Kenestä julkkiksesta on muuttunut kuva, kun olet tavannut livenä?
Kommentit (128)
Korjaus:
Minusta erityiseni koskettavaa kun Saisio halusi antaa arvostusta ja kunnioitusta Päivi Räsästä kohtaan; kutusen häntä paitsi "rakkaaksi arkkivihollisekseen" mutta myös naiseksi jolla on aivan loistava huumorintaju.
Saisio kertoi esimerkkinä, kuinka hän presidenttinä toimineen Tarja Halosen aikana saapui Linnan juhliin yhdessä Pirjo Honkasalon kanssa.
Pari sattui kättelyjonossa Räsäsen taakse, jolla oli iltapuku, jossa oli pitkä laahus. Kuukausiliitteen mukaan Saisio ei voinut vastustaa kiusausta, vaan päätti astua tahallaan Räsäsen puvun päälle.
Tilanne oli päättyä kiusallisesti, sillä Räsänen oli lehden mukaan vähällä kaatua ja hänen pukunsa oli lähellä repeämistä. Saisio sanoi tilanteessa ”Anteeksi, se oli vahinko”, johon Räsänen vastasi ”Epäilemättä, tietenkin”.
Sinkkumies
Ari koivunen. Keikan jälkeen oli todella törkeä ja yhteiskuvasta pyysi 50e.
Aira Samulin, ylimielinen ja töykeä tyyppi, vaikka muka antaa julkisuudessa kuvaa positiivisuudesta ja iloisuudesta.
Lothar. On mukava mies. Valitettasti työnsä vuoksi hänestä puhutaan paljon pahaa ja saa ihan erilaisen kuvan kuin mitä mies on oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abreuta luulin iloiseksi ja mukqvaksi tyypiksi mutta totuus tuli ilmi kun olin samassa basrissa kuin Anna ja "hovinsa". Hyi mitä käytöstä.
Abreun kaverista Saara Sarvaksesta sain aikoinaan bloginsa perusteella symppiksen kuvan, radio- ja tv-esiintymisissä sitten ei niin symppis tyyppi.
Mä olen kyllä ihan eri mieltä. Minusta Saara on ollut ihan yhtä "symppis" kaikissa esiintymisissään. Totta kai häntä kiinnostaa eri asiat kuin meikkiblogia pitäessään, eikä julkkiksiakaan kohtaan voi olla vaatimusta säilyä kaikinpuolin muuttumattomana 15 vuotta. Olen kerran tavannut Saaran ja hän oli tosi kiva ja tavallinen, ihan parin vuoden sisään.
Tiina Lymi asuu naapurissa ja vaikuttaa synkältä ja masentuneelta.Usein istuu bissellä ja vetää ketjussa röökiä hompsuisen näköisenä.
Jari Tervo on lempeä ja kiva tyyppi.
Jan Vapaavuori tosi eläinrakas.Lässyttää hellästi koirille.
Ville Niinistö on ujo,mutta ystävällinen.
Noora Hautakangas tosi jalat maassa.
Lotta Backlund=ettekö te tiedä kuka mä oon?!
Vierailija kirjoitti:
Aira Samulin, ylimielinen ja töykeä tyyppi, vaikka muka antaa julkisuudessa kuvaa positiivisuudesta ja iloisuudesta.
Luin "Uskomaton Aira Samulin". Ja todella antoikin uskomattoman kuvan Airasta. Aikamoista itsekehua koko kirja. Kaikki tapaamansa miehet "ihastuneita" häneen. Kukaan muu ei ole mitään, varsinkaan muut naiset.
Vierailija kirjoitti:
Lothar. On mukava mies. Valitettasti työnsä vuoksi hänestä puhutaan paljon pahaa ja saa ihan erilaisen kuvan kuin mitä mies on oikeasti
Lothar on kyllä oman kokemukseni mukaan inhottava törppö. Mutta, olenkin nainen joka ei lämmennyt sille. Tämä vaikuttanee.
Vierailija kirjoitti:
Tiina Lymi asuu naapurissa ja vaikuttaa synkältä ja masentuneelta.Usein istuu bissellä ja vetää ketjussa röökiä hompsuisen näköisenä.
Jari Tervo on lempeä ja kiva tyyppi.
Jan Vapaavuori tosi eläinrakas.Lässyttää hellästi koirille.
Ville Niinistö on ujo,mutta ystävällinen.
Noora Hautakangas tosi jalat maassa.
Lotta Backlund=ettekö te tiedä kuka mä oon?!
Jari Tervo ei kännissä ole lempeä eikä kiva.
Jari Sarasvuo, kerran tavannut ja on oikein ihana ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lothar on kyllä oman kokemukseni mukaan inhottava törppö. Mutta, olenkin nainen joka ei lämmennyt sille. Tämä vaikuttanee.
Olen kans Lotharin tavannut, kun olivat tyttöjensä kanssa esiintymässä pienessä pitäjässä, pienessä baarissa. Törkeä mulkero, niin ylimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Sillä taitaa olla enemmän visuaalista annettavaa. En osaa sanoa hänen materiaalistaan, onko mukava vai tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kans Lotharin tavannut, kun olivat tyttöjensä kanssa esiintymässä pienessä pitäjässä, pienessä baarissa. Törkeä mulkero, niin ylimielinen.
Alakin taitaa olla aika raskas ja tienestit ei Suomessa päätä huimaa.
Voin kuvitella, millaista on esiintyä pienessä baarissa pienellä paikkakunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti Klinge. Positiivinen yllätys, että oli oikein mukava.
Mistä sait päähäsi, että hän ei olisi kiva?
No, kun hänen maineensa on hieman "pelottava" ja olin aika nuori silloin. :D Sitten kun tapasimme, niin hän olikin ihan kiltti ja vaikutti melkein ujolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo edesmennyt laulaja Kikka. Olin saanut hänestä aika negatiivisen kuvan julkisuuden perusteella, mutta livenä hän oli aivan ihana, hyvin herttainen ja muut huomioonottava ihminen!
Kikka oli ihana ihminen. Kotikaupunkini kapakassa kävi esiintymässä muutamia kertoja, oli yleisöään kohtaan erittäin kohtelias. Oli jotenkin huvittavaa kun lauloi niin ”härskejä” lauluja mutta vaikutti hyvin siistiltä ja siveältä naapurintytöltä. Keveät mullat Kikalle!
😢
Asiakaspalvelijan asemassa olen Kikan tavannut ja minusta hän oli oikein aurinkoinen, mukava ja herttaisen oloinen nainen mutta silti särmikäs. Ei hän miltään hiljaiselta hissukalta tai pikku naapurintytöltä kyllä vaikuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Leppilampi. Eikä valitettavasti parempaan suuntaan. Oli suoraan sanottuna aivan täysi m*lkku ravintolan asiakkaana, tästä kyllä jo vuosia aikaa. Etsätiedäkukamäoon -meininkiä to say the least.
Jussi Parviainen haukkui Mikko Leppilammen ja Marco Bjurströmin muinoin blogissaan, Leppilampea haukkui leuhkaksi ja Bjurströmin sanoi olevan iloinen ja mukava vain kun kamerat olivat päällä.
Matti N.tarjoili ihan ystävällisesti mulle ja kumppanille ruuat ja juomat Uuraisten paikallisravintolassa 90-luvun puolivälissä. Ei kyllä ollut ikäviä ennakkoluulojakaan.
Mikko Leppilampi. Eikä valitettavasti parempaan suuntaan. Oli suoraan sanottuna aivan täysi m*lkku ravintolan asiakkaana, tästä kyllä jo vuosia aikaa. Etsätiedäkukamäoon -meininkiä to say the least.