Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveä tunne kun ymmärtää, että joku ei olekaan välittänyt susta

Vierailija
01.02.2023 |

Mä olen välittänyt ihan hirveän paljon eräästä ihmisestä.

Luulin koko ajan, että myös hän välittää minusta, mutta olen nyt ymmärtänyt että ei se ole ollut niin. Hän on vain halunnut olla jollekin tärkeä itse.

Miten sitten voi lakata välittämästä?

Olen tämän ihmisen takia pitkäksi aikaa unohtanut ne, jotka ovat itselleni tärkeitä. En saa sitä aikaa enää takaisin.

Olo on huijattu.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että voi tuntua huijatulta. Silti, itse olet valinnut olla siinä suhteessa, itse olet unohtanut ne muut tärkeät asiat tai ihmiset, mitä tarkoitatkin. Olen tavallaan ihan samassa veneessä, ja näin yritän itselleni sanoa. Ei toinen kuitenkaan ole vastuussa sinusta. Oliko teidän kommunikaatio avointa aiemmin? Siitä olette molemmat vastuussa. Joka tapauksessa, älä katkeroidu, se ei johda mihinkään hyvän kuitenkaan.

Vierailija
2/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli avoin hetkittäin. Tiedän että oma syyhän tämä on. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen kuvittelee, että hän on muita naisia parempi ihmistuntija, tämä mies on erilainen. Men ain't shit, jokainen oppii kantapään kautta.

Vierailija
4/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vai mies?

Vierailija
5/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hujasiko tahallaan vai imeydyitkö vaan mukaan ja tajuat nyt arvioineesi väärin?

Vierailija
6/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hoksaa vasta 25 vuoden avioliiton jälkeen.

Vierailija
7/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt jokin marttyyrikohtaus, kun jollain oli ehkä väärä äänensävy?

Vierailija
8/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen joutunut moneen kertaan matkani varrella kiroamaan huonoa ihmistuntemustani. Olen erehtynyt näkemään muissa toivomiani piirteitä ja sulkenut silmäni sellaisilta, joita en ole toivonut.

Pettymyshän siitä seuraa ja eniten pettyy itseensä.

Vierailija
9/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitän kyllä edelleen eräästä, vaikka yhteydenpito onkin ollut vaimeampaa. Koska se liian tiivis yhteydenpitokin alkaa tuntumaan pahalta, menneisyys tulee liikaa mieleen.

Vierailija
10/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen kuvittelee, että hän on muita naisia parempi ihmistuntija, tämä mies on erilainen. Men ain't shit, jokainen oppii kantapään kautta.

Naisetkin tuppaa olemaan aika samanlaisia. Yrittävät aiheuttaa miehessä jotain erikoisuuden tunnetta kehumalla maasta kattoon, sama tekniikka jokaisella naisella. Alkaa jo huvittamaan kun ties kuin mones nainen ja taas olen kaikista paras, joka tekee kaiken paremmin kuin kukaan edellinen mies. Joopajoo.

Vierailija
11/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut hoksaa vasta 25 vuoden avioliiton jälkeen.

\o Jep!!!! Itselle selvisi vasta yli 20 avioliittovuoden jälkeen, että mies ei ole koskaan rakastanut minua. Kanssani oli kuulemma kyllin hyvä eikä hän halunnut jäädä yksin. Tiedostin itse suhteen alussa jo tiettyjä ongelmia enemmän fyysisessä puolessa, mutta päätin etteivät ne merkitse, koska rakastan niin paljon. Sanomattakin on selvää, että olisin päättänyt toisin, jos olisin tiennyt ettei toinen rakastakaan. Nyt on tosi huijattu olo ja koen, että haaskasin hänen kanssaan yli 20 vuotta! No, pian hän ei ole enää aviomieheni ja pääsen etsimään sitä oikeaa rakkautta. 

Vierailija
12/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää ny joku tyypillinen "unohdan kaikki muut kun alan seukkaamaan"-tapaus.

Vierailija
13/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi nainen.

Vierailija
14/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät siis mitlä hyvin suuresta osasta miehiä tuntuu. Naiset ei miehistä välitä itsenään vaan ainoastaan miehistä irti saatavista hyödyistä

Vierailija
15/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein suutuksissaan voi sanoa turhan pahasti ja käyttäytyä tylysti. Älä heti masennu, vaan kysy häneltä, että onko tilanne oikeaati sellainen kuin susta tuntuu.

Vierailija
16/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin tuppaa olemaan aika samanlaisia. Yrittävät aiheuttaa miehessä jotain erikoisuuden tunnetta kehumalla maasta kattoon, sama tekniikka jokaisella naisella. Alkaa jo huvittamaan kun ties kuin mones nainen ja taas olen kaikista paras, joka tekee kaiken paremmin kuin kukaan edellinen mies. Joopajoo.

Itse kuulen tuota ihan samaa silti lopulta kuulee aina naisilta että en riitä kun pitää saada vielä parempaa ja nainen jättää

Vierailija
17/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia minullakin ollut.

N26

Vierailija
18/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein suutuksissaan voi sanoa turhan pahasti ja käyttäytyä tylysti. Älä heti masennu, vaan kysy häneltä, että onko tilanne oikeaati sellainen kuin susta tuntuu.

Kannattaisi opetella hallitseen tunteensa niin ei tulisi ongelmia. Ja toisekseen tunteet ei ole mikään tekosyy käyttäytyä hirveästi jokaisella on vastuu omista tekemisistä ja sanomisista, myös naisilla vaikka naiset tuppaa tämän unohtamaan

Vierailija
19/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut voi huomata omista vanhemmistaan tämän ilmiön.