Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miss Suomen Fantasia-asu Universum-kisoihin. :D

ebebtbe
30.11.2019 |

Suomi jatkaa omalla linjallaan fantasia-asuissa. Tällä kertaa pikkulapset ovat päässeet mukaan suunniteluun! Siis tajuaako miss-suo,mi organisaatio millaisiin kisoihin ollaan lähdössä?

Olen sanaton! :D Voisko joku pistää linkin, itse en osaa. Iltasanomissa esiteltiin asu! :D :D :D

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä sama meininki Suomen Fantasiapukujen kanssa voi jatkua vuodesta toiseen. Ketään ei taida oikeasti edes kiinnostaa, mitä nämän tytöt päällensä pistää. 

Vierailija
142/144 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munsalan kansallispuku olisi parempi.

👑  Tämä on av:lla huutoäänestetty voittaja. :D 

🧚🏿‍♀️ Fantasia-asut ovat lajina omansa.  Kansallispuku ei niihin kuulu.  Jätetään nämä historialliset puvut, muihin arvokkaisiin juhlatilaisuuksiin.  Niitä näette sitten joillakin vierailla 6.12. mikäli katsotte tv-ohjelmaa linnan juhlasta.                                                                                                                  

Fantasia on leikkiä jossa mielikuvituksen rajaa on vaikea ennakkoon ohjeistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka ja Juttakin kauniimpia kuin tää voittaja. Millä perusteeilla voittaja valittiin.

Vierailija
144/144 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä odotin oikeesti, että linkin avatessa paljastuu joku hirveä karmistus, mutta toihan oli tosi kivan näköinen. Se, että sopiiko se missikisojen fantasia asuksi, niin siihen en sano mitään, mutta upea puku oli silti.