Kenestä julkkiksesta on muuttunut kuva, kun olet tavannut livenä?
Kommentit (128)
Minullakin Päivi Räsänen. Ihan erilaisen kuvan saa lehdistä. Hän on viisas ja maltillinen ja suhteellisuudentajuinen.
Vierailija kirjoitti:
Abreuta luulin iloiseksi ja mukqvaksi tyypiksi mutta totuus tuli ilmi kun olin samassa basrissa kuin Anna ja "hovinsa". Hyi mitä käytöstä.
Miten käyttäytyi? Tyly henkilökunnalle?
Susanna Penttilä on tosi herttainen, kiltti tyyppi, vaikka aiemmin sain ärsyttävän tyrkyn kuvan hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus pidin Maija-Liisa Peuhua kunnon diivana. Vanhemman polven näyttelijä ja monissa rooleissa ollutkin sellaisen oloinen, mutta pari kertaa tavannut niin kyseessä todella mukava ja maanläheinen ihminen tai oli ainakin minua kohtaan.
Kerran salkkariavustajana ollut ja alkuvuodesta olin salkkariristeilyllä. Tuolla laivareissulla varsinkin niin oikein mielellään jutteli eri roolitöistään kanssani eikä mitenkään laittanut pahakseen kun jututin. Itsellä sen verran ikää, että on itselle muutakin kuin Ulla Taalasmaa.
Mistä sait tuon negatiivisen ennakkokäsityksen?
Siitä tosiaan kun ollut joissain roolitöissään diivamaisen oloinen. Toki kun ollut silloin nuorempi enkä ole hyvin silloin osannut erottaa faktaa ja fiktiota toisistaan.
treffit kirjoitti:
Sampo ja Minttu Kaulanen. :) Ovat niin ihania, hauskoja, fiksuja ja "normaaleja" ihmisia kuin olla ja voi <3
Kukaan fiksu muuta luullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Abreuta luulin iloiseksi ja mukqvaksi tyypiksi mutta totuus tuli ilmi kun olin samassa basrissa kuin Anna ja "hovinsa". Hyi mitä käytöstä.
Abreun kaverista Saara Sarvaksesta sain aikoinaan bloginsa perusteella symppiksen kuvan, radio- ja tv-esiintymisissä sitten ei niin symppis tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti Nykäseenkin pätee kuinka kiltti ja hyväsydäminen tyyppi oli selvänä.
Monetkin eri tahot ajoivat häntä ns. pahoille teille.
Matti Nykänen oli kännissä ikävä minua kohtaan, vaikka en hänelle mitään ensikso sanonut. Tiesi varmaankin, että kohta loppuu alkoholitarjoilu hänelle ja päätti jo valmiiksi olla töykeä...
Moni känninen asiakas osaa olla kohtelias.
Hän itse kärsi asiasta ja itsestään eniten.
Matilla oli paljon demoneja, jotka astuivat viinan myötä esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vaatesuunnittelija Jukka Rintala, jonka töitä ihailin, kunnes hän puhui minulle erittäin töykeästi ja herjasi minua tilanteesta, jolle en voinut yhtään mitään.
Olin hämmästynyt, koska pidin häntä vanhempana herrasmiehenä.
Muistatteko sen hauskan sarjan missä Outi Mäenpää pukeutui japanilaiseksi toimittajaksi ja haastatteli julkkiksia? Lopussa aina paljasti kuka oikeasti on. Muutama julkkis suuttui ohjelmasta, koki sen tehneen pilaa itsestään ja kielsi esityksen. Jukka Rintala oli yksi näistä suuttuneista tosikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abreun kaverista Saara Sarvaksesta sain aikoinaan bloginsa perusteella symppiksen kuvan, radio- ja tv-esiintymisissä sitten ei niin symppis tyyppi.
Hän petti sinut, kun ei ollut sitä mitä sinä halusit. Olsit varmaan halunnut että olisi takonut selkää sinun kanssasi yhteishyväksynnän merkiksi. Että sinäkin olet sentään jotain.
Miksi positiiviset kokemukset Päivi Räsäsestä saa enemmän alapeukutusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti Klinge. Positiivinen yllätys, että oli oikein mukava.
Mistä sait päähäsi, että hän ei olisi kiva?
En ole hän, jolta kysyt mutta Klngestä on itselle tullut joskus mielikuva, että hän on hyvin pedantti etten sanoisi myös hieman nipottaja ja tärkeielvä. Samalla sellainem jonka ilmeestä ja eleistä saattai lukea syvän halveksinnan, jonka osoittaisi häntä kohtaa, joka haluaisi lähetyä häntä tuttavallisesti. Täytyisi hallita ja osata erilaiset tavat osoitttaa arvostusta häntä kohtaan mutta tiukasti varoa olla olematta imelä tai teennäiseltä vaikuttava, saati koominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän petti sinut, kun ei ollut sitä mitä sinä halusit. Olsit varmaan halunnut että olisi takonut selkää sinun kanssasi yhteishyväksynnän merkiksi. Että sinäkin olet sentään jotain.
Ei nyt sentään, kunhan ihmettelin vuosien takaista blogi-imagoaan :D Jatka toki!
Vierailija kirjoitti:
Vaatesuunnittelija Jukka Rintala, jonka töitä ihailin, kunnes hän puhui minulle erittäin töykeästi ja herjasi minua tilanteesta, jolle en voinut yhtään mitään.
Olin hämmästynyt, koska pidin häntä vanhempana herrasmiehenä.
Sama. Olin kuvitellut tyylikkääksi. Illuusioni katosi, kun näin hänet livenä "puolisonsa" kanssa. Molemmat nuhjuisia turjakkeita.
Itselleni isoin yllätys oli Cheek. En hänen uraansa kauheasti ole ikinä seurannut, mutta kuvittelin olevan jotenkin ylimielinen ja ehkä että menestys olisi noussut hattuun. Kuitenkin useamman kerran (työn takia) tavanneena mielipide muuttui; olikin kohtelias ja miellyttävä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi positiiviset kokemukset Päivi Räsäsestä saa enemmän alapeukutusta?
Kosk aosa on demonosinut Päivin henkilönä, eikä haluaisi nähdä hänessä mitään hyvää ja arvostettavaa. Vaan pitävät häntä hörypäisenä uskovana, joka ei kykensi lainkaan itsenäisen ajatteluun, vaan vetoaa aina viime kädessä raamattuun ja henkilökohatseen vakaumukseensa.
- Minusta oli ilahduttaa lukea, oliko se nyt viime kevät-talvela ilmestyneessä Helsingin Sanomien kuukausiliitteesä (maaliskuu 2019) - jossa oli juttu kirjailija -deamaturgi Pirkko Saisiosta, joka on muun ohessa myös Suomen tunnetuimmista julki lesboista. Hän on moenssa suhteesa mielipiteiltään luullakseni Päivi Räsäsen vastakohta
Siksi oli minusta erityiseni koskettavaa kun hän halusi antaa arvostusta ja kunnioitusta Päivi Räsästä kohtaan; kutusen häntä paitsi "rakkaaksi arkkivihollisekseen" mutta myös naiseksi jolla on aivan loistava huumorintaju.
Räsänen kertoo esimerkkinä, kuinka hän aikanaan presidenttinä toimineen Tarja Halosen saapui Linnan juhliin yhdessä Pirjo Honkasalon kanssa.
Pari sattui kättelyjonossa Räsäsen taakse, jolla oli iltapuku, jossa oli pitkä laahus. Kuukausiliitteen mukaan Saisio ei voinut vastustaa kiusausta, vaan päätti astua tahallaan Räsäsen puvun päälle.
Tilanne oli päättyä kiusallisesti, sillä Räsänen oli lehden mukaan vähällä kaatua ja hänen pukunsa oli lähellä repeämistä. Saisio sanoi tilanteessa ”Anteeksi, se oli vahinko”, johon Räsänen vastasi ”Epäilemättä, tietenkin”.
- Vastaavasti samoihin aikoin ilmestyneessä iltasanomissa Räsänen kommentoi Saisiota ja hänestä kuukausi liitteessä ollutta juttua. Räsänen kertoi arvostavansa Saisiota erinomaisena keskustelijana, koska hän on suora, hän sanoo mitä ajattelee, on looginen ja näin hänen kanssaan on helppo keskustella ja kuinka hänelle on jäänyt myönteinen fiilis keskusteluista hänen kanssaan. - Samalla hän totesi, ettei hän edes muista koko "laahus episodia" linnan juhlista.
Sinkkumies
Noh, Tomi Metsäkedosta, silloin ennen näitä ahdistelukohuja, olin ajatellut että miellyttävä tyyppi. Kunnes eksyin samaan baariin. Yritti iskeä jotain naista ja kun tämä nainen ei lämmennyt, Tomppa alkoi haukkua naista törkeästi.
Mikko Kuustonen. Näin itse miten se haukkui erään uskonnon edustajat kerrostalon pihassa. Törkeä, ja ylimielinen tyyppi.
Sami Garam ja Kari Hotakainen. Molemmat lupsakoita julkisuudessa mutta toinen puoli näyttää olevan elämään kyllästynyt keski-ikäinen mies.
BB-Nino. Kuva muuttui negatiiviseksi kun nimitteli baarissa minua ja kaveriani lesboksi ja heitteli meitä drinkkinsä jääkuutioilla
Ihan totta!
Oletko ottanut tosissasi tämän palstan kateellisten ihmisten panettelut?
Uskomatonta.