Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?

Vierailija
26.11.2019 |

Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?

Kommentit (1332)

Vierailija
821/1332 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole luottamusta niin ei ole edellytyksiä jatkaa suhdetta. Niin se vaan on. Kun luottamus on rikottu tai epäilyksen siemen itänyt niin se on lopun alkua. Kyllähän jotkut sinnittelee muutaman vuoden, mutta suhde on jo tuhon tiellä.

Mites ne pariskunnat jotka saavat pettämisen selvitettyä ja jatkavat elämää onnellisina? Heitäkin on, joten en nyt ihan suoralta päältä menisi tuomitsemaan kaikkien tilanteita, vaikka suurimmalle osalle ero varmaan onkin paras vaihtoehto siinä tilanteessa.

Vierailija
822/1332 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole luottamusta niin ei ole edellytyksiä jatkaa suhdetta. Niin se vaan on. Kun luottamus on rikottu tai epäilyksen siemen itänyt niin se on lopun alkua. Kyllähän jotkut sinnittelee muutaman vuoden, mutta suhde on jo tuhon tiellä.

Mites ne pariskunnat jotka saavat pettämisen selvitettyä ja jatkavat elämää onnellisina? Heitäkin on, joten en nyt ihan suoralta päältä menisi tuomitsemaan kaikkien tilanteita, vaikka suurimmalle osalle ero varmaan onkin paras vaihtoehto siinä tilanteessa.

Siitä onnellisuudesta ei voi niin varmasti tietää.

Luulisin että hyvin usein on kyse siitä että valitaan pienempi paha.

Ei haluta rikkoa lapsilta perhettä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1332 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä onnellisuudesta ei voi niin varmasti tietää.

Luulisin että hyvin usein on kyse siitä että valitaan pienempi paha.

Ei haluta rikkoa lapsilta perhettä tms.

Itsestäni puhuinkin. Meillä on hyvin onnellinen suhde vaikka mies on pettänytkin. Pariterapia auttoi kovasti.

Vierailija
824/1332 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tuli raskaaksi ja teki salaa abortin. Oli useita isäkandidaatteja.

Vierailija
825/1332 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla pitäisi olla mahdollisuus blokata nuo jankkausviestit piiloon, niin ei tarttis typerää nokkapokkaa lueskella. Tai asiaankuulumattomat raakasti vaan pois.

Vierailija
826/1332 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla pitäisi olla mahdollisuus blokata nuo jankkausviestit piiloon, niin ei tarttis typerää nokkapokkaa lueskella. Tai asiaankuulumattomat raakasti vaan pois.

Mikäpä ilo keskustelusta olisi jos joku saisi yksinään määrätä mitkä hyväksytään sen keskustelun alle kuuluviksi? Jos haluat lukea typistettyjä Valittut palat-versioita niin sitten suosittelen menemään iltasanomien sivuille. Keskusteluihin kuuluu pieni rönsyily.

Vierailija
827/1332 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on yksi kokemus pettävästä poikaystävästä joskus 25 vuoden takaa, mutta karuinta mitä olen tämän asian suhteen nähnyt, oli kerta Oululaisessa baarissa noin vuonna 1995. Itse olin noin 20 vuotias silloin, ja olin kavereiden kanssa istumassa iltaa eräässä baarissa. Sinne sitten tuli iso (noin 20 henkeä) seurue paikalle, ja he olivat minun vanhoja yläasteen ja lukion opettajia. Ilta eteni heillä hyvinkin kiihkoisaksi keskenään, ja jossain vaiheessa yksi heistä tunnisti minut, vanhan oppilaansa. Tillanne oli TOOOOOSI nolo, minä käytännössä näin kuinka he keskenään suutelivat ja hinkkasivat toisiaan tuolien välistä. Minut tunnistettuaan, koko sakki lähti muualle, mutta yksi heistä käsi sanomassa, että hän on pahoillaan että minun piti se tilanne nähdä. 

Vierailija
828/1332 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin paljon patoutunutta energiaa riittää, niin mene vaikka poistattamaan törkeyksiä, kun niissä kyllä löytyy. Tämä on siisti ja asiallinen ketju, kiinnostavaa luettavaa.

Olemme keskustelupalstalla, missä on lupa pohtia ja kysyä lisäkysymyksiä, esittää mielipiteitä (kuten sinäkin nyt teet) ja kyseenalaistaa. Täällä vaihdetaan kokemuksia ja ajatuksia, jaetaan ja pyydetään neuvoja ja vinkkejä. On asioita jotka täytyy vaan kestää ja hyväksyä, ei nyt auta itkupotkuraivarit.

Vierailija
829/1332 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin itse teossa ”löytönsä” kanssa. Alasti molemmat.

Vierailija
830/1332 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykkä aina äänettömällä

iltaisin pitkiä tuntikausia kestäviä kävelylenkkejä yksin

ylitöitä

äkillinen seksin lisääntyminen kotona

aamulla puolentunnin alapesut

ei ehdi ruokstunnille kotiin  5 minsan päästä enää

urheilun seuraaminen pelipaikalta mitä ei ole ennen ollut kiinnostunut

yllättäviä työmatkoja missä piti olla yötä

Vierailija
831/1332 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tullut petetyksi, mutta vierestä katsovana ihmisenä alkaa tulla tunne että voiko keneenkään luottaa.

Eräs miespuolinen tuttava jonka kanssa olen viestitellyt (todella harmitonta, pelkkää jonnenjoutavaa chattailyä ilman mitään sen kummempaa), kertoo minulle kuinka tapaa söpöjä/kuumia tyttöjä tietokonepeli piireissä ja kuinka hän snäppäilee heille. Hän on siis parisuhteessa ja se sävy miten hän kirjoittaa muista naisita on mielestäni liian epäkunnioittavaa omaa naistansa kohtaan.

Joskus risteilyllä viereeni istui komea, vanhempi mies joka pari tuntia lirkutteli ja seksuaalisävyitteisesti puhui mitä kaikkea kanssani tekisi. Miehellä ei ollut sormusta (tämän tarkistan AINA ensimmäisenä :D). Mies häipyi hetkeksi johonkin ja kun tuli takaisin, oli sormus yhtäkkiä ilmestynyt nimettömään. Mainitsin asiasta että mitähän vaimo mahtaa tuumia kotona, jolloin alkoi kauhia ylistys kuinka hyvä vaimo hänellä on.

Vierailija
832/1332 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävätär tuli kertomaan huhun. Kysyin mieheltä siitä, kielsi kaiken. Sen jälkeen otin yhteyttä tähän toiseen osapuoleen, ja kun tarinallisesti ja ajallisesti kaikki täsmäsi myös siten, että muistan itse ihmetelleeni miehen käytöstä sen jäljiltä, mitäpä siinä sitten enempää kuin lusikat jakoon. Jos mies olisi myöntänyt tapahtuneen, edes kohdassa kun selvästi oli kiinni jääty, olisin voinut harkita suhteelle jatkoa. Mutta se päin naamaa törkeä valehtelu vielä päälle oli liikaa.

Vierailija
833/1332 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tuli raskaaksi ja teki salaa abortin. Oli useita isäkandidaatteja.

Tämä taisi olla syy eroon. Kiinnostaa edelleen kuulla miten vaimo jäi kiinni jos kerta teki abortin salaa.

Vierailija
834/1332 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät aukesivat kirjoitti:

Itsellä on yksi kokemus pettävästä poikaystävästä joskus 25 vuoden takaa, mutta karuinta mitä olen tämän asian suhteen nähnyt, oli kerta Oululaisessa baarissa noin vuonna 1995. Itse olin noin 20 vuotias silloin, ja olin kavereiden kanssa istumassa iltaa eräässä baarissa. Sinne sitten tuli iso (noin 20 henkeä) seurue paikalle, ja he olivat minun vanhoja yläasteen ja lukion opettajia. Ilta eteni heillä hyvinkin kiihkoisaksi keskenään, ja jossain vaiheessa yksi heistä tunnisti minut, vanhan oppilaansa. Tillanne oli TOOOOOSI nolo, minä käytännössä näin kuinka he keskenään suutelivat ja hinkkasivat toisiaan tuolien välistä. Minut tunnistettuaan, koko sakki lähti muualle, mutta yksi heistä käsi sanomassa, että hän on pahoillaan että minun piti se tilanne nähdä. 

Tämä nyt oli hieman epäselvä kuvaus...? Kuka petti ja ketä? Tiesit että opettajat jotka lääppivät toisiaan olivat tahoillaan naimisissa? Vai tämä poikaystäväsi oli siellä opettajan kanssa halimassa...?

Vierailija
835/1332 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tietenkin liityit joukkoon mukaan ja kaikki fistasi toisiaan anuksiin ja muihin aukkoihin.

Vierailija
836/1332 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät aukesivat kirjoitti:

Tämä nyt oli hieman epäselvä kuvaus...? Kuka petti ja ketä? Tiesit että opettajat jotka lääppivät toisiaan olivat tahoillaan naimisissa? Vai tämä poikaystäväsi oli siellä opettajan kanssa halimassa...?

Minäkin haluaisin ymmärtää tuon tarinan, mutta kyse oli kai toisiaan lääppivistä varatuista opettajista....

Vierailija
837/1332 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutuitko kun aloittivat ilman sinua?

Vierailija
838/1332 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiskalla myyjänä ja aina puistattaa kun siististi pukeutunut mies tulee ostamaan prepaid-liittymän.

Voi ostaa sen riistakameraan tai murtohälyttimeen. Niin minäkin olen tehnyt.

Vierailija
839/1332 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsi epäilys, luin salaa viestit ja se oli sitten siinä. Työkaverin kanssa oli mies alkanut säätämään. Jatkoin elämää yksin vauvan ja taaperon kanssa.

Vierailija
840/1332 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat joulusuihkussa kun tulin töistä aikaisemmin kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi