Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenestä julkkiksesta on muuttunut kuva, kun olet tavannut livenä?

Vierailija
21.11.2019 |

Joko positiiviseen tai negetiiviseen suuntaan.

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vähän ohis, mutta vieläkin olen oikeasti miettinyt moneen kertaan olinko lapsena yhdellä urheiluleirillä, jossa olisi ollut Jarkko Nieminen ohjaajana. Muistan, että ohjaajan nimi oli kyllä Jarkko ja nyt kun olen vuosien ajan verrannut tähän kuuluisaan Jarkkoon niin aina vaan enemmän tulee se vaikutelma, että se oli hän. Toisaalta mietin kyllä todella, että miksi olisi pitänyt jotain leiriä, mutta näköjään pitää vieläkin lapsille leirejä. Oli kyllä ainakin muistaakseni todella "vaatimaton" ja tavallisen oloinen ohjaaja. Itse en vaan ainakaan silloin häntä edes tunnistanut ja vasta myöhemmin tullut ajatus siitä kuka hän saattoi olla.

Vierailija
62/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisella tavalla Heikki Silvennoisesta. Hän toki on mulle muutakin kuin se Kummeli-heppu. Arvostusta on myös musiikillisten ansioiden perästä. Kerran vaan yksi työkaveri teki hänelle roudauskeikkaa ja keikan jälken kiitteli illasta niin Heikki vaan hyvin väsyneen ja tympeän oloisena kiitteli häntä. Sitten sain kuulla kuinka se Silvennoinen ei niin hauskaa miestä ollutkaan.

Itse olin myöhemmin vastaavassa tilanteessa kun tein hänelle hommia tekniikan apuna. Illan jälkeen kun omatkin hommat oli tehty niin juttelin hänen kanssaan pitkänkin tovin ja silloin riitti häneltäkin juttua ja oli oikein mukavan oloinen ja hyvä fiilis jäi. Ehkä tuo kaverin kokemus meni silloin Heikin osalta keikkaväsymyksen piikkiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetaan tännekin kun vastaavissa ketjuissa maininnut, mutta Marco Bjurström.

Hän oli pitkään itsellekin se sympaattinen koko kansan naminami-Marco kunnes pistäydyin studioyleisössä eräässä hänen juontamassa ohjelmassa. Kyllä oli hapanta tyyppiä kun kamerat sammuu ja tiuskii yhdelle yleisössä olleelle lapselle. 

Sitten on niitä keitä olen pitänyt ylimielisinä taiteiljasieluina, mutta nämä ennakkoluulot on karisseet kun tavannut. Yksi tämmöinen on Elli Haloo. Artisteja tapaa työkeikkojen perästä, mutta yleensä heistä onkin hyvä kuva jäänyt. Ellistä lähinnä siksi kun Haloo Helsinki kuitenkin tämän maan suosituimpia bändejä ja eivät niin pikkuravintolakeikkoja ole tehneet enää vaan enempi niitä festari/areenakonsertteja. Nyt tosin tauolla, mutta Ellips-projektinsa perästä tavannut. 

Bjurströmiltä olen saanut kiukkuisen mulkaisun, kun erehdyin tervehtimään häntä. Seisoi sisäänkäynnin luona, oli hänen ohjaamansa. Tervehdin, mutta ei vastannut, katsoi vain kiukkuisesti.

Positiivinen kuva Antti Tuurista. Olen ollut niin monessa kirjailijatilaisuudessa, ja yleensä ovat kauheita k*sipäitä, Tuuri oli poikkeus. Oli todella ystävällinen ja mukava!

Vierailija
64/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannyllä on hauskemmat jutut kuin suurimmalla osalla standup-koomikoista.

Vierailija
65/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abreuta luulin iloiseksi ja mukqvaksi tyypiksi mutta totuus tuli ilmi kun olin samassa basrissa kuin Anna ja "hovinsa". Hyi mitä käytöstä.

Miten käyttäytyi? Tyly henkilökunnalle?

Kiilasi baaritiskin jonossa ja veti kikattavat kaverinsa mukana. Osoitteli sormella erästä ylipainoista naista ja kuiskutteli kavereilleen jonka jälkeen koko kööri räjähti räkäiseen nauruun. Kiroili vessassa etuillen sielläkin jonossa. Sytytti tupakan ollessaan vielä baarissa sisällä kun alkoi lähteä kohti ovea. Käytös kuin 13v pisssaliisalla.

Vierailija
66/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Jenni Vartiainen. Tällä palstalla olin lukenut hänestä jatkuvaa pilkkaa ja törkeää haukkumista, mutta kun tapasin hänet pari kertaa alkuvuodesta, oli kyllä mukava ja miellyttävä nainen.

Ihan totta!

Oletko ottanut tosissasi tämän palstan kateellisten ihmisten panettelut?

Uskomatonta.

Anteeksi, en ymmärrä kommenttiasi. Kyllä kuvittelin Jennin olevan ilkeä ylimielinen ihminen joka on ruma ilman meikkiä mutta yllätyin positiivisesti joka suhteessa kun tapasin pari kertaa.

Vierailija
67/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina Lymi asuu naapurissa ja vaikuttaa synkältä ja masentuneelta.Usein istuu bissellä ja vetää ketjussa röökiä hompsuisen näköisenä.

Jari Tervo on lempeä ja kiva tyyppi.

Jan Vapaavuori tosi eläinrakas.Lässyttää hellästi koirille.

Ville Niinistö on ujo,mutta ystävällinen.

Noora Hautakangas tosi jalat maassa.

Lotta Backlund=ettekö te tiedä kuka mä oon?!

Tälle Backlundille voi varmaan vastata rehellisesti "en tiedä". Itse matkustin alkuvuodesta Atlantin yli lennon laulaja Jenni Vartiaisen vieressä ja olk kyllä harvinaisen hyvää seuraa vaikken ole mitenkään erityisen komea mies.

Vierailija
68/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus pidin Maija-Liisa Peuhua kunnon diivana. Vanhemman polven näyttelijä ja monissa rooleissa ollutkin sellaisen oloinen, mutta pari kertaa tavannut niin kyseessä todella mukava ja maanläheinen ihminen tai oli ainakin minua kohtaan. 

Kerran salkkariavustajana ollut ja alkuvuodesta olin salkkariristeilyllä. Tuolla laivareissulla varsinkin niin oikein mielellään jutteli eri roolitöistään kanssani eikä mitenkään laittanut pahakseen kun jututin. Itsellä sen verran ikää, että on itselle muutakin kuin Ulla Taalasmaa. 

Täsmälleen sama kokemus! En katso salkkareita (olen nähnyt pari jaksoa ehkä 15 vuotta sitten), mutta olen toki nähnyt Peuhun joissakin lehtijutuissa vuosien varrella yms. Mielikuva oli vähän diivamainen, mutta voi että miten mukava ihminen hän oli livenä! Tapasin hänet yhden työprojektin tiimoilta muutama vuosi sitten ja olimme tekemisissä parina päivänä pidemmän aikaa. Todella ammattitaitoinen, ystävällinen ja asiallinen tyyppi.

Vierailija
69/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lothar. On mukava mies. Valitettasti työnsä vuoksi hänestä puhutaan paljon pahaa ja saa ihan erilaisen kuvan kuin mitä mies on oikeasti

Samaa mieltä. Ei ole huonoa sanottavaa hänestä.

Vierailija
70/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu Pimiä oli todella ylimielinen. Olisi halunnut itselleen etuoikeuksia joita muilla ei ole ja ruinasi vaikka kuinka kauan vaikka sanottiin että ikävä kyllä ei ole kellekään sallittua. Julkisuuskuva hänestä oli ollut mukava ja ystävällinen.

Vierailija
71/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia ja säälittäviä nämä jennivartiais viestit. Epätoivoiset fanit (ne muutama) yrittävät puolustella tätä laskevaa "tähtöstä".

Vierailija
72/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Jenni Vartiainen. Tällä palstalla olin lukenut hänestä jatkuvaa pilkkaa ja törkeää haukkumista, mutta kun tapasin hänet pari kertaa alkuvuodesta, oli kyllä mukava ja miellyttävä nainen.

Ihan totta!

Oletko ottanut tosissasi tämän palstan kateellisten ihmisten panettelut?

Uskomatonta.

Anteeksi, en ymmärrä kommenttiasi. Kyllä kuvittelin Jennin olevan ilkeä ylimielinen ihminen joka on ruma ilman meikkiä mutta yllätyin positiivisesti joka suhteessa kun tapasin pari kertaa.

Perustuen mihin? En ole IKINÄ nähnyt Jennin käyttäyvän julkisuudessa muuta kuin asiallisesti ja ammattimaisesti? En ole koskaan häntä livenä tavannut, joten siihen en osaa ottaa kantaa.

Vierailija
73/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään Päivi Räsäsestä. Lämmin, viisas ja sydämellinen ihminen aina tavatessa. Kunnioitan kovasti. Vaikka itse ajattelen eri lailla, silti arvostan häntä ihmisenä.

Vierailija
74/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään Päivi Räsäsestä. Lämmin, viisas ja sydämellinen ihminen aina tavatessa. Kunnioitan kovasti. Vaikka itse ajattelen eri lailla, silti arvostan häntä ihmisenä.

Minä en voi kunnioittaa ihmistä jonka mielestä toiset tulevat palamaan helvetissä sen takia ketä rakastavat ja joka kehtaa kirjoitella pamfletteja kuinka seksivalistus johtaa p.d.fi.liaan, mutta ehkä sulla on isompi lähimmäisenrakkaus kuin mulla.

Vierailija
75/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy McCoy on paljon mainettaan parempi seuramies. Oikeasti on tosi fiksu, kiva ja kohtelias. 

Jari Tervo sattui kerran samaan seurueeseen kun olin parin kaverin kanssa terassilla. Hän kysyi, saako liitttyä seuraan ja toki tehtiin tilaa. Se oli hauska päivä. Tervolla oli hauskat jutut, hän myös tarjosi juomia meille tekemättä siitä mitään numeroa (mun seurue siis minä, nainen ja mun kaksi miespuolista ystävää). Puhuttiin hänen kirjoistaan ja mä sanoin, etten oikein pidä hänen kirjoista, paitsi yksi novellikokoelma, jossa oli muutama hyvä juttu. Hän oli kovin kiinnostunut tästä ja sanoi olevansa otettu kun joku sanoo suoraan, että hänen kirjat ei ole hyviä :D. Se oli hauska päivä. 

Vierailija
76/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu Räikkönen on todella ylimielinen ja täynnä itseään ja miehensä rahoja. Olen monia julkkiksia tavannut, mutta Räikkönen on ainoa, josta on jäänyt todella negatiivinen kuva. Jopa täällä haukuttu Abreukin oli huomattavasti mukavampi. 

Vierailija
77/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lothar. On mukava mies. Valitettasti työnsä vuoksi hänestä puhutaan paljon pahaa ja saa ihan erilaisen kuvan kuin mitä mies on oikeasti

Ei varmasti olisi mukava, jos pussit pinkeänä.

Vierailija
78/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatesuunnittelija Jukka Rintala, jonka töitä ihailin, kunnes hän puhui minulle erittäin töykeästi ja herjasi minua tilanteesta, jolle en voinut yhtään mitään.

Olin hämmästynyt, koska pidin häntä vanhempana herrasmiehenä.

Muistatteko sen hauskan sarjan missä Outi Mäenpää pukeutui japanilaiseksi toimittajaksi ja haastatteli julkkiksia? Lopussa aina paljasti kuka oikeasti on. Muutama julkkis suuttui ohjelmasta, koki sen tehneen pilaa itsestään ja kielsi esityksen. Jukka Rintala oli yksi näistä suuttuneista tosikoista.

Outi Mäenpää oli joskus samalla lennolla Amsterdamiin. Oli erittäin krapulaisen ja huonovointisen näköinen ja kävi usein vessassa. Mulkoili todella vihaisesti koko ajan ympärilleen. Vähintäänkin omituista käytöstä. Eipä silti, kerrankos sitä on krapulassa itse kukin lennolla kun loma on just alkanut. Mutta siis aikaisemmin olin jopa vähän ihaillut häntä, ollaan samaa ikäluokkaakin. Hienoja roolisuorituksia jne. Mutta tuon lennon jälkeen on ollut vähän outo olo kun hänet näkee jossain ohjelmassa. Tosin viime aikoina on aika vähän näkynyt enää. Taitaa nykyään enemmän ohjata ja tehdä jotain vuorovaikutuskoulutuksia. 

Vierailija
79/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duudsonien HP on vieläkin ihanampi livenä ja tuttuna. Ennenkin hänestä tykkäsin, nyt vielä enemmän.

Vierailija
80/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös ollut pitkään aspa-hommissa ja tavannut paljon näitä julkkiksia. Suurin osa ihan normaalikäytöksisiä, asiallisia ja mukavia. Ravintolahommista jäänyt mieleen mm. Petelius, joka oli yllättäen lähes samanlainen pelle kuin sketseissään. En tiedä vaikuttiko sitten seura tai seurue käytökseen (muutama mies plus muutama olut). Koomikot ei kuitenkaan yleensä siviilissä jaksa vetää koomikon roolia. Joku täällä aiemmin mainitsi Mikko Leppilammen, josta myös samanlainen fiilis. Äänekäs ja itsekeskeisen oloinen tyyppi, omassa seuruessaan vaikutti olevan keskipiste. Sotkuinen eikä huomioinut häntä palvelleita henkilöitä juuri lainkaan. Jukka Rintalan tavannut myös monta kertaa, kuivakan oloinen tyyppi, muttei mitään erityistä sanottavaa hänestä. Rakel ja Nicke Lignell, voisko ihanampaa ja mukavampaa pariskuntaa olla. Heidän sympaattisuus jäi ihan erityisesti mieleen. Mutta nämä nyt ei mitenkään erityisesti muuttaneet mielikuvia, ihmisiä hekin ovat ja riippuu päivästä ja tilanteesta heidänkin käytös :).