Äidin tuskainen tarina: Veijo Baltzar rikkoi tyttäreni ja perheeni – ”Hänet oli aivan aivopesty”
Luin tämän linkissä olevan jutun ja jäin ihmettelemään miten tuon sairasmielisen saastan toiminta on onnistunut ja saanut jatkua vuosikausia.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a9164563-d0ec-4b69-8d40-62e2facc3b1b
Tuntuisi hirveältä jos omalle lapselle kävisi noin. Jos linkin äiti ja tytär luette tätä niin voimia ja jaksamista. Toivottavasti perhe eheytyy ja välit palaavat.
Kommentit (120)
Nyt lopettakaa kulttuurineuvos Baltzarin haukkuminen, tai olette pian itse linnassa.
Kauanko se on tulta tehnyt? 20 vuotta? 30?
siellä taas tytär eli äitinsä unelmaa. "taiteen ihmelapsi"
tais olla alistettu uskomaan mitä muut jankuttaa, äitinsä ja baltasar.
tässä sen näkee miten tavallinen äiti ei saa apua jos kysees joku poliitikon kaveri, viranomaiset ei auta vaikka kysees olis vakava rikos.
miten paljon tälläistä toimintaa on eri puolil suomee poliitikkojen kaverit sikailee ja virkamiehet ,poliisi ja poliitikot ei auta vaikka ottaa yhteyttä.
" Hän kertoi, että jos tekisimme Baltzarin suhteen jotakin , elämämme tuhottaisiin".
(lainaus alotuskommentissa olevasta Iltalehden artikkeli-linkistä)
Tulee jotekin ohuesti mielleyhtymä tyyliin Mansonin perhe.
Jotekiin pelottavaa tuollainen että pistetään nuorten päätä sekaisin jollain hörhötyksillä.
Äitiä kismittää kun tyttö päässyt pois hänen vallan alta.
kyllähän jokaisen oma lapsi on se ihanin monilahjakkuus ihmelapsi
Lavalla loistivat nuoret, kauniit naiset.
Nuoret miehet sen sijaan tuntuivat tipahtelevan yksi kerrallaan pois.
" Lopulta Baltzar ilmoitti ettei kukaan pystyisi näyttelemään näytelmän suuren rakastajan roolia yhtä uskottavasti kuin hän , joten hän tekisi sen itse".
(lainaus artikkelista)
Are you fuc-k-ing kidding me ??? !!! Ha hah ha !
Vierailija kirjoitti:
Äitiä kismittää kun tyttö päässyt pois hänen vallan alta.
kyllähän jokaisen oma lapsi on se ihanin monilahjakkuus ihmelapsi
Kyllä siitä huolimatta tulee asiallisesti kohdella nuoria näyttelijöiksi haluavia.
Eikä asettaa pelkiksi objekteiksi narsistisissa egotrippailu-produktioissa.
Nuorten pään nyt saa helposti sekaisin joku vanha kehäkettu joka osaa vedättää esimerkiksi jonkun juonikkaan aisaparinsa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kauanko se on tulta tehnyt? 20 vuotta? 30?
Metoon satoa. Tulee vielä muitakin tipahtelemaan vielä --- ja sitten ollaan että ohhoh miksei puututtu.
Joku kyllä mietityttää tuossa äiti tytär suhteessakin mutta yleensähän ne joutuu tälläisten kynsiin ne, joilla on ongelmia lähisuhteissaan. Tai siis usein.
Vierailija kirjoitti:
Lavalla loistivat nuoret, kauniit naiset.
Nuoret miehet sen sijaan tuntuivat tipahtelevan yksi kerrallaan pois.
" Lopulta Baltzar ilmoitti ettei kukaan pystyisi näyttelemään näytelmän suuren rakastajan roolia yhtä uskottavasti kuin hän , joten hän tekisi sen itse".
(lainaus artikkelista)
Are you fuc-k-ing kidding me ??? !!! Ha hah ha !
Mikäs tuossa ihmetyttää? Ihan normaalia perusnarsistin touhua. Enemmän ihmetyttää se, että nämä löytävät aina ne lampaat itseään palvomaan. Toiset ihmiset ovat ilmeisesti vaan luotuja alistumaan vapaaehtoisesti ja omasta halustaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku kyllä mietityttää tuossa äiti tytär suhteessakin mutta yleensähän ne joutuu tälläisten kynsiin ne, joilla on ongelmia lähisuhteissaan. Tai siis usein.
Kyllä juuri näin. Ei tasapainoinen nuori aivopeseydy noin nopeasti ja voimakkaasti vaikka olisi minkälainen guru kyseessä.
järkkyy kirjoitti:
tässä sen näkee miten tavallinen äiti ei saa apua jos kysees joku poliitikon kaveri, viranomaiset ei auta vaikka kysees olis vakava rikos.
miten paljon tälläistä toimintaa on eri puolil suomee poliitikkojen kaverit sikailee ja virkamiehet ,poliisi ja poliitikot ei auta vaikka ottaa yhteyttä.
Eikä saa myöskään must*laisten uhrit, koska viranomaiset pelkäävät rasistista töppäystä.
Tässä on ollutkin jo 2 asiaa pahasti pielessä uhrien kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lopettakaa kulttuurineuvos Baltzarin haukkuminen, tai olette pian itse linnassa.
Aikamoinen kulttuurineuvos jos osoittautuu pedoksi
" Mira oli kirjoittanut Baltzarin Facebook-seinälle julkaisun, jossa pyysi miestä päästämään hänen tyttärensä kotiin.
- Hän vastasi minulle runolla, joka päättyi sanoihin "minä kuljen siellä,
minne äitien itkut eivät kuulu."
Ei ristus.
Kuvaavaa oli, että Veijon 50- vuotistaiteilijajuhlakonserttia esitettiin TV7:lla uusintana.
Uskiksetkaan eivät paapan kekkalointia tyttöjen kanssa oudoksuneet.
Hyvä että vihdoin jäi kiinni, mutta ärsyttää, että näinkin myöhään. Pervoukkeli on jo 77v eli kuolee varmaan mielellään Suomen kahden tähden hotellissa eli vankilassa.