Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset voi käyttää monta päivää putkeen samoja alkkareita?

testimies
21.11.2019 |

Kokeilumielessä nyt toinen päivä putkeen ja ei mitenkään hyvän tuoksuiset alushousut ole. Jäi kyllä vaan kokeiluksi ei tavaksi.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ala haisemaan niin nopeasti.

Vierailija
2/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ala haisemaan niin nopeasti.

Ai ei vai. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan käyttää samoja alusvaatteita montaa päivää.

Vierailija
4/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole hajuperseitä. Riippuu iästä ja hormonitoiminnasta.

Vierailija
5/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein menee pari päivää samoilla alushousuilla. Kesällä tilanne on toinen, kun hikoilee enemmän.

Vierailija
6/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatekerta menee per päivä.

M 45

Vierailija
7/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne käyttää vessassa alapesusuihkua?

Vierailija
8/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kukaan käyttää samoja alusvaatteita montaa päivää.

Ma kaytan. Tosin kaytan niita vain toissa, eli kotiin tullessa ne menee muitten tyovaatteitten kanssa tuolin paalle odottamaan seuraavaa paivaa (kaytan myos samoja tyovaatteita 2 paivaa kerrallaan). 

Vierailija
9/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta on monta?

Vierailija
10/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon menee hyvin

Vierailija
11/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut iäkkäät pystyvät, mutta itselläni raja menee yhdessä päivässä. Korkeintaan jos olisin jossain missä housuja olisi vaikea vaihtaa, tai siis asuisin vaikka kadulla. Siellä raikkaassa ilmassa ei varmaan kukaan huomaisi hajuakaan niin helposti.

Vierailija
12/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan vähintään joka aamu ja joka kerta kun käyn suihkussa. Kotona oleskellessa riittää päiväksi yhdet, mutta töihin, kaupungille tai mihin vain lähtiessä vaihdan puhtaat. Olen ehkä vähän neuroottinen, mutta tuntuu, että päällyshousutkin joutuisi pesemään paljon useammin, jos niiden alla pitäisi jatkuvasti muhineita alushousuja.

Vierailija
13/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi sinulle jotenkin tavallinen aihe keskustella vai mistä tiedät, etteivät vaihda.

Vierailija
14/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne käyttää vessassa alapesusuihkua?

Niin? Minusta on itsestäänselvää käyttää alapesusuihkua JA vaihtaa alkkarit päivittäin. 

Vierailija
15/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helppoa se on, antaa olla yönkin jalassa, niin aamulla on valmiimpi lähtemään baanalle.

Vierailija
16/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan itse joka päivä sen vuoksi, että ajatus likaisista tuntuu ällöltä. Kuitenkin olen huomannut, että oikeasti ei olisi tarvetta niin usein. Esimerkiksi työmatkojen jälkeen on käynyt pari kertaa niin, että käytetyt ja puhtaat pöksyt ovat menneet laukussa sekaisin. Niiden erottaminen toisistaan on mahdotonta: ei tahroja, ei hajuja. Heitän kaikki pyykkiin tällaisessa tilanteessa.

Vierailija
17/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan itse joka päivä sen vuoksi, että ajatus likaisista tuntuu ällöltä. Kuitenkin olen huomannut, että oikeasti ei olisi tarvetta niin usein. Esimerkiksi työmatkojen jälkeen on käynyt pari kertaa niin, että käytetyt ja puhtaat pöksyt ovat menneet laukussa sekaisin. Niiden erottaminen toisistaan on mahdotonta: ei tahroja, ei hajuja. Heitän kaikki pyykkiin tällaisessa tilanteessa.

Ilmeisesti vaihdevuosi-ikäisiltä ei tule mitään nesteitä päivän aikana mutta meiltä nuoremmilta tulee kyllä. Ällö ajatus laittaa likaiset alkkarit jalkaan aamulla. 

Vierailija
18/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti vaihdevuosi-ikäisiltä ei tule mitään nesteitä päivän aikana mutta meiltä nuoremmilta tulee kyllä. Ällö ajatus laittaa likaiset alkkarit jalkaan aamulla. [/quote

Kyllä se on ällö ajatus ihan iästä ja sukupuolesta riippumatta. ]

Vierailija
19/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti vaihdevuosi-ikäisiltä ei tule mitään nesteitä päivän aikana mutta meiltä nuoremmilta tulee kyllä. Ällö ajatus laittaa likaiset alkkarit jalkaan aamulla. 

Mulla ei ole viela vaihdevuosia vaikka niita lahestynkin, mutta ei multa koskaan ole sen kummemmin mitaan ihme "nesteita" tullut paivan aikana. Joskus saattaa olla ihan pieni viiva valkovuotoa, silloin en tietenkaan kayta samoja enaa seuraavana paivana. Ei sielta tule litratolkulla sita nestetta kun pitaa paikat puhtaana ja antaa pimpin hengittaa tasaisin valiajoin. 

N44

Vierailija
20/114 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teflonpinnoitettuihin kalsareihin ei raidat tartu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan