Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?
Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?
Kommentit (1332)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku teistä yksityisyyden Suojan perään itkijöitä laittaa ihan vaikka linkkinä jonkun oikeuden päätöksen jossa Puoliso on saanut tuomion siitä että on lukenut viestejä petturi puolisonsa puhelimesta muutoin Tämä on vain turhan lämmittämistä ja itkemistä ja tulee ensimmäinen ajatus mieleen että teillä itsellänne on niin paljon salattavaa ja pelkäät että joku lukee teidän puhelimesta viestinne ja jäätte salailusta kiinni .minulla ja Miehelläni ei kummallakaan ole missään mitään salattavaa, tiedämme toistemme koodit numerot ja salasanat mikäli sellaisia edes on. jos mieheni epäilisi minua pettämisestä tai jostain muusta olisi mielestäni paljon kivempaa että hän vaikkapa katsoisi puhelimestani viestit ja sitä kautta huomaisi että epäilyksensä olivat täysin turhia. kyllä puhelintani saa katsoa eikä minulla ole siellä mitään salattavaa.
Tämä. Vaikka kertoisi, että tutkiessa vahvojen epäilysten takia miehen puhelinta, tuli ilmi, että tulee kohta "eliminoiduksi" miehen toimesta, ja ruudussa näkyisivät viestit palkkatap pa jan kanssa, tulee joku uikuttaja kertomaan lainsäädännön kiemuroista ja saarnaa yksityisyyden evankeliumiaan syyttävästi, pahimman asteen rikollisuudesta paasaten. Ota kuule luoti vaan vastaan, ole marttyyri!
Salasuhteesta epäilyn vertaaminen salamur han suunnitteluun on ehkä lapsellisinta ja typerintä kuukausiin tällä palstalla. Keep up the good work mate!
Asennetta tässä vertasin, fanaattista asennetta. Mutta keep on pilkun nssimista mate :D
Jos lainkuuliaisuus on mielestäsi fanatismia, en voi auttaa. Kukaan ei voi. Asenteellisuuden tunnistaa itsestään heikoiten fanaatikko.
Soitti vahingossa kesken kutuhommien. Meinasi jalat mennä alta kun tajusin mistä on kyse.
Miehen maantiepölyisen auton kylkeen oli rustattu ”pilluhaukka” (!) Selitti, että jotkut lapset leikkineet. Jossakin vaiheessa selvisi, että oli saanut duunissa kahden nussimansa naisen sotatilaan sekä keskenään, että itseään vastaan. Tästä syystä pilluhaukka auton oveen.
Haistin palaneen käryä siinä kohtaa, kun exälle alkoi ilmestyä outoja illanviettoja (ei juurikaan käynyt missään ennen, eikä ollut koskaan yötä pois varsinkaan keskellä viikkoa), kävi jonkun "kaverin" luona jonka nimeä ei koskaan maininnut. Suuttui, jos yritin kysyä tästä uudesta ystävästä yhtään mitään. Vähän ajan päästä sitten omatunto alkoi kolkuttaa ja myönsi itse, että oli pettänyt minua.
Teetin 2v natiaiselle isyystestin salaa. En olekaan isä. Ex-vaimo sai lapselta tietää, ja suuttui ja syytti *minua* pettäjäksi: kuulemma mitään muuta syytä ei epäilyksilleni voinut olla. Kunnes tulokset tulivat; sen jälkeen muuttui ääni kellossa. Olin kuulemma liian uppoutunut työhöni, enkä antanut tarpeeksi huomiota hänelle; pettäminen oli siis minun syytäni.
Ei enää ikinä, mieluummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs ystäväni naispuolinen on myyntiedustaja He käyvät ympäri Suomea edustamassa työnantajaansa kaikenmaailman messuilla todellakin ilta riennoissa hänellä on usein Vipinää muualta päin Suomea tulevien kollegojen kanssa hän monesti nauraakin että kyllä se ihan totta on kun sanotaan että myyntiedustajia on vähän joka satamassa joku ja tämä henkilö on siis nainen että ei koske pelkästään miehiä tällainen toiminta hänellä on tietysti myös työkavereita joilla ei ole mitään Vipinää reissuilla että eihän kaikki tietenkään jotka tuota työtä tekevät ole pettureita mutta paikkansa silti pitää se että tilaisuus tekee varkaan ja näin ollen myyntiedustajia on useammin Vipinää muiden kanssa kuin vaikkapa lähikaupan myyjällä
Ei helvattu miten huonosti kirjoitat. Kouluun
Kiitos huomiosta Joudun käyttämään apuvälineenä puheentunnistusta koska käteni eivät toimi kunnolla toivottavasti olet oikeassa elämässä eli livenä parempi ihminen kuin netissä tästä on rikki pisteen tunnistus joten voi olla vaikea saada selvää onneksi myös me vammaiset voimme kuitenkin osallistua näihin keskusteluihin vaikka osan mielestä pitäisi helvattu mennä kouluun kun kirjoitamme niin huonosti
Se ei tee kenestäkään huonoa ihmistä, että ei tiedä ruudun läpi kenen huono teksti johtuu fyysisestä vammasta ja kenen johtuu laiskasta kirjoittamisesta. Niitä laiskoja kirjoittajia on paljon. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku teistä yksityisyyden Suojan perään itkijöitä laittaa ihan vaikka linkkinä jonkun oikeuden päätöksen jossa Puoliso on saanut tuomion siitä että on lukenut viestejä petturi puolisonsa puhelimesta muutoin Tämä on vain turhan lämmittämistä ja itkemistä ja tulee ensimmäinen ajatus mieleen että teillä itsellänne on niin paljon salattavaa ja pelkäät että joku lukee teidän puhelimesta viestinne ja jäätte salailusta kiinni .minulla ja Miehelläni ei kummallakaan ole missään mitään salattavaa, tiedämme toistemme koodit numerot ja salasanat mikäli sellaisia edes on. jos mieheni epäilisi minua pettämisestä tai jostain muusta olisi mielestäni paljon kivempaa että hän vaikkapa katsoisi puhelimestani viestit ja sitä kautta huomaisi että epäilyksensä olivat täysin turhia. kyllä puhelintani saa katsoa eikä minulla ole siellä mitään salattavaa.
Tämä. Vaikka kertoisi, että tutkiessa vahvojen epäilysten takia miehen puhelinta, tuli ilmi, että tulee kohta "eliminoiduksi" miehen toimesta, ja ruudussa näkyisivät viestit palkkatap pa jan kanssa, tulee joku uikuttaja kertomaan lainsäädännön kiemuroista ja saarnaa yksityisyyden evankeliumiaan syyttävästi, pahimman asteen rikollisuudesta paasaten. Ota kuule luoti vaan vastaan, ole marttyyri!
Salasuhteesta epäilyn vertaaminen salamur han suunnitteluun on ehkä lapsellisinta ja typerintä kuukausiin tällä palstalla. Keep up the good work mate!
Asennetta tässä vertasin, fanaattista asennetta. Mutta keep on pilkun nssimista mate :D
Jos lainkuuliaisuus on mielestäsi fanatismia, en voi auttaa. Kukaan ei voi. Asenteellisuuden tunnistaa itsestään heikoiten fanaatikko.
Miksi sinun pitäisi ketään väkisin pyrkiä auttamaan? Tietääkseni en itse ole ainakaan sinun ripitystäsi pyytänyt. Et sinä voi kenenkään moraalinvartijaksi ryhtyä.
Ja rehellinen kyllä näyttää puhelimensa tiedot, eli puolin ja toisin ei pitäisi olla mitään salattavaa. Huvittavia ovat nämä kärynneet, jotka alkavat naama punaisina rääkyä puhelinsalaisuuden ja lainkuuliaisuuden perään, samalla kun luuri vaan piippaa ja hotellihuonekuitit lentelevät taskusta. (Ja ei ole omaa kokemusta, turha tyrkyttää kateuskorttia).
Näin me kuule elelemme jokainen omalla tavallamme, joskus se on joillekin vaikeaa kestää. Ja onhan täällä ollut useita tapauksia, joissa on tutkittu milloin mitäkin, avattu kirjeitä, seurattu ja vakoiltu. Taitaa enemmistö kuitenkin näin toimia, halusit tai et. Deal with it! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs ystäväni naispuolinen on myyntiedustaja He käyvät ympäri Suomea edustamassa työnantajaansa kaikenmaailman messuilla todellakin ilta riennoissa hänellä on usein Vipinää muualta päin Suomea tulevien kollegojen kanssa hän monesti nauraakin että kyllä se ihan totta on kun sanotaan että myyntiedustajia on vähän joka satamassa joku ja tämä henkilö on siis nainen että ei koske pelkästään miehiä tällainen toiminta hänellä on tietysti myös työkavereita joilla ei ole mitään Vipinää reissuilla että eihän kaikki tietenkään jotka tuota työtä tekevät ole pettureita mutta paikkansa silti pitää se että tilaisuus tekee varkaan ja näin ollen myyntiedustajia on useammin Vipinää muiden kanssa kuin vaikkapa lähikaupan myyjällä
Kiitos huomiosta Joudun käyttämään apuvälineenä puheentunnistusta koska käteni eivät toimi kunnolla toivottavasti olet oikeassa elämässä eli livenä parempi ihminen kuin netissä tästä on rikki pisteen tunnistus joten voi olla vaikea saada selvää onneksi myös me vammaiset voimme kuitenkin osallistua näihin keskusteluihin vaikka osan mielestä pitäisi helvattu mennä kouluun kun kirjoitamme niin huonosti
Se ei tee kenestäkään huonoa ihmistä, että ei tiedä ruudun läpi kenen huono teksti johtuu fyysisestä vammasta ja kenen johtuu laiskasta kirjoittamisesta. Niitä laiskoja kirjoittajia on paljon. -eri
Kirjoittaa täällä kuka mistäkin syystä huonosti tai laiskasti, ei silti ruveta korjailemaan tai haukkumaan. Ei kuulu fiksuihin tapoihin! Jos ei tekstiä ymmärrä, voi esittää lisäkyselyn, eikä alkaa tuollaiseen "Voi helvattu, kouluun" -kuittailuun. Nykyään on onneksi aika hyvin saanut olla rauhassa kielioppipoliiseilta, pidetään homma edelleen samoilla linjoilla. Kiitos. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta toimia idiootin juoksutyttönä todistamassa että laittomuuksista on olemassa oikeuden tuomioita. Rikos on rikos ja normaalijärkiselle se riittää ilman eri todistelua.
Kukapa setämies täällä taas tytöttelee? Aivan, olisiko viennistä?
Siis hänhän viittasi itseensä, ettei halua toimia juoksutyttönä.
-eri
Mieheni ja hänen rakastajattarensa olivat riidelleet ja riidan päätteeksi nainen soitti minulle, että tiedänkö mieheni touhuista. Kiittelin soitosta alkujärkytyksen jälkeen. Otin eron ja he ovat tänäkin päivänä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai semmonen olkiukko tällä kertaa?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvattu miten törkeä olet. Törkeä, vaikka ei edes olisi ollut vammainen kyseessä. Asennetta muokkaamaan!
Päätellen tuosta h-kirjaimella alkavasta sanasta, jota mikään puheentunnistussofta ei tunnista, tässä nyt joku esiintyy ainakin kolmena eri persoonana.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ja hänen rakastajattarensa olivat riidelleet ja riidan päätteeksi nainen soitti minulle, että tiedänkö mieheni touhuista. Kiittelin soitosta alkujärkytyksen jälkeen. Otin eron ja he ovat tänäkin päivänä yhdessä.
Hyvin tehty 👍 Järkyttävää, kuinka usein täälläkin kirjoitetaan, että mies petti, mutta minä jäin roikkumaan ja kerjäsin sitä jäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intuitio ja miehen käytös paljasti että petti minua pelireissullaan. Noh, päätin keksiä tarinan jossa joku nainen oli kertonut minulle että vietti yön mieheni kanssa, kerroin tämän keksityn tarinan miehelleni ja kappas vaan tunnusti kun oli jo "jäännyt kiinni", eli keksitty tarinani olikin toden totta. Mies oli yöpynyt naisen kanssa, vaikka piti jakaa hotellihuone pelikaverinsa kanssa.
Pitää olla kyllä todella aasi että lankeaa näin huteraan ansaan, mutta kai näitäkin tapauksia sitten on
Eksääni aasimpaa ei olekaan, sillä kuinka tyhmä pitää olla, että soittaa puhelun naisystävälleen kotoaan terassilta. Ei älynnyt, että tuo kuuluu edelleen sisälle bt-kaiuttimista, joihin soitteli musiikkia puhelimellaan. Oli aika herkullinen salakuunnella, kun pimpero kuulemma tarvitsi jälleen käsittelyä. Muitakin mielenkiintoisia tuli kuultua mm. koulutusreissuista.
En ymmärrä mitä käyttöä aamutakilla on, ja onneksi en omista sellaista, kun niin moni nainen löytää sen taskusta yhtä sun toista mielipahan aiheuttajaa. Se verinen tamponi oli kyllä kamalin.
RIA kirjoitti:
Naisen (joka vehtasi mieheni kanssa) puoliso lähetti viestin, jossa kysyi, et mitähän sun mies ja mun vaimo hommaa. Kysyin mieheltäni, kielsi kaiken. Kysyin naiselta, ei tunnustanut hänkään. Se toinen aviomies oli asentanut kotiinsa jotain video ja ääni valvontaa, sai todistusta ja laittoi uudestaan viestin, et kyllä niillä suhde on. Oli ollutkin yli vuoden mittainen suhde. Naisparka rakastunut mieheeni yksipuolisesti. He erosivat. Minä annoin anteeksi miehelleni ja olemme edelleen, onnellisesti yhdessä.
Kyllä on mies jaksanut kauan suhdetta naiseen, joka on häneen itseensä yksipuolisesti rakastunut :D Tottakai siinä on selitelty, että "en mä siitä oikeesti välittänyt" - ihan vaan kohteliaisuudesta olin!