Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten välisestä kateudesta, ja omituisesta kiusaamisesta.

Vierailija
02.12.2019 |

Millaista kohtelua olette saaneet kateellisilta naisilta? Itse olen ihan ymmälläni, miten alhaiselle tasolle aikuiset naiset yltävät kiusaamisellaan. Valheiden levittely, juoruaminen, selän takana pahaa puhuminen jne. Myös sellaista, että lyöttäydytään yhteen sellaisen ihmisen kanssa, josta kumpikaan ei ennen pitänyt mutta nyt kun itse olen ottanut etäisyyttä niin nämä kaksi ovatkin parhaita kaveruksia. Miksi kukaan tekisi näin? Pakko vaan päästä puhumaan jonkun kanssa pahaa, vai?

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä että olen elämässäni huomannut että ne naiset jotka eivät arvosta itseään eivät myöskään arvosta toisia naisia.

Vierailija
122/163 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelua ja kylmää reagointia. Oppinut että mun herkkyyttä käytetään hyväksi, joten pyrin ja olen pyrkinyt vahvistamaan itseäni. Muutenkin kun on sosiaalisesti kömpelö niin tuntuu kauhealta olla kontaktissa ihmisen kanssa, joka katsoo sua alas. Jotenkin se että mua yhä uskalletaan esimerkiksi töniä kun oon nyt aikuinen on uskomatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluaikojen jälkeen olen kokenut tuollaista aika vähän. Muistan sellaisen tilanteen, että muuan naisihminen esitti sivulauseessa ja vaivihkaa jonkin epämääräisen näpäytyksen, josta minulle jäi hämmentynyt ja omituisella tavalla nöyryytetty olo. Epäilen, että ko. ihminen oli kateellinen jostain taidoistani ja halusi sitten päästä näpäyttämään. Olen vähän rumanpuoleinen ja ujo, joten ilmeisesti kyseinen ihminen halusi "osoittaa minulle paikkani" tai jotain. Ihan varma en tietenkään voi olla hänen motiiveistaan, koska tilanne oli niin epämääräinen. Kateuden mahdollisuutta aloin pohtia vasta paljon myöhemmin, koska nuorempana en olisi ikimaailmassa voinut uskoa, että joku olisi minulle kateellinen yhtään mistään. 

Tällaista olen itse kokenut paljon. Olen myös samanlainen ujo. Tunsin itseni myös rumaksi kauan koska nuorena nais"kaverit" avoimesti sanoi ilkeitä asioita ulkonäöstäni.

Ei siinä, uskon kyllä että miehetkin voi kiusata noin. Ovat kiusanneet minuakin ja olen kuullut kuinka miehetkin juoruaa selän takana.

Onneksi pieni lähipiirini on ok

Itse ajattelen, että ilkeitä asioita sanovat ihmiset ovat ilkeitä ja huono käytöksisiä, eikä niinkään kateellisia.

Vähän kuten kilttejä asioita sanovat ovat kilttejä. Ei heistäkään sanota, että ovat kateellisia tai vihaisia tai valehtelevia.

Kateutta ei vaan pidä sotkea kaikkeen, koska sitä ei nyt vaan kaikessa ole.

Tätä kuinka kaikki muut ovat kateellisia, paitsi minä kuulee aivan liikaa.

Tämä on todella monimutkainen ilmiö. Toisen ihmisen motiiveja on joskus vaikea arvailla, mutta itse epäilen, että kiusaamisen ja huonon käytöksen taustalla saattaa usein olla myös jonkin verran kateutta. Esimerkiksi yläasteaikana minua kiusattiin finneistä. Osa kiusaajista oli vähän pyöreämpiä tyttöjä. Veikkaan, että kiusaamisen taustalla oli heidän minua kohtaan tuntemansa halveksunta ja inho, mutta mukana saattoi olla myös kateutta. "Rumuudestani" huolimatta olin nimittäin hoikka ja hyväkroppainen. Nuo tytöt saattoivat ajatella, "miten tuommoinen rumilus kehtaakin olla hyväkroppainen?!" Heidän piti siis päästä alistamaan minua ja osoittaa minulle paikkani. Varmaankin he kadehtivat kauniita ja suosittuja hoikkia tyttöjä vielä enemmän mutta eivät kuitenkaan uskaltaneet kiusata näitä. Purkivat sitten mielipahaansa minuun.

Minua kiusattiin myös hyvistä arvosanoista. Mitä muutakaan sen taustalla voisi olla kuin kateus? Jos koulunumerot olisivat täysin yhdentekevä asia, sitten ei varmaan olisi syytä kiusata. 

Tuo on pelkkää toiveajattelua. En usko, että sinua oltaisiin kadehdittu.

Itsekin olen kiusannut monia henkilöitä, kertaakaan syynä ei ole ollut kateus.

Inhoan juuri sinunkaltaisiasi ihmisiä, jotka kuvittelevat muiden olevan kateellisia. Te olette narsisteja.

Okei. Siis sinä myönnät olevasi itse kiusaaja, ja nimittelet MINUA narsistiksi. Aikamoista. :D 

Ettei vain olisi pientä projektiota mukana? 

Tutkitusti ihmiset jotka kuvittelevat muiden olevan kateelllisia heille, ovat narsisteja. Sinun viestistäsi narsismi loistaa kauas. Ei tarvitse olla psykiatri huomatakseen sen.

Vierailija
124/163 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluaikojen jälkeen olen kokenut tuollaista aika vähän. Muistan sellaisen tilanteen, että muuan naisihminen esitti sivulauseessa ja vaivihkaa jonkin epämääräisen näpäytyksen, josta minulle jäi hämmentynyt ja omituisella tavalla nöyryytetty olo. Epäilen, että ko. ihminen oli kateellinen jostain taidoistani ja halusi sitten päästä näpäyttämään. Olen vähän rumanpuoleinen ja ujo, joten ilmeisesti kyseinen ihminen halusi "osoittaa minulle paikkani" tai jotain. Ihan varma en tietenkään voi olla hänen motiiveistaan, koska tilanne oli niin epämääräinen. Kateuden mahdollisuutta aloin pohtia vasta paljon myöhemmin, koska nuorempana en olisi ikimaailmassa voinut uskoa, että joku olisi minulle kateellinen yhtään mistään. 

Tällaista olen itse kokenut paljon. Olen myös samanlainen ujo. Tunsin itseni myös rumaksi kauan koska nuorena nais"kaverit" avoimesti sanoi ilkeitä asioita ulkonäöstäni.

Ei siinä, uskon kyllä että miehetkin voi kiusata noin. Ovat kiusanneet minuakin ja olen kuullut kuinka miehetkin juoruaa selän takana.

Itse ajattelen, että ilkeitä asioita sanovat ihmiset ovat ilkeitä ja huono käytöksisiä, eikä niinkään kateellisia.

Vähän kuten kilttejä asioita sanovat ovat kilttejä. Ei heistäkään sanota, että ovat kateellisia tai vihaisia tai valehtelevia.

Tämä on todella monimutkainen ilmiö. Toisen ihmisen motiiveja on joskus vaikea arvailla, mutta itse epäilen, että kiusaamisen ja huonon käytöksen taustalla saattaa usein olla myös jonkin verran kateutta. Esimerkiksi yläasteaikana minua kiusattiin finneistä. Osa kiusaajista oli vähän pyöreämpiä tyttöjä. Veikkaan, että kiusaamisen taustalla oli heidän minua kohtaan tuntemansa halveksunta ja inho, mutta mukana saattoi olla myös kateutta. "Rumuudestani" huolimatta olin nimittäin hoikka ja hyväkroppainen. Nuo tytöt saattoivat ajatella, "miten tuommoinen rumilus kehtaakin olla hyväkroppainen?!" Heidän piti siis päästä alistamaan minua ja osoittaa minulle paikkani. Varmaankin he kadehtivat kauniita ja suosittuja hoikkia tyttöjä vielä enemmän mutta eivät kuitenkaan uskaltaneet kiusata näitä. Purkivat sitten mielipahaansa minuun.

Minua kiusattiin myös hyvistä arvosanoista. Mitä muutakaan sen taustalla voisi olla kuin kateus? Jos koulunumerot olisivat täysin yhdentekevä asia, sitten ei varmaan olisi syytä kiusata. 

Inhoan juuri sinunkaltaisiasi ihmisiä, jotka kuvittelevat muiden olevan kateellisia. Te olette narsisteja.

Okei. Siis sinä myönnät olevasi itse kiusaaja, ja nimittelet MINUA narsistiksi. Aikamoista. :D 

Tutkitusti ihmiset jotka kuvittelevat muiden olevan kateelllisia heille, ovat narsisteja. Sinun viestistäsi narsismi loistaa kauas. Ei tarvitse olla psykiatri huomatakseen sen.

Jospa siltikin jättäisit arvioinnit ja diagnosoinnit ammattilaisten tehtäväksi. 

Vierailija
125/163 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion viimeisellä luokalla (eli oltiin jo 18-19v) yksi ennen ihan mukava tyttö/nuori nainen alkoi yhtäkkiä savustaa minua ulos porukasta. Sen lisäksi hän tiuski, töni, repi tavaroita käsistäni ja oli aina kärppänä tuhahtelemassa halveksivasti kommenteilleni ja nöyryyttämässä: esim. luokkaretkellä seisoin metroaseman pysäkillä, aika lähellä raiteita juttelemassa kaverilleni ja yhtäkkiä tämä tyttö marssi luokseni, repi minut käsivarresta pois raiteiden luota ja ärisi kovaan ääneen, kuinka minusta saa kantaa huolta, kuin lapsesta. Hän toimi täysin samoin yhtä poikaa kohtaan. Olin tosi ihmeissäni hänen käytöksestä, koska olimme tunteneet toisemme vuosia, olimme aina olleet ihan ystävällisissä väleissä ja olin pitänyt häntä todella fiksuna tyyppinä. 

Ajattelin tytöllä olevan sillä hetkellä paha olo ja minuun, aika epäsuosittuun ja ujoon ex-koulukiusattuun oli helppo purkaa angsteja. Samoin siihen poikaan, joka oli saanut luokan kingiporukalta aika kovaa kyytiä ensimmäisen lukiovuoden aikana. Mietin väärinkäsitystäkin useaan otteeseen, koska ei ollut kerta, eikä kaksi, kun valheelliset juorut olivat viilentäneet nuorten välejä siinä koulussa.

Myöhemmin kävi ilmi, että tyttö oli minulle ja sille pojalle vihainen, koska hän oli intohimoinen kuvataiteilija, mutta kadehti meitä, koska olimme hänen mielestään parempia.

Nykyään tosin menisin heti paikalla kysymään perusteluja tuollaiselle käytökselle, mutta silloin lähinnä pelkäsin koko tyyppiä

Vierailija
126/163 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein ihmiset, jotka kuvittelevat muiden olevan kateellisia heille, eivät ole narskuja, vaan hönttejä, jotka eivät osaa miettiä monimutkaisempia ja perusteettomampia syitä sille, miksi joku ei heistä pidä. 

Vierailija
127/163 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei- selkäänpuukott@m*nen, kateus, keräily, juoruaminen eivät ole sukupuoleen sidottuja asioita vaan oersoonasn. Olen miesvaltaisessa työpaikassa ja ihan samaa pjaskaa sataa laariin täälläkin. Miehet tekevät sen vaan kieromm&n, joo uskokaa vaan. Nyt pää pois sieltä pensaasta!!!

Vierailija
128/163 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla ole hirveästi tuollaista kokemusta naisista sitten teini-iän. No siskoni on aina ollut jonkin verran kateellinen minulle ja on yrittänyt mm. iskeä miestäni (tarvinnut mieheltäni neuvoja (?!) ja yrittänyt kutsua häntä tekemään kaikenlaista pikkuremppaa vaikka veljemme asuvat lähempänä). Hän on siis se ruma sisko ja tasapainoton yh, saa ollakin kateellinen, emme ole tekemisissä. Mutta muuten naiset ovat kokemukseni mukaan vähintään kivoja.

Vierailija
129/163 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei- selkäänpuukott@m*nen, kateus, keräily, juoruaminen eivät ole sukupuoleen sidottuja asioita vaan oersoonasn. Olen miesvaltaisessa työpaikassa ja ihan samaa pjaskaa sataa laariin täälläkin. Miehet tekevät sen vaan kieromm&n, joo uskokaa vaan. Nyt pää pois sieltä pensaasta!!!

Voin hyvin kuvitella, että miesten harrastama kiusaaminen on monin verroin brutaalimpaa, tuhoisampaa ja aggressiivisempaa kuin naisten harrastama - vaikka aina yritetäänkin uskotella, että miehet ovat naisiin verrattuna suoria ja reiluja. 

Vierailija
130/163 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä olleeni 13-16-vuotiaana kateellinen kauniille luokkatoverille, koska uskoin sen näköisen tytön elämän olevan täydellistä. Olin varma, että hän voisi tehdä mitä tahansa ja elää täysillä, koska varmasti hän oli palvottu ja kaikkien mielestä yksinkertaisesti ihastuttava. En millään uskonut, että tytöllä olisi koskaan ulkonäköpaineita, tai häpeää siitä, miltä tänään näyttää. Sen lisäksi olin varma, että tyttö sääli minua, koska olin pulska, mitättömän näköinen, enkä saanut itsestäni nättiä, vaikka kuinka meikkasin.

Lisäksi pojat palvoivat häntä. Nykyään varmaan saan luuserin leiman myöntämällä tämän, mutta poikien hyväksyvä suhtautuminen ulkonäkööni oli minulle teininä iso itsetuntobuusti. Tai olisi ollut, jos sellaista olisi tapahtunut, mutta olin pojille ilmaa tämän kaunottaren rinnalla.

Kateuteni takia en voinut oikeastaan puhua tälle tytölle yhtään mitään ja ainoa, mikä raivoani lääkitsi, oli paskan puhuminen. "Jos toi keinuttais lantiotaan yhtään enempää kävellessään, niin siinä menis sen sievä peppu sijoiltaan," muistan hihittäneeni kaverille. 

Nykyään tajuan, että olin idiootti. Ja myös kiitän itseäni, että olin kuitenkin sen verran fiksu, etten antanut paskanjauhamisen eskaloitua, joten kaunotar tuskin huomasi, mitä hänen selkänsä takana puhuttiin. Tajuan senkin, että tytön elämä ei välttämättä ollut helppoa, ainakaan tytöistä hän ei saanut juurikaan kavereita. Lisäksi hän tosiaan teki kauneutensa eteen töitä, treenasi päivittäin ja vahti syömisiään, kun minä taas odotin, että ihmiset mystisesti muuttuisivat rumiksi, niin olisin kaikkein kaunein. Ja rumahan en itse ollut, vaikka silloin niin ajattelin, vaan ihan peruspirkko ja oikeastaan olisin vain ahdistunut ja edelleenkin ahdistuisin, jos miehet himoitsisivat perääni, kun kävelisin kadulla ohi.

Sanoisin, että ihmistä, joka päästää kateutensa valloille tavoilla, joita tässäkin ketjussa on ilmennyt, vaivaa paska itsetunto ja harhaluulot, eikä niitä joko luonnollisen epäkypsyyden, tai henkisen vajavaisuuden takia pysty muulla tavalla käsittelemään.

Vierailija
131/163 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalasti näkee kannustavia voimajulkaisuja siitä, kuinka meidän naisten pitäisi pitää yhtä ja kannustaa toisiamme, mutta sitten kuitenkin sitä toisten lyttäämistä ja arvostelua näkee aivan kamalasti.

Olen muuten kiinnittänyt huomiota tähän samaan asiaan. Usein se menee vielä niin, että ne kovaäänisimmät julistajat ovat niitä pahimpia arvostelijoita ja mollaajia. Sen näennäisen voimaantuneen julkisivun takana kytee vahvasti toksisia asenteita siitä, millainen on oikea ja hyväksyttävä nainen. Jos et täytä näitä standardeja, niin joudat saada siitä kakkaa niskaasi. Ne oikeasti toisten naisten puolia pitävät ja voimaantuneet naiset eivät yleensä pyöri näissä porukoissa.

Vierailija
132/163 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan jotenkin hölmö, kun en ole tällaiseen ilmiöön törmännyt omassa elämässäni. En ole nähnyt sivusta enkä itse kokenut.

Olet, aika varmasti. Tai sitten olet naisten mielestä yksilö joka ei aiheuta mitään,eli niin sanottu tapetti.

Vierailija
133/163 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten vaikeudesta tehdyt keskustelut poistetaan aina. Miksi ette puhu siitä, miten miehet dramaattisina kanoina haluavat poistaa teidät pois perheistä? Miehet ne vasta on ilkeitä ja kaksinaamaisia. Puhukaa siitä joskus.

Mitä sinä oikein selität???

Vierailija
134/163 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin hyvin kuvitella, että miesten harrastama kiusaaminen on monin verroin brutaalimpaa, tuhoisampaa ja aggressiivisempaa kuin naisten harrastama - vaikka aina yritetäänkin uskotella, että miehet ovat naisiin verrattuna suoria ja reiluja. 

Kuvitellahan voi aina kaikenlaista, joo.

Vierailija
135/163 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella ja tällä palstalla olen kyllä oppinutkin se miten vaikeaa naisilla on nähdä maailmaa niin, että nainen olisi missään väärässä ja miestä huonompi. Toki nainen on fyysisesti heikompi eli UHRI, mutta missään asiassa nainen ei väärin tee ja ole miestä pahempi. Nyt jo juoruilu ja selkäänpuukotus on miesten hommaa, kaiken muun väkivalllan lisäksi. Se vähän mitä naiset tekevät väärin, on miesten syytä sekin. Joku paha mies oli naista kiusaannut ja siitä johtui naisen huono käytös!!

Vierailija
136/163 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella ja tällä palstalla olen kyllä oppinutkin se miten vaikeaa naisilla on nähdä maailmaa niin, että nainen olisi missään väärässä ja miestä huonompi. Toki nainen on fyysisesti heikompi eli UHRI, mutta missään asiassa nainen ei väärin tee ja ole miestä pahempi. Nyt jo juoruilu ja selkäänpuukotus on miesten hommaa, kaiken muun väkivalllan lisäksi. Se vähän mitä naiset tekevät väärin, on miesten syytä sekin. Joku paha mies oli naista kiusaannut ja siitä johtui naisen huono käytös!!

Olkiukkoa olkiukon perään. Kukaan tässä ketjussa ei ole esittänyt noita väitteitä, jotka tuot esille kahdessa viimeisessä virkkeessäsi. 

Vierailija
137/163 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Kummasti kuitenkin vankilat ovat täynnä miehiä, jotka ovat saaneet tuomion eksänsä tai kaverinsa pahoinpitelystä tai taposta. Kyllä, miehet tappavat ystäviään, naiset sen sijaan syyllistyvät siihen harvemmin. Väkivaltaisuuteen kykenevät, uhkailevat stalkkeritkin ovat useimmiten miehiä. 

Vierailija
138/163 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen joutunut kokemaan tälläistä seläntakana puhumista ja kieroa käytöstä ihmisiltä jotka eivät arvosta itseään ja joilla on huono itsetunto. Aika usein he ovat olleet naisia. Varsinkin sellaiset marttyyrimaiset ihmiset jotka eivät osaa pitää puoliaan vaan antavat toisten talloa ylitseen osaavat olla erittäin myrkyllisiä ja täynnä tukahdutettuja negatiivisia tunteita. Ja koska he eivät uskalla tehdä asioille mitään tai ilmaista tunteitaan he purkavat vihansa viattomiin kanssaihmisiin.

Olen saanut pettyä karvaasti kun olen yrittänyt pitää näiden ihmisten puolia ja sitten he ovat kääntyneetkin minua vastaa eivätkä niitä kaltoinkohtelijoitaan.

Tuota, tuota...sellainen asenne, että voi voi tuo reppana nyt ei osaa pitää puoliaan, minäpä autan sitä ja saan siitä ikuisesti kiitollisen koiran itselleni on lähes yhtä ikävä ja ylimielinen kuin sen kiusaajankin asenne. Ja sitten tällainen ihminen loukkaantuu verisesti, jos kiitollisuutta ei kuulukaan ja - vielä pahempaa - se reppana näyttääkin omaa halveksuntaansa. 

Paras apu kiusatulle on se, ettei lähde kiusaajien kelkkaan prseennuolijaksi tai myötäilijäksi, eli poistuu paikalta kiusaamistapauksessa (jos kyse ei ole ihan fyysiestä uhasta) ja jatkossa osoittaa kiusaajalle selvästi, ettei pidä tämän tyylistä. Se kiusaajan saama tuki (aktiivinen tai passiivinen) on nimittäin usein se kaikkein lannistavin asia kiusatun kannalta, yksittäistä kiusaajaa vastaan löytyy ehkä helpommin keinoja puolustautua, mutta porukalla nolaaminen ja nauraminen nitistää kyllä melko totaalisesti.

Vierailija
139/163 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja ongelmia sekä naispuolisten alaisten että koulukavereiden kanssa. Naisalaisista muutama on mun ylennyksestä alkaen juonitellut ja vastustanut mua. Annoin kirjalliset varoitukset ja puhuin oman esimieheni kanssa, sen jälkeen on ollut vaan selän takana haukkumista.

Koulukavereissa osaa tuntuu vaivaavan se, että oon niin hyvää pataa miespuolisten kanssa. Levitellään outoja juoruja, vaikka seurustelen enkä ikinä oo omiin koululaisiin sekaantunut.

Vierailija
140/163 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Kummasti kuitenkin vankilat ovat täynnä miehiä, jotka ovat saaneet tuomion eksänsä tai kaverinsa pahoinpitelystä tai taposta. Kyllä, miehet tappavat ystäviään, naiset sen sijaan syyllistyvät siihen harvemmin. Väkivaltaisuuteen kykenevät, uhkailevat stalkkeritkin ovat useimmiten miehiä. 

Jep. Ja miettikääs tätä: dramaqueen - siis feminiinisyyteen, naiseuteen liitetty halveksiva sanonta ihmisestä, joka ei hallitse tunteitaan, tekee kaikista kärpäsistä härkäsiä, on vailla suhteellisuudentajua, haluaa olla aina ja ikuisesti maailman napa jne. Kuitenkin AIVAN TODISTETTAVASTI pahimmat dramaqueenit ovat lähes poikeuksetta miehiä - akkansa ja/tai lapsensa tappaneita dunnemyrskyilijöitä, joiden on pitänyt tappaa jos oma tahto ei mene läpi, jos maailma ei pyörikään minun napani ympärillä.

Miesten vankilat on täynnä dramaqueenejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä