Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aikuiset sinkut oikein tekevät iltaisin

Vierailija
28.11.2019 |

Tekisinkö minäkin sitten samaa kuin nyt jos saisi omia lapsia ym.?!!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan kavereita, hoidan lastani (50%), harrastan seksiä FWB-kumppanin kanssa jne.

Vierailija
2/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä oikeastaan kuin itke enää lähinnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät harrastuksissa, urheilevat, laittavat ruokaa, lukevat, katsovat tvtä, siivoavat, tapaavat kavereita, hoitavat lemmikkiä, kirjoittelevat vauvapalstalle...

Vierailija
4/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla tai lenkillä, teen ruokaa, opiskelen, tapaan kavereita, käyn leffassa, lojun sohvalla katsoen telkkaria/leffaa, luen kirjaa, roikun netissä... Ihan tavallisia asioita.

Vierailija
5/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä, että alkaa väsyttää, jotta pääsen nukkumaan ja aamulla taas töihin

Vierailija
6/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn salilla tai lenkillä, teen ruokaa, opiskelen, tapaan kavereita, käyn leffassa, lojun sohvalla katsoen telkkaria/leffaa, luen kirjaa, roikun netissä... Ihan tavallisia asioita.

Ok. Samaa tekisin kuin nytkin. Sinkkuudella voi ilmeisesti välttää takakireyden kehittymisen ja negatiivisen mummoutumisen/pappautumisen.

Vierailija
7/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälti samoja asioita kuin aikuiset perisuhteessa olevatkin. Sinkuilla vain ei ole sitä parisuhdetta. 

Vierailija
8/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn eri harrastuksissa ja tapaan ystäviä ja sukulaisia ja välillä vain lojun, makaan sängyssä kotona.

Vierailija
9/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkälti samoja asioita kuin aikuiset perisuhteessa olevatkin. Sinkuilla vain ei ole sitä parisuhdetta. 

Ei mun tuntemat perheelliset loju kyllä koskaan sohvalla tms. Kotikin on ihan putipuhdas lattiasta kattoon. Jääkaappi täynnä terveellistä ruokaa.

Ennen perhettä sen sijaan kyllä lojuivat vaikka koko viikonlopun sikolätissään.

Vierailija
10/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön lämppäreitä ja juon oluen. Teini pelaa koneella. Koti on putipuhdas ja kaikki järjestyksessä. Salilla on käyty jo aamulla ja terveellistä ruokaakin oli lounaalla.

Vierailija
11/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön suklaata, juon punaviiniä ja sammun sänkyyni sormet pimpassa, kyynel silmäkulmassa nähden unta rikkaasta akateemisesta isomunaisesta miehestä joka huhuilee minua itsemurha yksiöni postiluukusta.

Vierailija
12/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön suklaata, juon punaviiniä ja sammun sänkyyni sormet pimpassa, kyynel silmäkulmassa nähden unta rikkaasta akateemisesta isomunaisesta miehestä joka huhuilee minua itsemurha yksiöni postiluukusta.

Onko siis kyseessä pimpparauta? Paljonko menee muuten pullaa?

Vierailija
13/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön suklaata minäkin, mutten juo alkoholia enkä sammu. Sänkyyn mennessä ei itketä, enkä näe unta tuollaisesta miehestä. En edes tahtoisi rikasta miestä. Yksiönikin on tilava.

Vierailija
14/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso karkkikulho naaman eteen & face mask, sekä joku hyvä tv-sarja hoitaa homman.

Vierailija
15/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt pyykit koneessa ja sämpylät uunissa. Pitäisi vielä tyhjätä ja täyttää tiskikone ja tehdä huomiseksi eväät. Ennen nukkumaanmenoa ajattelin vielä lukea jonkin aikaa. Normaali arki-ilta.

Vierailija
16/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutan itseäni korkeahiilihydraattisella dieetillä.

Vierailija
17/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon punkkua joka ilta pullon + 4 olutta päälle. Aamulla kutakuinkin työkunto, kunhan lopettaa juomisen tuohon n klo21 aikaan. Kyllä menee ilta kivasti. Kivasti menee myös rahaa 500 kuussa tähän juomiseen. Onneks tulee palkkaa. Katson leffaa, sarjoja, dokumentteja, kirjotan tänne, käyn tupakilla, fiilisteleen musaa, joskus jopa luen kirjoja mutta vain juomattomina aikoina ja ajelen autolla huvikseen kaupungilla ja tupakoin ajaessa. Noin 200x tylsempää on selvinpäin, mutta pakkohan se välillä on vähän "valkaista nenää" yyyyyy v**tu miten ärsyttävä sanonta näänäänäää! Tämmöstä tää on, elämä tässä hukkaan menee kai jos muilta kysytään, mutta omaa kivaa ainakin riittää ja kuollessani voin sanoa, ettei mennyt elämä velvotteiden kanssa tylsistelyyn vaan elin kuten halusin. I did it my way!

Vierailija
18/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän a) viinaa b) käteen. Siinä se.

Vierailija
19/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen tyttöystävästä, teen ruokaa, kuntoilen, luen kaikkea sekalaista netistä.

Vierailija
20/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisesti ihan samaa ku me lapselliset, paitsi me ruokitaan muitakin.