Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö te muut yli 40-vuotiaat paljon meikkiä?

Vierailija
21.11.2019 |

Tarkoitan tarkkoja luomivärejä eri väreillä tehtynä tai taidokkaita mutta hillittyjä varjostuksia ja korostuksia?
Tekisi itse mieli tilata Caia Cosmetics meikkipaletti mutta tuleeko käytettyä tarpeeksi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, meikinkäyttöni on vähentynyt vuosien varrella, luomivärien kanssa en jaksa sotkea ja varjostuksia saatan tehdä vähän juhliin jos viitsin.

Vierailija
2/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä hetkellä 16 eri luomiväripalettia ja teen silmämeikin joka aamu huvin vuoksi. Se rentouttaa ja paletteja tulee käytettyä tasaisesti. Muu meikkaus ei kiinnosta mutta sanoisin että hommaa vaan jos houkuttaa ja on varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa lainkaan. Töihin, kauppaan ym. se on tarpeetonta. Ainoat poikkeukset ovat konsertit tmv tapahtumat.

Vierailija
4/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nykyisellään lähinnä kulmiin ja ripsiin väriä. Olen sinkku enkä jaksa meikata kuten ennen.

Vierailija
5/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällään joka aamu ja nautin siitä. Käytän värejä rohkeasti.

N60

Vierailija
6/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein 40 mutta meikkaa töihin joka päivä, myös luomivärit varjostuksineen. Päivällä hillitymmin, iltamenoihin enemmän. Rakastan muokkaamista; minusta se on sellaista arjen taidetta. Tykkään muutenkin piirtää ja maalata eri tekniikoin. Ainoastaan lapsen ollessa ihan pieni meikkaaminen jäi vähemmälle, muuten kuuluu arkirutiineihin enkä usko että loppuu iän myötä koska nautin siitä.

Vierailija
7/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ja reippaasti. 1 putkilo meikkivoidetta menee päivässä.

Vierailija
8/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkelipoika 17v kirjoitti:

Käytän ja reippaasti. 1 putkilo meikkivoidetta menee päivässä.

Ai sori tää oli yli 4kyt vuotiaille. No mut varmaan käyttäisin yli nepakyt vuotiaanakin törkeesti pakkelii.

Vierailija
9/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattavoide (ei sävytetty), kulmakynä, ripsiväri ja silmänrajauskynä. Siinäpä päivittäinen meikkisetti. Enkä juuri sen kummemmin tällää itseäni juhliinkaan. Luomiin saatan sutaista jotain pohjustusvoidetta, etteivät rasvoitu liikaa, jos on tiedossa pidempi edustuspäivä tai -ilta.

Vierailija
10/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakynää, ripsiväriä ja huulipunaa/kiillettä. Siinäpä se.

Vierailija
11/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 53 ja meikkaan päivittäin. Tykkään melko vahvasta silmämeikistä, ja minulla onkin joka päivä luomivärit ja rajaukset ja ripsivärit huolellisesti tehtynä. 

Vierailija
12/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan samoin kuin aloittaessani meikkauksen 14-vuotiaana eli päivittäin puuteri, kajal ja ripsari. Muuta en ole koskaan käyttänyt enkä ajatellut ryhtyä käyttämään. Mitään highlightereja ei kasarilla ollut.

Vierailija
13/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmat laitan lenkillekin, muuten en käytä mitään.

Vierailija
14/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 48. Primer, kevyt meikkivoide, peitevoidetta tarpeen mukaan, poskipuna, luomiväri, rajaus, ripsiväri ja sävytetty huulikiilto käytössä. Ei näyttävä meikki, mutta huoliteltu. Viikonloppuisin en meikkaa ellei ole menoja. Lomalla mökillä voin olla viikkoja saunapuhtailla kasvoilla.

Vierailija
15/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Arkisin meikkini on aika minimaalinen, lähinnä sävyttävä kosteusvoide/aurinkovoidetta, ripaus puuteria ja kulmiin hiukan sävyä ja geeliä pitämään ne kuosissa. Silmiin en välttämättä laita mitään.

Seuraava aste on silmät eli pohjustusvoide (peittää luomien punaisuutta), pehmeä rajaus ja ruskeaa ripsiväriä.

Jos meikkaan vahvemmin lisään luomiväriä ja vaihdan ripsarin ja rajauksen mustaan. Ehkä ripaus poskipunaa jos näytän kalpealta. Teen huuliin kevyenrajauksen ja laitan kiiltoa tai läpikuultavaa huulipunaa. En pidä mattapunista ja useimmat huulipunat kuivattavat mun huulet.

Vähemmän on enemmän nykyään. N47

Vierailija
16/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin laitan meikkivoiteen, poskipunan ja ripsarin vähintään. Jos ehdin/jaksan niin lisäksi kulmat, silmänrajaukser ja huulipunaa. Joskus hillitysti luomiväriä.

Vahvemman meikin teen juhliin yms.

Vierailija
17/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällään joka aamu ja nautin siitä. Käytän värejä rohkeasti.

N60

Ihana juttu, ja niin harvinaista suominaisilla! Aion tehdä kuusikymppisenä samoin.

Vierailija
18/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan työtapaamisiin ja usein vapaa-ajallakin ihmisten ilmoilla liikkuessani. Puolipeittävä meikkivoide, huulten rajaus valokynällä, huulipuna, ripsiväri, kulmakynä.

Oma pigmenttirajani huulilla ei ole kovin selvä. Rajaus saa kirkkaatkin punat näyttämään hyvältä, ja minä piristyn huulipunasta ihan valtavasti. Hymyilen enemmän, minulle hymyillään entistä enemmän takaisin, ja hyvän kierre on valmis :)

Vierailija
19/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain ripsiväriä. Ei ole aikaa eikä jaksamista muuhun.

Vierailija
20/30 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: kannattaa Caia Cosmeticsin sijaan miettiä jotakin muuta palettia. Caian paletti on saanut aika paljon kritiikkiä. Lisäksi se on ihan tolkuttoman kallis, eikä hinta vastaa laatua. Tuolla hinnalla saa ihan tunnettujen valmistajien laatupaletteja. Caian paletti ja muut tuotteet myy Ruotsissa lähinnä siksi, että Bianca Ingrosso (yksi merkin omistajista) joka on Caian keulakuva, on myös kaikkien teinityttöjen idoli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä