Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten välisestä kateudesta, ja omituisesta kiusaamisesta.

Vierailija
02.12.2019 |

Millaista kohtelua olette saaneet kateellisilta naisilta? Itse olen ihan ymmälläni, miten alhaiselle tasolle aikuiset naiset yltävät kiusaamisellaan. Valheiden levittely, juoruaminen, selän takana pahaa puhuminen jne. Myös sellaista, että lyöttäydytään yhteen sellaisen ihmisen kanssa, josta kumpikaan ei ennen pitänyt mutta nyt kun itse olen ottanut etäisyyttä niin nämä kaksi ovatkin parhaita kaveruksia. Miksi kukaan tekisi näin? Pakko vaan päästä puhumaan jonkun kanssa pahaa, vai?

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut huonoa kohtelua naisilta. Kerran olen saanut jälkikäteen tietää, että miehet juonivat minut eräästä rekrystä ulos. En olisi ikinä uskonut. Olivat niin mukavia minua kohtaan.

Tämän taidon osaa moni sukupuoleen katsomatta. Naaman edessä hymyillään keveästi, halataan ja kysellään kuulumisia ja miten on hieno nähdä ja kova ikävä. Selän takana sitten ruoditaan jokainen henkinen ja fyysinen ominaisuus ja päivitellään kovasti. 

Vierailija
162/163 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan aina edes kyse kateudesta. Olen kokenut aivan ihmeellisiä näpäytyksiä ja nöyryytyksiä ihan niinsanotuilta kavereilta. En ikinä lähde niihin mukaan, koska hämmennyn ja yritän vaan pelastaa tilannetta ja sen toisen kasvoja, niin äärimmäisen nolona pidän sitä käytöstä. Suojakuori päällä ei löydä uusia hyviä ystäviä. En enää siedä sitä, että toiset nauttivat piikittelystä, enkä siedä mitään testailuja. Itsekeskeisiä noloja ihmisiä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme