Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa tyttöystävää koska minulta puuttuu etuhammas

Vierailija
21.11.2019 |

Kuvissa sitä ei huomaa, koska en hymyile niin että hampaat näkyvät, mutta treffeillä asia tietysti aina paljastuu.
Voin usein huomata naisen reaktion kun hän tajuaa asian, ja se masentaa aina enemmän joka kerralla. Miksi tällainen pieni virhe on niin iso asia? Elämme todella pinnallisessa maailmassa...Tiedän ettei ikäiseltäni (29) usein puutu hampaita, mutta kyse on kuitenkin pienestä asiasta.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin jää pelkästään tuosta kiinni. Mutta eihän se plussaa ole.

Onko siihen mahdollista duunata joku proteesi?

Lakkaa muuten ”etsimästä tyttöystävää”, se kuulostaa samalta kuin ”etsin mälliränniä, lähes kuka tahansa käy.”

Metsästämässä naista/miestä ?

Vierailija
22/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, etsi hampaaton nainen. Ehkä hän kelpuuttaa sinut.

No, oikeasti voit _ehkä_ saada implantin edullisesti kunnalliselta puoleltakin.

Kun kyse on etuhampaasta ja olet nuori ihminen, näitä voidaan subventoida.

Kannattaa kysyä siis julkisen hammashoidon puolelta. Tuommoisen voi katsoa jo vaikuttavan esim. työpaikan saantiin, ammatista riippuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele viittomakieltä ja teeskentele että olet mykkä. Näin sinun ei tarvitse koskaan avata suutasi tyttöystävän nähden.

Vierailija
24/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laittanut purkan siihen puuttuvan kohdalle. Eijoo naikkoset huomannut.

Vierailija
25/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää olla joku asia, mitä syyttää kun ei natsaa. Siksi AP ei hommaa implanttia, koska sitten pitäisi kohdata se, että ei täysihampaisenakaan saa naista.

Vierailija
26/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat pelata jääkiekkoa. Siellä yhdeltä jos toiselta puuttuu hampaita ja naisia riittää.

Vierailija
27/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etuhampaan istuttamista ei tarvitse edes säästää itse, sen saa julkiseen terveydenhoitoon, koska se on ”ulkonäköä ja sosiaalista elämää kuten työllistymistä haittaava tekijå”.

Vierailija
28/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etuhampaan istuttamista ei tarvitse edes säästää itse, sen saa julkiseen terveydenhoitoon, koska se on ”ulkonäköä ja sosiaalista elämää kuten työllistymistä haittaava tekijå”.

Ei saa. Itse joutuu maksamaan. Sitten saa jos maitohammas ei ole vaihtunut rautahampaaksi. Harvinaista.

Vierailija
29/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hammaslääkärille, olen varma, että se korjataan. Pojaltani katkesi ja meni kuolioon toinen etuhammas ja siihen laitettiin tekohammas. Se näyttää ihan oikealta.

Vierailija
30/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettet halua laitattaa hammasta, kuulostaa niin erikoiselta, että luultavasti syy on muissakin kuin puuttuvassa hampaassa. Ja se hampaan puuttuminen itsessäänkin riittää karkottamaan.

Vierailija
31/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä julkisella puolella implantteja eikä siltoja tehdä kuin erityistapauksissa.

Ja implantit ovat oikeasti kalliita.

Vierailija
32/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oikea tyttö tykästyy ilman hammastakin. Kaverilta puuttuu melkein kokonaan yläetuhampaat ja silti löysi naisen rinnalleen. Tavallaan se vaan karsii liian pinnalliset naiset pois, jos tuijottavat treffeillä pelkästään ulkonäköön niin ovat sellaisia muussakin elämässä

Vierailija
33/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelet Savon murteen ja alat huumor mieheksi.

Puuttuva etuhammas sopii uuteen imagoon täydellisesti.

Vierailija
34/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen jos oikeasti kuvittelet, että kaikki on siitä kiinni. Maksaa 2000-4000 €? Helposti menee naisella tuon verran rahaa omiin ulkoisiin juttuihin, joilla sitä miehen saantia pyritään varmistamaan :)

(Tai sit koitat kasvaa henkisesti. Puuttuva hammas ei välttämättä määrittele sinua niin merkittävästi kuin kuvittelet. Ehkä se pahimmassa tapauksessa estää sinua kohtaamasta itseäsi syvemmällä tasolla...)

Vierailija
35/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan nimeltään kuitusilta, maksaa noin 300-500€

Vierailija
37/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Itse joutuu maksamaan. Sitten saa jos maitohammas ei ole vaihtunut rautahampaaksi. Harvinaista.

Oho - oikeesti vai? 

Mulla on kaikki paitsi etu- ja kulmahampaat maitohampaita.

Hammaslaakari sanoi 15 vuotta sitten etta 10 vuoden jalkeen pitaa luultavasti alkaa katselemaan implantteja. 

Viime kerralla (kayn vuosittain) sanoi, etta ovatpa viela tosi hyvassa kunnossa pienta kulumaa lukuunottamatta - tama taas lienee ihan normaalia kun ovat kuitenkin olleet suussa jo 40+ vuotta. 

Ja reikia edelleen nolla.

Mutta hyva tietaa etta nuo korvataan jos joskus tulee tarvetta uusia purukalustoa. :) 

N44

Vierailija
38/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho - oikeesti vai? 

Mulla on kaikki paitsi etu- ja kulmahampaat maitohampaita.

Hammaslaakari sanoi 15 vuotta sitten etta 10 vuoden jalkeen pitaa luultavasti alkaa katselemaan implantteja. 

Viime kerralla (kayn vuosittain) sanoi, etta ovatpa viela tosi hyvassa kunnossa pienta kulumaa lukuunottamatta - tama taas lienee ihan normaalia kun ovat kuitenkin olleet suussa jo 40+ vuotta. 

Ja reikia edelleen nolla.

Mutta hyva tietaa etta nuo korvataan jos joskus tulee tarvetta uusia purukalustoa. :) 

N44

Rouvalla myös on yksi irtoamaton maitohammas, ainoa hammas, joka hänellä on paikattu.

Itselläni alkoi 40v nurkilla hampaat murentua ja useita olen joutunut poistattamaan. Vielä on julkisivussa kaikki hampaat, mutta saa nähdä, kauanko...

Vierailija
39/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään muita implanttishoppailijoita linjoilla? Paljonko eri maissa?

Vierailija
40/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns, tekohampaat ei todellakaan maksa noin paljoa ellei ota jokaisen hampaan kohdalle uutta, yksityisellä maksaa mutta ei muuten. Soita yleiselle ja kysy hintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän