Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin huvipuistolaite missä olet ollut?

Vierailija
24.11.2019 |

?

Kommentit (700)

Vierailija
361/700 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkänniemen se Sky flyer, jossa oli Cokiksen mainokset. Olin siellä joku 15v. ja muistan aina tunteen siellä ylhäällä, kun tuntui, että tipun päälleni maahan. Yöks. Kerran kävin. En koskaan uudelleen, vaikka sinänsä en vastusta hurjempia laitteita. Mies kävi kerran ulkomailla Park Aventurassa Espanjassa semmoisessa isossa vuoristoradassa, joka oli kuulemma jo vastenmielinen. Todella korkealla, pitkä rata, hirveä vauhti ja välillä pää alaspäin. Se kyseinen rata näkyi motarille jo pitkän aikaa kaiken yläpuolella ja ei todellakaan näyttänyt mukavalta, mutta pitipä miehen sinne mennä silti.

Vierailija
362/700 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsin space shot. Taisin itkeä jo jonossa, mutta pakotettiin menemään siihen.

Toinen paha oli Las Vegasissa, sellainen vuoristorata mikä lähti sisätiloista ja heti kun rata tuli ulos, se oli lähes pystysuora. Ihan kauhee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/700 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

linnanmäen kehrä :)

Vierailija
364/700 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Powerparkin mustekalassa tuli helvetin huono olo. Vaikka oon tämmönen hurjapää että mut saa kaikkiin jos on vaan kunnon turvakaaret. 

Vierailija
365/700 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Powerparkin Junker vuoristorata jumittui kesken ajon tuntemattomasta syystä. En oo käyny mutta kuulin uutisissa. En enää ikinä mene edes lähellekään sitä tappokonetta. Polttaisin koko hengenvaarallisen härpäkkeen jos saisin. 

Vierailija
366/700 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Särkänniemessä se laite, jossa jäätiin sinne ylös 20metriin roikkumaan pää alaspäin. Itketti ja nauratti samaan aikaan, kun pikku poikien kanssa siinä juttelin päät alaspäin. He ihan intona ja ite kauhusta nauraen, että ei kyllä koskaan tänne enää.

Pystyin niin samaistumaan. Itse olisin ollut pentuna yhtä innoissani, vaan musta on tullut näköjään tämmöinen ’täti.

Kyllä mä ne muut vauhdikkaat käyn, mutta tuo oli kyllä HUH!

Mä oon näköjään täti jo 26-vuotiaana; mulla on kädet hiestä märät tän luettuani :DDD

Vierailija
367/700 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmårdenin Wildfire aivan kammottava, menee TODELLA korkealla. 

Ihana vielä toi tuomiopäivän musiikki taustalla :DD näyttää kammottavalta..

Vierailija
368/700 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiga on mun pahin.

Vierailija
369/700 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala, koska huono olo:

Lintsin viikinkivene ja ketjukaruselli. Molemmista niin kuvottava olo, että ei enää ikinä kiitos.

Kamala, koska liian todentuntuinen:

Osakan Expolandissa kummitustalo, missä vieraat kulkevat omatoimisesti, joko pareittain tai 4 hengen ryhmissä, valtavassa halliin rakennetussa kummituskylässä ja taloissa, joiden tyyli imitoi 1700-luvun Japania. Vieraille on annettu turvasana, jonka huutamalla pääsevät myös kesken kierroksen pois. Tilassa on näyttelijöitä, jotka näyttelevät kummituksia, murhaajia yms., ja saattavat yhtäkkiä jahdata vieraita, ilmestyä taakse/vierelle jne. Yksi tiloista oli mm.kapea käytävä, jonka nurkassa istui lyyhistyneenä itsemurhan tehnyt mies. Hänet oli pakko ohittaa, tai ei olisi päässyt reitillä eteenpäin. No tottakai se tyyppi sitten "nousi kuolleista" juuri kun olit ohittanut hänet ja lähti jahtaamaan tilan reunalle asti...

Jälkikäteen ajateltuna myös Expolandin Fujin Raijin, minkä kyydissä olin, on kammottava, koska pari vuotta vierailuni jälkeen se suistui raiteiltaan, surmaten yhden nuoren ja vahingoittaen 19 muuta. Tottakai sitä ajattelee, että sama olisi voinut käydä itselle. Kyseisen laitteen kiskoja ei oltu vaihdettu/huollettu 15 vuoteen. Nyt k.o. huvipuisto onkin suljettu, koska asiakkaat katosivat tämän onnettomuuden jälkeen.

Ihanan kamala:

Fuji-Q Highlandin Fujiyama-vuoristorata. Pieni kuolemanpelko koko ajan, että olikohan tämä tässä, tippuuko sitä kyydistä - vauhti, pudotukset ja kurvit ihan mielettömiä.  En ole koskaan kirkunut yhdessäkään laitteessa yhtä paljon, ja adrenaliiniryöppy oli melkoinen laitteesta poistuttua. Jalat sheikkas aika kivasti. 

Fuji-Q-Highlandiin olisi tosissaan kiva päästä! Olen lukenut paljon siitä, siellähän on kait hirveän paljon ns. maailmanennätyslaitteita? 

Vierailija
370/700 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Särkänniemen se Sky flyer, jossa oli Cokiksen mainokset. Olin siellä joku 15v. ja muistan aina tunteen siellä ylhäällä, kun tuntui, että tipun päälleni maahan. Yöks. Kerran kävin. En koskaan uudelleen, vaikka sinänsä en vastusta hurjempia laitteita. Mies kävi kerran ulkomailla Park Aventurassa Espanjassa semmoisessa isossa vuoristoradassa, joka oli kuulemma jo vastenmielinen. Todella korkealla, pitkä rata, hirveä vauhti ja välillä pää alaspäin. Se kyseinen rata näkyi motarille jo pitkän aikaa kaiken yläpuolella ja ei todellakaan näyttänyt mukavalta, mutta pitipä miehen sinne mennä silti.

Oliko tuo Sky Flyer missä roikuttiin sillai kummasti mahasta sellasen pehmustetun tangon päällä. En muistanut koko laitetta enää yhtään, meni kamalan korkealle ja oli pelottava mutta kävin siinä siitä huolimatta muistaakseni useammankin kerran. 

Vierailija
371/700 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missä vaan JOSSA

Vierailija
372/700 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikinkilaiva oli syvältä, koska se kävi liian korkealla

Vierailija
373/700 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disneylandin Space Mountain. En muutenkaan tykkää vuristoradoista, mutta jotenkin minut onnistuttiin huijaamaan kyytiin. Vuoristorata on sisätiloissa ja pilkkopimeä, mikä tekee siitä normaaliakin hurjemman kun ei ollenkaan näe kuinka rata kulkee.

Vierailija
374/700 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kingi

Kaikista muista Lintsin laitteista tykkään

Vierailija
375/700 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Powerparkin Pegasus; jatkuva tunne että jos ei turvakaaria purista rystyset valkoisina niin sieltä tulla läsähtää maahan.

Noh, laitteen kuvaus ainakin lunasti täysin lupauksensa, "Henkeäsalpaavan jännittävä Pegasus ei ole tarkoitettu heikkovatsaisille, vaan heille, jotka haluavat tuntea adrenaliinin virtaavan suonissaan."

Linnanmäen Ukko; Muuten aivan huippu vuoristorata, mutta kahden seikan takia tuskin tulee mentyä uudestaan;

> laitteen turvakaaret eivät tule olkapäiden yli kuten monissa muissa vuoristoradoissa joissa käydään pää alaspäin, vaan kaari tulee vyötärön ympäri joka ainakin omalla kohdalla aiheutti merkittävää ahdistusta, vaikka kaari toki erittäin kireälle viritettiin

> täällä jo aiemmin mainittu seikka; Ukko jää roikottamaan hetkeksi matkustajia pää alaspäin korkeuksista, tämä yhdistettynä ainoastaan vyötärön ympäri menemään turvakaareen tekee siitä omaan makuun turhan kuumottavan kokemuksen :D

Tivolin High Energy(?); Ei tietoa onko heillä kyseinen laite enää käytössä, mutta toistaiseksi ainoa laite jonka kyydin jälkeen täytyi päästä kurkun kautta tyhjentymään :'D

Kaveri sinnitteli hieman pitempään mutta lopulta päätyi hänkin heittämään pitkää sylkeä lähimpään pusikkoon.

Vapaapudotuslaitteet on kans sellaset joihin ei tälleen aikuisiällä ole enää mitään asiaa. Nuorempana sitä oli rohkeampi.

Vierailija
376/700 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jurassic Park Water Adventure. Tukkijoen tapainen, mutta Jurassic Park -teemalla. Ei se joenlasku siis pelottava ollut, mutta pelkäsin ihan naurettavan paljon sitä loppulaskun huipulla ollutta T-Rex -robottia.

Vierailija
377/700 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nimi oli gang jotain.

Vierailija
378/700 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista missä kirjoitti:

Gangbang?

Vierailija
379/700 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäen lapsille tarkoitettu rekkaralli.

Muuten harmiton, mutta "rekan" koppi on melko ahdas ja toisaalta avoin, yksi kierros kestää useamman minuutin ja lasten hattarasta/karkista/limsasta tahmeat kädet ja suut houkuttelevat vaunuun ampiaisia.

Vierailija
380/700 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista missä kirjoitti:

Gangbang?

You wish. Ei mun hommia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän