Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä joko kummittelee tai lapsi on seonnut, en tiedä kumpi on pelottavampi ajatus!

Vierailija
25.11.2019 |

Enpä olisi uskonut, että vietän vapaapäiväni tehden tälläisen aloituksen av:lle mutta tässä sitä ollaan .
Eli, meillä on yksi lapsi, normaalisti kehittynyt 11v poika joka on alkanut häröillä sen jälkeen kun muutimme. Ensimmäinen kerta oli kun poika teki läksyjä ja heitti toistuvasti penaalia lattialle, käskin lopettaa jolloin huusi "en mä sitä tee!" Tämä tapahtui keittiössä jossa muuten yksi taulu tuli itsekseen alas, mutta kiinnityksen pettäminenhän nyt ei tarkoita että keittiössä riehuisi poltergeist. Kuitenkin, pojan puheet jatkuivat:
- Tuli valittamaan että joku mumisee huoneessaan.
- Väitti miehen tulleen keskellä yötä karjumaan "HERÄÄ" ja lyöneen häntä selkään. Mies ei ikinä tekisi niin ja oli sitä paitsi yötöissä !
- Kävi suihkussa ja se jälkeen oli shampoopullot pitkin lattiaa, kiisti heitelleensä niitä "ne vaan lenti".
- Näki minut samaan aikaan sohvalla ja makuuhuoneessa (olin sohvalla).
- Lukitsi miehen parvekkeelle ja kiisti tehneensä sen, asunnossa ei ollut muita.

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa Uusi testamentti, niin tiedätte mitä maailmassa on.

Riivaajia ja saatana yms.

Vierailija
102/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa Uusi testamentti, niin tiedätte mitä maailmassa on.

Riivaajia ja saatana yms.

Huhuuuuu vaan sinulle 👻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää lapsukainen mahdollisimman nopeasti ammattiauttajalle. Toivottavasti löydätte jostain vielä tervepäisen lastenpsykiatrin.

P.S. Mikäli itse uskotte "kummituksiin", niin kannattaa myös hakeutua hoitoon.

Vierailija
104/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oikeasti talossa voi kummitella.

Vierailija
105/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutamia kokemuksia kummituksista, vaikka ihan terve ja selväpäinen olenkin. Näitä vierailuja on ollut yleensä vain, kun olen nukkumassa yövuoron jälkeen ja väsymys on ollut jotenkin eri tasolla kuin normaalissa päivärytmissä.

Vie poika kuitenkin puhumaan ammattilaisen kanssa.

Vierailija
106/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu Ghostbusters kotiisi.

Vierailija
107/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö ohi rekkoja tms, mietin täristääkö jokin kotianne niin että penaalit ja shampooputelit lentelee? "Mutina" voisi myös olla jonkinlaista rakenteiden kaikumista jonka kuulee puheena. Oma mies luuli seonneensa kun tuulettimen hurina  muuttui korvissa oopperaksi...

Tuttua. Mulle lauloi kerran Kom-teatterin kuoro Chydeniuksen "Kalliolle kukkulalle" koko illan . Eivät millään lopettaneet, kunnes sitten panin jotain muuta musiikkia soimaan.

Vierailija
108/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oikeasti talossa voi kummitella.

Joopa joo. Uskon kyllä tietynlaiseen henkienergiaan, mutta en nyt tuollaiseen kummitteluun mitä ap:n tarinassa on... Kyse on jostain aivan muusta, jopa vakavastakin lapsen oireilusta, johon pitää puuttua ihan muilla tavoin, kuin kutsua joku manaaja kylään.

Vierailija
109/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa - näkymättömässä - on käynnissä henkivaltojen taistelu ihmisestä.

Langenneet enkelit eivät sulattaneet koskaan sitä että ihmisestä tehtiin sitä korkeampi olento.

Vierailija
110/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on muutamia kokemuksia kummituksista, vaikka ihan terve ja selväpäinen olenkin. Näitä vierailuja on ollut yleensä vain, kun olen nukkumassa yövuoron jälkeen ja väsymys on ollut jotenkin eri tasolla kuin normaalissa päivärytmissä.

Joo, olen minäkin kokenut vaikka mitä vierailuja, kun pitkään jatkuva unettomuus vei minut psykoosiin. Univaje oirehti alkuun siten, että kuulin ja näin selittämättömiä asioita, nukahdin hetkeksi ja heräsin aivan järkyttävässä paniikissa ja pelossa ja sitten oli myös noita unihalvauksia, että "heräsin" ja näin aina saman hahmon sänkyni vieressä enkä pystynyt liikkumaan ja sitten yhtäkkiä tuo "paha" oli poissa, kun heräsin oikeasti. Silloin olin kyllä ihan sekaisin, mutta kun sain psyk. hoitoa tilanteeseen, niin kas kummaa nuo "vierailut" loppuivat.

Vierailija
111/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuhun en ota kantaa, mutta sen voin kertoa ihan 100 % varmuudella, että teillä EI kummittele.

Tämä. Johtuu ihan siitä että kummituksia ei ole olemassa.

... Sanoo lähes kaikki nykyihmiset, kunnes päätyvät paikkaan missä niitä selittämättömiä tapahtuu... Itse aloin uskoa kummituksiin muutettuani 1800-luvulla rakennettuun maataloon, jossa olen kokenut paljon kummittelua. Itseäni se ei pelota, minusta minun taloni kummitukset ei ole mitenkään pahantahtoisia vaan ne lähinnä jatkavat elämäänsä talossa ihan kuin ei tietäisi että ovat kuolleita. Mutta onpa vieraana ollut muutamakin kummituksiin uskomaton, joille en ole todellakaan kertonut kummitelusta, ja ovat olleet aamulla kohtuu järkyttyneen oloisia ja toisen yön viettäminen meillä ei olekaan ollut mukava idea vaikka alunperin oli tarkoitus. Eräältä kysyin suoraan, että vanhaemäntäkö vai vanhaisäntä se sinua on säikytellyt, vai lapset ilakoineet äänekkäästi, ja hän meni kalpeaksi kuin lakana. Totesin vaan iloisesti että joo, täällä kummittelee mutta eivät ole mitenkään ilkeitä eikä tee pahaa. Taisi olla pahempi se järkytys maailmankuvaan jossa kummituksia ei voi olla kuin itse ilmiöt.

Jos se kummittelu on noin varmaa niin ilmoita skepsikselle. Saat huomattavan määrän rahaa.

Koska näinä vuosikymmeninä kukaan ei ole ilmoittanut, on vedettävä johtopäätös, että joko 25000 euroa on liian vähän tai sitten kummituksia ei ole.

Vierailija
112/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa tapahtuu joka päivä niin paljon selittämättömiä asioita ja silti ihmiset selittää silmät suurina ettei mitään selittämätöntä ole. Bakteereihinkaan ei uskottu ennen kuin mikroskooppi kehittyi, miksei tämä olisi sama asia? Eihän me nyt aikuisten oikeesti voida väittää että tiede ja tietomme maailmasta on jo kehittynyt täyteen huippuunsa ja kaikki mitä tämän hetkinen tietomme ei osaa selittää tai perusteella ei voi mitenkään olla olemassa.

Neuvoja jos ei tullut jo:

Hengillä ei ole oikeutta riekkua miten niitä huvittaa. Tiukasti komennos, että ulos ja täällä ei saa olla. Niin monesti kuin tarvitsee.

Suola pitää henget poissa ja puhdistaa.

Pyydät lasta kuvittelemaan itsensä valkoisen muurin sisään josta ei pääse kukaan tai mikään läpi.

Olen itse tutkinut paranormaalia maailmaa 30 vuotta. Aivan järjettömän paljon tapahtuu outoja asioita ihan kelle tahansa. Paljon on myös tilanteita joissa lapsuuden kodissa kummitteli mutta vanhemmat eivät joko uskoneet tai halunneet uskoa (ettei lapsi pelkäisi). Siinä lapsi on sitten kärsinyt jopa 15 vuotta kummittelusta yksin ja neuvottomana. Osa on puhunut miettineensä itsemurhaa päästäkseen tilanteesta pois kun kukaan ei ota tosissaan eikä auta.

Suosittelen kutsumaan paikalle selvänäkijän tai meedion. Kummitusten tutkimusryhmät vain tutkivat, harvemmin putsaavat tiloja.

Suomessa on myös paranormaali auttava puhelin josta voi kysyä apua.

Siis sinusta tämä on järkevämpi tapa alkaa selvittämään asiaa kuin mennä lääkärille ja sulkea ensin mahdolliset psykoosin oireet pois?

Vierailija
113/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi tältä palstalta tämän kaikkien aikojen mielenkiintoisin keskustelu "Onko teillä lapset puhuneet entisistä elämistään" tms. Siellä myös todella kiinnostavia tähän liittyviä juttuja. Siksikin, älä missään nimessä kiellä lapsesi - ja itsesi- kokemuksia vaan kuuntele häntä ja kirjatkaa kaikki nämä tapahtumat ylös

Vierailija
114/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen minäkin kokenut vaikka mitä vierailuja, kun pitkään jatkuva unettomuus vei minut psykoosiin. Univaje oirehti alkuun siten, että kuulin ja näin selittämättömiä asioita, nukahdin hetkeksi ja heräsin aivan järkyttävässä paniikissa ja pelossa ja sitten oli myös noita unihalvauksia, että "heräsin" ja näin aina saman hahmon sänkyni vieressä enkä pystynyt liikkumaan ja sitten yhtäkkiä tuo "paha" oli poissa, kun heräsin oikeasti. Silloin olin kyllä ihan sekaisin, mutta kun sain psyk. hoitoa tilanteeseen, niin kas kummaa nuo "vierailut" loppuivat.

Ei nämä kummitushullut usko mihinkään mielenterveysongelmiin tai psykooseihin. Skitsofreenikko, joka saa telkkarilta käskyn tappaa naapurin Erkki on täysin henkimaailman kahleissa ja kokee tv:n antamat käskyt ihan oikeina asioina.

Vierailija
115/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemuksia unihalvauksesta ja valveunista, eikä ole vaikeaa erottaa niitä kummittelusta tai vastaavasta. Kokemusta löytyy nimittäin useamman vuoden poltergeist-aktiviteetista lukioaikanani. Niitä juttuja näki koko perheeni ollessaan minun kanssani samassa tilassa.

Aloittajana selvittäisin pojan terveydentilan, mutta en sulkisi pois myöskään näitä "eksoottisempia" vaihtoehtoja. Joka tapauksesta pojan kokemukset ovat hänelle itselleen tosia, eikä niitä tule ainakaan vähätellä.

Vierailija
116/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi tältä palstalta tämän kaikkien aikojen mielenkiintoisin keskustelu "Onko teillä lapset puhuneet entisistä elämistään" tms. Siellä myös todella kiinnostavia tähän liittyviä juttuja. Siksikin, älä missään nimessä kiellä lapsesi - ja itsesi- kokemuksia vaan kuuntele häntä ja kirjatkaa kaikki nämä tapahtumat ylös

Älä missään nimessä vähättele lapsen avuntarvetta jonkun älyttömän kummittelun vuoksi.

Vierailija
117/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti aikuiset ihmiset...

Vierailija
118/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen joka on maailman jääräpäisin ja joka ei koskaan uskoisi jos joku hänelle kertoisi jostain yliluonnollisesta, oli Lontoossa töissä vanhassa hotellissa. Sanoi että siellä tapahtui jatkuvasti näitä; mm. henkilökunnan tiloissa TV meni itsekseen päälle ja pois, samoin volyymi meni hiljaiselle ja kovalle ilman että kukaan koski kaukosäätimeen, sen sijaan tämän todistivat monet. Vielä useammat hotellivieraat näkivät siellä kummittelevan pikkutytön, mm. joku raavas amerikkalaismies oli tullut lakananvalkeana respaan sanomaan haluavansa vaihtaa huonetta. Ja erään pariskunnan mies oli syöksynyt heidän huoneen kylppäriin kun kuuli vaimonsa kirkuvan siellä tämän tytön nähtyään, mies näki saman. Kyseinen hotelli pommitettu toisen maailmansodan aikana aika tehokkaasti maan tasalle, tämä pikkutyttö kai jäänyt sinne vaeltamaan.

Vierailija
119/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta että porukka puhuu jostain kummittelusta, kun ap:n lapsi voi olla matkalla kohti psykoosia. Mitä nopeammin hoidetaan sitä parempi, toipumisprosentti paljon korkeampi. 

Vierailija
120/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen joka on maailman jääräpäisin ja joka ei koskaan uskoisi jos joku hänelle kertoisi jostain yliluonnollisesta, oli Lontoossa töissä vanhassa hotellissa. Sanoi että siellä tapahtui jatkuvasti näitä; mm. henkilökunnan tiloissa TV meni itsekseen päälle ja pois, samoin volyymi meni hiljaiselle ja kovalle ilman että kukaan koski kaukosäätimeen, sen sijaan tämän todistivat monet. Vielä useammat hotellivieraat näkivät siellä kummittelevan pikkutytön, mm. joku raavas amerikkalaismies oli tullut lakananvalkeana respaan sanomaan haluavansa vaihtaa huonetta. Ja erään pariskunnan mies oli syöksynyt heidän huoneen kylppäriin kun kuuli vaimonsa kirkuvan siellä tämän tytön nähtyään, mies näki saman. Kyseinen hotelli pommitettu toisen maailmansodan aikana aika tehokkaasti maan tasalle, tämä pikkutyttö kai jäänyt sinne vaeltamaan.

Aina näissä tarinoissa on sukulaiset ja ystävät muka kuulleet ja nähneet kaikkea mahdollista... Tiesitkö, että on ihan olemassa sellaisiakin kaukosäätimiä, joilla pystyy leikkimään kummitusta? Selvitäpä mikä hotelli oli kyseessä oikeasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi