Mitä jäi käteen Black Fridaysta?
Kommentit (60)
Klassinen musta iltapuku edullisesti koska oli viimeinen laatuaan. Olen helpottunut! Iltapukujuhlat tiedossa enkä halunnut panostaa yhtään enempää kuin oli pakko.
Black Saturday.
4 paria farkkuja kirpparilta ja 100€ pulassa olevalle sukulaiselle.
Sohva. Olin yhtä sohva miettinyt jo pitkään. Kerran se oli jo pienessä alennuksessa, mutta ei silloin tullut ostettua. Nyt sain sen puoleen hintaan. Olin ihaillut tätä sohvaa jo kauan ja todella kannatti odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti se ostatti teitä taas vaikka muka mainonta ja tällaiset massahypetykset eivät teihin vaikuta.
Minä olen ap ja olen etsinyt viime talvesta lähtien nahkaisia, lämpimästi vuorattuja kumipohjakenkiä. Muuten ei innostanut mitenkään ostosriehaan koska tarjolla oli paljon huonoa laatua.
Sama! Talvikengät tarvitsin ja nyt sitten ostin icebugit. Olen niiden hintoja seurannut ja tiedän, että nämä olivat oikeasti halvemmat nyt.
Ajattelin tilata ompelukoneen rikki menneen tilalle, ale on satasen verran normaalihinnasta.
Oon katsellut myös hotellitarjouksia tulevalle reissulle, mutta en ole päättänyt vielä.
Heh. Kirpputorilta ostin eurolla uuden hatun ja toisella korvakorut :) kyllä kannatti käydä
Vierailija kirjoitti:
Ahdistus. Ostaostaostaosta. Kun itsellä ei ole rahaa ja maailma hukkuu tavaraan.
Mitä sun rahat asiaan liittyy? Eikö sitten ahdistaisi, jos pääsisit itsekin shoppailemaan?
Ostin ystävälle salaattikulhon joululahjaksi, vanha hajosi niin sitä vähän toivoi lahjaksi.
Aarikan kulho jossa puuhelminauha ympärillä, 30% alella noin 20 euroa. Harvinainen ja iso alennus Aarikan tavaroista, joissa lähtöhinta korkea.
Matto puoleen hintaan, mies osti älykellon ja xbox pelin ja itse ostin seksileluja.
Litlin kuulokkeet ja kirppiksellä kävin, Alkossa punalappusia iso kasa kasin jälkeen ;D
Vitosen hanskat. Tosin en tiedä, oliko ne hanskat varsinaisesti mikään black friday tarjous. Minä tarvitsin hanskat, kun tuli pakkaset ja kävin ne sen takia ostamassa. Viikonpäivällä ja varsinkaan sen värillä ei ollut sen kummempaa merkitystä tässä investoinnissa, vaan sää oli se joka minut tähän ostotapahtumaan ajoi.
Hyödynnän Black Fridayn ja Cyber Mondayn tarjoukset ja ostan/tilaan kosmetiikkatuotteita ym. vuodeksi eteenpäin. Tilasin myös tarvitsemani uudet Pomarin talvikengät -40 %. Mitään sellaista en osta, mitä en joka tapauksessa muutenkin hankkisi. En ymmärrä mitä paheksumista siinä on, että säästää rahaa.
Sorruin kirpparille menemään ja ostin kolme aluspaitaa, jotka tulevat tarpeeseen. Rahaa meni 7e.
Ostin omakotitalon, oli 40% alennuksessa.
Uutena:
3 Papun legginsit itselleni (-40 %)
10 alushousut ja 2 t-paitaa miehelle ( 40 %)
3 Gugguun paitaa ja pipo ja kaulahuivi lapselle (30 %)
Kirpputorilta:
2 kengät ja laukun itselleni (-20 %)
Yöpuvun, mekon ja t-paidan lapselle (20 %)
Näistä kaikki muut oli tarpeellisia paitsi lapsen mekko, pipo ja kaulahuivi. Mutta käyttöön tulee nekin.
Iso musta dildo joka hohtaa pimeässä