Miten ihmiset voi käyttää monta päivää putkeen samoja alkkareita?
Kokeilumielessä nyt toinen päivä putkeen ja ei mitenkään hyvän tuoksuiset alushousut ole. Jäi kyllä vaan kokeiluksi ei tavaksi.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan itse joka päivä sen vuoksi, että ajatus likaisista tuntuu ällöltä. Kuitenkin olen huomannut, että oikeasti ei olisi tarvetta niin usein. Esimerkiksi työmatkojen jälkeen on käynyt pari kertaa niin, että käytetyt ja puhtaat pöksyt ovat menneet laukussa sekaisin. Niiden erottaminen toisistaan on mahdotonta: ei tahroja, ei hajuja. Heitän kaikki pyykkiin tällaisessa tilanteessa.
Ilmeisesti vaihdevuosi-ikäisiltä ei tule mitään nesteitä päivän aikana mutta meiltä nuoremmilta tulee kyllä. Ällö ajatus laittaa likaiset alkkarit jalkaan aamulla.
Olen 32-vuotias, en vaihdevuosi-ikäinen. Viimeksi varhaisteininä tullut sotkua, kun menkkojen kanssa sählännyt. Kiihottuneena toki tulee nesteitä, mutta silloin harvemmin alkkarit ovat enää jalassa. Ja kuten sanoin, en minäkään käytä niitä alkkareita, jotka ovat mahdollisesti käytetty jo.
Mulla tulee törkeänä valkovuotoa, pakkokin vaihtaa, tai pikkarit olisivat aivan koppurat ja näyttäisi että sinne olisi kaadettu jugurttipurkki.
Riippuu, riippuu...
Aktiivisuustaso vaikuttaa: Kun liikkui enemmän kuin nykyään, alkoivat kalsaritkin eltaantua nopeammin.
Alushousumateriaali vaikuttaa: yksillä merinovillakalsareilla menee helposti useampi päivä vaikka rinkkavaelluksella, tosin pitkillä vaelluksilla erämaaoloissa hyväksyykin tietyn klähmäisyyden. Toisaalta sellaiset joustavat "uikkarikangas"-tyyppiset alkavat haista äijältä jo pari tuntia suihkun jälkeen.
Suolen toiminta plus hygieniataso vaikuttaa: jos vatsa on löysällä ja ei ole käytössä suihkua, menee homma nopeasti katastrofin puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan itse joka päivä sen vuoksi, että ajatus likaisista tuntuu ällöltä. Kuitenkin olen huomannut, että oikeasti ei olisi tarvetta niin usein. Esimerkiksi työmatkojen jälkeen on käynyt pari kertaa niin, että käytetyt ja puhtaat pöksyt ovat menneet laukussa sekaisin. Niiden erottaminen toisistaan on mahdotonta: ei tahroja, ei hajuja. Heitän kaikki pyykkiin tällaisessa tilanteessa.
Ilmeisesti vaihdevuosi-ikäisiltä ei tule mitään nesteitä päivän aikana mutta meiltä nuoremmilta tulee kyllä. Ällö ajatus laittaa likaiset alkkarit jalkaan aamulla.
Perässä tulet sinäkin... Kyllä niitä nesteitä ja hajuja tulee iästä riippumatta.
Mutta miksi haistella omia saati muiden alkkareita? Ei me ihmiset olla koiria.
Minä käytän tosi harvoin koko alushousuja, mukavampaa olla ilman.
Minultahan loppuisi alkkarit kaapista jos joka päivä vaihtaisin ! :O Pidän samoja 2-3 päivää.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole viela vaihdevuosia vaikka niita lahestynkin, mutta ei multa koskaan ole sen kummemmin mitaan ihme "nesteita" tullut paivan aikana. Joskus saattaa olla ihan pieni viiva valkovuotoa, silloin en tietenkaan kayta samoja enaa seuraavana paivana. Ei sielta tule litratolkulla sita nestetta kun pitaa paikat puhtaana ja antaa pimpin hengittaa tasaisin valiajoin.
N44
Minusta alkkarit ovat likaiset ilman litraa eritteitä, se viiva riittää siihen. En tiedä miten se pimppi hengittää niillä jotka kulkevat likaisissa kalsareissa, sekin raukka varmaan yrittää pidättää hengitystään.
Niin, siksipa sanoinkin etta jos siella on se "viiva" niin en tietenkaan enaa kayta niita. Sisalukutaito on katoava kansanperinne nakojaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, riippuu...
Aktiivisuustaso vaikuttaa: Kun liikkui enemmän kuin nykyään, alkoivat kalsaritkin eltaantua nopeammin.
Alushousumateriaali vaikuttaa: yksillä merinovillakalsareilla menee helposti useampi päivä vaikka rinkkavaelluksella, tosin pitkillä vaelluksilla erämaaoloissa hyväksyykin tietyn klähmäisyyden. Toisaalta sellaiset joustavat "uikkarikangas"-tyyppiset alkavat haista äijältä jo pari tuntia suihkun jälkeen.Suolen toiminta plus hygieniataso vaikuttaa: jos vatsa on löysällä ja ei ole käytössä suihkua, menee homma nopeasti katastrofin puolelle.
No eika mene. Yleensa vessassa on joku hana, jonka avulla voi kastella vessapaperia ja pyyhkia maralla paperilla ja sitten kuivata kuivalla.
"Eramaaoloissa" mulla on yleensa mukana baby wipeseja, niilla voi putsata pepun. Kaytetyt sitten koiran kakkapussiin odottamaan seuraavaa roskista.
Vierailija kirjoitti:
Minultahan loppuisi alkkarit kaapista jos joka päivä vaihtaisin ! :O Pidän samoja 2-3 päivää.
Newsflash, ne pikkarit saa puhtaaksi pesemällä niin eivät lopu kesken. Nyt kuulostaa siltä että pidät likaisia vaatteita koska et pese pyykkiä.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole viela vaihdevuosia vaikka niita lahestynkin, mutta ei multa koskaan ole sen kummemmin mitaan ihme "nesteita" tullut paivan aikana. Joskus saattaa olla ihan pieni viiva valkovuotoa, silloin en tietenkaan kayta samoja enaa seuraavana paivana. Ei sielta tule litratolkulla sita nestetta kun pitaa paikat puhtaana ja antaa pimpin hengittaa tasaisin valiajoin.
N44
Minusta alkkarit ovat likaiset ilman litraa eritteitä, se viiva riittää siihen. En tiedä miten se pimppi hengittää niillä jotka kulkevat likaisissa kalsareissa, sekin raukka varmaan yrittää pidättää hengitystään.
Niin, siksipa sanoinkin etta jos siella on se "viiva" niin en tietenkaan enaa kayta niita. Sisalukutaito on katoava kansanperinne nakojaan. ;)
Näköjään myös keskustelutaito on katoavaa keskusteluperinnettä (lisää tähän haluamasi junttihymiö). En argumentoinut sinua vastaan vaan kerroin oman kantani.
Minä pidän pikkuhousun suojia niin ei tarvitse joka päivä vaihtaa, riittää että vaihtaa suojan.
No ei kukaan käyttäjään montaa päivää putkeen, toivottavasti!
Kun tapasin ex-mieheni, hänellä oli valkoisia kalsareita, jotka olivat aivan pinttyneen rusehtavat haaraosasta. Ihmettelin mielessäni, miten voi olla, mutta totesin että mieshän kulkee suvereenisti samoissa kalsareissa monta päivää.. Sen tavan karsin nopeasti hänestä, samoin sen, ettei hampaita pesty nukkumaan mennessä. Ilmoitin, että piparia ei tipu, jos ei ole puhtaat hampaat, kalsarit ja vehkeet. Vttumaisuutta en hänestä pystynyt karsimaan, sen takia on ex. Mutta toivottavasti nyt kaataa naisia puhtaissa kalsareissa. Ja hampaissa.
Mä käytän joskus töissä pari päivää peräkkäin. Samoin teepaitaa, kun hiki nyt vaan ei haise vielä päivän jälkeen. Olen pitkään pessyt pelkällä vedellä kainalot, siitä seurauksena hiki ei haise mikä on aika ihmeellistä. Ja tarkkanenäinen perheenjäsen vähvistaa.
Pidän kankaaseen pinttyneen pallihien hajusta kun uusi hiki kostuttaa sen jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ole hajuperseitä. Riippuu iästä ja hormonitoiminnasta.
Tai hajuaistin toiminnasta. Kyllä täysikasvuisen ihmisen alapää haisee, turha kuvitella muuta.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Ei sillä kyllä ole keuhkoja, joten on mahdotonta "antaa hengittää"..