Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki hyvät naiset ovat parisuhteessa

Vierailija
23.11.2019 |

Tähän johtopäätökseen olen tullut sinkkuiltuani useamman vuoden.
Varatut, itsestään huolta pitävät muttei urheilulliset, tasapainoiset, fiksut, mukavat, tavalliset, toisia kunnioittavat ja uskolliset naiset aina ihmettelevät miksen löydä itselleni parisuhdetta, vaikka olen ok näköinen, älykäs, hauska ja tunnollinen. Muistavat vielä aina mainita, että hänelle kyllä kelpaisin. Ja heistä jokaisen ottaisin kiljuen vastaan, jos olisivat sinkkuja.
Mutta sinkkunaisista minusta kiinnostuu vain itsestään huoltapitämättömät, masentuneet, elämänhallintaongelmaiset, ei niin fiksut kummajaiset joihin en tunne edes fyysistä vetoa.

Eli pakko uskoa, että kaikki hyvät naiset ovat parisuhteessa mitä en tietenkään ihmettele. Heistä pidetään kiinni.
Jos kuitenkin joku tällainen päätyy sinkuksi, niin hänelle löytyy varmasti nopeasti pikkaisen varakkaampi, raamikkaampi, menestyneempi ja itsevarmempi mies kuin minä, koska sellaiset miehet ovat aloitteellisempia ja lähtökohtaisesti kiinnostavampia. Kemiasta ne ei kerro, mutta sitähän en pääse edes testaamaan.

Toki niistä masentuneista, itsestään huoltapitämättömistä naisista joku voisi tasapainoisena ollakin minua kiinnostava ja vaikka kuinka ihana. Ehkä elämänhallintaongelmat johtuvat juuri parisuhteettomuudesta ja korjautuisivat kanssani, mutta kun se alkukiinnostus jää puuttumaan. Ja ailahtelevat naiset myös itse ovat herkempiä muuttamaan mieltään mikä ei ole tällaiselle herkälle miehelle kovin hyvä lähtökohta. Pysyn mieluummin tasapainoisena sinkkuna kuin lähden rikkomaan itseäni sellaiseen suhteeseen.
Vaikka sinkkuuteni on siis osin oma valinta, ei se yhtään vähennä kumppanin kaipuuta. Vaan kun en pysty kelpuuttamaan ketä tahansa. "Vaatimukseni" ovat kuitenkin aika kohtuulliset, eli nuo mainitsemani itsestään huolta pitävä muttei urheilullinen, tasapainoinen, fiksu, mukava, tavallinen, toisia kunnioittava ja uskollinen, kuten itsekin olen.

Ja kyllä, on ristiriitaista puhua toisen kunnioittamisesta ja ei niin fiksuista kummajaisista, mutta näin minä nyt pointtini yritin pukea sanoiksi. Parisuhteeseen ei liene ole pakko kelpuuttaa itseään merkittävästi lahjattomampaa ulkoisesti täysin poikkeavaa ihmistä, vaikka häntä ihmisenä muuten kohtelisikin.

P*skamyrskyä odotellessa...

Kommentit (307)

Vierailija
181/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on tarkalleen on masentunut ja itsestään huolta pitämätön nainen? Entä ne elämänhallinnan ongelmat?

Vierailija
182/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestään huolta pitävä muttei urheilullinen? Miksei saa olla urheilullinen? Kummallinen vaatimus? 

Haluaa laihan naisen, joka ei kulje jumpissa ja lenkillä joka ilta ja paineista myös ap:tä liikkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tylsät naiset ovat parisuhteissa.

Mies haluaa helpon naisen.  Ei sillä lailla helppoa, mutta henkisesti.  Mies ei halua nähdä vaivaa naisen vuoksi, koska nainen edustaa taustatukea,  vähän kuin palveluskuntaa. Kummajaisissa saattaa olla kilpailevalla tavalla maskuliinisuutta esillä.  Kylkiluuajattelu elää vahvana. Jos ap sanoitti tuntemuksensa osuvasti.  Mutta ihan hyviähän tuollaiset naiset ja miehet ovat.

Vierailija
184/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulle olisi hyvä mies sellainen joka on valmis kehittymään kanssani.

Eli ei tarvis olla noiden ennakkoluulojen mukainen.

Eli kehittyminen meinaa sitä, että

...ei tarvi olla paljon työtä ja palkkaa, palkalla ei väliä, kunhan on halua ja kykyä opiskella ja hakea töitä.

...taitoja on oltava, mutta ne voi olla monenlaisia, älykkyyttä, kitaransoittoa, valokuvaamista, maalausta tai piirtämistä, tietotekniikan tajuamista tai kaikenlaista rakentelua (ilman vaurioita kiitos!! :D ) ja autojen korjaamista tai eri kielien puhumista tai tietää muista asioista jotain ja on kiinnostuksen aiheita

...tunnetaitoja, empatiaa, keskustelutaitoja

...rahankäyttötaitoja, ei pelaamiseen tuhlaamista, säästämisen osaamista, ja että tajuaa ettei säästäväisyys tarkoita ettei voisi oikeasti mukamas ikinä ostaa lahjaa tai yllätystä

...pesee itsensä aina jos haluaa pussailua enemmänkin

...on hyvissä väleissä lapsuuden perheensä kanssa tai ainakin osaa jutella kauniisti äitinsä ja isänsä ja siskojensa ja veljiensä kanssa ja puhuu kauniisti sukulaisistaan

...tykkää koirista ja pupuista tai luonnon eläimistä

...ei pelkää metsäretkeilyä

...tupakoi,mutta voi vähentää ja lopettaa tai vähintään pesee hampaat loukkaantumatta jos niin pyydän

...oppii ymmärtämään yhteisiä asioita

Siinä on monta hyvää esimerkkiä.

Kehittymisen halusta.

Kaikkea ei tarvitse olla. Kunhan on halua ja kykyä. Niitä tarvii olla.

Vierailija
185/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on tarkalleen on masentunut ja itsestään huolta pitämätön nainen? Entä ne elämänhallinnan ongelmat?

Niinku mä, ei meikkaa ja tiskit on tiskaamatta.

Vierailija
186/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet "maalannut itsesi nurkkaan" tuolla ajatusmallilla, että kaikki hyvät naiset ovat parisuhteessa.

Jos se on totta, niin et voi saada parisuhdetta kuin "huonon" naisen kanssa, koska he ovat ainoita, joita on jäljellä.

Vai hetkinen, muuttuisiko tällainen "huono" nainen sittenkin "hyväksi" solmiessaan parisuhteen kanssasi, jos kerran kaikki hyvät naiset ovat parisuhteessa? Onko se sama kuin että  kaikki parisuhteessa olevat naiset ovat hyviä?

Vierailija
187/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ilmeisen hyvä vuodesta 1984 vuoteen 2016, jolloin erosin juoppoontuneesta miehestäni, muutuin huonoksi noin vuodeksi, jonka olin selibaatissa ja hyvenin sitten taas ryhdyttyäni suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa. Näin, ap.

(Haista qaska)

Vierailija
188/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että se on vaan kiertoilmausta hoikkuudelle. Eli ei ole elämänhallintaa, jos on takamus levahtanut ja mahaa tullut. Sen sijaan sama ihminen voi olla menestyvä yrittäjä tai esimies, asua laadukkaassa omistusasunnossa ja ajella uudella autolla. Mutta ei ole elämänhallintaa, koska BMI on 29.

Vierailija
189/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa haiskahtaa jokin. Jos ap tosiaan olisi kuvailemansa kaltainen, hänelle riittäisi kyllä vientiä. Jokin seikka estää häneltä nyt "riittävän tasokkaan" naisen löytymisen. Se voi olla omien ominaisuuksien ja oman viehättävyyden arvioiminen yläkanttiin?

Kyllä. Tämä on niin tyypillistä miehille, eli ihan on tutkittu että miehet arvioivat oman viehättävyytensä yläkanttiin. Eli ap tavoittelee omaa tasoaan huomattavasti ylemmällä tasolla olevia naisia, kuten miehet yleensä tekevät.

Vierailija
190/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kokonaan, mutta olen kunnollinen, itsestä huolta pitävä, urheilullinen, luonnonläheinen ja naapurintyttömäinen nainen. Olen monien mielestä mukava, mutta aika hiljainen, enkä löydä miestä koska en tapaa niitä missään. Mikäs ratkaisu keksittäisiin?

Meillä on töissä juuri kaltaisesi nainen, taidan olla ihastunut häneen... vaan mistäpä tietää mitä hän ajattelee

Vierailija
191/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yksi kaikista kilteimmistä ja ajattelen aina muista hyvää ja tahdon kohdella hyvin. Olen kuitenkin nuoruudessa saanut kokea ihmisten pahuuden moneen kertaan ja ehkä senkin takia minun on vaikeaa tutustua varsinkin miehiin. Muuten todellakin olen mukava ihminen ja siinä mielessä koen ahdistusta, että en sitten ole varmastikaan sellainen joka kelpaa sinunlaisellesi "normaalille" ihmisellä. Itsellä on tosin eri ajatus ihmisistä ja olen valmis antamaan mahdollisuuden muillekin kuin niille joilla on kaikki hyvin ja kunnossa. Täytyy sekin muistaa, että ihmisillä on eri tarina ja ovat kokeneet eri juttuja ja siinä mielessä joku joka on selvinnyt jostakin pahasta on todella vahva ihminen, vaikka et ajattelesikaan niin. Sinä mietit vain sitä hetkeä ja arvioit ihmisen sen mukaan. Itse yritän aina miettiä koko sitä kokonaisuutta ja en tuomitse ihmisiä. Minulla ei ole toisaalta siihen edes varaa ei sen puoleen.

Minäkin voin silti sanoa, että olen ok näköinen, älykäs, hauska ja tunnollinen. Olen myös itsestäni huolta pitävä muttei urheilullinen, tasapainoinen, fiksu, mukava, tavallinen, toisia kunnioittava ja uskollinen. Lainasin nämä viestistäsi kun en jaksanut toistaa niitä. Mutta minäkin olen silti kaikkia noita, vaikka elämässä olisikin vaikeampia aikoja. Eivät ne alenna minua vaan ovat osa elämää. Jos sinä et hyväksy sellaista niin sitten et ole edes minua varten.

Minulle kelpaisit kyllä sinä todella hyvin ja sellaisena kuin olet, mutta ilmeisesti olen sitten arvoton silmissäni. Kuitenkin on aika ristiriitaista pitää itseään toisia kunniottavana jos ei sitä kuitenkaan ole. Kaikkien kanssa ei tietenkään tarvitse seurustella, mutta jos minusta olen sitten "huono" silmissäni niin en ota sitä kehuna ja minusta et kunnioita minua yhtään, kun ajattelet jo valmiiksi etten ole tutustumisen arvoinen. Itse pitää sitten varmasti etsiä tasoistani seuraa ja teen sen mielelläni, koska oikeasti ymmärrän kaiken muun hyvin kuin sen, että haluaa korottaa itseään vertaamalla toisiin "huonompiin" ja sellaista en siedä. Itsekin olen kuitenkin nähnyt tätä elämää, vaikka nuori olenkin ja oikeasti olen aina ylpeä kaikista ihmisstä, jotka selviävät eteenpäin eri tilanteista. Mieluiten tuon sellaista ihmistä kuin jotakin joka ottaa oikeuden arvostella, vaikka sitten olisit kuinka upea tahansa. Muuten en vaadi paljon, että minusta sinulla on asenteessa ongelmia, vaikka olisin kuinka surkea ihminen tahansa.

Vierailija
192/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse dumppaisin miehen sillä hetkellä jos kävisi ilmi sillä olevan isommat tulot kuin mulla. Mut miehet loukkaantuu jos tän sanoo.

Tuskin loukkaantuvat. Havahtuvat vain mielenvikausuudestasi.

Jaahas se on nykyisin mielisairaus ettei halua rajoittaa miehen elämää siksi ettei mulla oo varaa matkusteluun ja luksuselämään.

Jotkut miehet ovat valmiit jakamaan elintasonsa naisensa kanssa. Osa ei. 

Samaa ei voi sanoa naisista.

Olen valmis maksamaan asunnosta isomman siivun ja yhteisistä lomamatkoista tarvittaessa, mutta "karkkirahan" antaminen miehelle ei oikein tunnu luontevalta, paitsi jos mies on sairastunut tai tahattomasti työttömänä. 

Olet valmis, jos on pakko. Siinä on vissi ero. Moni mies haluaa jakaa elintasonsa, sinulle elintason jakaminen on kompromissi.

eri 

Tässä on taas esimerkki siitä miten naiset eivät voi voittaa mitä parisuhteeseen tulee.

Jos elintason jakaminen eli toisen osapuolen kulujen maksaminen tuottaa maksajalle iloa, ja saa hänet tuntemaan itsensä enemmän mieheksi/naiseksi, sitä ei saa ottaa vastaan?

Juuri tällaisen ajattelun vuoksi suuri osa naisista ei ota miehiltä vastaan heidän rahojaan, koska sitten syytetään riistosta. Mies monesti kuvittelee ostavansa rahoillaan rakkautta, lojaaliutta, seksiä tms. sekä oikeuden kohdella naista kuin omaisuutta. Maksoihan hän asunnostaankin, autostaankin, irtaimistostaankin, miksei sitten vaimosta/tyttöystävästä?

Tämä on toinen syy miksi monet naiset ovat oppineet olemaan vastaanottamatta mitään mitä toinen koittaa tarjota. Sitten hän kiukkuaa kun ei saa tuntea itseään mieheksi.

Eli tiivistettynä, jos otat vastaan olet loinen, jos et ota olet kiittämätön feministi(mikä on vielä pahempaa). Oikeaa tapaa toimia ei ole.

Ratkaisu : pysy kaukana miehistä joilla on patoutunutta katkeruutta ja ongelmia oman miehuutensa kanssa.

Ja mitä naisten miesten elättämiseen tulee, halua varmaan löytyy muttei välttämättä kykyä. Kahden ihmisen elättäminen pienellä palkalla on melkoinen temppu, eivätkä naiset yleensä halua luvata mitä eivät välttämättä pysty pitämään. Tietenkin jos on huipputulot niin sitten voi ostaa itselleen millaisen boytoyn tahansa ja lähteä hänen kanssaan lemmenlomalle.

Vierailija
193/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans. Nytkin istun koneella alasti. Laskutkin maksan eräpäivän jälkeen.

Vierailija
194/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa haiskahtaa jokin. Jos ap tosiaan olisi kuvailemansa kaltainen, hänelle riittäisi kyllä vientiä. Jokin seikka estää häneltä nyt "riittävän tasokkaan" naisen löytymisen. Se voi olla omien ominaisuuksien ja oman viehättävyyden arvioiminen yläkanttiin?

Kyllä. Tämä on niin tyypillistä miehille, eli ihan on tutkittu että miehet arvioivat oman viehättävyytensä yläkanttiin. Eli ap tavoittelee omaa tasoaan huomattavasti ylemmällä tasolla olevia naisia, kuten miehet yleensä tekevät.

Minusta ap vaikuttaa myös hieman sosiaalisesti kömpelöltä tai ainakin sävysokealta. Ei esim tule mieleenkään että ne naispuoliset ystävät jotka sanovat että "minulle kyllä kelpaisit", todennäköisesti sanovat noin lohduttaakseen sinkkuuttaan valittelevaa ap:ta ja yrittävät olla mukavia/kannustavia, vaan ottaa tuollaisenkin kirjaimellisesti. Ei nuo naiset ap:ta tule kosiskelemaan vaikka joskus päätyisivätkin taas sinkuksi. 

Vierailija
195/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ap vaikuttaa myös hieman sosiaalisesti kömpelöltä tai ainakin sävysokealta. Ei esim tule mieleenkään että ne naispuoliset ystävät jotka sanovat että "minulle kyllä kelpaisit", todennäköisesti sanovat noin lohduttaakseen sinkkuuttaan valittelevaa ap:ta ja yrittävät olla mukavia/kannustavia, vaan ottaa tuollaisenkin kirjaimellisesti. Ei nuo naiset ap:ta tule kosiskelemaan vaikka joskus päätyisivätkin taas sinkuksi. 

"Minulle kyllä kelpaisit" tarkoittaa "mutta kun et kelpaa".

Eli miehessä on paperilla kaikki kunnossa mutta kemiaa ei ole. Eli hän on tosiaankin heille ystävä tai veli, ei mitään seksuaalista.

Vierailija
196/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehessä on paperilla kaikki kunnossa mutta kemiaa ei ole. Eli hän on tosiaankin heille ystävä tai veli, ei mitään seksuaalista.

Ja lisäyksenä vielä että miesten naiselle sanomana tuo tarkoittaa että kelpaisit seksiin, et muuhun.

Vierailija
197/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että se on vaan kiertoilmausta hoikkuudelle. Eli ei ole elämänhallintaa, jos on takamus levahtanut ja mahaa tullut. Sen sijaan sama ihminen voi olla menestyvä yrittäjä tai esimies, asua laadukkaassa omistusasunnossa ja ajella uudella autolla. Mutta ei ole elämänhallintaa, koska BMI on 29.

Olen myös lihava eli ihan toivoton tapaus.

Vierailija
198/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten käsitys perusasioista:

Että nainen olisi normaalipainoinen ja hoitaisi asiansa suurin piirtein ok.

Naisten käsitys perusasioista:

Että mies olisi korkeakoulutettu, keskivertoa pidempi, keskivertoa raamikkaampi, ansaitsisi keskivertoa enemmän ja hoitaisi asiansa hyvin.

Molemmat täyttä fuulaa. Olen normaalipainoinen ja asiani melko vastuullisesti hoitava nainen eikä se riitä mihinkään. Korkeakoulututkintoa odottaa korkeintaan ne naiset joilla se on, eikä kaikki heistäkään. Vai lasketko sä ainoastaan koulutetut naiset, miksi? Olisiko sittenkin niin että se korkeakoulututkintovaatimus onkin sun eikä naisten?

Sitähän te ette usko millään, että joku jopa pitäisi eniten keskimääräistä lyhyemmistä tai sirorakenteisemmista miehistä joten en edes yritä. 

Hah, kuinka sattuikin! Minä pidän erityisesti rakenteeltaan itseni kaltaisista miehistä, eli lyhyistä ja hoikanpuoleisista. Pakko mainita kun osui silmään.

t. 163

Lyhyetkin miehet voi olla hyvällä tavalla maskuliinisia ja miehekkäitä jos sitä haetaan.  Yleinen pituuden kasvu väestötasolla tulee ravintotilanteesta, ei yksin hormoneista.  Menneinä aikoina ei edes ollut pitkiä ihmisiä. 

Vierailija
199/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsestään huolta pitävä muttei urheilullinen? Miksei saa olla urheilullinen? Kummallinen vaatimus? 

Haluaa laihan naisen, joka ei kulje jumpissa ja lenkillä joka ilta ja paineista myös ap:tä liikkumaan.

Tätä minäkin vähän veikkaan, ja tämä kertoo kyllä ap:sta melkoisesti (eikä mitään positiivista). Pitää olla tietyn näköinen ja kokoinen mutta kuitenkin ap:n määräämällä tavalla. Mitäpä siitä jos naisen itsensä mielestä liikunnasta tulee hyvä olo ja se auttaa pysymään terveempänä, ap haluaa passiivisen kotihiiren jolla ei ole omaa elämää.

Vierailija
200/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäyksenä vielä että miesten naiselle sanomana tuo tarkoittaa että kelpaisit seksiin, et muuhun.

Ketjussa tulee parisuhteesta ruusuinen kuva. Että on ns. kelvannut.  Kun puolet eroaa jo aika piankin, tai on petettynä, tai pahoinpideltynä, tai  muuten pettyneenä.  Osa pysyy, vaikka perheunelmat ei toteutuneet mutta menettelee.  Ap on harkitsevainen,  kuten kai kaikki ikisinkut. Normaaliuteen vain katsotaan ekstroverttinen halu ja kyky pariutua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi