Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin huvipuistolaite missä olet ollut?

Vierailija
24.11.2019 |

?

Kommentit (700)

Vierailija
421/700 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankauta mä oon kyllä nynny. Mulla ihan liioittelematta nyt pyörii päässä ja fyysisesti oksettaa näiden lueskelemisen jälkeen

Vierailija
422/700 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisin disneylandissa meinasin luisua jossain indiana jones -laitteessa turvakaaren ali pois ja en ole edes kovin pieni. Olin jo napaa myöten ulkona penkistä/ kaaresta ennen kuin laite viskasi sopivasti toiseen suuntaa ja pullahdin takaisin penkkiin. Ja kaarta ei olisi saanut kireämmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
423/700 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Särkänniemen Jet Star -vuoristorata. Menin mitään ajattelematta siihen kaverini vanavedessä ja tajusin kesken kierroksen, kun vaunu oli korkealla männynlatvojen yllä ja alhaalla näkyi kallioinen pudotus, että minulla on korkeanpaikankammo. Kun lähdettiin toiselle kierrokselle, aloin pelätä että saan pelon takia mielenhäiriön ja hyppään pois.

Toiselle kierrokselle?

Yhteen Jet Star -ajeluun kuului siis kaksi vai olisiko ollut jopa kolme kierrosta radan ympäri. Ensimmäisellä kierroksella, kun vaununi oli sen jyrkän pudotuksen yllä, tajusin että oli ollut virhe lähteä kyytiin, koska pelkäsin niin paljon. Oli hirveää tajuta, että on vielä 1-2 kierrosta jäljellä. 

Vierailija
424/700 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsin kehrä. Mun pikkuveli itki takana olevassa vaunussa ja minä en voinut avat silmiäni ja pidin kiinni ipanasta joka nauroi sylissäni. Videosta näkee että ei kannata mennä. En edes tiedä miten siinä saa lapsi sylissä olla, luulin että kuollaan!!

Vierailija
425/700 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörän kyydissä kyllä menen Saksan bahnalla 260 km/h ja tunne on upea, mutta sitten kun pitäisi mennä johonkin kieputuskoneeseen niin ei pysty. Siinä kohtaa nynnytän. Ärsyttää. Meen vaan max. johonkin possujunaan.

Vierailija
426/700 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PowerParkin Typhoon. Turvakaaret oli ihan hyvät ja tukevat, mutta niiden varassa oleminen laitteen lähtiessä alaspäin oli ihan hirveää, pelkäsin kuollakseni :D Se onkin näköjään netin mukaan jostain syystä ainakin juuri nyt poissa käytöstä, samoin kuin mm. Dragon tower, miksiköhän.

Vierailija
427/700 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni onkin maininnut jo Ukon. Mutta eikö olekin hassua miten se toinen pysähdys pää alaspäin ylhäällä aiheuttaa helpotuksen tunteen kun se taas hetkeksi pysähtyy. Any one?

Vierailija
428/700 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, saatte nyt ihan vapaasti nauraa mutta tarina on tosi:

Kummitusjuna!

Olin Lintsin kummitusjunassa ja mua huvitti vaan ne mukamas pelottavat höpö-höpö luurangot ja mitä niitä nyt oli.

Sitten vaunu ajoi kohdasta jonka yllä roikkui silkkihapsut. Hapsut hipaisivat pimeässä otsaani ja voi jessus että mä pelästyin!

Vetäisin salamana pääni alas kiinni niskaan sillä seurauksella, että mulla oli niskat kipeenä viikon.

Ei ikinä enää sen jälkeen! Nyttemmin kummitusjunaa ei taida ollakaan.

Vierailija
429/700 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkänniemessä oli 90-luvulla vuoristorata... ehkä Jet Star. Missään en oo niin paljon pelänny. Ei mitään turvavöitä ja tuntui että putoaa. Nämä nykyiset on turvallisuuden puolesta ihan muuta.

Mihinkään paikallaan pyöriviin en mene, niistä ei kokemusta. Esim ne teekupit oksettaa jo katsottuna.

Vierailija
430/700 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sariolalla on sellainen viaton vuoristorata, johon uskaltaa mennä lapsenkin kanssa. Ainoa vaan että penkit ja muutkin osat ovat pirun liukkaita, ja olet taatusti täynnä mustelmia yhdenkin ajon jälkeen! Oma eskarilainen rupesi itkemään, sattui sen verran se laitoihin lentely kallistuksissa.

431/700 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PowerParkin Typhoon. Turvakaaret oli ihan hyvät ja tukevat, mutta niiden varassa oleminen laitteen lähtiessä alaspäin oli ihan hirveää, pelkäsin kuollakseni :D Se onkin näköjään netin mukaan jostain syystä ainakin juuri nyt poissa käytöstä, samoin kuin mm. Dragon tower, miksiköhän.

Se on kotelovaiheessa nyt, kuoriutuu myöhemmin 🦋🤩

Vierailija
432/700 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamatto Särkänniemessä ja Suomen Tivolissa High energy ja Trombi. Hyi että mikä paniikki tuli tuossa Aikamatossa ja Trombissa.

Ikinä en sitten kyllä uskaltanut mihinkään laitteeseen mennä missä mentiin pää ylösalaisin. Enkä edelleenkään uskaltais.

Vierailija
433/700 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taiga. Meinas tulla pissis housuun :D

Joo ihan hirveä!

Vierailija
434/700 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jurvelin Särkänniemessä,ihan kamalaa kieputusta,alusta pyöri kaltevasti,tuolit myös,musiikki pauhasi mutta pahinta oli kun päässä pyöri ja silmissä vilisi, kun pois pääsi,tapaino meinasi pettää,ja myöhemmin lensi laatta kunnolla 🤣🤣Olin silloin 14v

Vierailija
435/700 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkimäen ketjukaruselli! Näyttää iisiltä, mutta kun istut siinä vauvakeinun mieleen tuovassa istuimessa ohuiden ketjujen varassa ja  vauhti kiihtyy..

Painan 70 kiloa ja olin varma että ne ketjut katkeaa.

Vierailija
436/700 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkänniemen Take-Off. Pidättelin oksennusta puolesta välistä eteenpäin ja oksensin käytännössä laitteen viereen maahan. Sen jälkeen makasin vielä useita minuutteja selälläni asfaltilla.

Särkänniemessä on myös toinen paha, se sellainen vuoristorata jossa ollaan tavallaan mahallaan naama menosuuntaan. olin irtaallaan turvakaarien sisällä ja vuorotellen osui joko selkä tai vatsa kipeäsi johonkin. Oli komeat mustelmat.

Vierailija
437/700 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missä, vaan JOSSA

Vierailija
438/700 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikingilaiva vaasassa

Vierailija
439/700 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gröna Lundin Ikaros: https://www.youtube.com/watch?v=lFzTL2ti13Q 95m korkea vapaapudotus, jossa erikoisuutena penkit jotka kääntyvät 90 astetta niin että naama on maahan päin ennen pudotusta. Ainoa laite mihin en välttämättä menisi uudestaan. :D 

Vierailija
440/700 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä jo aika vähissä ne laitteet mihin uskaltaa mennä :D Pahin on varmaan ollut Typhoon Power parkissa. En kestä sellasia jotka vatkaa ja pyörittää joka suuntaan. Eteenpäin menevä liike ei ole niin paha eli vuoristoradat on ihan jees. Korkeat paikat on kans ihan no-no, pahin painajainen olis just joku korkealla pyörivä heppoinen ketjukaruselli.

Summa summarum: tällä iällä ei taida enää kannattaa edes mennä huvipuistoon.