Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nätisti sanoa jo kotoa poismuuttaneille lapsille, ettei meidän koti ole enää heidän koti johon tullaan omilla avaimilla ilmoittamatta etukäteen?

Vierailija
23.11.2019 |

Taas kerran ryminää eteisessä aamuyöllä. Yksi lapsista tulee meille koko kaveriporukalla jatkoille. Haluaisin nukkua. Haluaisin aamulla hissutella yöpaitaisillani omassa kodissani. Mutta keitän kahvia ja laitan aamupalaa taas pikkuhiljaa herääville nuorille aikuisille.

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta... itse odotan lasten kotoa muuttamista juuri siksi, että saamme miehen kanssa vihdoin taas sekstata vaikka keskellä päivää vaikka keittiön pöydällä... pitää vissiin tosiaan tehdä pelisäännöt selviksi kun muuttavat pois... 😂

Vierailija
142/150 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos  muka soitit, niin eikö sanonut, että on loukannut jalkansa ja pyytänyt tulemaan avaimilla sisään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että saa tulla, jos osaa tulla niin hiljaa, ettei herätä ketään jo nukkumassa olevaa. Ja aamupalaa älä laita.

Mun veli vei joskus nuorena, kotoa jo pois muuttaneena, kavereitaan yöksi vanhempieni luokse ilmoittamatta siitä etukäteen. Tosin ei bilettämään, vaan ohikulkumatkalla nukkumaan, kun olivat reissussa. Tulivat niin hiljaa, ettei kukaan herännyt. Aamulla vaan äiti huomasi, että auto on pihassa. Hän kävi kurkkimassa huoneisiin, että missä nukkuu ja kuinka monta.

Aamupalan laittaminenkaan ei ollut mikään ongelma, kun olivat fiksuja, asiallisesti käyttäytyviä ihmisiä.

Vierailija
144/150 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset  lapsemme ovat aina tervetulleita omilla avaimillaan,, ei tietenkään tarvitse sopia tai  ilmoitella etukäteen. Koti on koti, ja sinne saa aina tulla oli elämäntilanne mikä tahansa.  Ei ole ehditty ennenkään   miettiä seksiä päivisin.

Vierailija
145/150 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin saa aina tulla, muttei jatkoille kännisten kavereiden kanssa. Kännissä saa tulla kyllä ja keskellä yötä, kun asutaan lähempänä menopaikkoja kuin aikuiset nuoret itse.

Laittavat viestiä, jos tulevat ja ovat hiljaa tullessaan. Oon kyllä syötävää laittanut jääkaappiin ja joskus piipahdan turisemassa.

Tätä tapahtuu vain la-su välisenä yönä, kun sunnuntaisin ovat muutenkin meille tulollaan. Perinteinen sunnuntaipäivällinen.

Vierailija
146/150 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheeta... itse odotan lasten kotoa muuttamista juuri siksi, että saamme miehen kanssa vihdoin taas sekstata vaikka keskellä päivää vaikka keittiön pöydällä... pitää vissiin tosiaan tehdä pelisäännöt selviksi kun muuttavat pois... 😂

Meillä puhkesi seksielämä henkiin, kun lapset olivat teini-ikäisiä. Alkuun tehtiin siitä pirun vaikeeta itelle ja ihmeteltiin, että miten sitä sekstailee, kun lapset valvoo pidempään kuin ite... sitten tajuttiin, että nehän on paljon päivisin ja iltaisin pois. Siinä se idea sitten lähti.

Oven kyllä laitan takalukkoon, ettei noloja yllätyksiä tule. ;)

Vierailija
147/150 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai , onko 50-kymppisen naisen perhekeskeinen elämä jonkun vanhanpiian mielestä psykoosi.   No onhan se kaikkien kannalta onni ettei sulla ole niitä lapsia eikä miestä.  Naimattomilta töissä joskus kuulee noita kun ovat koko viikonlopun olleet yksinään.

Vierailija
148/150 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille saa aina tulla ja ottaa vaimo ja lapset mukaan. Oikein ovat haluttuja vieraita. Myös toisinpäin kuljetaan. Ruokaakin saa ottaa. Eikä tarvitse ilmottaa.  Yleensä muutenkin pidetään yhtä.

Vierailija
149/150 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa lapset tulla milloin haluavat. Eivät kyllä keskellä yötä tule. Tytär käy pari kertaa viikossa, yleensä tunnin pari viihtyy. Poika asuu toisella paikkakunnalla ja käy harvemmin, mutta saattaa olla koko viikonlopun kerralla.

Vierailija
150/150 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuta mua, että mä en enää syö teillä, kun käydään kylässä.