Kyllä Arvi on vainaa
Kootaas Talvisota-elokuvan parhaat lainaukset, myös Tuntemattoman sotilaan viisauksilla voi osallistua!
Kommentit (117)
Menkää jos meette, minä seison kovennettua! (kuolee (kuin mies)).
Armeija pitää omistansa hyvän huolen, kun oikein linja-autokyydin järjestivät. Vai mitä pojat?
Niillä on kiire viedä meitä johonkin häjyhyn paikkahan...
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ettei kuollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ettei kuollut
Minkä elokuvan sinä olet katsonut? Ei siinä tilanteessa, mutta henki meni oman käden kautta.
Mun suul o vissii joku syäny kissa paskaa. (selviää krapulasta)
Oneksi saamme katsoa Talvisotaa ja Tuntematonta sotilasta ja siitä kiitos Perussuomalaisuudelle ja Perussuomalaisille. Muistakaa vaalilippuihinne PS
Vierailija kirjoitti:
Armeija pitää omistansa hyvän huolen, kun oikein linja-autokyydin järjestivät. Vai mitä pojat?
Niillä on kiire viedä meitä johonkin häjyhyn paikkahan...
Voi olla että joutuu antamahan vielä henkensä piletiksi.
Mahtaasko niin halavalla selevitä?
Mutta totuus on, että me olemme sinne tien raivanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ettei kuollut
Minkä elokuvan sinä olet katsonut? Ei siinä tilanteessa, mutta henki meni oman käden kautta.
Olen katsonut elokuvan Tuntematon sotilas. Jos viittaa kuolemaan tuon sitaatin yhteydessä, syntyy varsin helposti käsitys, että kuolema olisi tapahtunut edes jotakuinkin lähellä kyseistä hetkeä.
Vierailija kirjoitti:
Oneksi saamme katsoa Talvisotaa ja Tuntematonta sotilasta ja siitä kiitos Perussuomalaisuudelle ja Perussuomalaisille. Muistakaa vaalilippuihinne PS
Kyllä, meitä johtakoon reservin marsalkka Halla-aho!
-Jussi, katto ny tarkkahan minkälaanen levy mulla on kaulas, notta tunnet sitte jos musta tuloo päätöön miäs.
-Kyllä mää Ylli sun tunnen.
-Mistä sää mun tunnet jossei mulla oo päätä?
-Hajusta.
Tällähän mä pärjäänki jo puale vuat.
Vierailija kirjoitti:
-Jussi, katto ny tarkkahan minkälaanen levy mulla on kaulas, notta tunnet sitte jos musta tuloo päätöön miäs.
-Kyllä mää Ylli sun tunnen.
-Mistä sää mun tunnet jossei mulla oo päätä?
-Hajusta.
Lainaan tätä pelkästään siksi että voin tykätä 2 kertaa =)
"Meiltä voi vaatia, mutta paha meiltä on tulla mitään ottamaan!"
Eiköhän se olisi jo Paavon aika lähtiä kotio.
Äläkää ny äiree, ei tiärä koska taas näköö.
Kyllä mä voin lähtiä ... kyllä moon aina lähtemähän kelevannu.
Tavallaan aika hauskaa, että Talvisota ja Tuntematon sotilas ovat kumpikin upeita teoksia, mutta Talvisota sisältää paljon juuri sellaista ”isänmaallisuutta”, jolle Tuntemattomassa naureskellaan.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se olisi jo Paavon aika lähtiä kotio.
Äläkää ny äiree, ei tiärä koska taas näköö.
Kyllä mä voin lähtiä ... kyllä moon aina lähtemähän kelevannu.
Mun käy aina Paavoa sääliksi tuossa kohdassa. Henkensä saa menettää, mutta kun olisi pesää tarjolla, pitääkin lähteä kotiin.
Sanotaan että suomalainen sotamies vastaa kymmentä ryssää! -Nii-i mutta mitäs sitte tehrään ku tulee se yhrestoista?
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan aika hauskaa, että Talvisota ja Tuntematon sotilas ovat kumpikin upeita teoksia, mutta Talvisota sisältää paljon juuri sellaista ”isänmaallisuutta”, jolle Tuntemattomassa naureskellaan.
Ohis
Millä lailla Tuntemattomassa naureskellaan isänmaallisuudelle?
Molemmat hienoja teoksia, mutta Talvisodassa on loistavaa sanailua ja tilannekomediaa.
Tuostahan riittää viiskymmentä r*ssää joka ukolle!