Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miss Suomen Fantasia-asu Universum-kisoihin. :D

ebebtbe
30.11.2019 |

Suomi jatkaa omalla linjallaan fantasia-asuissa. Tällä kertaa pikkulapset ovat päässeet mukaan suunniteluun! Siis tajuaako miss-suo,mi organisaatio millaisiin kisoihin ollaan lähdössä?

Olen sanaton! :D Voisko joku pistää linkin, itse en osaa. Iltasanomissa esiteltiin asu! :D :D :D

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamala :D

Vierailija
42/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa, kun toi missiorganisaatio on sellasta hyväveli(vai sisko?)kerhon kivaa pikku puuhastelua... Ulottuen tähän pukuun, joka on huonoin fantasia-asu, mitä olen nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa Annin puolesta, hänellä olis kroppaa pitää jotain upeaa ja kunnolla yliampuvaa glitterunelmaa, kuten noissa kisoissa kuuluukin olla, mutta ei, sen sijaan saa päälleen jonkun tarhalaisten väsäämän virityksen mummon vintiltä löydetyistä jämäpaloista.

Vierailija
44/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syrjäytynyt askartelua harrasteleva peräkammarin Pirkko ja jopa minä olisin satavarmasti osannut suunnitella Annille paremman asun. Herranjestas näitä oikeesti... Ai niin, ei tuota sais vissiin arvostellakaan, kun lapset ovat tuon nyt tehneet. Se kai onkin se pointti lasten mukaan ottamisessa: lasten vaivannäköä ei saa arvostella ja kenelläkään ei ole nimi vaakalaudalla kun kuitenkin menee jälleen päin mäntyä. Taas saa Suomea hävetä ja vielä itsenäisyyspäivän alla. :D

Vierailija
45/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan suunnittelija oikeasti todella ollut ylpeä luomuksestaan :O miten kehtaa lähettää tuossa tekeleessä missin kisoihin. Kiireellä lähtenyt kisoihin ja ehkei enää ollut aikaa muokata? Onko tämä pilaa? Onko suunnittelijalla jotain missiä vastaan :D herättää paljon kysymyksiä.. tuo korsetti näyttää aluskorsetilta ja on liian paksu ja tönkkö eikä sovi yhtään helmaan. Siivet on vaan niin väärin. Tuo halkiokin olisi voinut olla vaikkapa sivulla paljastamassa säärtä eikä kamelinvarvasta. Varmaan raha ratkaisee.

Miten raha ratkaisee, että puvun suunnittelija tai tekijä on suostunut, tai oma näkemys ollut revan mauttomasti esittelemisestä missään puvussa?

Vierailija
46/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syrjäytynyt askartelua harrasteleva peräkammarin Pirkko ja jopa minä olisin satavarmasti osannut suunnitella Annille paremman asun. Herranjestas näitä oikeesti... Ai niin, ei tuota sais vissiin arvostellakaan, kun lapset ovat tuon nyt tehneet. Se kai onkin se pointti lasten mukaan ottamisessa: lasten vaivannäköä ei saa arvostella ja kenelläkään ei ole nimi vaakalaudalla kun kuitenkin menee jälleen päin mäntyä. Taas saa Suomea hävetä ja vielä itsenäisyyspäivän alla. :D

Tuskin lapset suunnittelivat puvun toteutusta, eikä varsinkaan osanneet miettiä, miten puvun suunnittelija toteuttaa ideat. Eivät suunnitelleet varsinkaan haaravälin korostusta.

Vierailija
47/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa, kun toi missiorganisaatio on sellasta hyväveli(vai sisko?)kerhon kivaa pikku puuhastelua... Ulottuen tähän pukuun, joka on huonoin fantasia-asu, mitä olen nähnyt.

Viime vuoden suihkuverhokokonaisuus sai todella paljon kritiikkiä, aiheesta. Silloin väläyteltiin vinkkeinä Victoria's secret tyyliä, miten pitäisi oppia maailmalta. Putoan palliltani räjähtäessäni nauruun kun mietin, että onko tämän vuoden puvussa yritetty ottaa oppia VS -tyylistä. :D

Vierailija
48/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten Miss Suomi käytti fantasia-asunaan kansallismekkoa, ja niin saisivat käyttää tukevatkin missit. Mieluummin kansallismekko kuin joku typerän näköinen viritys.

Munsalan mekko <3! Tekisikö joku sen missillemme?

(Tarkistusnumero 666)

Vierailija
49/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni on kansainvälinen kaunotar, mutta tuo puku on kamala

Vierailija
50/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kysyn kirjoitti:

Miksi tuo hameosa on avonainen ja pikkuhousut ovat näkyvillä?

Kyseessä fantasia-asu. Pikkihousut auttavat fantasioimaan.

Vierailija
51/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittää sitten, miksi taso ja missikisojen suosio on laskenut kuin lehmän häntä. Katsojat ovat oikeassa. Pukuihastelut vuosien myötä loppuivat Teuvon Lolalle tekemään mustavalkoiseen pukuun, silloin puku oli näyttävä, vaikkakaan ei taideteos koska vastaavia tyylejä oli ollut jo ulkomaan markkinoilla. Lolan puvussa materiaalit näyttivät vähän halvoilta, mutta lopputulos sitäkin parempi, jos budjetti sääteli. Puku oli kuitenkin lähes täydellisesti suunniteltu ja tehty. Viime vuosien puvut, kuten tämänkin vuoden, mikä tahansa ompelualan koulutuslinjan luokka pystyisi toteuttamaan vastaavan tasoiset puvut sekä suunnitellen että ommellen sekä painoprintaten ne.

Vierailija
52/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EiMenesty kirjoitti:

Onko tää vitsi? Maailman suurimpaan kauneuskilpailuun Suomi lähtee pikkulasten askartelu projektilla? Ajatus on kaunis, mutta no jaa...

Anni on upea! Vedolyönneissä oli sijalla 17. eilen kun katsoin. Se on aika hyvin , jos kilpailijoita tulee yli 90 eri maasta.   

Ainahan ne on, mutta eivät koskaan menesty. Just tänään mietin, että milloin on vaalea tyttö edes voittanut. Alkaa kyllästyttää nuo ainaiset latinojen ja parin aasialaisen täyttämät kärkisijat. Pitäisivät sitten kisat vain näille, jos muut eivät kerran voi pärjätä heille.

Vierailija
53/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supernoloa. Kaikkien aikojen huonoin fantasia-puku. 

Ei voi olla kyse rahastakaan. Muodin huipulle ohjelmassa tekevät jätteestä ym. oudoista materiaaleista todella näyttäviä asuja! Ja vain yhdessä päivässä. Luova ja taitava suunnitelija tekee pienelläkin rahalla näyttävän asun.

Siis nuo perhoskoristeet, mitkä ovat noissa siivissä. :D Ei hyvää päivää!  Kuka tahansa kadun tallaaja sunnitelisi näyttävämmän asun. Miten tää voi olla mahdollista vuodesta toiseen!    

Vierailija
54/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon kuvan. Onko niihin siipien oksiin ripustettu joulukoristeita, vai mitä ne on?

On, jouluinen teema kantaa :D Säästösyistä jouluvalot paristoineen ripustetaan vasta itse kisapaikalla.

Oolrait. :D Tuleeko vilkkuvat ledi-valot ja musiikilla? Tiptap-hupsis,tupsis-teema?  :DD

No tottahan toki musan tahtiin vilkkuvat ja väriä vaihtavat ledit! :D   Vielä on kuitenkin kiistaa, kun eivät pysty päättämään Finlandian ja Muumi-tunnarin välillä.

Vierailija
55/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa-Maria Ryyti ainakin pohjanoteerattujen top 3:ssa. Oli kuin jätemyllystä tipahtanut.

Vierailija
56/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kuvat. En ole yllättynyt. Tämmöistä voi odottaa Suomelta.  

Vierailija
57/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä vaan kysyn kirjoitti:

Miksi tuo hameosa on avonainen ja pikkuhousut ovat näkyvillä?

Kyseessä fantasia-asu. Pikkihousut auttavat fantasioimaan.

Jeejee, mautonta suunnittelua. On eri asia luoda puvusta tyylikkäästi viehkeä kuin avartaa mauttomasti yhdistetyllä kokonaisuudella koko huomion keskipiste. Se on äärimmäisen mautonta. En tosin pysty ajattelemaan kumpi vie enemmän huomiota, askartelumainen kokonaisuus vai kantajan jalkoväli. Molemmat ovat fiaskoja. Annin kuuluisi saada kisoihin sopivampaa, ei naurunalaista, tyylikkäämpää ja näyttävämpää yllensä.

Vierailija
58/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon kuvan. Onko niihin siipien oksiin ripustettu joulukoristeita, vai mitä ne on?

Ne on perhosia. Nähtävästi ainakin oikeanpuoleiset tehty massapalloista, joihin tökätty piipunrassit tuntosarviksi ja vähän bling blingiä siipiin.

Ai kauhee.

Vierailija
59/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on perhosia. Nähtävästi ainakin oikeanpuoleiset tehty massapalloista, joihin tökätty piipunrassit tuntosarviksi ja vähän bling blingiä siipiin.

Ai kauhee.

Ai että kun tuli paha mieli. Jotku tarhalapsoset innoissaan askarrelleet ja liimailleet koristeita ja me täällä haukutaan :D

Vierailija
60/144 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee.

Kyseinen Suomen mediassa julkaistu puku on pakko olla prototyyppi, joka sekin tosin on nolo. Piippurasseilla ei todellakaan kävellä millekään kansainväliselle areenalle eikä tolla hameella kun etuosasta paljastuu todella esittävästi mummon sauna-alushousut. Tuosta askarteluversiosta on pakko tulla lopullinen puku.