Miten ihmiset voi käyttää monta päivää putkeen samoja alkkareita?
Kokeilumielessä nyt toinen päivä putkeen ja ei mitenkään hyvän tuoksuiset alushousut ole. Jäi kyllä vaan kokeiluksi ei tavaksi.
Kommentit (114)
Te jotka ette vaihda alushousuja joka päivä, onko tapa kotoa opittu vai itse hyväksi havaittu? Että voi pitää samoja jopa 3 päivää kuten jotkut tässä ketjussa kertovat tekevänsä?
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette vaihda alushousuja joka päivä, onko tapa kotoa opittu vai itse hyväksi havaittu? Että voi pitää samoja jopa 3 päivää kuten jotkut tässä ketjussa kertovat tekevänsä?
Mä ainakin käytän boksereita neljäkin päivää putkeen. Siihen on systeemi joka toimii aivan hyvin: ne kalsarit käännetään joka päivä eri lailla, joten niistä saa useamman käyttöpäivän. Etuperin, takaperin, nurinpäin, nurinpäin takaperin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin käytän boksereita neljäkin päivää putkeen. Siihen on systeemi joka toimii aivan hyvin: ne kalsarit käännetään joka päivä eri lailla, joten niistä saa useamman käyttöpäivän. Etuperin, takaperin, nurinpäin, nurinpäin takaperin.
Yök.
En käytä kotona alkkareita, ja jos olen vapaalla ja alkkareita on käytetty vain vartin kauppareissun ajan, niin kyllä minä saatan ne seuraavana päivänä vielä pukea. Mutta yleensä joka päivä uudet.
En tunne ketään. Ei voi olla totta.
Kaikki käyttäytyvät samalla tavoin kuin itse.
Plääplääplää
https://www.varusteleka.fi/fi/product/sarma-merinobokserit/58889
Osta nuo seuraavan kerran kun tulee kokoja. Voit pitää 3 päivää takuulla ilman mitään hajuja (ellet pasko suorastaan housuun). Mitään muita alushousuja en pidä kahta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä neljän pysähdyksen taktiikka on mullakin monesti käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on yleinen kansanviisaus miesten keskuudessa.
Miehet pystyy koska ne on sikoja ja hygienia on täysin vieras käsite.
Kaikilla ei falskaa alapää ja ole hiivanivusia. Mitään ongelmaa pitää paria päivää jos ei mitään hirveän fyysistä työtä tarvitse tehdä
Poistappa paska lankasi ja laita takaisin se jonka poistit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit viidentenä päivänä kun huomaa että kaikki kalsarit on likaisia, niin voi joko mennä kommandona tai kaivaa pyykkikorista ne mitkä on siellä kauimmin ollut (ovat ehtineet jo tuulettua/kuivahtaa sen verran että hätätilanteessa ovat erittäin käyttökelpoiset).
Armeijassakin, missä hikoillaan melko paljon, kuuluu varusteisiin kolmet (vai oisko tsägällä neljät) bokserit, ja ainakaan alokasaikana ei varusteen vaihtoon pääse kuin kerran viikkoon. Selvästikin ne on tarkoitettu useamman kuin yhden päivän käyttöön.
Tällainen hiekkap---u voi käyttää samoja pikkareita kaksi päivää, jopa kolme jos oikein on nuttura kireällä.
Enpä ole ikinä keskustellut kenenkään kanssa miten usein alusvaatteita vaihtavat.🤷
Toki jos ovat jotkut persevakoon menevät niin varmasti likaantuvat nopeammin. Keinokuidut kamalia.
Itse vaihdan suihkun yhteydessä.
No nyt on päästy taas asiaan!! 😂😂😂
No eihän sellainen jatkuvasti erittävä stringejä käyttävä parikymppinen voikaan. Varmaan haisee se naru jo parissa tunnissa perseeltä. Mutta puuvillaiset maksipöksyt yhdistettynä keski-ikään takaa hygienian.
vastuu velvottaa kirjoitti:
Joku innostunut taas vähän Yliksestä.
Täällä ei ole lankoja vaan ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat tarkoittaa samaa asiaa eikä "lanka" ole mikään yliksen yksinoikeus tai oma termi. Tulee englannin sanasta "thread". Lankoja ja ketjuja on muillakin palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat tarkoittaa samaa asiaa eikä "lanka" ole mikään yliksen yksinoikeus tai oma termi. Tulee englannin sanasta "thread". Lankoja ja ketjuja on muillakin palstoilla.
Tää on samaa sarjaa ku et AV-mammat kuvittelee et "Porvoo" eli provo on joku vauvan oma keksintö.
Internetissä on muitakin.
Yyyyh, mahtaa olla melkoiset hajut.