Kyllä Arvi on vainaa
Kootaas Talvisota-elokuvan parhaat lainaukset, myös Tuntemattoman sotilaan viisauksilla voi osallistua!
Kommentit (117)
A: Kuningas talvi on meirän puolella. B: Kyllä se on suomalaasellaki kylmä märis verhoos neljänkymmenen asteen pakkaasessa. A: Muttei niin kylmä ku ryssällä!
Eihän jesus tuollaasesta mitään tule!
Vierailija kirjoitti:
Oneksi saamme katsoa Talvisotaa ja Tuntematonta sotilasta ja siitä kiitos Perussuomalaisuudelle ja Perussuomalaisille. Muistakaa vaalilippuihinne PS
Ei, vaan kiitos Antti Tuurille ja Väinö Linnalle. Tämä ei liity millään tavalla perussuomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän jesus tuollaasesta mitään tule!
Tykistökeskitys oli vain muutama kranaatti. Tuo repliikki huvitti minua(kin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oneksi saamme katsoa Talvisotaa ja Tuntematonta sotilasta ja siitä kiitos Perussuomalaisuudelle ja Perussuomalaisille. Muistakaa vaalilippuihinne PS
Ei, vaan kiitos Antti Tuurille ja Väinö Linnalle. Tämä ei liity millään tavalla perussuomalaisiin.
Ja vähän Pekka Parikalle ja Edvin Laineelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, meitä johtakoon reservin marsalkka Halla-aho!
Halla-aho ei ole käynyt armeijaa.
Eikä hänestä ole johtamaan kuin laumaa vähäjärkisiä.
Nuo teidän hevoset ei vissiin ole laivoihin tottuniet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, meitä johtakoon reservin marsalkka Halla-aho!
Halla-aho ei ole käynyt armeijaa.
Eikä hänestä ole johtamaan kuin laumaa vähäjärkisiä.
Niitäkin vain oppositiossa, kohta kolmannen kerran jättää sakkinsa ulos hallituksesta kun ne eivät osaa lukea tai kirjoittaa.
Käyrääs kattomassa kaatuneitten taskuja.
Eivät ole tohtineet lehdissä ilmoottaa. Saavat ulkomailla suomalaasista liian raakan kuvan, että puukolla vaan tappaavat.
Anna konepistooli, ei siihen jalkoja tarvita!
Kyllä mä olen aina lähtemähän kelevannu. (lähtee pilun päältä, kuolee.)
- Mä tuun teille vävyks.
- Ei mulla oo tyttäriä.