Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jäi käteen Black Fridaysta?

Vierailija
30.11.2019 |

Minä ostit talvikengät tarpeeseen.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa mammoja taas ilmaston lämpeneminen ahdista. Vaikka siitä jaksatte jankata. 

Ja lisää shoppailuhysteriaa on jouluksi tiedossa

Vierailija
42/60 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoa mammoja taas ilmaston lämpeneminen ahdista. Vaikka siitä jaksatte jankata. 

Ja lisää shoppailuhysteriaa on jouluksi tiedossa

Siis mikä on ongelma, kun suurin osa tässä ketjussa kertoo ostaneensa tarpeeseen? Olisiko parempi ostaa ne samat tavarat täydellä hinnalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just my dick.

Vierailija
44/60 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suru ja tuska maailman ja luonnon puolesta.

Vierailija
45/60 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivallus, että samat alennukset ovat jo monta kertaa vuodessa.

Vierailija
46/60 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastosta poistokirja 50 sentillä.

Vierailija
47/60 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin koko päivän ja tein mitä huvitti, sekä säästin kaikki rahani kun vietin Älä osta mitään -päivää. Oli kivaa puolison kanssa ja ilmakin oli aurinkoinen. Ei tungosta metsäpoluilla.

Vierailija
48/60 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan maku suuhun pelkästään jäi.

En saanut haluamani tietokonetta verkkokauppa comista kun se myytiin loppuun. Nyt en sitten viitsi ostaa sitä normihinnalla kun tiedän paljonko siinä hinnassa on ilmaa.

Taitaa toi kyseisen pulju mennä boigottiin. Kiitti verkkokauppa piste com kun pilasitte meidän perheen joulun!!!!

Vierailija
49/60 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mukavaa lukea, että ihmiset ovat vähentäneet kulutustaan .

Vierailija
50/60 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain farkut -40%. Olen käyttänyt kyseistä farkkumallia aikaisemmin ja tiesin niiden olevan hintansa väärti. Nykyiset käyttämäni housut ovat jo kuluneet haaroista niin pahasti, että olen pelännyt niiden repeävän joku päivä. Kerrankin tuli tarjous oikeaan aikaan!

Monissa vaateliikkeissä oli -20% ja periaatteessa olisi voinut ostaa sukkia ja muita perusvaatteita, mutta en jaksanut. Vaateliikkeiden tarjoukset ovat sinänsä hyviä, koska niissä ainakin tietää, että niiden hintoja ei ole hilattu ylöspäin juuri ennen black fridayta. Muiden kuin vaateliikkeiden tarjouksiin petyin (tänäkin vuonna).

Vierailija
51/60 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti lapselle uuden n 250 € maksavan kännykän. Vanha rikki.

Vierailija
52/60 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukku, farkut ja sukkia. Sekä suuri harmitus, sillä lennot jotka varasin kuukausi sitten olisi nyt olleet tosi isossa alennuksessa...

Vierailija
53/60 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emaloitu viiden litran valurautapata oli mun Black Friday -hullutus. Pidemmän aikaa olen sellaista jo etsinyt kun käytössä on kolmelitrainen kokki, siinä on huono laittaa paisteja/muita kokonaisia lihoja vaikka muutoin toimiikin haudutukseen loistavasti.

En kyllä tiedä oliko tuo pata edes BF-tarjous vaiko vaan tuotu jostain varaston perältä esille siinä toivossa että sen joku "alennettuun" hintaan ostaisi, mutta olipahan yli puolet halvempi kuin Sarpanevan pata BlackFriday hinnallaan.

Vierailija
54/60 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo moneen vuoteen ostanut farkkuja. Nyt löysin sattumalta 30 eurolla jostain alelaarista ne "mun" mallin ja koon ja värin farkut. Ostin ja olen tosi tyytyväinen. 

Vierailija
55/60 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesukone, entinen jäi erossa miehelle. Olikin hyvä aika muuttaa juuri tämän kuun vaihteessa.

Vierailija
56/60 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevalle vauvalle tarvikkeita, jotka olisi muutenkin tullut ostettua, mutta säästipä nyt alennusten takia. Okei parit tennarit ostin myös itselle, kun oli hyvät alet, vaikka niitä ei nyt välttämättä olisi tarvinnut.

Vierailija
57/60 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteen jäi täysi lompakko. En kuluttanut pennin hyrrää.

Vierailija
58/60 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin Aku Ankka lehden

Vierailija
59/60 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina tietysti vietin "älä osta mitään" päivää ja sitten lauantaina ostin lenkkarit alennuksesta.

Vierailija
60/60 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi karkkipussia ja käsilaukun, jota olin pitkään katsellut ja nyt sain halvempaan hintaan. Perheelle otettiin bf-tarjouksella hotellihuone matkalle. Olisi tarvittu liesi, mutta sopivaa ei ollut alennuksessa.