Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki hyvät naiset ovat parisuhteessa

Vierailija
23.11.2019 |

Tähän johtopäätökseen olen tullut sinkkuiltuani useamman vuoden.
Varatut, itsestään huolta pitävät muttei urheilulliset, tasapainoiset, fiksut, mukavat, tavalliset, toisia kunnioittavat ja uskolliset naiset aina ihmettelevät miksen löydä itselleni parisuhdetta, vaikka olen ok näköinen, älykäs, hauska ja tunnollinen. Muistavat vielä aina mainita, että hänelle kyllä kelpaisin. Ja heistä jokaisen ottaisin kiljuen vastaan, jos olisivat sinkkuja.
Mutta sinkkunaisista minusta kiinnostuu vain itsestään huoltapitämättömät, masentuneet, elämänhallintaongelmaiset, ei niin fiksut kummajaiset joihin en tunne edes fyysistä vetoa.

Eli pakko uskoa, että kaikki hyvät naiset ovat parisuhteessa mitä en tietenkään ihmettele. Heistä pidetään kiinni.
Jos kuitenkin joku tällainen päätyy sinkuksi, niin hänelle löytyy varmasti nopeasti pikkaisen varakkaampi, raamikkaampi, menestyneempi ja itsevarmempi mies kuin minä, koska sellaiset miehet ovat aloitteellisempia ja lähtökohtaisesti kiinnostavampia. Kemiasta ne ei kerro, mutta sitähän en pääse edes testaamaan.

Toki niistä masentuneista, itsestään huoltapitämättömistä naisista joku voisi tasapainoisena ollakin minua kiinnostava ja vaikka kuinka ihana. Ehkä elämänhallintaongelmat johtuvat juuri parisuhteettomuudesta ja korjautuisivat kanssani, mutta kun se alkukiinnostus jää puuttumaan. Ja ailahtelevat naiset myös itse ovat herkempiä muuttamaan mieltään mikä ei ole tällaiselle herkälle miehelle kovin hyvä lähtökohta. Pysyn mieluummin tasapainoisena sinkkuna kuin lähden rikkomaan itseäni sellaiseen suhteeseen.
Vaikka sinkkuuteni on siis osin oma valinta, ei se yhtään vähennä kumppanin kaipuuta. Vaan kun en pysty kelpuuttamaan ketä tahansa. "Vaatimukseni" ovat kuitenkin aika kohtuulliset, eli nuo mainitsemani itsestään huolta pitävä muttei urheilullinen, tasapainoinen, fiksu, mukava, tavallinen, toisia kunnioittava ja uskollinen, kuten itsekin olen.

Ja kyllä, on ristiriitaista puhua toisen kunnioittamisesta ja ei niin fiksuista kummajaisista, mutta näin minä nyt pointtini yritin pukea sanoiksi. Parisuhteeseen ei liene ole pakko kelpuuttaa itseään merkittävästi lahjattomampaa ulkoisesti täysin poikkeavaa ihmistä, vaikka häntä ihmisenä muuten kohtelisikin.

P*skamyrskyä odotellessa...

Kommentit (307)

Vierailija
161/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap on sinkku ja valitteli naisen puutetta. Syytä tähän ryhdyttiin etsimään naisista. Olisiko kuitenkin niin että muita ihmisiä et voi muuttaa, itsesi voit? Eli kannattaa aloittaa vaikka omasta asenteesta, ensiksi.

Ketjun miehille tiedoksi että päänaukomisella ei saavuta kerrassaan mitään ainakaan parisuhdemarkkinoilla, joten sitä ei kannata harrastaa ollenkaan. Eikä sillä että tulee kertomaan naiselle mitä hän miehestä etsii. Itse ainakin olen aina kiertänyt tuollaiset tyypit hyvin kaukaa. Toisaalta olenkin ap:n kuvauksen mukainen nainen ja onnellisesti parisuhteessa. Tämän perusteella sanoisinkin että rakastettu ja rakkauden arvoinen mies saa mitä ikinä tahtoo, itsekäs katkera m*lkku ei kerrassaan mitään.

Vierailija
162/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen muuten ap:n listan mukainen nainen, mutta en halua lapsia. En tiedä vaikuttaako se ap:n mielipiteeseen minusta, mutta ainakin se on suurin syy sinkkuuteeni. Miehet, etenkin terveet ja menestyvät sellaiset, etsivät naista edelleen pääasiassa lapsentekokoneeksi, ja muut mukavat jutut ovat sitten ekstraa, josta voidaan neuvotella. "Ongelmani" on, että olen ollut pitkissä suhteissa tällaisten miesten kanssa aiemmin, enkä voi kuvitella vaihtavani mt-ongelmaiseen, päämäärättömään ja huumorintajuttomaan tylsimysmieheen (näin kärjistäen), koska tiedän mistä jään silloin paitsi. Olen paljon mieluummin yksin.

Onko yllättävää että menestyneillä miehillä on kova kysyntä, ja enemmistö heistä haluaa lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten käsitys perusasioista:

Että nainen olisi normaalipainoinen ja hoitaisi asiansa suurin piirtein ok.

Naisten käsitys perusasioista:

Että mies olisi korkeakoulutettu, keskivertoa pidempi, keskivertoa raamikkaampi, ansaitsisi keskivertoa enemmän ja hoitaisi asiansa hyvin.

Molemmat täyttä fuulaa. Olen normaalipainoinen ja asiani melko vastuullisesti hoitava nainen eikä se riitä mihinkään. Korkeakoulututkintoa odottaa korkeintaan ne naiset joilla se on, eikä kaikki heistäkään. Vai lasketko sä ainoastaan koulutetut naiset, miksi? Olisiko sittenkin niin että se korkeakoulututkintovaatimus onkin sun eikä naisten?

Sitähän te ette usko millään, että joku jopa pitäisi eniten keskimääräistä lyhyemmistä tai sirorakenteisemmista miehistä joten en edes yritä. 

Hah, kuinka sattuikin! Minä pidän erityisesti rakenteeltaan itseni kaltaisista miehistä, eli lyhyistä ja hoikanpuoleisista. Pakko mainita kun osui silmään.

t. 163

Suomennos:

Olet 155cm ja sinulle voisi käydä 175cm hoikka mies (kunhan tällä on leveät hartiat ja miehekkäät kädet).

Vierailija
164/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen muuten ap:n listan mukainen nainen, mutta en halua lapsia. En tiedä vaikuttaako se ap:n mielipiteeseen minusta, mutta ainakin se on suurin syy sinkkuuteeni. Miehet, etenkin terveet ja menestyvät sellaiset, etsivät naista edelleen pääasiassa lapsentekokoneeksi, ja muut mukavat jutut ovat sitten ekstraa, josta voidaan neuvotella. "Ongelmani" on, että olen ollut pitkissä suhteissa tällaisten miesten kanssa aiemmin, enkä voi kuvitella vaihtavani mt-ongelmaiseen, päämäärättömään ja huumorintajuttomaan tylsimysmieheen (näin kärjistäen), koska tiedän mistä jään silloin paitsi. Olen paljon mieluummin yksin.

Aika kärjekäs väite "lapsentekokone", hakevatko naiset vain spermaa ja maksumiestä lapsilleen - vai olisko jälkeläisten haluaminen aika luonnollinen halu niin ihmis kuin eläinkunnassa? 

Lasten tekeminen on naiselle edelleen paljon suurempi uhraus kuin miehelle. Juu, miehen tarvitsee uhrautua saamaan orgasmi, ja maksamaan osa jälkikasvunsa kuluista, mutta tämä ei ole mitään siihen verrattuna mitä nainen uhraa ja riskeeraa saman projektin hyväksi. Siksi lasten haluaminen on kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla erityisesti naisella.

Luonnollisuudella voi halutessaan perustella ja oikeuttaa melkein mitä vain, alkaen vieraissa käymisestä. Ei erityisen hyvä argumentti. 

Vierailija
165/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nöyrät ja kiltit ovat parisuhteessa, koska he ovat hyviä huushollin pitäjiä, itsensä unohtaen, perheen etu aina ensimmäisenä mielessä.

Kouluttautuneet ja itsevarmat naiset eivät saa niin helposti miehiä, koska tasa-arvoa kannattavia, kouluttautuneita, fiksuja, itsenäisiä, myös taloudellisesti pärjääviä, seksikkäitä ja osaavia miehiä on vähemmistö miehistä.

Ei vaan koska kouluttautunut/menestynyt/itsevarma nainen asettaa riman noiden ominaisuuksien perusteella hieman oman päänsä yläpuolelle. Koska osa niistä miehistä on naimisissa kilttien kodin hengettärien kanssa, kaikille ei menestyjiä riitä.

Tuo on sama ongelma kuin urheilullisella ja tyylikkäällä, mutta pienituloisella ja ujolla miehellä joka haluaa naiselta samaa. Tietyt ominaisuudet ovat arvostetumpia vastakkaisessa sukupuolessa.

Nämä on vissiin todella korkealentoisia vaatimuksia:

-Hyvät käytöstavat

-Malta luopua siitä puhelimeen tuijottelusta kun olet treffeillä

-Ole ajoissa tai ilmoita esteestä

-Hyvä hygienia

-Kohtuullinen alkoholinkäyttö

-Toisen huomioiminen myös kammarissa

-Vaikka olisit työtön niin osoitat kiinnostusta maailmanmenoon ja harkitset meneväni johonkin koulutukseen

-Kiinnostunut tutustumaan johonkin uuteen harrastukseen ja käymään edes kerran teatterissa

Viestistä johon vastasin:

Kouluttautuneet ja itsevarmat naiset eivät saa niin helposti miehiä, koska tasa-arvoa kannattavia, kouluttautuneita, fiksuja, itsenäisiä, myös taloudellisesti pärjääviä, seksikkäitä ja osaavia miehiä on vähemmistö miehistä.

Korjaa minulle mikäli suomennen nämä naiskielestä väärin:

Kouluttautunut = korkeakoulutettu

Taloudellisesti pärjäävä = ainakin melko hyvätuloinen

Seksikäs = komea, aloitteellinen, kokenut, pituusvaatimuskin sisältynee tähän

Osaava = osaa muutakin kuin elämän perustaidot, ts. naista osaavampi miesten töissä

Noita on vähemmistö miehistä = selkeästikin haetaan keskiarvon ylittävää tasoa mainituissa asioissa.

No nuohan on ihan perusjuttuja. Mlesten taso vain on niin surkea.

Entäpä jos listaisin vastaavat kriteerit naisille?

Pelkästään normaalipainoisuus ja kunnossa oleva kroppa rajaisi enemmistön pois.

Eipä olisi naisten tasossa kehumista.

Ihmettelen myös kuinka korkeakoulutus,  keskitason ylittävä palkka ja pituus voivat olla "perusjuttuja" kaikille miehille?

Puhumattakaan että haaveilisi naisesta jolla ei ole mielenterveysongelmia

Vierailija
166/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mies olisi korkeakoulutettu, keskivertoa pidempi, keskivertoa raamikkaampi, ansaitsisi keskivertoa enemmän ja hoitaisi asiansa hyvin.

Molemmat täyttä fuulaa. Olen normaalipainoinen ja asiani melko vastuullisesti hoitava nainen eikä se riitä mihinkään. Korkeakoulututkintoa odottaa korkeintaan ne naiset joilla se on, eikä kaikki heistäkään. Vai lasketko sä ainoastaan koulutetut naiset, miksi? Olisiko sittenkin niin että se korkeakoulututkintovaatimus onkin sun eikä naisten?

Sitähän te ette usko millään, että joku jopa pitäisi eniten keskimääräistä lyhyemmistä tai sirorakenteisemmista miehistä joten en edes yritä. 

Hah, kuinka sattuikin! Minä pidän erityisesti rakenteeltaan itseni kaltaisista miehistä, eli lyhyistä ja hoikanpuoleisista. Pakko mainita kun osui silmään.

t. 163

Suomennos:

Olet 155cm ja sinulle voisi käydä 175cm hoikka mies (kunhan tällä on leveät hartiat ja miehekkäät kädet).

Väärin meni. Olen 168 ja viimeisin kumppanini oli sentilleen saman pituinen, kapeahartiainen ja pienikätinen, leuaton miekkonen.

t. 163

Vierailija
167/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli etsiikö mies parisuhteeseen siis pelkkää vartaloa? Jos ei pään sisältö kiinnosta tippaakaan niin noilla kriteereillä löytää varmaan etsimänsä naisen.

Naisten oikea käsitys perusasioista:

Mahdollisimman samanlainen mies kuin itsekin on. Eli jos on korkeakoulutettu hyvin toimeentuleva nainen mallin vartalolla niin hän todennäköisesti etsii miespuolista vastinettaan samoilla spekseillä. Miehet ovat yleisesti ottaen naisia pidempiä ja usein myöskin raamikkaampia joten tuo ehto ei ole hankala täyttää. Ihan normaali, suora vartalo riittää useimmille, äärimmäinen hintelyys taas voi luoda mielikuvan nälkiintyneestä pikkupojasta, joka ei välttämättä nappaa. Asiat pitää pystyä hoitamaan niin että itse tulee toimeen, tämä on miehen moka jos ei älyä vaatia sitä naiselta. Luonteen tulee olla täyttä timanttia eli hellä, tasainen ja rakastava kaikissa tapauksissa.

Vierailija
168/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on juuri sellainen josta olen unelmoinutkin.

Hän ei ole kovin pitkä (noin 170cm, olen itse noin 160cm), on kyllä lihaksikas fyysisen työn tekijä ja liikunnan harrastaja muttei mikään punttikarju. Ihana, tavallinen, tavallista työtä tekevä mies. Hyväntahtoinen, toiset huomioiva, luotettava, hauska, ja mikä tärkeintä: elämäänsä tyytyväinen, positiivisesti asioista ajatteleva mies.

Lisäksi ei ole vielä tullut vastaan sellaista kodin kunnostustyötä, mitä mies ei olisi osannut tai mihin ei olisi löytynyt kaveria. Arvostan kädentaitoja paljon.

Meistä kahdesta minä olen koulutetumpi ja jonkin verran parempituloinen. Nuorempana tuli tapailtua jos jonkinlaisia miehiä, ja pääsääntöisesti tulotaso oli suoraan verrannollinen k**ipäisyyteen ja ainaiseen tyytymättömyyteen. Aina olisi kaikkea pitänyt olla vähän enemmän, eikä voinut hetkeäkään vain olla ja nauttia siitä mitä on. En jaksa sellaista "elämää".

Tämän kerron siksi, että miehetkin tajuaisitte viimein ettei kaikkien naisten unelma todellakaan ole se pitkä, lihaksikas ja upporikas mies. Moni kaipaa ihan normaalia, täyspäistä, rakastavaa ja luotettavaa arjen jakajaa. Yhteinen huumorintaju on yksi olennaisimpia asioita.

Vierailija
169/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nöyrät ja kiltit ovat parisuhteessa, koska he ovat hyviä huushollin pitäjiä, itsensä unohtaen, perheen etu aina ensimmäisenä mielessä.

Ei vaan koska kouluttautunut/menestynyt/itsevarma nainen asettaa riman noiden ominaisuuksien perusteella hieman oman päänsä yläpuolelle. Koska osa niistä miehistä on naimisissa kilttien kodin hengettärien kanssa, kaikille ei menestyjiä riitä.

Tuo on sama ongelma kuin urheilullisella ja tyylikkäällä, mutta pienituloisella ja ujolla miehellä joka haluaa naiselta samaa. Tietyt ominaisuudet ovat arvostetumpia vastakkaisessa sukupuolessa.

Nämä on vissiin todella korkealentoisia vaatimuksia:

-Hyvät käytöstavat

-Malta luopua siitä puhelimeen tuijottelusta kun olet treffeillä

-Ole ajoissa tai ilmoita esteestä

-Hyvä hygienia

-Kohtuullinen alkoholinkäyttö

-Toisen huomioiminen myös kammarissa

-Vaikka olisit työtön niin osoitat kiinnostusta maailmanmenoon ja harkitset meneväni johonkin koulutukseen

-Kiinnostunut tutustumaan johonkin uuteen harrastukseen ja käymään edes kerran teatterissa

Viestistä johon vastasin:

Korjaa minulle mikäli suomennen nämä naiskielestä väärin:

Kouluttautunut = korkeakoulutettu

Taloudellisesti pärjäävä = ainakin melko hyvätuloinen

Seksikäs = komea, aloitteellinen, kokenut, pituusvaatimuskin sisältynee tähän

Osaava = osaa muutakin kuin elämän perustaidot, ts. naista osaavampi miesten töissä

Noita on vähemmistö miehistä = selkeästikin haetaan keskiarvon ylittävää tasoa mainituissa asioissa.

No nuohan on ihan perusjuttuja. Mlesten taso vain on niin surkea.

Entäpä jos listaisin vastaavat kriteerit naisille?

Pelkästään normaalipainoisuus ja kunnossa oleva kroppa rajaisi enemmistön pois.

Eipä olisi naisten tasossa kehumista.

Ihmettelen myös kuinka korkeakoulutus,  keskitason ylittävä palkka ja pituus voivat olla "perusjuttuja" kaikille miehille?

Puhumattakaan että haaveilisi naisesta jolla ei ole mielenterveysongelmia

Se nyt olisi täysin kohtuuton vaatimus, ja osoittaisi että mies on täysi sika!!!1

Millainen mies se sellainen on joka odottaa naiselta täydellisyyttä, vaikkei itse ole 10/10 miesmalli, triplatohtori, miljonääri ja seksissä dominoiva miesfeministi.

Vierailija
170/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, vaikutelma, jonka annat aloituksessasi on aika "pahvinen". Vaikutat hajuttomalta ja mauttomalta, niin sanotusti. Taidat olla niin tunnollinen ja kunnollinen, ettei elämässäsi ole tilaa tietynlaiselle revittelylle. Sanoit olevasi "hauska". Miten tämä mielestäsi ilmenee?

Oletko piilottanut jotain haaveitasi ja olemuspuoliasi niin piiloon, että persoonasi on "harmaantunut"? Suhtaudutko asioihin yleisesti ottaen kuivan järkiperusteisesti epärationaalisen puolen unohtaen? Milloin olet viimeksi tehnyt jotain vähän hömelöä? Pannut itsesi likoon (muulla tavoin kuin tekemällä aloitteen naiselle)?

Minkä värisiin vaatteisiin yleensä pukeudut? Mustaan, tummansiniseen? Vai löytyykö monenvärisiä paitoja? Milloin olet viimeksi tehnyt vapaaehtoistyötä? Annatko itsestäsi maailmalle/ihmisille noin yleisesti ottaen (en tarkoita rahaa)? Osallistutko asuinalueesi tapahtumiin ja paikallisiin rientoihin?

Monenlaista tuli mieleen aloituksestasi. Mukavaa viikonlopun jatkoa!

"Milloin olet viimeksi tehnyt jotain vähän hömelöä? Pannut itsesi likoon (muulla tavoin kuin tekemällä aloitteen naiselle)?"

Tämä on muuten hyvä vinkki. Naiset rakastavat miehiä jotka ottavat sosiaalisia riskejä ns. laittamalla itsensä likoon.

(Naisiltahan tätä ei vaadita, ja naiset itse ylipätään välttelevät tätä viimeiseen saakka)

Tämä vain siinä tapauksessa, että mies selviytyy tästä koettelemuksesta voittajana. Jos mies ottaa leikkimielisen painimatsin kaverin kanssa ja häviää= luuseri. Jos mies extempore päättää lähteä laskettelemaan lappiin ( vaikka viimeksi ollut sukset jalassa yläasteella) ja teloo itsensä mäessä= luuseri. Lisäksi tuntuu, että suomalaisessa kulttuurissa nämä repäisyt tapahtuvat useimmiten alkoholin alaisena, eikä niissä sitten ole mitään kaunista tai hienoa. Lähinnä noloa, kun mies päättää parin promillen humalassa repäistä ja mennä laulamaan sen Rentun ruusun karaokessa.

Vierailija
171/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse dumppaisin miehen sillä hetkellä jos kävisi ilmi sillä olevan isommat tulot kuin mulla. Mut miehet loukkaantuu jos tän sanoo.

Tuskin loukkaantuvat. Havahtuvat vain mielenvikausuudestasi.

Jaahas se on nykyisin mielisairaus ettei halua rajoittaa miehen elämää siksi ettei mulla oo varaa matkusteluun ja luksuselämään.

Jotkut miehet ovat valmiit jakamaan elintasonsa naisensa kanssa. Osa ei. 

Samaa ei voi sanoa naisista.

Olen valmis maksamaan asunnosta isomman siivun ja yhteisistä lomamatkoista tarvittaessa, mutta "karkkirahan" antaminen miehelle ei oikein tunnu luontevalta, paitsi jos mies on sairastunut tai tahattomasti työttömänä. 

Olet valmis, jos on pakko. Siinä on vissi ero. Moni mies haluaa jakaa elintasonsa, sinulle elintason jakaminen on kompromissi.

eri 

Ei halua. Miehet ei suostu nykyisin edes kahveja tarjoamaan. Omille lapsille asioiden ostaminen on jo kauheaa loisimista, ja ihan puhdas vitsi väittää että naiselle muka maksaisivat mitään.

Tuo kertoo enemmän naisten laadusta, kuin miehistä yleisesti...

Kertoo se miehistä aika paljon että ne ilmeisesti suostuu treffeille arvottomien ja laaduttomien naisten kanssa.

Hinta on määrittävä tekijä. Miksi ei suostuisi, kun ilmaiseksi saa?

Vierailija
172/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli etsiikö mies parisuhteeseen siis pelkkää vartaloa? Jos ei pään sisältö kiinnosta tippaakaan niin noilla kriteereillä löytää varmaan etsimänsä naisen.

Mahdollisimman samanlainen mies kuin itsekin on. Eli jos on korkeakoulutettu hyvin toimeentuleva nainen mallin vartalolla niin hän todennäköisesti etsii miespuolista vastinettaan samoilla spekseillä. Miehet ovat yleisesti ottaen naisia pidempiä ja usein myöskin raamikkaampia joten tuo ehto ei ole hankala täyttää. Ihan normaali, suora vartalo riittää useimmille, äärimmäinen hintelyys taas voi luoda mielikuvan nälkiintyneestä pikkupojasta, joka ei välttämättä nappaa. Asiat pitää pystyä hoitamaan niin että itse tulee toimeen, tämä on miehen moka jos ei älyä vaatia sitä naiselta. Luonteen tulee olla täyttä timanttia eli hellä, tasainen ja rakastava kaikissa tapauksissa.

"Mahdollisimman samanlainen mies kuin itsekin on."

Noup.

Tuo pätee korkeakoulutukseen, tulotasoon, pituuteen, jne. Eli ominaisuuksiin joita naiset arvostavat miehissä.

Mutta jos nainen on vaikkapa sporttinen ja huoliteltu, empaattinen mutta pienituloinen taskuvenus-sairanhoitaja niin ihan takuulla ei hae samanlaista kuin itsekin on, vaan sitä täydentävää vastakohtaa.

Mestari 121212 on tämän opettanut, tuo samanlainen/vastakohta vaihtuu sen mukaan että jokaiselle naiselle sopii se sama mies.

Vierailija
173/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noup.

Tuo pätee korkeakoulutukseen, tulotasoon, pituuteen, jne. Eli ominaisuuksiin joita naiset arvostavat miehissä.

Mutta jos nainen on vaikkapa sporttinen ja huoliteltu, empaattinen mutta pienituloinen taskuvenus-sairanhoitaja niin ihan takuulla ei hae samanlaista kuin itsekin on, vaan sitä täydentävää vastakohtaa.

Mestari 121212 on tämän opettanut, tuo samanlainen/vastakohta vaihtuu sen mukaan että jokaiselle naiselle sopii se sama mies.

Tässähän naisilla on kaksi rimaa.

Mitä enemmän naisissa arvostettuja ominaisuuksia naisella on, sitä enemmän miehissä arvostettuja ominaisuuksia tämä vaatii mieheltä.

Mitä enemmän miehissä arvostettuja ominaisuuksia naisella on, sitä enemmän miehissä arvostettuja ominaisuuksia tämä vaatii mieheltä.

Siksi niitä "koulutettuja ja itsevarmoja laatunaisia" jää ilman miestä, kun he kisaavat samoista miehistä kodin hengettärien kanssa. Kaikille ei riitä huippumiehiä.

Vierailija
174/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noup.

Ei tuo vaan pidä paikkaansa. Kun naiset nyt eivät todistettavasti halua kaikki samaa miestä. Eikä samaa 20% miehistä. 

Vierailija
175/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noup.

Tässähän naisilla on kaksi rimaa.

Mitä enemmän naisissa arvostettuja ominaisuuksia naisella on, sitä enemmän miehissä arvostettuja ominaisuuksia tämä vaatii mieheltä.

Mitä enemmän miehissä arvostettuja ominaisuuksia naisella on, sitä enemmän miehissä arvostettuja ominaisuuksia tämä vaatii mieheltä.

Siksi niitä "koulutettuja ja itsevarmoja laatunaisia" jää ilman miestä, kun he kisaavat samoista miehistä kodin hengettärien kanssa. Kaikille ei riitä huippumiehiä.

Paitsi että yliopistotutkinto on kuitenkin nimenomaan yliopistokoulutettujen miesten hyvin joustamaton taipumus naisessa.

Vierailija
176/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noup.

Ei tuo vaan pidä paikkaansa. Kun naiset nyt eivät todistettavasti halua kaikki samaa miestä. Eikä samaa 20% miehistä. 

Kuitenkin kun tänne on listattu niitä stereotyyppisiä ominaisuuksia niin vastaukset on olleet luokkaa "no kukapa ei tuollaista miestä haluaisi".

Kyllä se pituus, harteikkuus, itsevarmuus, kunnianhimo, hyvä ammatti, vieminen seksissä jne vaan sytyttää naiset.

Vierailija
177/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse dumppaisin miehen sillä hetkellä jos kävisi ilmi sillä olevan isommat tulot kuin mulla. Mut miehet loukkaantuu jos tän sanoo.

Tuskin loukkaantuvat. Havahtuvat vain mielenvikausuudestasi.

Jaahas se on nykyisin mielisairaus ettei halua rajoittaa miehen elämää siksi ettei mulla oo varaa matkusteluun ja luksuselämään.

Jotkut miehet ovat valmiit jakamaan elintasonsa naisensa kanssa. Osa ei. 

Samaa ei voi sanoa naisista.

Olen valmis maksamaan asunnosta isomman siivun ja yhteisistä lomamatkoista tarvittaessa, mutta "karkkirahan" antaminen miehelle ei oikein tunnu luontevalta, paitsi jos mies on sairastunut tai tahattomasti työttömänä. 

Olet valmis, jos on pakko. Siinä on vissi ero. Moni mies haluaa jakaa elintasonsa, sinulle elintason jakaminen on kompromissi.

eri 

Ei halua. Miehet ei suostu nykyisin edes kahveja tarjoamaan. Omille lapsille asioiden ostaminen on jo kauheaa loisimista, ja ihan puhdas vitsi väittää että naiselle muka maksaisivat mitään.

Tuo kertoo enemmän naisten laadusta, kuin miehistä yleisesti...

Kertoo se miehistä aika paljon että ne ilmeisesti suostuu treffeille arvottomien ja laaduttomien naisten kanssa.

Hinta on määrittävä tekijä. Miksi ei suostuisi, kun ilmaiseksi saa?

Jos itse suostuu niin siitä naisen laaduttomuudesta on turha parkua.

Vierailija
178/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi mie en oo.

Vierailija
179/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noup.

Kuitenkin kun tänne on listattu niitä stereotyyppisiä ominaisuuksia niin vastaukset on olleet luokkaa "no kukapa ei tuollaista miestä haluaisi".

Kyllä se pituus, harteikkuus, itsevarmuus, kunnianhimo, hyvä ammatti, vieminen seksissä jne vaan sytyttää naiset.

Melko paljon useampi ihminen kokee aiheelliseksi ja sopivaksi vastata tuollaiseen "kukapa ei" kuin "ai no en mä kyllä ainakaan". Mutta mä en kyllä ainakaan syty yhdestäkään noista mitä listasit. 

Vierailija
180/307 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään huolta pitävä muttei urheilullinen? Miksei saa olla urheilullinen? Kummallinen vaatimus? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi