Kamalin huvipuistolaite missä olet ollut?
Kommentit (700)
Linnanmäen Kieputin. Ihan kauhee kun koko ajan tuntuu että tippuu. Koko matkan ajan odotin että millon loppuu :D
En pysty olemaan missään kieputtimissa, koska tulee heti huono olo. Särkänniemessä oli joskus Octopus-niminen härveli, joka ei varmaan ole lainkaan pahimmasta päästä, mutta koko huvipuistovierailuni meni siitä pilalle kun tuli niin yrjöttävä olo, joka jatkui loppupäivän. Tajusin jo puolen minuutin kuluttua laitteen käynnistyttyä, että nyt tuli tehtyä virhe. Loppuajan puristin silmiä kiinni ja yritin olla oksentamatta.
Just noi jotkut diskojunat, missä tuntuu, että lentää kyydistä. Särkkiksen vanha vuoristorata, jossa istuttiin kaksi peräkkäin ilman turvakaarta. Lentävän maton tapainen laite, joka höykkyytti joka suuntaan, ol olevinaan joku villi koski. Turvakaari ei mennyt kiinni kunnolla, joten olkapäät oli sen jälkeen muusina.
Särkänniemessä oli joskus disko round niminen laite joka pyöri ihan hitosti olin joskus lapsena monta kertaa kyseisessä laitteessa kun olen nykyään tämmönen vanhus niin en kyllä jaksaa mennä tuollaiseen härveliin
Myös Särkän hurveli pyöri nopeasti ympyrää se pyöriminen oli samanlaista kun tivoli Sariolan walteriz laite
Myös tornado on ihan huippu tykkään sitä mutta joskus siinä tulee huono olo
Joku laite Särkänniemellä, josta meinasin lentää ulos pienenä hippiäisenä. Jätti traumat. Myös Lintsin se sateenkaarilaite meinasi heittää mut ulos kyydistään, mutta isäni piteli minua aloillaan.
Kaikki, mitkä menee eestaas samaa liikettä. Tyylin merirosvolaiva ja se joku enterprise lintsillä. Tulee huono olo.
Mäkin ole sitä mieltä että niitä semijänniä laitteita pitäisi olla enemmän. Itse olen 16 ja en ole ees tornsdoon uskaltanut mennä. Tyrskyn kaltaisia laitteita pitäisi olla lisää.
Kolmårdenin vuoristorata ja Särkkiksen Lentävä matto joskus vuonna miekka ja kirves.
Vierailija kirjoitti:
Kamalin on tietenkin linnan mäen karu selli. Kaikenlaisia itsestään selvyyksiä sitä kysytäänkin.
Siellä kysyttiin että osaanko kirjoittaa
Linnanmäen Kieppi. Sain aikanaan olkapäähän aikamoisen mustelman siinä laitteessa.
Särkänniemen entinen laite half pipe.
Omaa vikaa tietty kun menin sydänsairaana teininä kavereiden matkassa ko. laitteeseen. Silloin ensimmäistä kertaa tosissaan tuntui, että sydän pysähtyy hetkenä minä hyvänsä. En uskaltanut koko aikana avata silmiä, huonompi olo tuli. Muutaman kerran taisin mielessäni ajatella, että jospa luoja ei vielä vie minua tästä. Pelottava kokemus, sen jälkeen opin noudattamaan laiterajoituksia.
Vierailija kirjoitti:
pitts special, powerpark
Mikä siinä oli kamalaa? Sehän vain lentelee leppoisasti ympäriinsä 🎢🤠
Vuoristoradat ja pudotuslaitteet on jees, mutta sellaiset jatkuvasti ylösalaisin kieputtavat ei. Kakarana kyllä siedin niitä, mutta en enää. En voisi mennä esim. Lintsin siihen liilaan kieputuslaitteeseen enää 🥴
Särkänniemen Hurveli ja Linnanmäen Half-pipe ja kaikki pudotuslaitteet :D Myös PowerParkissa oli joku ikävästi mahaa vellova, sivuttaisliikkeinen laite... Täytyy nykyään tyytyä maailmanpyörään ja vesilaitteisiin :)
Huvarissa on kivaa. Ei inhokki laitteita
Lentävä matto. Jäi traumat kun lapsena kävin kaverin kanssa. Tuntui että lentää turvakaaren välistä pois. Joltakin lensi silmälasit päästä.
Lintsin Vekkula talossa oli sellanen optinen huone, missä oli raidalliset seinät. Siellä tuli jostain syytä ihan hiton huono olo.