Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset voi käyttää monta päivää putkeen samoja alkkareita?

testimies
21.11.2019 |

Kokeilumielessä nyt toinen päivä putkeen ja ei mitenkään hyvän tuoksuiset alushousut ole. Jäi kyllä vaan kokeiluksi ei tavaksi.

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana käyttää vessapaperia pikkareissa valkovuodon varalta, joten pikkarit itsessään ei tuhruunnu. Pesen käsisuihkulla alapään yleensä pari kertaa päivässä muuten vaan. Saatan pari kolme päivää käyttää samoja pikkareita pesemättä jos en käy suihkussa. Suihkun jälkeen tuntuu melkein mahdottomalta laittaa puolikäytettyjä vaatteita päälle.

Vierailija
82/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdan aina kun käyn saunassa/suihkussa, enkä siis joka päivä. Tuntuisi hölmöltä käydä itse suihkussa ja laittaa sitten ne samat alkkarit jalkaan, mutta yhtä hölmöltä vaihtaa alkkarit vaikka itse ei ole peseytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole uusi miesystävä.

Vierailija
84/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ihmisten käyttäytymisen vaateista ja alusvaateiden vaihdot?

Vierailija
85/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ihmisten käyttäytymisen vaateista ja alusvaateiden vaihdot?

Ihmisillä on tapana välittää tietoa eteenpäin. Esimerkiksi miehistä varmaan joka toinen tietää tuon neljän päivän taktiikan (oikein päin, takaperin, nurin perin, ja sit uudestaan takaperin) kun neuvomme sitä toisillemme vähän kuten muitakin niksejä.

Vierailija
86/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vaihdan aina kun käyn saunassa/suihkussa, enkä siis joka päivä. Tuntuisi hölmöltä käydä itse suihkussa ja laittaa sitten ne samat alkkarit jalkaan, mutta yhtä hölmöltä vaihtaa alkkarit vaikka itse ei ole peseytynyt.

Ällöä. Miksi et peseydy?

Vierailija
87/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi pitää viikonkin putkeen samoja, vaihtaa vaan pari krt viikossa terveyssiteen.

Vierailija
88/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No he eivät haistee niitä alkkareitaan. 

Vierailija
89/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöä. Miksi et peseydy?

No en mä nyt välttämättä joka päivä. Riippuu vähän mitä on tullut tehtyä. Useammin kuin joka toinen päivä mutta en kuitenkaan joka päivä.

Vierailija
90/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöä. Miksi et peseydy?

No en mä nyt välttämättä joka päivä. Riippuu vähän mitä on tullut tehtyä. Useammin kuin joka toinen päivä mutta en kuitenkaan joka päivä.

Oletko parisuhteessa?

Vierailija
91/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöä. Miksi et peseydy?

Oletko parisuhteessa?

Kyllä, naimisissa jopa.

Vierailija
92/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottumus. Minäkin tunnen useita vanhempia ihmisiä jotka edelleen noudattavat nuorena oppimiaan tapoja, eli peseytyvät 1-2 kertaa viikossa ja vaihtavat silloin alusvaatteet. Omaan hajuunsa tottuu, eikä huomaa ettei tuoksu kovin raikkaalta.

Ihmisten kesken on eroja siinä kuinka paljon hikoaa ja miten voimakkaasti haisee. Itse en voisi kuvitellakaan etten peseytyisi päivittäin enkä vaihtaisi puhtaita alushousuja, mutta kaikki ei välitä, jaksa tai halua jostain syystä tehdä niin.

Vierailija
93/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapana käyttää vessapaperia pikkareissa valkovuodon varalta, joten pikkarit itsessään ei tuhruunnu. Pesen käsisuihkulla alapään yleensä pari kertaa päivässä muuten vaan. Saatan pari kolme päivää käyttää samoja pikkareita pesemättä jos en käy suihkussa. Suihkun jälkeen tuntuu melkein mahdottomalta laittaa puolikäytettyjä vaatteita päälle.

Mutta miksi? Eikö sen vessapaperin kanssa värkkäämisen sijaan olisi kätevämpi vain vaihtaa puhtaat pikkarit päivittäin?

Vierailija
94/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vastuu velvottaa kirjoitti:

Poistappa paska lankasi ja laita takaisin se jonka poistit

Joku innostunut taas vähän Yliksestä.

Täällä ei ole lankoja vaan ketjuja.

Molemmat tarkoittaa samaa asiaa eikä "lanka" ole mikään yliksen yksinoikeus tai oma termi. Tulee englannin sanasta "thread". Lankoja ja ketjuja on muillakin palstoilla.

Täällä nyt kuitenkin vakiintuneesti puhutaan ketjuista. Thread viittaa tietynlaiseen keskustelu(puun)rakenteeseen. Täällä AV:lla et saa viestiin tulleita vastauksia näkyviin erikseen, vaan joudut vaan skrollaamaan kommentit järjestyksessä alas nähdäksesi, onko joku vastannut juuri sinun viestiisi.

Muutenkin tuo Yliksen jäljittely täällä aiheuttaa myötähäpeää. Yleistynyt viime päivinä. Siellä on oma ilmaisutapansa, täällä omansa.

Huutista ja myötistä normo mammalle joka luulee et nää on jotain ylisjuttui.

Vierailija
95/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi? Eikö sen vessapaperin kanssa värkkäämisen sijaan olisi kätevämpi vain vaihtaa puhtaat pikkarit päivittäin?

Ne pikkarit säilyy käytössä pidempään kun ei tule värjäymiä.

Vierailija
96/114 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vastuu velvottaa kirjoitti:

Poistappa paska lankasi ja laita takaisin se jonka poistit

Joku innostunut taas vähän Yliksestä.

Täällä ei ole lankoja vaan ketjuja.

Molemmat tarkoittaa samaa asiaa eikä "lanka" ole mikään yliksen yksinoikeus tai oma termi. Tulee englannin sanasta "thread". Lankoja ja ketjuja on muillakin palstoilla.

Täällä nyt kuitenkin vakiintuneesti puhutaan ketjuista. Thread viittaa tietynlaiseen keskustelu(puun)rakenteeseen. Täällä AV:lla et saa viestiin tulleita vastauksia näkyviin erikseen, vaan joudut vaan skrollaamaan kommentit järjestyksessä alas nähdäksesi, onko joku vastannut juuri sinun viestiisi.

Muutenkin tuo Yliksen jäljittely täällä aiheuttaa myötähäpeää. Yleistynyt viime päivinä. Siellä on oma ilmaisutapansa, täällä omansa.

Huutista ja myötistä normo mammalle joka luulee et nää on jotain ylisjuttui.

Yrjistä ylistrollille

Vierailija
97/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö aromipikkareita, 3-5vrk pidettyjä?

Vierailija
98/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä mun vaimo ei käytä ollenkaan pikkupöksyjä, ainoastaan pitkää hametta.

Vierailija
99/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on, mut miesten. Onko ongelma?

Mieti mitä vastaat, sukupuolisyrjintä on kielletty.

Vierailija
100/114 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löytyy, tiedustelisin mahdollisuudesta ostaa samalta henkilöltä aromipesää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän