Mistä voi nyt tehdä sketsin?
Onko enää mitään aihepiiriä mistä voisi tehdä sketsin ilman että se on loukkaavaa?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Henkilö kävelee suojatiellä ja pieraisee.
Mitä hauskaa on siinä, että ihminen kärsii esim. ärtyneestä suolesta, ummetuksesta tai muusta mikä aiheuttaa piereskelyä? Onko kivaa naureskella sille.
Eli siitäkin voi loukkaantua juu.
Lihavuudesta. Sketsissä vankileirillä muut nälkäkuoleman partaalla olevat langanlaihat orjatyöläiset ihmettelee yhden lihavuutta ja tämä sanoo sen johtuvan geeneistä ja aineenvaihdunta häiriöstä.
Tässä pitäis erottaa tarkoituksellinen pilkkaaminen siitä että tehdään kevyttä huumoria, jossa on tarkoitus nauraa lähinnä huumorintekijöiden hölmöilyille eikä millekkään tosielämän ihmisille.
En edelleenkään tajua miten voi edes loukkaantua pulttibois sketsihahmoille naureskelusta, oliko ne sittenkin niin todentuntuisia saamelaisia/romaneja että kyseisen kansan edustajat koki samaistuvansa niihin?
Mulla on diagnosoitu adhd ja ihan hyvin voin nauraa mukana sketsille joka parodioi adhd:ta, vaikkei se mikään tarkka kuvaus olisikaan. Tosin osaan nauraa myös itselleni, enkä oleta että kaikki jotka nauraa komelluksilleni pilkkaisi jotenkin minua tai komelluksien taustalla olevaa diagnoosia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä pitäis erottaa tarkoituksellinen pilkkaaminen siitä että tehdään kevyttä huumoria, jossa on tarkoitus nauraa lähinnä huumorintekijöiden hölmöilyille eikä millekkään tosielämän ihmisille.
En edelleenkään tajua miten voi edes loukkaantua pulttibois sketsihahmoille naureskelusta, oliko ne sittenkin niin todentuntuisia saamelaisia/romaneja että kyseisen kansan edustajat koki samaistuvansa niihin?Mulla on diagnosoitu adhd ja ihan hyvin voin nauraa mukana sketsille joka parodioi adhd:ta, vaikkei se mikään tarkka kuvaus olisikaan. Tosin osaan nauraa myös itselleni, enkä oleta että kaikki jotka nauraa komelluksilleni pilkkaisi jotenkin minua tai komelluksien taustalla olevaa diagnoosia.
Vaahteramäen Eemeli pitää kieltää, koska se pilkkaa addeja ja Eemeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Ei voi tietää, miten maailma makaa 30v kuluttua ja mikä silloin on paheksuttavaa.
Saamelaiset eivät olleet enemmistöä 30v sitten.
Mikä sinua loukkaa tässä että niiltä pyydetään anteeksi, joiden mieli on pahoittunut? Millä lailla se satuttaa sinua?Miksi pyydetään anteeksi vain yhdeltä ryhmältä? Se tässä nyppii varmaan suurinta osaa.
Miten voi nyppiä? Oletko kateellinen? Onko se sinulta pois, että saamelaisilta pyydettiin anteeksi? Mitä sinulta pitäisi pyytää anteeksi?
Oma näkemykseni on, että muita ryhmiä ei ole loukannut heistä tehdyt sketsit.
Romanit???
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään tajua miten voi edes loukkaantua pulttibois sketsihahmoille naureskelusta, oliko ne sittenkin niin todentuntuisia saamelaisia/romaneja että kyseisen kansan edustajat koki samaistuvansa niihin?Mulla on diagnosoitu adhd ja ihan hyvin voin nauraa mukana sketsille joka parodioi adhd:ta, vaikkei se mikään tarkka kuvaus olisikaan. Tosin osaan nauraa myös itselleni, enkä oleta että kaikki jotka nauraa komelluksilleni pilkkaisi jotenkin minua tai komelluksien taustalla olevaa diagnoosia.
En ole tainnut tavata ketään muuta, jota Kummelin Speedy ja Saku naurattaisi yhtä paljon kuin hevareita.
On todella paljon huvittavia sketsejä yksinkertaisista maalaisista, vaikka olen itse maalta kotoisin.
En uhriudu sketseistä sen takia koska minä en voisi mitenkään hyötyä siitä toisin kuin vähemmistöt.
Voihan mielensä pahoittaa ihan oikeasti, tai ainakin esittää pahoittavansa. Sille voi nauraa. Laitan tähän linkin yhteen englantilaiseen tietovisailuohjelmaan, jossa tunnettu ja oikeasti hauska koomikko vetää suklaakarkin nenään. :)
Tässä olis meillä myynnissä valtio virkamiehiin kohdistuvat sketsit. EN tiedä saako nämä nauramaan mutta näille saa nauraa.
Miten minä muistelen että aikoinaan jotkut puolestaloukkaantujat älähtivät Kallialan ja Peteliuksen romani-sketseistä, mutta romanit itse kertoivat pitävänsä hauskoina. Nyt on tietty muuttunut ääni kellossa koska nykyaikana uhriutuminen voi tuoda etuja ja avata ansaintamahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
av-mammoista
Ei saa! Kun me mammat suututaan, niin siitä on leikki kaukana. Jää lapset ilman vanukkaita ja miehet ilman piparia, kun av-mamma mököttää.
Ei mistään. Todellisuudesta on tullut niin absurdia, että ei voi enää vetää överimmäksi!
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Todellisuudesta on tullut niin absurdia, että ei voi enää vetää överimmäksi!
Lisäksi huumorintaju on virallisesti kuollut tai terminaalivaiheessa.
Vastaa entisajan jumalanpilkkaa ja synnintuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Turkulaisista saa edelleen vitsailla.
Olen turussa asuva hoikka sinkku lapseton heteronainen, persu ja isoäitini oli saamelainen. Miten minusta voi tehdä sketsin?
Vierailija kirjoitti:
av-mammoista
Av mamma. Ongelma, mies haluaa. Saman mamman vielä pahempi ongelma mies ei enää haluu. Aaaaah koita ymmärtää ou mamaa.
Mitä väliä saako vai ei, kun mitään rangaistuksia ei kuitenkaan tule. Jos ilkeät ihmiset vaikka poltettaisiin roviolla, sitten tässä mielensäpahoittamisessa olisi joku järki.
Voitaisko me nyt vaikka tehdä PPP:stä varoittava esimerkki ja laittaa hänet edes vankilaan kansanmurhan suunnittelusta tms.?
Vierailija kirjoitti:
Miten minä muistelen että aikoinaan jotkut puolestaloukkaantujat älähtivät Kallialan ja Peteliuksen romani-sketseistä, mutta romanit itse kertoivat pitävänsä hauskoina. Nyt on tietty muuttunut ääni kellossa koska nykyaikana uhriutuminen voi tuoda etuja ja avata ansaintamahdollisuuden.
Höpö höpö.
Meinaat että kiusattu on oikein pyytänyt lisää samanlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Meinaat että kiusattu on oikein pyytänyt lisää samanlaista.
Olitkohan syntynytkään kun tuo tuli tv:stä? Kyllä silloin lehtiin haastatellut romanit kertoivat pitävänsä sketsejä hauskoina.
Jatkossa voidaan tehdä vain vanhojen akkojen huumoria. Että kun Ritva oli töihin laittaessaan laittanut pipon niin päin, että logo olikin takana. Voi hitsiläinen.