80-LUKU OFFICIAL -elokuva-, tv-, musiikki- ym muistoja elämästä silloin
Itse olin 80-luvulla 8-18v, joten se eittämättä on itselleni rakkain vuosikymmen lapsuusmuistoineen, karkkeineen, MTV-musiikkivideoineen ja ensirakkauksineen.
Ajattelin tehdä ketjun, upean ajan kunniaksi.
Mitä sinä muistat 80-luvulta. Tai mitä musiikkia ja viihdettä haluat jakaa siltä ajalta.
Jos laitat linkin esim tubevideoon, muista laittaa myös teksti, mitä linkki sisältää.
Toki saa osallistua, vaikkei olisi sillon vielä syntynytkään. Moni nuorikin on onneksi löytänyt 80-luvun.
Laitan ketjun nyt alulle näin arkisena aikana, toivottavasti se ajan kanssa kuitenkin tuottaa hedelmää, ainakin viikonloppuisin kun ihmiset haluavat viihdyttää itseään kasarihelmien parissa.
ps. Official tarkoittaa tässä tapauksessa, että vain virallinen kasarimatsku tervetullutta, älä siis laita matskua muilta vuosikymmeniltä, vaikka ne jäljittelisivät kasaria.
Kommentit (933)
Joan Jett, Grandmaster Flash, Depeche Mode.
Vierailija kirjoitti:
Joan Jett - Do You Wanna Touch ( New Year Live)
Joan Jett on vieläki kuin silloin, tässä se vetää Foo Fightersien kanssa taitaa taitaa olla tossa lähemmäs 65v.
Totuus löytyy kaurapuurosta
Sen mausta ja voimasta
Syö sitä niin kasvat suuremmaksi kuin muut
Eikä virnistykseen veny muiden suut!
Muistaax kukaan tätä Elovena-mainosta TV:ssä?
Olin teini 80-luvulla. Olin Hanoi Rocks tyttö huiveineen meikkeineen ja tukka kuin Michael Monroella. Voi niitä aikoja.
Minäkin muistan yhden tuollaisen tytön Itä-Suomesta. Ei tainnut tulla viikkoon kouluun kun Razzle kuoli auto-onnettomuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Totuus löytyy kaurapuurosta
Sen mausta ja voimasta
Syö sitä niin kasvat suuremmaksi kuin muut
Eikä virnistykseen veny muiden suut!Muistaax kukaan tätä Elovena-mainosta TV:ssä?
Muistaa. :)
Ja Lama teki siitä punkkia.
LAMA - Totuus löytyy kaurapuurosta
Laitetaan lisää Lamaa.
Lama: Väliaikainen
Lisää punkkia.
Appendix - Kuitenkin Kuolemme
"Itse olin 80-luvulla 8-18v"...?
Nykyajan nuoret kuvittelevat tietävänsä jotain 80-luvusta jos ovat syntyneet sillä vuosikymmenellä.
Ainoastaa 60-luvulla syntyneillä ja sitä aikaisemmilla sukupolvilla on jokin oikea kosketuspinta 80-lukuun.
Muistatteko Villun Eestistä?
J.M.K.E - Tere Perestroika
Mirja Pyykkö haastattelee punkkeja vuonna 1987.
Pyhäkoulun Saku ja Läski haastattelussa. Tämä oli mulla teininä videolle nauhotettuna. Hianoo kun löyty tämmönenkin tubesta. Pyhäkoulu oli minun lempibändi suomalaisista.
Pyhäkoulu Haastattelu 1/2
Pyhäkoulu Haastattelu 2/2
Pyhäkoulu - Kuolemankello
Pyhäkoulu - Orjat Orjat
80-luvulla oli elektronikkapeleinä Kippari-Kalle ja Donkey Kong nimisiä pelejä.
Teresa Orlowskin roisit pokefilmit.
Opin juuri niiden tahdissa rukkailemaan.
Pyhäkoulu - Vanhempien Rakkaus ( Reggaemix )
Lisää kotimaista HC-punkkia
MELLAKKA - Itsenäisyyspäivä
Tulin sanomaan että Lentsu, mutta Wikipedia valistaa sen olleen ysärisarja
Rähmä kun ei kirjaakaan pääse hakemaan kirjastosta.
Motorhead & Girlschool - Please Don't Touch