Kenestä julkkiksesta on muuttunut kuva, kun olet tavannut livenä?
Kommentit (128)
Tämä ei ollut varsinaisesti tapaaminen, mutta. Minulla oli Simo Frangenista sellainen kuva että hän olisi livenäkin ylipirteä ja ärsyttävä. Kerran näin hänet Tampereella bussissa. Hänellä oli oma lapsi mukana ja jutteli hyvin ystävällisesti m..muuttajaäidin kanssa. Hyvin rauhallinen ja luonteva olemus. Jäi hyvä mielikuva hänestä ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minttu Räikkönen on todella ylimielinen ja täynnä itseään ja miehensä rahoja. Olen monia julkkiksia tavannut, mutta Räikkönen on ainoa, josta on jäänyt todella negatiivinen kuva. Jopa täällä haukuttu Abreukin oli huomattavasti mukavampi.
Mitenköhän musta tuntuu, ettet ole tavannut Minttu Räikköstä... Miten se näkyy jos joku on "täynnä miehensä rahoja"?
Lesoiluna. Olen asiakaspalvelutyössä.
Vierailija kirjoitti:
Andy McCoy on paljon mainettaan parempi seuramies. Oikeasti on tosi fiksu, kiva ja kohtelias.
Riippuu millä tuulella sattuu olemaan. Osaa olla myös ilkeä, ylimielinen ja uhkaileva.
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootilla voi olla joku kuva ihmisestä, ketä ei ole tavannut.
Joten vain idiootin kuva ihmisestä voi muuttua, kun hänet tapaa.
Eipä se näin mene, vaan ihan psykologinen fakta on että muodostamme ihmisistä ensivaikutelman hyvinkin nopeasti. Kun kyseessä on julkisuuden henkilö, se vaikutelma perustuu ko. henkilön esiintymiseen julkisuudessa. Ei sille oikein mitään voi.
Tietysti on epäreilua, jos julkkiksen tapaa vain kerran ja hän sattuu olemaan vaikka pahalla päällä sinä päivänä (on kipeä, sattuu jotain ikävää tms.), ja hänestä saa negatiivisen kuvan vaikka kaikki muut kertoisivat muuta. Silloin ensivaikutelma vaihtuu siihen ajatukseen, että tällainen se tyyppi on "oikeasti". Vaikka se olisi vain yksi tapaaminen. Mutta näin ihmismieli vain toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minttu Räikkönen on todella ylimielinen ja täynnä itseään ja miehensä rahoja. Olen monia julkkiksia tavannut, mutta Räikkönen on ainoa, josta on jäänyt todella negatiivinen kuva. Jopa täällä haukuttu Abreukin oli huomattavasti mukavampi.
Mitenköhän musta tuntuu, ettet ole tavannut Minttu Räikköstä... Miten se näkyy jos joku on "täynnä miehensä rahoja"?
Olin itse kanssa joskus aikoinaan asiakaspalvelutyössä ja törmäsin joihinkin julkkiksiin. Aika paljon oli sitä etsätiedäkukamäoon-asennetta.
Nämä Huutokauppakeisari-ohjelman Aki ja Heli. Olivat Viikkarilla pitämässä jotain ”huutokauppaa”. Seisoskelivat myös tax-freessä. Olivat täysin hiljaisia, tuskin saivat sanaa suustaan, jos joku kysyi jotain. Taitavat olla aika ujoja tyyppejä kuitenkin.
Marja-Leena Koukista ei ollut varsinaista ennakkokäsitystä, mut oli se hiukan odottamatonta että pitkän linjan veteraaninäyttelijä tulee omasta aloitteestaan jutustelemaan harrastajateatterilaisten kanssa. Hän on todella ihana ja lämmin ihminen <3
Vierailija kirjoitti:
Positiivisella tavalla Heikki Silvennoisesta. Hän toki on mulle muutakin kuin se Kummeli-heppu. Arvostusta on myös musiikillisten ansioiden perästä. Kerran vaan yksi työkaveri teki hänelle roudauskeikkaa ja keikan jälken kiitteli illasta niin Heikki vaan hyvin väsyneen ja tympeän oloisena kiitteli häntä. Sitten sain kuulla kuinka se Silvennoinen ei niin hauskaa miestä ollutkaan.
Itse olin myöhemmin vastaavassa tilanteessa kun tein hänelle hommia tekniikan apuna. Illan jälkeen kun omatkin hommat oli tehty niin juttelin hänen kanssaan pitkänkin tovin ja silloin riitti häneltäkin juttua ja oli oikein mukavan oloinen ja hyvä fiilis jäi. Ehkä tuo kaverin kokemus meni silloin Heikin osalta keikkaväsymyksen piikkiin.
Niin, julkkiksetkin ovat joskus väsyneitä eikä kukaan huumorimies ole hauska 24/7. Oli saattanut vaikka nukkua huonosti, eikä jaksanut enää backstagellä oll viihdyttäjä.
Jostain syystä ihmiset uskovat mieluummin pahaa kuin hyvää julkkiksista. Itsestäkin huomaa sen, että negatiiviset tarinat vaikuttavat enemmän, vaikka yritän olla objektiivinen ja ottaa huomioon että ihmiset ovat vain ihmisiä, kuuluisatkin.
Maisa Torppa. On todellisuudessa paljon kuumempi ja lortompi mitä media antaa ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös baarimikkona ollut 19 vuotta Helsingissä ja hyvässä nousuhumalassa siellä tiskin toisella puolella 80% asiakkaista "lesoilee", oli julkkis tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andy McCoy on paljon mainettaan parempi seuramies. Oikeasti on tosi fiksu, kiva ja kohtelias.
Riippuu millä tuulella sattuu olemaan. Osaa olla myös ilkeä, ylimielinen ja uhkaileva.
Mä olen tavannut useamman kerran, aina yhtä mukava. Mutta olen tosiaan nähnyt senkin, kun hän istuu rauhassa ravintolan pöydässä ja siinä käy koko ajan joku känniläinen jankuttamassa ja tyrkyttämässä viinapaukkuja vaikka Andy on kieltäytynyt viinatarjoilusta useamman kerran. Silloin hän on kyllä ärähtänyt, usein myös häipynyt paikalta kokonaan. Pitää sen toisenkin osapuolen miettiä, miten paljon häiritsee ja jankuttaa kun toinen ei olisi yhtään kiinnostunut.
Paleface on kaikkea muuta kuin lungi ja tiedostava, käyttäytyy kuin pahainen pikkupoika ja saa raivareita. Lyö luuria korvaan ja tekee ohareita.
Herra Ylppö on just yhtä k-pää kuin luulinkin, kohtelee naisia kuin pas kaa. Yritti mm. pokata toista naista ollessaan kaverini kanssa deiteillä. Ja nyt itkee kun vaimonsa onkin jättänyt.
Wallu valpio on ihan samanlainen kuin telkkarissakin. Deeku mutta ihan kiva.
Andy McCoy on todella ilkeä ja käyttää ihmisiä hyväkseen, arvostelee kaikkia koko ajan.
Erja Häkkinen on yllättävän ujo ja pidättyväinen, tein töitä kanssaan.
Tuukka Temonen oli konservatiivi jo punkkariaikoinaan.
Lorenz Backman oli lyhyempi kuin luulin, mutta todella ystävällinen, kun kerran törmäsin häneen Kuopion Matkuksessa (minulla oli lapsenlapset mukana ja silmälasit huurussa). Juteltiin vähän aikaa lapsista.
Airi Samulinin hevosmainen, anteeksi hersyvä, nauru lakkaa kuin seinään, kun kamerat sammuu.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia ja säälittäviä nämä jennivartiais viestit. Epätoivoiset fanit (ne muutama) yrittävät puolustella tätä laskevaa "tähtöstä".
ainoa, joka on epätoivoinen , olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös baarimikkona ollut 19 vuotta Helsingissä ja hyvässä nousuhumalassa siellä tiskin toisella puolella 80% asiakkaista "lesoilee", oli julkkis tai ei.
On lesoilua ja "lesoilua". Kaikki ihmiset ei aina ole humalassa.
Tarja Halonen.
Olin katsomassa häntä pressanvaalitapahtumassa. Kätellessään hän ojensi kätensä kuin kuol.leen kalan ja katse haahuili ympäriinsä eikä katsonut minuun.
Musta on ihan peruskäytöstä katsoa ihmistä jota kättelee.
Katri-Helena. Ei ollut hänestä ennakkokäsitystä, mutta livenä hyvin herttainen ja suorastaan kaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla perää, koska ei ole itse tarvinnut tehdä uransa eteen mitään. Pahimpia ovat yleensä nämä ns. keskiluokkaiset siipeilijät tai nousukkaat. Ne joilla huippu-ura tai ovat rikkaita, ovat yleensä mukavia, asiallisia ja maanläheisiä tyyppejä.
Entisenä jyväskyläläisenä ja asiakaspalvelijana mukavia kohtaamisia ollut paikallisten julkkisten kanssa: Arja Koriseva, Katri-Helena, Tommi Mäkinen, Juha Kankkunen, Matti Nykänen.
Ja sitten se mulkvisti: Mauri Pekkarinen. On kyllä täynnä itseään ihan koko pituudeltaan.