80-LUKU OFFICIAL -elokuva-, tv-, musiikki- ym muistoja elämästä silloin
Itse olin 80-luvulla 8-18v, joten se eittämättä on itselleni rakkain vuosikymmen lapsuusmuistoineen, karkkeineen, MTV-musiikkivideoineen ja ensirakkauksineen.
Ajattelin tehdä ketjun, upean ajan kunniaksi.
Mitä sinä muistat 80-luvulta. Tai mitä musiikkia ja viihdettä haluat jakaa siltä ajalta.
Jos laitat linkin esim tubevideoon, muista laittaa myös teksti, mitä linkki sisältää.
Toki saa osallistua, vaikkei olisi sillon vielä syntynytkään. Moni nuorikin on onneksi löytänyt 80-luvun.
Laitan ketjun nyt alulle näin arkisena aikana, toivottavasti se ajan kanssa kuitenkin tuottaa hedelmää, ainakin viikonloppuisin kun ihmiset haluavat viihdyttää itseään kasarihelmien parissa.
ps. Official tarkoittaa tässä tapauksessa, että vain virallinen kasarimatsku tervetullutta, älä siis laita matskua muilta vuosikymmeniltä, vaikka ne jäljittelisivät kasaria.
Kommentit (933)
Europen Final countdown! Oli eka levy jonka hankin :)
Frankie goes to Hollywood - Relax
Tässä tämä rohkeampi versio. Se versio, joka pyöri MTV:llä, oli erilainen. Nuo h*mojutut olivat siihen aikaan tosi uskaliaita.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Ofra Haza - Imnin Alu
Ihana yhden hitin ihme. Kuoli sittemmin aidsiin, jonka sai aviomieheltään.
AIDS oli kasarilla kova juttu. Ihmiset olivat ihan hysteerisiä ja miettivät kaikenlaista, tyylin että voiko käyttää samoja astioita, jos jollain on hiv.
Tätä tanssittiin yläasteen diskossa 80-luvun lopulla. En edes muistanut esittäjän enkä kappaleen nimeä, mutta kun Debbie Gibsonin nimi vilahti tässä ketjussa, oli pakko käydä katsomassa minkälaisia kappaleita hänellä oli. Ja tämä Foolish Beat on siis aivan ihana edelleen!
Van Halen - Jump . Tämä saa aina hyvälle tuulelle. Pointer Sisters julkaisi samoihin aikoihin samannimisen biisin joka oli täysin erilainen mutta tosi hyvä sekin
Kakkahattutäti kirjoitti:
Ofra Haza - Imnin Alu
Ihana yhden hitin ihme. Kuoli sittemmin aidsiin, jonka sai aviomieheltään.
AIDS oli kasarilla kova juttu. Ihmiset olivat ihan hysteerisiä ja miettivät kaikenlaista, tyylin että voiko käyttää samoja astioita, jos jollain on hiv.
Aids oli hirvittävä koska se oli kuolemantuomio. Muistan vieläkin ne kuvat Rock Hudsonista luurankona, se oli kamalaa
Vaatteet paljon laadukkaampia ja kestävimpiä kuin nykyään + ihanan kuviollisia
Jason Donovan-Sealed with a kiss. Tämä laulu vie minut ain siihen aikaan , kun olin 9-vuotias ja lauloin tuota kaverini kanssa pulkkamäessä.
Olin noin 8 vuotias kun Levyraadista tms. tuli Alice Cooperin Poison musiikkivideo ja se teki valtavan vaikutuksen. Olin kyllä luultavasti jo valmiiksi sisäinen goottihevari, sillä ihailin Milla magian hiuksia ja meikkiä :D
Vierailija kirjoitti:
Van Halen - Jump . Tämä saa aina hyvälle tuulelle. Pointer Sisters julkaisi samoihin aikoihin samannimisen biisin joka oli täysin erilainen mutta tosi hyvä sekin
Totta. :)
Van Halen - Jump
George Harrison - Got My Mind Set On You
Eddie Murphy _ Party All The Time
Beverly hillsin kyttä osaa myös musisoida.😎
Samantha Fox - I Surrender (to the Spirit of the Night)
Kyllä noita määrättiin nimenomaan psykoosisairaille. Samoin opiaatteja ja pameja. Muutakaan ei oikein ollut.
Sittemmin uudemmat neuroleptit ovat syrjäyttäneet nuo wanhan ajan tropit.