Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo tehdä tulevalle lapselle isyystestin vaikkei edes epäile mitään, sanoo että vain varmuudeksi että tietää ennen kuin investoi koko...

Vierailija
27.11.2019 |

Onko tällainen tilanne epäluottamuslause vai pitäisikö tätä ymmärtää miehen kantilta ja astua miehen saappaisiin ennen kuin reagoi ikävästi?

Naisenahan tietää aina, että se on oma lapsi kun se itsestä pullahtaa ulos. Mies kuitenkaan ei koskaan voi olla varma, ei koskaan. Pitääkö miehen kantaa ymmärtää tässä ja antaa hänen tehdä se testi, että hän voi olla sitten hyvillä mielin ja investoida loppuelämänsä VARMUUDELLA omaan lapseen?

Kommentit (7876)

Vierailija
6361/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tutkimuksiin mennään yhdessä. En edelleenkään usko, että mies olisi mennyt yksin vaimon toiveesta."

En epäile yhtään, etteikö tyypillinen palstatanttara mene miehensä kanssa samaan koppiin "auttamaan" spermanäytteen otossa.

Tanttara: "Eikö se TAASKAAN ota kunnolla eteen!!? Mulla alkaa kohta lapsentekomahdollisuus hiipua, etkä sinä stanan lerppamuna saa edes runkattua sitä näytettä!!1"

eri

Vierailija
6362/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni olisi isyystestin halunnut, olisin pettynyt ettei hän vielä 7 vuoden yhdessäolon jälkeen minua niin hyvin tuntenut että olisi uskaltanut luottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6363/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä yksi on kyllä aivan satusetä, jonka tarina täydentyy aina kun joku tarinan epäloogisuuksia ihmettelee.

Esimerkiksi mies ei takuulla saa mitään yksinhuoltajuutta, jos ei ole todistetusti ole edes lapsen biologinen isä, lähtipä äiti mille tielle tahansa. Ikävä kyllä.

Eihän isyyttä tukita mitenkään, jos mies lastenvalvojalla isyyden tunnustaa. Olet vähän yksinkertainen jos muuta kuvittelet.

Vierailija
6364/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän isyyttä tukita mitenkään, jos mies lastenvalvojalla isyyden tunnustaa. Olet vähän yksinkertainen jos muuta kuvittelet.

No kun tässä nimenomaan väitettiin tutkitun ja todetun, että mies ei ole isä. Sen vuoksihan satusetä kuulemma tiesi, että lapsi ei ole miehen. 

Vierailija
6365/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos oma mies olisi vaatinut isyystestit, hän olisi saanut ne teettää. Minä en vaan halua parisuhdetta, jossa joudun epäilemään puolisoa ja rajoittamaan hänen liikkumistaan."

Meidän rouva sanoi, että se on ainoa tapa miehelle olla täysin varma, että lapsi on verisukulainen ja on viisasta olla luottamatta sokeasti kehenkään, varsinkaan alkutaipaleella. Kyllä hän teki pikku tarkistuksia missä ja kenen kanssa liikun, kun suhde oli aika tuore vielä. En minä siitä repinyt pelihousujani, vaan ajattelin, että hän on tosissaan kiinnostunut olemaan mun kanssa kimpassa. Nyt takana 24 vuotta hyvää avioliittoa ja kolme lastakin tehty.

Juu, minäkin olen ollut mustasukkaisessa suhteessa, jossa lopulta minua ristikuulusteltiin tuntikausia, syystä että oli kellottanut kaupassa käymiseni, ja oli mennyt pari minuuttia kauemmin kuin yleensä. 

Halusi myös tsekata puhelimeni sanoilla, että "jos ei ole mitään salattavaa niin sittenhän voit näyttää"

Kavereita ei saanut olla, houkuttelevat pettämään.

Perheeni kanssa en olisi mielellään saanut olla tekemisissä, houkuttelevat jättämään.

Jos  katsoin tv-sarjaa liian kiinnostuneesti, olin haluamassa pettää sarjan näyttelijän kanssa.

Jos en töissä vastannut puhelimeen, olin selkeästi oikeasti pettämässä.

Jos vastasin töissä puhelimeen, olin selkeästi oikeasti pettämässä.

Mielenkiintoni opiskella lisää oli selkeä merkki, että haluan päästä pettämään.

Mutta tosissaan vaan oli kiinnostunut ja silleen. Erosin kylläkin, onneksi. 

Vierailija
6366/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti täällä on kyllä esitetty ihan hyviä analogioitakin. Voisin kuvitella todellakin mieheni järkytyksen jos yht äkkiä 9 vuoden yhdessä olon jälkeen alkaisin epäillä, että ehkä hän onkin r-aiskaaja, mistä mä voin sen koskaan tietää. Ihan samanlainen isku mahaan kuin itselleni olisi se, että nyt kun on päätetty jättää ehkäisy pois hän alkaisi ajatella, että voin mennä vieraisiin ja vielä tehdä sen lapsen hänen tietämättä.

Ihan sairas ajatuskin!

Vierailija
6367/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan ole pettänyt tai voisi pettää, useimmat tietämäni miehet huo-----t lähes työkseen, pettävät viimeisillään raskaana olevia vaimojaan ja kehtaavat vaatia naisiltaan uskollisuutta. Vastenmielistä ja noloa. 

Joo eiköhän yleisempi ole se tarina, että vaimo on synnärillä ja mies lutkailee missä sattuu. Töissäkin tiedän yhden tapauksen, sivusuhde jatkui koko vaimon raskauden ajan ja sen jälkeenkin vielä pari vuotta. 

Tuskin vaimo tiesi onnellisena raskaana ollessaan, miten heidän asiat olivat. Mistä saataisiin testi, jolla voisi tarkistaa ja todistaa tämän?

Minäkin tiedän monta tapausta, että mies sai tietää vaimon ollessa synnärillä, että on vehdannut varsinkin suhteen alussa ties kuinka monen vieraan miehen kanssa.

Mies vehdannut monen miehen kanssa suhteen alussa? Miten tää tuli siellä synnärillä ilmi?

Vierailija
6368/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sen sijaan niiden vaatiminen tilanteessa, jossa muka "ei epäile mitään" on turhaa varmistelua ja toisen rasittamista omilla epävarmuuksillaan."

kuka sellaista on vaatinut?

Vierailija
6369/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudesssa hyvin usein "yhdessä suunniteltu" = naisen lähes pakkomielle saada lapsi(a). Impotenssi toki vaikeuttaa lapsen siittämistä, mutta lapsettomuuden aiheuttaa kyllä se, että siittiöt ovat joko huonoja tai niitä ei kehity ollenkaan. Naapurin nainen nimittäin kärähti, kun yrittivät pitkään lasta ja mies tutkitutti itsensä, eikä mies tuottanut siittiöitä lainkaan, kun joku synnynnäinen vika kiveksissä. Varmaan tänä päivänäkin se nainen väittää, ettei ole ikinä käynyt vieraissa.

Siis täh? Yritetään yhdessä lasta, mies tutkituttaa itsensä ja todetaan, että ei tuota siittiöitä, mutta ei kerro siitä vaimolleen ollenkaan, vai? Eli lapsen yrittämistä jatketaan, vaikka mies tietää, että onnistumisen mahdollisuuttakaan ei ole?

Ja onko niin, että sun mielestä tämä ei täytä mitään petollisuuden speksejä? Ja tiedoksi, nämä asiat just voi yllättää. Mun ei pitänyt missään nimessä saada lapsia huo

On tapahtunut myös vasektomian jälkeen, et superuimareita onkin vielä ollut...

Vierailija
6370/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos oma mies olisi vaatinut isyystestit, hän olisi saanut ne teettää. Minä en vaan halua parisuhdetta, jossa joudun epäilemään puolisoa ja rajoittamaan hänen liikkumistaan."

Meidän rouva sanoi, että se on ainoa tapa miehelle olla täysin varma, että lapsi on verisukulainen ja on viisasta olla luottamatta sokeasti kehenkään, varsinkaan alkutaipaleella. Kyllä hän teki pikku tarkistuksia missä ja kenen kanssa liikun, kun suhde oli aika tuore vielä. En minä siitä repinyt pelihousujani, vaan ajattelin, että hän on tosissaan kiinnostunut olemaan mun kanssa kimpassa. Nyt takana 24 vuotta hyvää avioliittoa ja kolme lastakin tehty.

Me oltiin oltu yhdessä 7 vuotta, joista asuttu yhdessä 4 vuotta, kun päätimme yrittää lasta. Yhteinen asuntokin oltiin ehditty ostaa. Me ei siis oltu mikään tuore tapaus kuten te. Minä en edes suhteen alussa tehnyt miehelle mitään isoja tai pieniä tarkistuksia hänen liikkeistään. Olisin pitänyt kummallisena, jos mies olisi ollut isyystestien perään.

Vierailija
6371/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tutkimuksiin mennään yhdessä. En edelleenkään usko, että mies olisi mennyt yksin vaimon toiveesta."

En epäile yhtään, etteikö tyypillinen palstatanttara mene miehensä kanssa samaan koppiin "auttamaan" spermanäytteen otossa.

Tanttara: "Eikö se TAASKAAN ota kunnolla eteen!!? Mulla alkaa kohta lapsentekomahdollisuus hiipua, etkä sinä stanan lerppamuna saa edes runkattua sitä näytettä!!1"

eri

Kerro vielä, miksi mies haluaa olla tuollaisessa parisuhteessa ja haluaa siihen vielä lapsen?

Vierailija
6372/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sen sijaan niiden vaatiminen tilanteessa, jossa muka "ei epäile mitään" on turhaa varmistelua ja toisen rasittamista omilla epävarmuuksillaan."

Tämä yksi, joka halusi, että vaimonsa suostuu isyystestiin sen vuoksi, että hänen exänsä oli pettänyt ja yrittänyt kusettaa.

Vierailija
6373/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on sen verran helppo tehdä tuo testi, että mietin miksi siitä pitää vaimoa kiusata ja lupaa anoa. Senkun käy lapsen kanssa vaunulenkillä ja samalla käyttää tikkua suussa. Jos lapsi on oma, niin on hiljaa asiasta ja jos ei niin sitten ottaa asian esille.

Vierailija
6374/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luottamus on tuota tasoa, kannattaako yhteiselämä ylipäätään? Avioliiton myötä jaetaan omaisuus, tulevaisuus, koti, jääkaappi ja vuode. Puoliso huolehtii sinusta, jos sairastut vakavasti. Jos epäilee, että puoliso on siitättänyt lapsenne jollakulla toisella, epäilet varmaan myös, että hän huijaa rahasi. Onko siihen olemassa mitään testiä? Ei. Kyllä omaan kumppaniin pitäsi voida luottaa ilman isyystestiäkin. 

Vierailija
6375/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä yksi, joka halusi, että vaimonsa suostuu isyystestiin sen vuoksi, että hänen exänsä oli pettänyt ja yrittänyt kusettaa.

Eihän vaatinut. Nyt korkki kiinni jo.

Vierailija
6376/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paljon miehillä on tunnustamattomia lapsia? Sitten pitäis reiluuden nimissä näiden tulla kans päivänvaloon."

Lapsen tunnustaminen ei edelleenkään takaa, että mies olisi lapsen biologinen isä. Sen todentamiseen on vain yksi keino, dna-testi, eikä kyseessä ole puhelinoperaattori.

Vierailija
6377/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on sen verran helppo tehdä tuo testi, että mietin miksi siitä pitää vaimoa kiusata ja lupaa anoa. Senkun käy lapsen kanssa vaunulenkillä ja samalla käyttää tikkua suussa. Jos lapsi on oma, niin on hiljaa asiasta ja jos ei niin sitten ottaa asian esille.

Kyllähän sen näkee siitä lapsesta, onko se sukua vai ei. Harvassa on ne lapset, jotka ei peri vanhemmiltaan mitään ulkonäön piirteitä.

Vierailija
6378/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No kun tässä nimenomaan väitettiin tutkitun ja todetun, että mies ei ole isä. Sen vuoksihan satusetä kuulemma tiesi, että lapsi ei ole miehen."

Mä ymmärsin ton tapauksen niin et mies on tunnustanut isyyden alussa suojatakseen lasta kelvottomalta äidiltä ja saanut siksi huoltajuuden. Myöhemmin sit varmistanu testillä.

Vierailija
6379/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luottamus on tuota tasoa, kannattaako yhteiselämä ylipäätään? Avioliiton myötä jaetaan omaisuus, tulevaisuus, koti, jääkaappi ja vuode. Puoliso huolehtii sinusta, jos sairastut vakavasti. Jos epäilee, että puoliso on siitättänyt lapsenne jollakulla toisella, epäilet varmaan myös, että hän huijaa rahasi. Onko siihen olemassa mitään testiä? Ei. Kyllä omaan kumppaniin pitäsi voida luottaa ilman isyystestiäkin. 

Suurimmassa osassa suhteissa ei toiseen luoteta 100%. Tämä on ihan tervettä.

Vierailija
6380/7876 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Ketään, joka on luottanut, ei ole koskaan petetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi