aivan kamalasti.

Olen muuten kiinnittänyt huomiota tähän samaan asiaan. Usein se menee vielä niin, että ne kovaäänisimmät julistajat ovat niitä pahimpia arvostelijoita ja mollaajia. Sen näennäisen voimaantuneen julkisivun takana kytee vahvasti toksisia asenteita siitä, millainen on oikea ja hyväksyttävä nainen. Jos et täytä näitä standardeja, niin joudat saada siitä kakkaa niskaasi. Ne oikeasti toisten naisten puolia pitävät ja voimaantuneet naiset eivät yleensä pyöri näissä porukoissa.

Itselläni särähtää aina pahasti korvaan lause "Ihailen vahvoja naisia". Tulee jotenkin sellainen vaikutelma, että "heikoilla" naisilla ei sitten ilmeisesti ole mitään arvoa. 

Vierailija
144/163 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalasti näkee kannustavia voimajulkaisuja siitä, kuinka meidän naisten pitäisi pitää yhtä ja kannustaa toisiamme, mutta sitten kuitenkin sitä toisten lyttäämistä ja arvostelua näkee aivan kamalasti.

Olen muuten kiinnittänyt huomiota tähän samaan asiaan. Usein se menee vielä niin, että ne kovaäänisimmät julistajat ovat niitä pahimpia arvostelijoita ja mollaajia. Sen näennäisen voimaantuneen julkisivun takana kytee vahvasti toksisia asenteita siitä, millainen on oikea ja hyväksyttävä nainen. Jos et täytä näitä standardeja, niin joudat saada siitä kakkaa niskaasi. Ne oikeasti toisten naisten puolia pitävät ja voimaantuneet naiset eivät yleensä pyöri näissä porukoissa.

Itselläni särähtää aina pahasti korvaan lause "Ihailen vahvoja naisia". Tulee jotenkin sellainen vaikutelma, että "heikoilla" naisilla ei sitten ilmeisesti ole mitään arvoa. 

Ei olekaan, ainakaan sen enempää kuin heikoilla miehilläkään joista täällä mm. että aivan oikein jäävät naisettomiksi ja luuserit eivät pääse lisääntymään joten heikompi aines kuolee sukupuuttoon.

Vierailija
145/163 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan, ainakaan sen enempää kuin heikoilla miehilläkään joista täällä mm. että aivan oikein jäävät naisettomiksi ja luuserit eivät pääse lisääntymään joten heikompi aines kuolee sukupuuttoon.

Mitkä ihmeen kiusaajafasistijunttien kokoontumisajot täällä on menossa?

Vierailija
146/163 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin rippikoulussa tyttöön, josta tuli bestikseni seuraavien viiden vuoden ajaksi. Ystävyytemme aikana en useinkaan pitänyt hänen käytöstään outona ja päällimmäiseksi mieleeni aina jäi hyvät hetkemme, itsetunto-ongelmieni luulin johtuvan ihan muista syistä.

Myöhemmin tajusin, että suhteemme oli epätasa-arvoinen ja ystäväni oli minua kohtaan kontrolloiva ja mustasukkainen. Ystäväni oli todella kaunis ja meillä oli kirjoittamaton sääntö, että olin hänen varjossaan aina, kun olimme ihmisten ilmoilla, sellainen hiirulaismainen sidekick. Minulla ei saanut olla liian tyylikkäitä vaatteita, liian timmiä kroppaa, tai liian hyviä vitsejä. Jos joku poika osoitti minua kohtaan kiinnostusta, niin bestistäni piti piirittää vähintään viisi poikaa, että hän hyväksyi minun säätöni.

Jos kirjoittamattomia sääntöjäni rikoin, ystäväni oli heti protestoimassa, tai muuten torppaamassa "menestykseni".

Kun aloin 20-vuotiaana seurustella ensimmäistä kertaa, niin bestikseni muuttui minua kohtaan pahansuovaksi ja kylmäksi, haukkui miestäni ja puhui minusta todella törkeästi paskaa välittämättä, vaikka joskus olinkin kuuloetäisyydellä. 

Välithän siinä meni poikki aika äkkiä, eikä aikaakaan, kun ex-kaverini löysi uuden harmaavarpusen itselleen. Nyt neljä vuotta myöhemmin tiedän yhteisten tuttujen ja somen kautta, että tämäkin sidekick on vaihtunut jo pariin otteesen. Todella säälittävää ja noloa tuollainen, kauniilla naisella niin huono itsetunto, että ei pysty normaaleihin ystävyyssuhteisiin, vaan pitää haalia vain hännystelijöitä, jotka ovat olemassa häntä varten. Ja sitten, kun hännystelijällä menee paremmin, tai yhtä hyvin, kuin prinsessalla, niin välit laitetaan poikki. Sairaushan tuokin kai on

Vierailija
147/163 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

120 kirjoitti:

Jatkan vielä että olen elämässäni huomannut että ne naiset jotka eivät arvosta itseään eivät myöskään arvosta toisia naisia.

Tämä!

Ei pidä paikkansa.

Osa niistä, jotka eivät itseään arvosta, arvostavat kyllä muita...

Vierailija
148/163 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä harmaahylkeet taas jakavat mamma"viisauksiaan" huutista. No jatkakaa ihmeessä säälittäviä avautumisianne, saadaanhanmmepas me normaalit hyvät naurut kerrakseen.

Vierailija
149/163 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä harmaahylkeet taas jakavat mamma"viisauksiaan" huutista. No jatkakaa ihmeessä säälittäviä avautumisianne, saadaanhanmmepas me normaalit hyvät naurut kerrakseen.

Oletko sinä normaali? Vai kenties kiusaaja?

Vierailija
150/163 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei- selkäänpuukott@m*nen, kateus, keräily, juoruaminen eivät ole sukupuoleen sidottuja asioita vaan oersoonasn. Olen miesvaltaisessa työpaikassa ja ihan samaa pjaskaa sataa laariin täälläkin. Miehet tekevät sen vaan kieromm&n, joo uskokaa vaan. Nyt pää pois sieltä pensaasta!!!

Voin hyvin kuvitella, että miesten harrastama kiusaaminen on monin verroin brutaalimpaa, tuhoisampaa ja aggressiivisempaa kuin naisten harrastama - vaikka aina yritetäänkin uskotella, että miehet ovat naisiin verrattuna suoria ja reiluja. 

Häh? Kummasti kuitenkin vankilat ovat täynnä miehiä, jotka ovat saaneet tuomion eksänsä tai kaverinsa pahoinpitelystä tai taposta. Kyllä, miehet tappavat ystäviään, naiset sen sijaan syyllistyvät siihen harvemmin. Väkivaltaisuuteen kykenevät, uhkailevat stalkkeritkin ovat useimmiten miehiä. 

Tässä ketjussa on aiheena kiusaaminen, ei tappaminen. Jos pysytään aiheessa kuitenkin.

Vierailija
151/163 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja miettikääs tätä: dramaqueen - siis feminiinisyyteen, naiseuteen liitetty halveksiva sanonta ihmisestä, joka ei hallitse tunteitaan, tekee kaikista kärpäsistä härkäsiä, on vailla suhteellisuudentajua, haluaa olla aina ja ikuisesti maailman napa jne. Kuitenkin AIVAN TODISTETTAVASTI pahimmat dramaqueenit ovat lähes poikeuksetta miehiä - akkansa ja/tai lapsensa tappaneita dunnemyrskyilijöitä, joiden on pitänyt tappaa jos oma tahto ei mene läpi, jos maailma ei pyörikään minun napani ympärillä.

Miesten vankilat on täynnä dramaqueenejä.

Drama queen on huono nimitys, kun kyse on narsistisista piirteistä tai päihtyneessä tilassa tehdystä teosta, joita nämä tapot Suomessa enimmäkseen ovat. Draamailijat taas draamailevat ihan normipsyykkeellä ja normitilanteissa ja se on naisten valtakuntaa.

Vierailija
152/163 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se hyvä, että finninaamainen, haituvaviiksinen amis-jonn€ saa edes jostain itsetunnon buustia, kun on rokulipäivällä koulusta

Vierailija
153/163 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vahvoja naisia" ihailevilla naisilla on vielä monesti vinoutunut käsitys siitä, millainen vahva nainen on. Heille vahva = pomottava, joustamaton, besserwisser, kovaääninen, sanoo ääneen kaiken mitä sylki suuhun tuo, pitää diplomaattisuutta luonteen heikkoutena ja epävarmuutta tyhmyytenä jne. Toisin sanoen: heidän vahva naisensa on kouvolatukkaisen wt-pubiruusun prototyyppi :D

Sama juttu miehillä, jotka haluavat korostaa olevansa TosiMiehiä ja kunnioittavansa vain TosiMiehiä. Heidän TosiMiehen määritelmästä tulee mieleen lähinnä sosiopaatti, joka täyttää kaikki toksisen maskuliinisuuden tunnusmerkit. Ja hetero pitää totta kai olla, hetero, joka muistaa aina sopivassa asiayhteydessä yksityiskohtaisesti yökötellä homojen pepunkairausmenoja :D

Vierailija
154/163 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vahvoja naisia" ihailevilla naisilla on vielä monesti vinoutunut käsitys siitä, millainen vahva nainen on. Heille vahva = pomottava, joustamaton, besserwisser, kovaääninen, sanoo ääneen kaiken mitä sylki suuhun tuo, pitää diplomaattisuutta luonteen heikkoutena ja epävarmuutta tyhmyytenä jne. Toisin sanoen: heidän vahva naisensa on kouvolatukkaisen wt-pubiruusun prototyyppi :D

Minä en ole mikään pubiruusu!!!! MInä olen PIKKU MYY!!!!

T. Vahva nainen

Vierailija
155/163 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva nainen on ihminen, joka on kolenut paljon vastoinkäymisiä eikä ole lannistunut ja on edelleen empaattinen muita kohtaan.

Rääväsuut erikseen...

Vierailija
156/163 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva nainen on ihminen, joka on kolenut paljon vastoinkäymisiä eikä ole lannistunut ja on edelleen empaattinen muita kohtaan.

Rääväsuut erikseen...

Ja sitten kuitenkin ne julkisuudesta tutut "vahvat naiset" ovat yleensä kaikkea muuta kuin empaattisia. He ovat jyrääviä, ja heillä on narsistisia piirteitä. Madonna tulee mieleen. Hän on sellainen "vahva nainen", jonka moni mainitsee esikuvakseen mutta hyvin kaukana empaattisesta. 

Vierailija
157/163 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rääväsuut erikseen...

Ja sitten kuitenkin ne julkisuudesta tutut "vahvat naiset" ovat yleensä kaikkea muuta kuin empaattisia. He ovat jyrääviä, ja heillä on narsistisia piirteitä. Madonna tulee mieleen. Hän on sellainen "vahva nainen", jonka moni mainitsee esikuvakseen mutta hyvin kaukana empaattisesta. 

Miksi julkisuudesta tutut? Miksi niihin vertaat, nehän on kaikki järjestäen juuri narsistisia, siksi ovatkin julkisuudessa. Aika köyhä vertaus, keksi parempi. Huonosti argumentoitu.

Vierailija
158/163 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
159/163 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somessa tämä ilmiö korostuu. En väitä, että kaikki naiset olisivat kuvatunlaisia, mutta olen kyllä huomannut etenkin netissä että heitä on paljon. Kamalasti näkee kannustavia voimajulkaisuja siitä, kuinka meidän naisten pitäisi pitää yhtä ja kannustaa toisiamme, mutta sitten kuitenkin sitä toisten lyttäämistä ja arvostelua näkee aivan kamalasti. Eniten tietysti ulkonäköön liittyviä herjauksia, paino ja ihonväri taitavat olla pahimmat. Lihavat pilkkaavat hoikkia ja hoikat lihavia. Tummat haluavat näyttää vahvoilta vaikka ovatkin kokeneet syrjintää ja tätä vahvuutta on ilmeisesti pilkata vaaleita naisia mm. siitä, että heillä on "huulien sijasta paperiviillot" tai "lättäprse" toisin kuin tummilla. Hohhoijaa.

Ja vaaleat eivät sitten hauku tummia? Lol.

Vierailija
160/163 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän