Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin huvipuistolaite missä olet ollut?

Vierailija
24.11.2019 |

?

Kommentit (700)

321/700 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wienin Praterissa Boomerang - vuoristorata jossa on "looppi". Kun olet päässyt loppuun, mennään sama uudestaan mutta takaperin! Huissaaatana.

Ai tämmönen 🤩

Vierailija
322/700 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkänniemen frisbee, siinä tuli kammottava olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/700 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäen Rainbow silloin kun se oli vielä tuolla nimellä ennen suomennosta. Olin ala-asteikäinen ja menin laitteen taaimmaiseen osaan keskelle istumaan. Kesken pyörityksen luiskahdin pienenä tyttönä kokonaan turvapuomin ali ja roikuin käsivoimillani metallitangosta pitäen samalla kun laite pyöri sivuttaisheijausta nopeasti korkeimmassa kohdassa. Kuin ihmeen kaupalla onnistuin vetämään itseni takaisin istumaan vaikka olinkin 8-vuotias rääpäle

Vierailija
324/700 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wienin Praterissa Boomerang - vuoristorata jossa on "looppi". Kun olet päässyt loppuun, mennään sama uudestaan mutta takaperin! Huissaaatana.

Ai tämmönen 🤩

Raahasin lapseni tähän ja hänellä vinksahti niska 🙁 muuten olisin tykännyt mutta tuon takia jäi huono fiilis.

325/700 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tämmönen 🤩

Raahasin lapseni tähän ja hänellä vinksahti niska 🙁 muuten olisin tykännyt mutta tuon takia jäi huono fiilis.

Joo, se vähä retuuttaa 🤔 Kurjaa, et jäi huonot fiilikset 😞

Vierailija
326/700 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkän ”kokis” eli Star Flyer. Monta kertaa kävin mutta joka kerralla sielä ylhäällä oli tunne, että nyt se onneton turvakaari tai häkki pettää ja sieltä putoaa. Ihanan kamala siis.

Lentävä matto, joskus oli super hauskaa kun lensi ilmaan varmaan metrin siitä penkistä ja joskus sitten kauhusta kankeana pidin kiinni juurikin siitä etummaisen penkin tangosta. Jalat tärisi aina kun meno loppui. Muistaakseni siinä joskus myös vauhtia oli enemmän eri kerroilla? Nimi vaihtui myös moneen kertaan..

Hurveli!! Kauhein ikinä. Kaverit huutaa lisää vauhtia ja pitää käsiä ylhäällä ja minä itkua tihrustan ettei enempää ;((

Hurrikaani, tämä taitaa olla ainoa laite jossa pelotti ihan järkyttävän paljon, jotenkin kun se heilui siinä järven yllä ja aina ei muistaakseni sitä turvakaarta saanut kunnolla kireälle.

Lintsin Enteprise oli aika kauhea, kerran kävin ja toiste ei tarvinnut mennä.

Vierailija
327/700 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi siitä Lentävästä matosta ei varoitettu pienikokoisia. Se paukutus kun ei ollut yhtään hauskaa tai kivalla tavalla pelottavaa. Itse menin siihen yksin alakouluikäisenä kun olin heiveröinen tyttö. Luulin että olin ainut joka ei jotenkin osannut olla siinä.

Vierailija
328/700 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut, mutta nähnyt. Helikopteri.

Vierailija
329/700 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luuseri, enkä uskalla lintsin kahvikuppeja hurjempaan laitteeseen ja siinäkin menen istumaan niihin kuppeihin, jotka ei pyöri oman akselinsa ympäri.

Vierailija
330/700 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possujuna 🐷

Vierailija
331/700 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkio.

Vierailija
332/700 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnanmäen Tulireki -Niin rytkyttävää kyytiä, että retkautin niskani. Lisäksi loppujarrutus iskee ilmat pihalle. En mene enää!

Jo siinä laitteen sisäänkäynnillä kehoitetaan pitämään pää niskatuessa koko matkan ajan, koska laite tekee äkkiliikkeitä ja menee kovaa. Oma vika jos rimpuilee ja häslää ympäriinsä ja sitten sattuu. 

Vierailija
333/700 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tivoli Sariolan Waltzer huusin ku sika 😂

Vierailija
334/700 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui joskus 90 luvulla lomareissulla Portugalissa. Lähdimme suureen vesipuistoon retkelle, jossa oli  sellainen oikein jyrkkä mäkihyppytornin näköinen rakennelma, jonne kiivettiin ja josta laskettiin isolla kelkalla alas..Kelkka ei lentänyt ihan ilamassa mutta eipä paljon muutenkaan. Kauhulla katsottiin kun ihan pikkulapsetkin laskivat kovaa vauhtia sieltä korkealta alas ja lopussa kelkka pomppi sellaista pitkää rataa pitkin päätyen syvään uima-altaaseen.  Olin silloin nuori ja hurja mutta en niin hurja että olisin tuosta laskenut. Ihme jos ei joku päässyt hengestään siinä!

Vierailija
335/700 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Powerparkin Piovra mustekala. Siinä meinas laatta lentää.

Vierailija
336/700 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vänkärin penkki silloin, kun vaimo ratissa.

Vierailija
337/700 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkänniemessä oli aikanaan laite nimeltä Discoround, tms. Iso ympyrä, johon mentiin sisälle, ei ikkunoita ja pyöri aivan hulluna. Kerran olin tässä peruskouluikäisenä ja "nautinnollisen" kyydin päätteeksi suuntasin suoraan lähimpään vessaan oksentamaan.

Vierailija
338/700 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkänniemen viikinkilaiva, olin lapsena siinä isäni kanssa, kun putosin kaaren alta lattialle. Onneksi isä sai kiinni. En suosittele lasten kanssa kyseistä laitetta..

Vierailija
339/700 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen

Vierailija
340/700 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalin on tietenkin linnan mäen karu selli. Kaikenlaisia itsestään selvyyksiä sitä kysytäänkin.

Vielä kama lampi on se yhdys sana laite, kun sitä katsoo tuuli lasin läpi ja pako putki paukkuu, niin onhan se jotain. Tieto koneelta siitä lu in.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän