Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä joko kummittelee tai lapsi on seonnut, en tiedä kumpi on pelottavampi ajatus!

Vierailija
25.11.2019 |

Enpä olisi uskonut, että vietän vapaapäiväni tehden tälläisen aloituksen av:lle mutta tässä sitä ollaan .
Eli, meillä on yksi lapsi, normaalisti kehittynyt 11v poika joka on alkanut häröillä sen jälkeen kun muutimme. Ensimmäinen kerta oli kun poika teki läksyjä ja heitti toistuvasti penaalia lattialle, käskin lopettaa jolloin huusi "en mä sitä tee!" Tämä tapahtui keittiössä jossa muuten yksi taulu tuli itsekseen alas, mutta kiinnityksen pettäminenhän nyt ei tarkoita että keittiössä riehuisi poltergeist. Kuitenkin, pojan puheet jatkuivat:
- Tuli valittamaan että joku mumisee huoneessaan.
- Väitti miehen tulleen keskellä yötä karjumaan "HERÄÄ" ja lyöneen häntä selkään. Mies ei ikinä tekisi niin ja oli sitä paitsi yötöissä !
- Kävi suihkussa ja se jälkeen oli shampoopullot pitkin lattiaa, kiisti heitelleensä niitä "ne vaan lenti".
- Näki minut samaan aikaan sohvalla ja makuuhuoneessa (olin sohvalla).
- Lukitsi miehen parvekkeelle ja kiisti tehneensä sen, asunnossa ei ollut muita.

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se hotelli on siellä edelleen, ole hyvä ja käy itse testaamassa. En halua mitään herjaussyytteitä joten en suoraan sano nimeä, mut erään Lontoon vilkkaimman rautatieaseman yhteydessä oleva hotelli, kuuluu hotelliketjuun.

Vierailija
122/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokoon kuka mitäkin mutta uskon yliluonnollisiin ilmiöihin. Enkä edes ole ainoa joka niitä samoja outoja juttuja on ollut todistamassa. Jopa mieheni, joka on skeptisin ihminen jonka tunnen näissä asioissa, tokaisi kerran "wow creepyä". Toki jo kieltäisi sanoneensa tai muistavansa. En avaa tapahtumia koska en kaipaa huonoja vitsejä. Lapseni on myös kuullut viereltään miesäänen joka huudahtaa "herää!" On ollut myös voimakas tunne että joku on vierellä. Toisen tyttöni meikkisudit ja pyyhe olivat pudonneet ryminällä lattialle, oli pelännyt ja tutkinut asuntonsa murtautujien varalta. Itselle sattunut että kahdessa eri huoneessa julisteet tippuneet yhtäaikaa seiniltä ilman ilmavirtaa tai että kukaan huoneessa. ym.ym. Meille arkipäivää, ei ees pelota enää vaan huvittaa. Huom. kaikissa kämpissä joissa olen asunut, on sattunut kummia mutta ihmekkö tuo kun eräässäkin pihapiirissä asusti meedio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astral teeveessä joka aamu klo 6 alkaen analysoidaan kummituksia ja ajetaan niitä pois. Ihmiset kai kokevat saaneensa apua.

Onko lapsi katsonut jotain iälleen sopimatona kauhuelokuvaa?

Vierailija
124/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ny ainakaan huonetta muksun kanssa vaihtako!

Aatteles kun ootte miehes kanssa sillain ja yhtäkkiä tulee se äijäkummitus ja nostaa ukkos päältäs että tatti vaan lupsahtaa rääppänästä sen jälkeen se ei jäykisty kuin ruumishuoneella.

Vierailija
125/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin kertonut tässä aiemmin näitä sattumuksia, niin kannatan silti suhtautumaan järkevästi asioihin. Pojan täytyisi päästä kouluterveydenhoitajan kautta keskustelemaan psykologille. Ammatti-ihmiset osaavat ohjata lapsen avun pariin. Erikoiset tapahtumat voivat liittyä johonkin mitä lapsesi haluaisi kertoa, mutta oirehtii epäsuorasti. On hyvä asia että näistä mielenterveyteen liittyvistä asioista voi nykyään puhua avoimemmin, ilman häpeää. Pääasia että poikasi saa kasvaa turvallissa oloissa. Jonkilaisesta ahdistuksesta kyse. Juttele ja usko lastasi.

Vierailija
126/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astral teeveessä joka aamu klo 6 alkaen analysoidaan kummituksia ja ajetaan niitä pois. Ihmiset kai kokevat saaneensa apua.

Onko lapsi katsonut jotain iälleen sopimatona kauhuelokuvaa?

Astral tv:hän on täynnä sekopäitä joiden edesottamuksia seuratessa ei ole huutonauru kaukana.

Se on humpuukia alusta loppuun.

Vierailija
127/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi tarvitsee akuuttia apua. Minusta tämä on lastensuojelun heiniäkin jo, kun lapsi oireilee noin vakavasti, mutta vanhempi oman realiteettitajun puutteessa menee harhoihin mukaan sen sijaan, että hakisi apua. Teillä on selvästi periytyvä skitsofrenia tms. Vie lapsi lääkäriin ja hae apua myös itse. Kannattaa puhua noista ajatuksistasi esim. koulupsykologille tai opettajalle. He ohjaavat todennäköisesti teidän sitten eteenpäin.

Vierailija
128/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa lukot oviin.

Entisillä asukkailla voi olla avaimia asuntoonne.

Vierailija
129/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun tyttäreltä. Mietin ihan samoja asioita ja kiskoin tytön jopa tutkimuksiin, kun tyttö intti että meillä kummittelee ja hän kuulee ne äänet ihan oikeasti vaikka mä en uskokaan. Lopulta tytöltä löytyi epilepsia ja se oireili sillä, että hän oikeasti kuuli harhoja. Ilmeisesti tää tässä osassa aivoja tapahtuva epilepsia saa aikaan näkö ja kuuloharhoja ja poissaolokohtauksia, jotka mun tytöllä oli sen verran huomaamattomia ettei me tajuttu niiden olemassaoloa. Varsinaista epilepsiakohtausta hän ei saanut ennen lääkityksen aloitusta kertaakaan, koska epilepsia on sen verran lievä.

Vierailija
130/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa tapahtuu joka päivä niin paljon selittämättömiä asioita ja silti ihmiset selittää silmät suurina ettei mitään selittämätöntä ole. Bakteereihinkaan ei uskottu ennen kuin mikroskooppi kehittyi, miksei tämä olisi sama asia? Eihän me nyt aikuisten oikeesti voida väittää että tiede ja tietomme maailmasta on jo kehittynyt täyteen huippuunsa ja kaikki mitä tämän hetkinen tietomme ei osaa selittää tai perusteella ei voi mitenkään olla olemassa.

Neuvoja jos ei tullut jo:

Hengillä ei ole oikeutta riekkua miten niitä huvittaa. Tiukasti komennos, että ulos ja täällä ei saa olla. Niin monesti kuin tarvitsee.

Suola pitää henget poissa ja puhdistaa.

Pyydät lasta kuvittelemaan itsensä valkoisen muurin sisään josta ei pääse kukaan tai mikään läpi.

Olen itse tutkinut paranormaalia maailmaa 30 vuotta. Aivan järjettömän paljon tapahtuu outoja asioita ihan kelle tahansa. Paljon on myös tilanteita joissa lapsuuden kodissa kummitteli mutta vanhemmat eivät joko uskoneet tai halunneet uskoa (ettei lapsi pelkäisi). Siinä lapsi on sitten kärsinyt jopa 15 vuotta kummittelusta yksin ja neuvottomana. Osa on puhunut miettineensä itsemurhaa päästäkseen tilanteesta pois kun kukaan ei ota tosissaan eikä auta.

Suosittelen kutsumaan paikalle selvänäkijän tai meedion. Kummitusten tutkimusryhmät vain tutkivat, harvemmin putsaavat tiloja.

Suomessa on myös paranormaali auttava puhelin josta voi kysyä apua.

Vau. Uskovatko ne henkimaailman tyypit todella, jos niitä komentaa? Entä miksi ne natriumkloridia pelkäävät? Vai että oikein "selvänäkijä" tai "meedio" vielä pitäisi paikalle kutsua rahastamaan... Tutki mitä tutkit ja usko mitä uskot, mutta ap:n kannattaa kyllä noudattaa täällä aiemmin tulleita järki-ihmisten neuvoja.

Vierailija
131/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa tapahtuu joka päivä niin paljon selittämättömiä asioita ja silti ihmiset selittää silmät suurina ettei mitään selittämätöntä ole. Bakteereihinkaan ei uskottu ennen kuin mikroskooppi kehittyi, miksei tämä olisi sama asia? Eihän me nyt aikuisten oikeesti voida väittää että tiede ja tietomme maailmasta on jo kehittynyt täyteen huippuunsa ja kaikki mitä tämän hetkinen tietomme ei osaa selittää tai perusteella ei voi mitenkään olla olemassa.

Neuvoja jos ei tullut jo:

Hengillä ei ole oikeutta riekkua miten niitä huvittaa. Tiukasti komennos, että ulos ja täällä ei saa olla. Niin monesti kuin tarvitsee.

Suola pitää henget poissa ja puhdistaa.

Pyydät lasta kuvittelemaan itsensä valkoisen muurin sisään josta ei pääse kukaan tai mikään läpi.

Olen itse tutkinut paranormaalia maailmaa 30 vuotta. Aivan järjettömän paljon tapahtuu outoja asioita ihan kelle tahansa. Paljon on myös tilanteita joissa lapsuuden kodissa kummitteli mutta vanhemmat eivät joko uskoneet tai halunneet uskoa (ettei lapsi pelkäisi). Siinä lapsi on sitten kärsinyt jopa 15 vuotta kummittelusta yksin ja neuvottomana. Osa on puhunut miettineensä itsemurhaa päästäkseen tilanteesta pois kun kukaan ei ota tosissaan eikä auta.

Suosittelen kutsumaan paikalle selvänäkijän tai meedion. Kummitusten tutkimusryhmät vain tutkivat, harvemmin putsaavat tiloja.

Suomessa on myös paranormaali auttava puhelin josta voi kysyä apua.

Vau. Uskovatko ne henkimaailman tyypit todella, jos niitä komentaa? Entä miksi ne natriumkloridia pelkäävät? Vai että oikein "selvänäkijä" tai "meedio" vielä pitäisi paikalle kutsua rahastamaan... Tutki mitä tutkit ja usko mitä uskot, mutta ap:n kannattaa kyllä noudattaa täällä aiemmin tulleita järki-ihmisten neuvoja.

Itse en tajua salvian heiluttelua henkien poisajamiseksi. Miksei tilliä tai korianteria?

Olen kyllä kummitusohjelmien hevijuuseri ja pidän kaikkea periaatteessa mahdollisena mutta järki-ihmisenä ymmärrän että kannattaa kääntyä lääkärin puoleen ennen jotain astraali-tv:tä. Jokin tolkku sentään.

Vierailija
132/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummituksia ei ole. Täällä on kaksi kertaa vessan iso muovinen kello tippunut korista. Rikka-imuri on kerran käynnistynyt olkkarissa kun molemmat nukuttiin makkarissa. Muovinen saippua kippo hyppäsi vessassa lattialle ja kuulin kolahduksen. Kun kävin katsomassa niin sit vasta tiesin mikä kolahti.

Asunnossa on kaksi ihmistä ja molemmat kertoo saman vaikka valheen paljsastus laitteessa. Iät on 50 molemmin puolin. Yksi vähän alle ja toinen vähän yli. Lisäksi noista mitä sanoin on epämääräisiä kolinoita. Ääntä jota voisi kuvailla vaatteen tai kankaan kahinaksi. Muutaman kerran olen kääntynyt niin nopeasti kuin säikähtänyt ihminen voi kääntyä. Olin varma että joku oli selän takana. Joo mä olen siis sata varma että kummituksia ei ole olemassa.

Vierailija
133/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin tänään se oli koira joka reagoi uuden asunnon kummitteluun... Keksi joku muu tarina, tämä on tylsä.

Vierailija
134/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummituksia ei ole. Täällä on kaksi kertaa vessan iso muovinen kello tippunut korista. Rikka-imuri on kerran käynnistynyt olkkarissa kun molemmat nukuttiin makkarissa. Muovinen saippua kippo hyppäsi vessassa lattialle ja kuulin kolahduksen. Kun kävin katsomassa niin sit vasta tiesin mikä kolahti.

Asunnossa on kaksi ihmistä ja molemmat kertoo saman vaikka valheen paljsastus laitteessa. Iät on 50 molemmin puolin. Yksi vähän alle ja toinen vähän yli. Lisäksi noista mitä sanoin on epämääräisiä kolinoita. Ääntä jota voisi kuvailla vaatteen tai kankaan kahinaksi. Muutaman kerran olen kääntynyt niin nopeasti kuin säikähtänyt ihminen voi kääntyä. Olin varma että joku oli selän takana. Joo mä olen siis sata varma että kummituksia ei ole olemassa.

Juu, kuka nyt kummitteluun uskoisi, täälläkin tavarat tippuilee, kerran jopa nähnyt omin silmin, kuinka savinen koriste-esine lensi lattialle ja hetken kuluttua tuli puhelu että lähisukulainen kuollut. Kello myös pysähtynyt muutaman läheisen kohdatessa kuoleman. Jokin tavara on hukassa tarkasta etsimisestä huolimatta mutta hetken muuta touhuiltuasi se on siinä mistä etsitkin. Laitat harjan keskelle pöytää mutta kun olet saanut meikin tehtyä, se onkin keskellä lattiaa. Jne... Kaikkea ei voi selittää epilepsialla tai mielisairaudella. Kellään ei ole oikeutta loukata herjauksilla, jos ei satu itse mitään kokemaan. En tiedä mistä nämä tapahtumat aiheutuu, mutta herkkyyttä tarvitaan näihin asioihin.

Vierailija
135/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuhun en ota kantaa, mutta sen voin kertoa ihan 100 % varmuudella, että teillä EI kummittele.

Tämä. Johtuu ihan siitä että kummituksia ei ole olemassa.

... Sanoo lähes kaikki nykyihmiset, kunnes päätyvät paikkaan missä niitä selittämättömiä tapahtuu... Itse aloin uskoa kummituksiin muutettuani 1800-luvulla rakennettuun maataloon, jossa olen kokenut paljon kummittelua. Itseäni se ei pelota, minusta minun taloni kummitukset ei ole mitenkään pahantahtoisia vaan ne lähinnä jatkavat elämäänsä talossa ihan kuin ei tietäisi että ovat kuolleita. Mutta onpa vieraana ollut muutamakin kummituksiin uskomaton, joille en ole todellakaan kertonut kummitelusta, ja ovat olleet aamulla kohtuu järkyttyneen oloisia ja toisen yön viettäminen meillä ei olekaan ollut mukava idea vaikka alunperin oli tarkoitus. Eräältä kysyin suoraan, että vanhaemäntäkö vai vanhaisäntä se sinua on säikytellyt, vai lapset ilakoineet äänekkäästi, ja hän meni kalpeaksi kuin lakana. Totesin vaan iloisesti että joo, täällä kummittelee mutta eivät ole mitenkään ilkeitä eikä tee pahaa. Taisi olla pahempi se järkytys maailmankuvaan jossa kummituksia ei voi olla kuin itse ilmiöt.

Jos se kummittelu on noin varmaa niin ilmoita skepsikselle. Saat huomattavan määrän rahaa.

Koska näinä vuosikymmeninä kukaan ei ole ilmoittanut, on vedettävä johtopäätös, että joko 25000 euroa on liian vähän tai sitten kummituksia ei ole.

Kaikkia ei raha motivoi, silloin kun omistaa jotain arvokkaampaa.

Vierailija
136/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikasi saattaa oireilla psykoottisesti. Olin samanlainen lapsena, nyt työkyvytön ja eläkkeellä. Asia saattaisi olla eri mikäli vanhempani ei olisi luullut asioita mielikuvitukseksi ja kummitteluksi.

Minulla siis alkoi hallusinaatiot todella nuorena, poikasi tapaus kuulostaa hyvin minulta, vaikka lapsen psykoottisuus on todella harvinaista. Käykää lääkärissä, ihan poikasi takia jo.

Tuli todella paha mieli sun puolesta. Toivottavasti olet saanut apua? Hyviä ajatuksia sulle ja kaikkea hyvää elämääsi!

Vierailija
137/163 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusta en tiedä mutta tuo yöllinen herää-huuto viittaa stressiin. Silloin tulee juuri tuollaisia.

Itsekin luulin tulleeni hulluksi kun kuulin jonkun huutavan yöllä korvan vieressä.

Se loppui kun tajusin kyseessä olevan stressi. Samoin unissäkävely ja askelten ääni lattialla vaikka olin yksin.

Opettakaa pojalle rentoutumista ja ottakaa selvää mikä stressaa.

Vierailija
138/163 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa "univälitila" (sori, en tiedä sille suomenkielistä vastinetta - samalla tavalla kömpelö sanamuoto niin kuin heittovaihtotiedosto), jonka aikana voit olla yhtä aikaa tietoinen ympäristöstäsi (eli kuka ja missä olet) JA nähdä unta (eli kokea ja kuulla asioita joita ei oikeasti tapahdu). Se ei ole sama asia kuin unihalvaus (jonka aikana kehosi nukkuu mutta mielesi on hereillä) tai selkouni (jonka aikana näet unta mutta tiedät että näet unta). Univälitilaan voi joutua nukahtaessa tai herätessä, myös jos esim. yöllä REM-univaiheen jälkeen herää kääntämään kylkeä (normaalisti et muistaisi asiaa aamulla, koska nukahdat niin nopeasti sen jälkeen).

Univälitilan aikana nähdyt ja kuullut jutut voivat olla tosi pelottavia jos et tajua näkeväsi unia hereillä. Ne voivat olla myös erittäin todentuntuisia, vaikka olisitkin tottunut selkouniin. Itse olen joutunut univälitilan uhriksi (väärä sana, mutta harvemmin olen siihen vapaaehtoisesti päätynyt) aina silloin tällöin jotain 11-12 v. lähtien, tosin onnekseni tajusin varhain mistä on kyse. Olen kokenut "kummituksia" ja "hyökkäyksiä" (kipu tuntui todelliselta kunnes heräsin) keskellä yötä univälitilan vuoksi, ihan aikuisenakin, ja herännyt korvan vierestä (hauskasti yleensä nimenomaan sen korvan joka oli tyynyä vasten) kuulemiini ihmisääniin jotka voisin vannoa olleen aivan totta.

Univälitila siis toimii selityksenä öisille tapahtumille, lapsi vaan ei ole vielä tajunnut mistä ne johtuvat ja luulee sitä todeksi. Loput oireilut ovat todennäköisesti, kuten muutkin sanovat, oireilua muutosta (tosin ihan oikeasti lapsipsykiatrin kanssa kannattaisi puhua).

Kummituksista ei ole kyse, ihmisaivot kykenevät sekoittamaan todellisuutta ihan itsekin. Niin tylsältä kuin se kuulostaakin.

Vierailija
139/163 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 km on pitkä matka, jos kaverit oli ennen naapurissa, ja nyt ei pääse nopsasti kaverille,  ja purkaa turhautumistaan keksimälllä kiusaa, kun joutuu oleman yksin.

Ennen näitä poltergeisteja salakuvattiin ja kakarat itse teki poltergeistit.

Vierailija
140/163 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se hotelli on siellä edelleen, ole hyvä ja käy itse testaamassa. En halua mitään herjaussyytteitä joten en suoraan sano nimeä, mut erään Lontoon vilkkaimman rautatieaseman yhteydessä oleva hotelli, kuuluu hotelliketjuun.

Reps... miten ihmeessä voisit mitään herjaussyytteitä saada tuommoisesta ja vieläpä ihan toisessa maassa eli tekosyy. Hotellin nimi esiin tai muuten nuo höpinäsi voi vaan ohittaa hymähdellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi