Miss Suomen Fantasia-asu Universum-kisoihin. :D
Suomi jatkaa omalla linjallaan fantasia-asuissa. Tällä kertaa pikkulapset ovat päässeet mukaan suunniteluun! Siis tajuaako miss-suo,mi organisaatio millaisiin kisoihin ollaan lähdössä?
Olen sanaton! :D Voisko joku pistää linkin, itse en osaa. Iltasanomissa esiteltiin asu! :D :D :D
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Munsalan kansallispuku olisi parempi.
👑 Tämä on av:lla huutoäänestetty voittaja. :D
Helma on liian tönkön oloinen ja mauttominta askarteluhärpäkkeessä on revan esittely kävellessä. Puvun ylä- ja alaosa, kuten naavahärpäkketkin ovat kaikki irti kokonaisuudesta.
Miksi kummassa tällaista pukua ei anneta sellaisten pukusuunnittelijoiden työstettäväksi, joilla on näkemystä tyylistä ja pukujen esilläolosta isoilla lavoilla. Suomessa on sillä saralla muutamia todella lahjakkaita tekijöitä. Ehkä eivät tarvitse lisämainostusta.
Voi helv... Ei oo todellista! Nyt ei ainakaan tarvitse lähteä torille.
Joka vuosi tämä sama juttu. Suomen missi kotikutoisen näköisenä muiden maiden upeiden fantasialuomusten keskellä.
Eikö noilla missiorganisaation jäsenillä ole silmiä päässä?
Vai eikö Suomesta muka löydy tarpeeksi rohkeaa suunnittelijaa, joka loisi jotain tajunnanräjäyttävää upeutta.
Vai onko kyse rahasta? Halvalla tehdyn näköisiä nuo asut ovat aina olleet.
Jotenkin jo säälittää nämä Suomen missit. Tämäkin olisi upean näköinen kunnollisessa puvussa pitkine säärineen.
Onkohan tässä haettu jotain Victoria's Secretin muotinäytöksen enkeleitä ja tuo kotikutoinen suunnitelma on mennyt pahasti pieleen.
Voi Miss Suomi parkaa!
Vierailija kirjoitti:
Voi härregyyd! Tuo on vielä kamalampi, kuin Voronkovan poronsarvista roikkuva suihkuverho. Ja Miss Suomi on jopa itse päässyt osallistumaan suunnitteluun!
Antaisivat nyt edes joskus vaikka Mert Otsamon tai Katri Niskasen suunnitella asun. Olen varma, että ilmaiseksi tekisivät, mahtavaa mainettahan se olisi maailmalla.
Ja kun kerrankin ois edustava nainen kisoihin. Ei voittoon asti, mutta eipä tarvitse Annia hävetä. Upea nainen.
Otsamon luovuus ja tyylitaju taito räjäyttäisi todellakin alamäkilaskettelun Suomen miss universum puvuissa. Myös Mirjam Lehtonen suunnittelisi upean puvun. Tuskin nämä upeat suunnittelijat ilmaiseksi lähtisivät mitään pukua suunnittelemaan tai tekemään. Taito maksaa.
Katsoin tuon kuvan. Onko niihin siipien oksiin ripustettu joulukoristeita, vai mitä ne on?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tässä haettu jotain Victoria's Secretin muotinäytöksen enkeleitä ja tuo kotikutoinen suunnitelma on mennyt pahasti pieleen.
Voi Miss Suomi parkaa!
Kyllä on ollut tollomainen käsitys Victoria's Secret tyylistä. Niissä puvuissa katsoja silmä keskittyy puvun ja stailauksen kokonaisuuden ihailemiseen. Annin mauttomassa puvussa katsojan silmä kohdistuu lopulta naavalta näyttäviin pikkuhousuihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitään mahkuja voittoon ei ole, joten sama sitten hassutella ja pitää hauskaa?
Näinpä :D Ja hauskaa näyttää joillain hassutellessaan olleen; leikkaa, liimaa & askartele :D
Eikö nykyään ole tarkoitus, jos ei nyt mahdollisuuksia voittaa, niin ainakin kisata tosissaan, kun euroviisuissa soittaa PKNP, urheilijat saalistavat pistesijoja ja jopa kauneuskilpailuihinkin pitää lähettää jotain näin ala-arvoista?
Mun mielestä olis voiinu nostaa suomen maailmankartalle menemällä alasti ja kehoon piirtää niitä lihankuvia. Perse ja kaikki kantaaottavilla teuraaslihaa vatustavia symboleita lähettää tonne globaalin universum kilpailuun.
MONENA VUONNA HARMMITTANU, KU SUOMEN MISSI IHAN KIELITAITOINEN JA HYVÄ EHDOKAS JA KAUNEUS RIITTÄISI LOPPUKIERROKSILLE. MUN MIELESTÄ ON KUMMAA JA NOLOO, ETTEI MISSI SAA KUNNON PUVUSTOO, VAAN NÄYTTÄÄ SUUNNILLEEN KERJÄLÄISELTÄ MAAILMALLA. VARMAAN SIJOTUKSET PARANTUS 50% JOS PUVUSTO PAREMPI. TULEE SELLAINEN KUVA, ETTEI ORGANISAATIO TAJUA, ET OHJELMA TULEE TELKKARIIN JA JOS NÄYTTÄÄ ETTEI SUOMI TAJUA MITEN VOITTAJAN ON EDUSTUSTILAISUUKSIS PUKEUDUTTAVA NIIN MIKS VALITTAS VOITTAJAKSI.
SINÄNSÄ IDEA KIVA ET LAPSET SUUNNITTELE, MUT ASU SOPII JONNEKIN VALOKUVAREKVISIITAKSI, MUT EI KISOIHIN
Onkohan suunnittelija oikeasti todella ollut ylpeä luomuksestaan :O miten kehtaa lähettää tuossa tekeleessä missin kisoihin. Kiireellä lähtenyt kisoihin ja ehkei enää ollut aikaa muokata? Onko tämä pilaa? Onko suunnittelijalla jotain missiä vastaan :D herättää paljon kysymyksiä.. tuo korsetti näyttää aluskorsetilta ja on liian paksu ja tönkkö eikä sovi yhtään helmaan. Siivet on vaan niin väärin. Tuo halkiokin olisi voinut olla vaikkapa sivulla paljastamassa säärtä eikä kamelinvarvasta. Varmaan raha ratkaisee.
OlIIJj kirjoitti:
Luulin, että siitä viime vuotisesta "Peura-jäännyt-kiinni-pyykinarussa-olevaan-lakanaan" voi enää mennä huonommaksi.
Niin sitten jostain vedetään tämä "pikkulasten-naava-perhos-askartelu-hörhelö-hökötys" esiin. Amerikan misseille on naurussa pitelemistä, kun Suomi astuu lavalle.
Ihan oikeesti .
Miksi tosiaan on aina oltava joku poro- tai peurateema noiden itse kyhättyjen sarvihäkkyröiden kera? Niihin sitten laitetaan vaikka pyykkinarut, kunhan saadaan jotain heilumaan täytteeksi.
Eikö esim. joutsenteema olisi kaunis? Laulujoutsen kuitenkin Suomen kansallislintu!! Ja siihenkin asuun saisi kauniit valkoiset siivet, ja mitä muuta ihanaa sommiteltua.
Kyllä tuo niin järkyttävä on, että tulee jo Teuvo Lomaniakin kohta ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon kuvan. Onko niihin siipien oksiin ripustettu joulukoristeita, vai mitä ne on?
On, jouluinen teema kantaa :D Säästösyistä jouluvalot paristoineen ripustetaan vasta itse kisapaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Miss Suomi parkaa!
Kyllä on ollut tollomainen käsitys Victoria's Secret tyylistä. Niissä puvuissa katsoja silmä keskittyy puvun ja stailauksen kokonaisuuden ihailemiseen. Annin mauttomassa puvussa katsojan silmä kohdistuu lopulta naavalta näyttäviin pikkuhousuihin.
Katastrofi. Ei kukaan kaunotar halua alapäänsä näyttävän naavan peittämältä :D
Tamponinnarusta käpy roikkumaan vielä ja nivusiin muutama sammaltupsukka. Voitto kotiin!
Helma ja yläosa pitäisi olla samaa materiaalia. Eikä niin että toinen on herkkää vaaleanpunaista sifonkia ja toinen voimakasta "hawaijia" tönkömmässä satiinissa. Painetun printin voi jatkaa tehostevärillä, vaaleanpunaiseen sopisi harmaan tai khakin sävyt, josta liukuma naavasiipiin olisi ollut harmoninen. Pikanttina värinä uloimmissa osissa voi olla sammaleen tai tummaan turkoosin vihertävät. Näyttävyyttä ja tyylikkäämmin pitäisi olla moninkertaisesti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, jouluinen teema kantaa :D Säästösyistä jouluvalot paristoineen ripustetaan vasta itse kisapaikalla.
Oolrait. :D Tuleeko vilkkuvat ledi-valot ja musiikilla? Tiptap-hupsis,tupsis-teema? :DD
Munsalan kansallispuku olisi parempi.