Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas kerran todella kypsää riitelyä meidän parisuhteessa...

Vierailija
26.07.2008 |

Taustaa: miehellä on tapana kulkea miten sattuu ilmoittamatta mulle mitään menoistaan. Tästä on riidelty monet monituiset kerrat ja aina se on luvannut muuttaa tapojaan, tuloksetta.

Tänään miehen kaverilla on häät ja mies on bestman. Näistä häistä mies kertoi mulle viikko sitten, ja vasta sitten kun olin nähnyt hänen nimellään tulleen kutsun pöydällä ja kysynyt mikä se on. Minutkin oli siis kutsuttu häihin, vaikka kuoressa oli vain miehen nimi, niin sisällä oli myös minun.

Eilen miehellä oli hääharjoitukset n. neljän aikaan ja soitti minulle siitä että ne olivat siirtyneet, niiden kun piti alkaa jo kahdelta. Kun kello oli 21.20, laitoin miehelle tekstiviestiä, että miten siellä menee, kun ihmettelin miten hän on vielä siellä (en tiedä kauan harjoitukset yleensä kestää). Ei vastausta.

Myöhemmin illalla yritin soittaa miehelle, mutta hänen kännykkänsä oli kiinni. Mies selittelee aina, että hänen puhelimessaan on vikaa (se menee itsestään pois päältä), mutta tämä vika on ollut kännykässä jo pari vuotta eikä hän ole tehnyt sille mitään. Yritin muutaman kerran samoin tuloksin.

Noin yhdeltä soitin taas miehen puhelimeen ja tällä kertaa se hälytti. Mies ei vain vastannut, eikä koskaan soittanut takaisin. Menin sitten nukkumaan ja heräsin siihen kun mies tuli viiden aikaan kotiin, kännissä ja ehkä pilvessäkin. Teeskentelin kylläkin nukkuvaa, koska olin niin loukkaantunut miehen käytöksestä.

Aamulla nousin ylös ja huomasin että mies oli jättänyt mulle lapun, jossa luki että herätä minut kahdeksalta. Häät alkoivat yhdeltätoista. Menin takaisin nukkumaan enkä siis herättänyt miestä. Hänen puhelimensa sekä soi että hälytti herätystä noin viiden minuutin välein, mutta mies ei herännyt niihin, koska nukkui känniunta.

Lopulta herätin hänet noin 10.20 ja ilmoitin samalla etten ole tulossa häihin hänen kanssaan. Mies lähti kiireesti ilmeisesti taksilla hääpaikalle ja haukkui minua idiootiksi ja typeräksi huoraksi. Kaduttaa että herätin hänet ollenkaan, nukkuisi varmaan vieläkin muuten.

Minä olen kyllästynyt siihen, että aikuinen (26 v.) mies ei tiedä rajojaan eikä osaa huolehtia itse heräämisestään, vaan minun pitäisi vahtia häntä kuin äiti. Tämä ei nimittäin ollut eka kerta, olen aiemmin joutunut herättelemään häntä muun muassa töihin, kun hän on baarin jälkeen nukkunut niin syvää unta ettei herää herätyskelloon (eikö herännyt edes silloin kun herättelin häntä, käänsi vaan kylkeä ja sanoi hoitaneensa asian, mikä myöhemmin ilmeni valeeksi).

Miten te olisitte toimineet/toimisitte tällaisen miehen kanssa?

A

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojilla on pikkupoikien touhut, ovat vain siirtyneet äidin helmoista tyttöystävän ja sitten vaimon helmoihin. Poistu kuvioista. M28

Vierailija
22/24 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä sait kaivettua näin vanhan ketjun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti, mitä sä teet tuollaisessa suhteessa?? Eroa hyvä nainen!

Vierailija
24/24 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin laittanu lapun pöyälle, missä lukee: Herätys!!! Kello on 8!!! Ja lähteny ite kylille ja pistäny luurin kiinni.