Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka päästä eroon kateudesta ja katkeruudesta?
28.11.2019 |
Olen nyt lähiaikoina huomannut itsessäni piirteitä etten osaa olla iloinen muiden puolesta. Tunnen jatkuvaa kateutta ja katkeruutta toisia naisia kohtaan ihan elämän jokaisella osa-alueella. Saatan olla kateellinen jonkun kauneudesta, timmistä kropasta, lapsista, miehestä, ystävistä, omakotitalosta, harrastuksista, työstä yms. Eli käytännössä ihan kaikesta.
Miten tässä lähtisi kehittämään itseään pois tästä kamalasta kateudesta ja katkeruudesta. En tosiaan haluaisi tuntea näin muita kohtaan. Varsinkin, kun kaikki on turhaa; itselläni on myös asiat hyvin. Toki aina paremminkin voisi olla, mutta pääpiirteittäin olen tyytyväinen elämääni.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ala uskovaiseksi ja käy kirkossa joka sunnuntai katumassa syntisiä ajatuksiasi.
Minä olen koko ikäni lapsettomana ollut noubadi niin että ihan ilmaa koko suvulleni ja joku kehoitti että tee lapsia ettet jää noubadi mutta se ei käy järkeen että ihminen olisi vain lapsia tekemällä arvostettu eikä muuten yhtään mitään.
Minä en olisi halunnut syntyä tänne ollenkaan jos olisin itse siitä päättänyt. Sitten en ole halunnut koskaan elää niin kuin on pakko ja niin kuin kaikki muutkin tekevät käyttämättä omaa järkeä ollenkaan. Haluan olla lisääntymättä niin ettei kukaan suku tai muu ala minun elämääni ohjailemaan.