Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin huvipuistolaite missä olet ollut?

Vierailija
24.11.2019 |

?

Kommentit (700)

Vierailija
461/700 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään niin paljon jo vuoristoradalla etten mene juuri mihinkään härveleihin.

Vierailija
462/700 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. korkeanpaikankammoinen, en käy missään laitteissa.  Katselen muiden huvittelua ja syön hattaraa sun muuta.  Pelaan peliluolassa ja käyn kummitusjunan kaltaisissa laitteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/700 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viking laiva ja Lentävä matto. Tukkijoki oli ällö kun kylmää vettä roiskui päälle.

Lentävä matto on ollut pahin, ja olen kiertänyt Jenkkejä, Eurooppaa ja Etelä-Amerikkaa myöten monet järkyttävimmätkin laitteet. Se Lentävä matto kaikessa yksinkertaisuudessaan ja mataluudessaan kouraissut mahasta niin ilkeästi, sai sisuskaluja myöten kramppaamaan. Muut eivät ole tuntuneet missään.

Vierailija
464/700 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kouluikäisenä lapsena Brasiliassa huvipuistossa kun käytiin siellä suomalaisilla sukulaisilla jotka asui siellä pari vuotta miehen työn takia. Noin tunti siitä kun lähdettiin pois niin vuoristoradan yksi kärry oli pudonnut korkeimmasta kohdasta maahan ja kaikki siinä istuneet kuolivat. Olin ollut siinä samassa vuoristoradassa noin tuntia aiemmin kuin putoaminen tapahtui. Tuo oli niin järkyttävä uutinen että sen jälkeen en ole mihinkään laitteeseen enää jalallani astunut, muistan ne kuvat seuraavan päivän lehdessä.

Vierailija
465/700 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen Enterprise oli joskus 11-vuotiaana aika kauhea

https://i.pinimg.com/originals/65/ec/3e/65ec3ebd5b0981e712d1be793a2d45c…

Siinä mentiin paljon pää alaspäin ja valuin jotenkin turvakaaresta lyttyyn niskat kyyryssä aina kun tuo kävi ylläällä, käsivarret ja niska oli mustelmilla.

466/700 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kingi ja Hypytin olivat Lintsillä liikaa mulle.  Jatkossa pysyn Karuselli-linjalla.

Vierailija
467/700 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
468/700 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kouluikäisenä lapsena Brasiliassa huvipuistossa kun käytiin siellä suomalaisilla sukulaisilla jotka asui siellä pari vuotta miehen työn takia. Noin tunti siitä kun lähdettiin pois niin vuoristoradan yksi kärry oli pudonnut korkeimmasta kohdasta maahan ja kaikki siinä istuneet kuolivat. Olin ollut siinä samassa vuoristoradassa noin tuntia aiemmin kuin putoaminen tapahtui. Tuo oli niin järkyttävä uutinen että sen jälkeen en ole mihinkään laitteeseen enää jalallani astunut, muistan ne kuvat seuraavan päivän lehdessä.

känny pyyhkäisi parit sanat pois lauseiden väleistä:

olin kouluikäisenä lapsena 80-luvulla Brasiliassa huvipuistossa

noin pari tuntia ennen kuin putoaminen tapahtui

t. sama

Vierailija
469/700 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkkiksen X. Hyi hitto.

Vierailija
470/700 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkänniemen X.

Vierailija
471/700 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiga, linnanmäelllä mutta menen joka vuosi aina uudestaan

Vierailija
472/700 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Powerparkin Pegasus. Liikettä liian kovaa liian moneen suuntaan, oli koko ajan silmät kiinni ja puristin kahvoja rystyset valkoisina, tästä meni maha niin kramppiin ja sekaisin että piti jättää päivä kesken ja lähteä kotiin tämän jälkeen.

Vierailija
473/700 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhein laite missä olen koskaan ollut oli Köpiksen 80 metriin nouseva karuselli. Olen korkeanpaikankammoinen ja totesin aiemmin kavereilleni laitteen menoa katsellessani, että kuuna päivänä en jalallani moiseen h*lv*tinkoneeseen astu! Ja niinpä huomasin puolen tunnin päästä pyöriväni yllytettynä Köpiksen taivaalla. Minä oikeasti hyperventiloin siellä ylhäällä, samaan aikaan kun ystäväni rennosti nauttii ilmavirrasta ja matkasta korkeuksissa. Itsellä kun oli lähinnä mielessä että ilmassa heiluvien jalkojen alla on lähes 100 metriä tyhjää 😅Jossakin vaiheessa tosin helpottaa kun tietää että kohta tämä loppuu, ja osaa jo hieman nauttiakin. Palattuani takaisin maankamaralle oli voittajaolo, kun olin voittanut pelkoni.

Kaikki hitaasti korkealle suuntaavat huvipuistolaitteet on hirveitä, kun kärsii korkeanpaikankammosta. . Mutta sitten kun tullaan alas kovaa ja mutkia imetään tuhatta ja sataa, niin se on vain hauskaa kun ei ehdi miettiä yhtään mitään. Ihmettelen hieman miksi lentävä matto, viikinkilaiva ja hurricane on saaneet täällä niin paljon ääniä kauheiksi laitteiksi, itselle ne on olleet aina lempparit. Toki jos kokemus on ollut tunteesta että liukuu turvakaaren ali, niin kauhea kokemus ja muisto varmasti.

Vierailija
474/700 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen aika montakin. Miten lapsena pystyi menemään ihan mihin vaan, mutta aikuisena tulee hirveä olo tai ahdistus/pelko jo aika mukamas lällyissäkin laitteissa;

- Viikinkilaiva, Särkänniemi (?): yäk, viimeksi kun menin, humisi päässä varmaan puoli tuntia. Oon tosi herkkä matkapahoinvointiin, niin ehkä tuo laite laukaisee jotain samaa reaktiota

- Coca Cola, taisi olla Litsillä. Lapsena kaverin kanssa mentiin, siinä oli se jokin ihme korihäkkyrä eikä kunnon vöitä tms, ehkä jokin kaide mutta lapsena ei pysynyt kunnolla siellä, niin piti kannatella itseä käsillä siitä korista, kun laite on ylhäällä eli ollaan pää alaspäin. Ei ikinä enää

- Ihan pienenä jokin ihme lentokone-karuselli Särkkiksellä. Mulla jumittui se kärry niin korkealle kuin voi, ja se meni niin viistoon että meinasin ihan aidosti tippua. Pidin kiinni rystyset valkeana ja meinasi voimat loppua kesken. Traumat

- Joku vuoristorata, olikohan Tykkimäellä, oli myös tosi inhottava. Se meni tosi kovaa ja jos en väärin muista, ei ollut kunnon turvakaidetta/vöitä. Pelotti kans että tippuu

Outoa kyllä, tykkään Särkänniemen Tornadosta, vaikka monesta se on kamala. On siinä perhoset vatsassa, mut siinä ei tule paha olo ja jälkikäteen aika kivakin fiilis, kun ylittää pelon ja pieni adrenaliini kehossa

Vierailija
475/700 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen puoluetoimiston avoimet ovet -kiertokäynti

Kokoomusliskot ovat kyllä kammottavia.

Viherhörhöjen (puuttuva) logiikka saa rationaalisen ihmisen epätoivon partaalle.

Vierailija
476/700 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Särkänniemen edesmennyt Jet Star oli KAMALA. Luulin lentäväni kyydistä 😳

Minusta jet star oli paras vuoristorata ikinä. Ei kovin hurja, mutta silti toimi kybällä.

Planet fun funin sisävuoristoradassa oli jokin ihme höyrytunneli, mikä oli tosi ärsyttävä. Kuka muistaa planet fun funin keravalla?

Vierailija
477/700 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Powerparkin Pegasus. Liikettä liian kovaa liian moneen suuntaan, oli koko ajan silmät kiinni ja puristin kahvoja rystyset valkoisina, tästä meni maha niin kramppiin ja sekaisin että piti jättää päivä kesken ja lähteä kotiin tämän jälkeen.

Luultiin että kieputtaminen loppuu ja oltiin vähän että eipä nyt kummoinen ollut, alkoikin uudestaan tuplanopeudella ja kuulin kun kylmähermoiseksi luulemani kaveri huikkasi kauhuissaan vieressä: -"Voi ei!"

Räjähdin itse hölmistyneenä nauramaan enkä saanut sitä naurua loppumaan vaikka käveltiin jo pois laitteelta, vatsakrampit sitten hysteerisestä naurusta.

Vierailija
478/700 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Power Parkin Junker vuoristorata. Siinä laitteessa on hurja 4G-voima ja kiihtyy 100 km / h. Oli niin järkyttävää, että tuntui melkein kuin kuolisin. Pidin silmiä koko ajan kiinni, vauhti tuntui liian kovalta ja pahalta. Kyyti ei kestänyt kauaa. Kun viimein kyyti loppui ja pääsin pois laitteesta, tuntui kuin mun hermot ois mennyt ihan ylivirittyneiksi. Oli jatkuvasti ahdistunut olo, ja kesti aikaa ennen kuin tuli taas rauhallinen ja hyvä olo.

Vauhtihirmuille voin suositella. Mun kummityttö oli laitteessa myös, ja hänellä oli hauskaa.

479/700 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun rakas 😍 Ihan paras 🤩 Ennätys 15 kertaa peräkkäin samalta istumalta 🥳

Vierailija
480/700 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellen Pizzeria Särkänniemessä. Jestas että meni pää sekaisin ja tuli huono olo.