Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttava lihonut viidessä vuodessa ihan matamiksi,

Vierailija
21.11.2019 |

ennen oli niin kuuma mimmi, ihan täydellinen lantio, per Se ja sellainen ihana taskuraketti. No nykyään kunnon matami. En voi ymmärtää, miten on mennyt tuohon kuntoon. Hän oli aina kuumin tuntemani nainen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka käyttää jotain lihottavia tai turvottavia lääkkeitä, tai on joku aineenvaihduntaan vaikuttava sairaus?

Vierailija
2/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka käyttää jotain lihottavia tai turvottavia lääkkeitä, tai on joku aineenvaihduntaan vaikuttava sairaus?

Tai sitten ihan vain se perinteinen syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistäpäin Suomea kiusataan?

Vierailija
4/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys tekee sen

Vierailija
5/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpähän ole kuolaamassa. Lihotti varmaan juuri siksi.

Vierailija
6/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse aloittaja vielä saman näköinen kun  viisi  vuotta sitten?

Kaikki me vanhetaan ja muututaan kropaltakin ja syitä voi olla monia, toisilla vaan ei ole älyä tajuta sitä

näköjään.

Vierailija
7/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lihonut matamiksi mutta yritän laihduttaa. Olin itseasiassa hoikassa kunnossa puoli vuotta sitten eli sain laihdettua mut sit taas lihosin. Uusi yritys. Mulla kanssa mennyt viisi vuotta. Lenkkeily jäänyt kokonaan ja rintani ovat todella suuret. Olen lihonut ylävartalosta oikein huolella.

Vierailija
8/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne taskuraketit on. Pituus ja paino 150. Yksikön voi miettiä itse.

Vierailija
9/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksuhaleja ap:lle!

Vierailija
10/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan 😂

Joo katso kun ei enää jaksa laskea joka suupalaa eikä treenata monta tuntia viikossa. Plus että ikä tekee tehtävänsä, valitettavasti 40v synttäreiden jälkeen paino vaan tuppas nousemaan eikä kiinnosta niin paljoa että hirveästi jaksaisin taistella.

Elämä on hyvä näin ❤

Vierailija
11/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin teki kun ei sua huolinut. Katso nyt itseäsi, arvottamassa ihmisiä ulkonäön perusteella. Etkä luultavasti ymmärrä edes hävetä.

Vierailija
12/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin ei kai häiritse lihominen...miehen tyttö synnytti 2 lasta 2 vuoteen ja kilot tulivat ja jäivät. Oli ennen hoikka..  minä 3 lapsen äiti jolle kilojä 26v aikana jäänyt ihan 8kg ja olen hoikka normaalipainoinen ja pitkä.

Säälittää tyttö kun ei ole ees yrittänyt laihtua,päinvastoin on pulskistunut vissiin lisää. Sisaruksensa ovat vissiin laihempia lapsenteon jälkeen kuin aikasemmin. 

Vierailija
13/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen elämäntehtävänsä ei ole olla kuumin tuntemasi nainen.

Vierailija
14/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa elämä ettei tarvitse ruotia toisten lihomista ja laihtumista!

Vierailija
15/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lihonut matamiksi mutta yritän laihduttaa. Olin itseasiassa hoikassa kunnossa puoli vuotta sitten eli sain laihdettua mut sit taas lihosin. Uusi yritys. Mulla kanssa mennyt viisi vuotta. Lenkkeily jäänyt kokonaan ja rintani ovat todella suuret. Olen lihonut ylävartalosta oikein huolella.

Joo, aivan varmasti juuri sinusta oli kyse. Kukaan muu ei ole lihonut. /s

Vierailija
16/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin ei kai häiritse lihominen...miehen tyttö synnytti 2 lasta 2 vuoteen ja kilot tulivat ja jäivät. Oli ennen hoikka..  minä 3 lapsen äiti jolle kilojä 26v aikana jäänyt ihan 8kg ja olen hoikka normaalipainoinen ja pitkä.

Säälittää tyttö kun ei ole ees yrittänyt laihtua,päinvastoin on pulskistunut vissiin lisää. Sisaruksensa ovat vissiin laihempia lapsenteon jälkeen kuin aikasemmin. 

Mitäs sitten säälit jos ei häntä lihominen haittaa.

Vierailija
17/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä saanet kakkamyrskyn aikaan...

Vierailija
18/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hei, sinähän voit tehdä perinteiset, eli käy ihmeessä sanomassa hänelle, että hän on läski. Ei varmaan itse tiedä sitä.

Vierailija
19/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän yksinkertainen? Ei millään pahalla.

Vierailija
20/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun munas on varmasti nyt kovin surullinen. Voi voi.