Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenestä julkkiksesta on muuttunut kuva, kun olet tavannut livenä?

Vierailija
21.11.2019 |

Joko positiiviseen tai negetiiviseen suuntaan.

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski oli joskus samalla lennolla. Oli jotenkin semmoinen rooli päällä koko matkan ja yritti kai leppoisasti jutella jonkun kanssamatkustajan kanssa aiheesta Tauski, Tauski itte ja minä Tauski.

Vierailija
102/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatesuunnittelija Jukka Rintala, jonka töitä ihailin, kunnes hän puhui minulle erittäin töykeästi ja herjasi minua tilanteesta, jolle en voinut yhtään mitään.

Olin hämmästynyt, koska pidin häntä vanhempana herrasmiehenä.

Muistatteko sen hauskan sarjan missä Outi Mäenpää pukeutui japanilaiseksi toimittajaksi ja haastatteli julkkiksia? Lopussa aina paljasti kuka oikeasti on. Muutama julkkis suuttui ohjelmasta, koki sen tehneen pilaa itsestään ja kielsi esityksen. Jukka Rintala oli yksi näistä suuttuneista tosikoista.

Outi Mäenpää oli joskus samalla lennolla Amsterdamiin. Oli erittäin krapulaisen ja huonovointisen näköinen ja kävi usein vessassa. Mulkoili todella vihaisesti koko ajan ympärilleen. Vähintäänkin omituista käytöstä. Eipä silti, kerrankos sitä on krapulassa itse kukin lennolla kun loma on just alkanut. Mutta siis aikaisemmin olin jopa vähän ihaillut häntä, ollaan samaa ikäluokkaakin. Hienoja roolisuorituksia jne. Mutta tuon lennon jälkeen on ollut vähän outo olo kun hänet näkee jossain ohjelmassa. Tosin viime aikoina on aika vähän näkynyt enää. Taitaa nykyään enemmän ohjata ja tehdä jotain vuorovaikutuskoulutuksia. 

Jos Outilla oli lentopelkoa ja jännittämistä eikä ollut nukkunut? Mutta on totta että hän tuijottelee ihmisiä, minuakin kerran Tampereen Seppälässä aikana jolloin näytin vähän Kata Kärkkäiseltä. Tuijotti koko ajan minua kun sovittelin vaatteita. Se oli aika epämielllyttävää.

Outista liikkuu juttua että olisi töykeä siviilissä. Se on harmi sillä on niin hyvä näyttelijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ollut varsinaisesti tapaaminen, mutta. Minulla oli Simo Frangenista sellainen kuva että hän olisi livenäkin ylipirteä ja ärsyttävä. Kerran näin hänet Tampereella bussissa. Hänellä oli oma lapsi mukana ja jutteli hyvin ystävällisesti m..muuttajaäidin kanssa. Hyvin rauhallinen ja luonteva olemus. Jäi hyvä mielikuva hänestä ihmisenä.

Jaa, itse olen tavannut Frangenin baarissa ja oli ihan samanlainen palindromien heittäjä kuin muutenkin. Siis koko ajan jotain ylinokkelaa vitsiä vääntämässä, rasittavaa. Ajattelin että miten kukaan nainen voi tutustua hänen todelliseen minäänsä.

Vierailija
104/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paleface on kaikkea muuta kuin lungi ja tiedostava, käyttäytyy kuin pahainen pikkupoika ja saa raivareita. Lyö luuria korvaan ja tekee ohareita.

Herra Ylppö on just yhtä k-pää kuin luulinkin, kohtelee naisia kuin pas kaa. Yritti mm. pokata toista naista ollessaan kaverini kanssa deiteillä. Ja nyt itkee kun vaimonsa onkin jättänyt.

Wallu valpio on ihan samanlainen kuin telkkarissakin. Deeku mutta ihan kiva.

Andy McCoy on todella ilkeä ja käyttää ihmisiä hyväkseen, arvostelee kaikkia koko ajan.

Erja Häkkinen on yllättävän ujo ja pidättyväinen, tein töitä kanssaan.

Tuukka Temonen oli konservatiivi jo punkkariaikoinaan.

Täällä on muistaakseni ennenkin ollut tuo juttu, että Paleface lyö luuria korvaan. :) On jollekin jäänyt kauhea trauma siitä luurin korvaan lyönnistä, tai sitten hän tosiaan tekee sitä jatkuvasti kaikille.

Vierailija
105/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Leppilampi olikin jo täällä mainittu, mutta kerta vielä kiellon päälle. Hän onnistui antamaan itsestään varsin lyhyessä ajassa erittäin epämiellyttävän ja töykeän kuvan. Olin oikeasti vähän jopa järkyttynyt siitä, miten hän kohteli muita ihmisiä ja olen kuitenkin kaikenlaista nähnyt eli ihan vähästä en hätkähdä. Työn puolesta olen tavannut useita julkisuuden henkilöitä eri aloilta ja tästä henkilöstä on ehdottomasti jäänyt kaikkein negatiivisin mielikuva. Moni on tosiaan ihan samalla tavalla neutraalin miellyttävä, kuin kuka tahansa tavis.

Vierailija
106/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ollut varsinaisesti tapaaminen, mutta. Minulla oli Simo Frangenista sellainen kuva että hän olisi livenäkin ylipirteä ja ärsyttävä. Kerran näin hänet Tampereella bussissa. Hänellä oli oma lapsi mukana ja jutteli hyvin ystävällisesti m..muuttajaäidin kanssa. Hyvin rauhallinen ja luonteva olemus. Jäi hyvä mielikuva hänestä ihmisenä.

Jaa, itse olen tavannut Frangenin baarissa ja oli ihan samanlainen palindromien heittäjä kuin muutenkin. Siis koko ajan jotain ylinokkelaa vitsiä vääntämässä, rasittavaa. Ajattelin että miten kukaan nainen voi tutustua hänen todelliseen minäänsä.

Baarissa on varmaan ollut pikku huppelissa ja aika monesta miehestä kuoriutuu samanlainen vitsiveikko silloin. Esim. oma isäni on ihan sietämätön kännissä, suorastaan huutaa korvaan huonoja vitsejä.

Kun näin Frangenin, oli arki-iltapäivä ja hän oli todella rauhallinen, ei herättänyt minkäänlaista huomiota vaikka olikin selvästi tunnistettava.

Vierailija
107/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jethro Rosted, olin lentokentällä turvatarkastuksessa hänen takana. Oli ilmeisesti liikkeellä jonkun pienen työporukkansa kanssa. Ällötti kun rupesi heittämään jotain kaksmielistä mukahauskaa läppää, kun porukassa oli mukana yksi naishenkilö. Kaikkien tietysti piti nauraa hymähdellä hänen jutuilleen. Muutenkin samanlaisen höseltävän ja puheliaan oloinen tyyppi livenä.

Vierailija
108/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VM Loiri.

Neutraali käsitys muuttui huonoksi.

Tuli keikalleen reilun tunnin myöhässä ja vahvassa humalassa. Lauloi Leinon runoja

huonosti, elävöitti esitystään näyttämällä keskisormea.

Ei selvästi arvostanut sen paremmin lauluja kuin yleisöäkään.

Moni lähti kesken pois, ilmeet oli aika tyrmistyneitä.

Vierailija
109/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Leppilampi. Eikä valitettavasti parempaan suuntaan. Oli suoraan sanottuna aivan täysi m*lkku ravintolan asiakkaana, tästä kyllä jo vuosia aikaa. Etsätiedäkukamäoon -meininkiä to say the least.

Jussi Parviainen haukkui Mikko Leppilammen ja Marco Bjurströmin muinoin blogissaan, Leppilampea haukkui leuhkaksi ja Bjurströmin sanoi olevan iloinen ja mukava vain kun kamerat olivat päällä.

Parviaisesta voi olla mitä mieltä vaan mutta hänen bloginsa oli kyllä viihdyttävää luettavaa, varsinainen totuuden torvi. Eittämättä ainakin osa havainnoista julkkiksista piti paikkansa. Onkohan se blogi enää pystyssä?

Vierailija
110/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy McCoysta näköjään ollaan montaa mieltä. Itse tapasin hänet kymmenisen vuotta sitten kaverin kanssa, teini-ikäisenä. Mentiin pyytämään yhteiskuvaa ja suostui mielellään, jutteli niitä näitä, kyseli koulusta jne. Tosi mukava kuva jäi.

Vierailija
111/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se yllätti, että Panu Rajala oli vieläkin oksettavampi mitä luulin

Vierailija
112/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta uosukaisesta ja puolisostaan - huonompaan suuntaan.

erinäisistä rallitähdistä -huonompaan suuntaan

arja koriseva - parempaan suuntaan

ahtisaari (martti)- huonompaan suuntaa

markus kajo - parempaan suuntaan, todella kohtelias tyyppi vaikka toimittaja onkin

veltto virtanen - huonompaan suuntaan, oltiin kerran samoissa bileissä akateemisessa maailmassa.

heikki silvennoinen - parempaan suuntaan

vappu pimiä - huonompaan suuntaan

Vierailija
113/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä oksettavuus ilmeni?

Vierailija
114/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Jenni Vartiainen. Tällä palstalla olin lukenut hänestä jatkuvaa pilkkaa ja törkeää haukkumista, mutta kun tapasin hänet pari kertaa alkuvuodesta, oli kyllä mukava ja miellyttävä nainen.

Ihan totta!

Oletko ottanut tosissasi tämän palstan kateellisten ihmisten panettelut?

Uskomatonta.

Anteeksi, en ymmärrä kommenttiasi. Kyllä kuvittelin Jennin olevan ilkeä ylimielinen ihminen joka on ruma ilman meikkiä mutta yllätyin positiivisesti joka suhteessa kun tapasin pari kertaa.

Perustuen mihin? En ole IKINÄ nähnyt Jennin käyttäyvän julkisuudessa muuta kuin asiallisesti ja ammattimaisesti? En ole koskaan häntä livenä tavannut, joten siihen en osaa ottaa kantaa.

En ole edellinen kirjoittaja mutta kyllähän nuo luulot perustuu ihan tämän palstan kertomiin "totuuksiin" ja mielipiteisiin...

Vierailija
115/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä oksettavuus ilmeni?

En tiedä, miten paljon voi tänne kirjoittaa... mutta jos mielikuvani hänestä oli itseään täynnä ja niljake joka luulee olevansa lahja maailman naisille... niin tämä potenssiin sata

Vierailija
116/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia ja säälittäviä nämä jennivartiais viestit. Epätoivoiset fanit (ne muutama) yrittävät puolustella tätä laskevaa "tähtöstä".

ainoa, joka on epätoivoinen , olet sinä.

Lässyn lässyn, lopeta jo Jenni, sun aikasi on ohi.

Vierailija
117/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitänyt Eppu Salmista hieman ylimielisenä mediasta saadun kuvan perusteella, mutta livenä asiakaspalvelutilanteessa hän oli todella mukava ja ystävällinen.

Vierailija
118/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan aikaan vajaa parikytä vuotta sitten.Oli alkanutHovimäki-sarja telkussa,joka sivumennen sanottuna oli ja on lempisarjojani.Odotan koska se uusittaisiin.

Sen kautta tulin näkemään Minna Haapkylää ruudussa paljon ja pidin hahmosta sekä oikeasta Minnasta kun häntä haastateltiin telkussa tai lehdessä.

Vaikutti iloiselta ja konstailemattomalta nuorelta naiselta.

Sit kävi niin,että pääsin ex-avokkini kautta avustajaksi  siihen sarjaan.En ollut koskaan ollut moisessa mutta eksäni oli ollut avustajana vuosikymmenet.

Tehtiin kuvauksia kahtena päivänä,joissa minuakin tarvittiin.

En tällä leuhki,oli vaan ihanan jännä kokemus,mutta Haapkylä oli kyllä jännä kokemus sanan täydessä merkityksessä.

Kuulin kuinka motkotti ohjaaja ja käsikirjoittaja Mastertonille,että kuinka avustajia pyörii tiellä,ovat häiriöksi jne.Kuulin senkin kun ohjaaja puolusti kaikkia avustajia sanoen että jokaista tarvitaan.

Myöhemmin tapasin yllättäin yhden henkilön kyseisestä sessiosta,ja hän kertoi,että Haapkylä oli oikein suututtanut ohjaajan ja muita siellä käytöksellään.

Nuoret miesnäyttelijät olivat tosi mukavia,en erikoisesti pyrkinyt kenenkään kanssa juttusille,vain avustajakaverien,mutta nämä miehet tulivat juttelemaan,puhuttiin juonesta ja kaikenmaailman asioista.

Hieno muisto on myös Laura Jurkka.Hän tuli tervehtimään ja käsikoukkua mentiin "lounasbussille"jossa kaikki söivät ja joivat kahvia.

Olen surullinen että Laura sairastui eikä voi enää näytellä.

Vierailija
119/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatesuunnittelija Jukka Rintala, jonka töitä ihailin, kunnes hän puhui minulle erittäin töykeästi ja herjasi minua tilanteesta, jolle en voinut yhtään mitään.

Olin hämmästynyt, koska pidin häntä vanhempana herrasmiehenä.

Muistatteko sen hauskan sarjan missä Outi Mäenpää pukeutui japanilaiseksi toimittajaksi ja haastatteli julkkiksia? Lopussa aina paljasti kuka oikeasti on. Muutama julkkis suuttui ohjelmasta, koki sen tehneen pilaa itsestään ja kielsi esityksen. Jukka Rintala oli yksi näistä suuttuneista tosikoista.

Outi Mäenpää oli joskus samalla lennolla Amsterdamiin. Oli erittäin krapulaisen ja huonovointisen näköinen ja kävi usein vessassa. Mulkoili todella vihaisesti koko ajan ympärilleen. Vähintäänkin omituista käytöstä. Eipä silti, kerrankos sitä on krapulassa itse kukin lennolla kun loma on just alkanut. Mutta siis aikaisemmin olin jopa vähän ihaillut häntä, ollaan samaa ikäluokkaakin. Hienoja roolisuorituksia jne. Mutta tuon lennon jälkeen on ollut vähän outo olo kun hänet näkee jossain ohjelmassa. Tosin viime aikoina on aika vähän näkynyt enää. Taitaa nykyään enemmän ohjata ja tehdä jotain vuorovaikutuskoulutuksia. 

Jos Outilla oli lentopelkoa ja jännittämistä eikä ollut nukkunut? Mutta on totta että hän tuijottelee ihmisiä, minuakin kerran Tampereen Seppälässä aikana jolloin näytin vähän Kata Kärkkäiseltä. Tuijotti koko ajan minua kun sovittelin vaatteita. Se oli aika epämielllyttävää.

Outista liikkuu juttua että olisi töykeä siviilissä. Se on harmi sillä on niin hyvä näyttelijä.

Outi on varmaankin kameleontti myös yksityiselämässään. Näin hänet kerran lennolla ja yllätyin kuinka vetävän näköinen ja kiinnostavan oloinen hän oli. Jutteli ja flirttaili hyväntahtoisesti vieressä istuneelle miesporukalle. On kyllä hyvä näyttelijä. Osaa olla ns rumakin jos rooli sitä vaatii mutta uskon, että ei ole aina kovin mukava siviilissä.

Vierailija
120/128 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempänä pelkäsin Hannele Lauria kun oli niin temperamenttinen useissa rooleissaan. Väksinkin pidin häntä pitkään kolkkona ja kylmänä persoonana siviilissäkin.

Josksu päässyt muutaman sanan vaihtamaan, mutta on ollut todella mukavan oloinen.

Sama pätee Teemu Lehtilään. Tuon tyypin monesti nähnyt pahisten ja renttujen rooleissa joten ennakkoluuloja ollut, että millainen on siviilissä. Todella lempeä ja mukava tyyppi, mutta tosiaan nykyään osaa kyllä jo hyvin faktan ja fiktion toisistaan erottaa.