Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa tyttöystävää koska minulta puuttuu etuhammas

Vierailija
21.11.2019 |

Kuvissa sitä ei huomaa, koska en hymyile niin että hampaat näkyvät, mutta treffeillä asia tietysti aina paljastuu.
Voin usein huomata naisen reaktion kun hän tajuaa asian, ja se masentaa aina enemmän joka kerralla. Miksi tällainen pieni virhe on niin iso asia? Elämme todella pinnallisessa maailmassa...Tiedän ettei ikäiseltäni (29) usein puutu hampaita, mutta kyse on kuitenkin pienestä asiasta.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheltä puuttui etuhammas kun aloimme treffailla. Ei se mua haitannut yhtään. Aika pian sitten hän sai uuden hampaan. Julkisella puolella laitettiin ja muistaakseni hinta oli n. 500e. Kymmenisen vuotta sitten tämä oli. Edelleen hyvä mies ja olisin jatkanut treffailua, vaikka ei hammasta olisi laitettu. Nyt kahdeksan vuotta naimisissa.

Varmaan Kelalta voisi yrittää harkinnanvaraista tukea siihen, jos on työtön tai vaikka ulosottovelkainen (=palkasta ei jää paljon käteen). 

Vierailija
62/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nallenaa kirjoitti:

Se hammasimplantti ei maksa paljoa! Jos käytät autoosi 269euroa kuukaudessa niin osalla siitä,mitä menee vuodessa, saat uuden hampaan! 400euroa ja saattaa jo saada. Ala säästää autonvanteissa ja autopesuissa ja autovahoissa ja kahdensadan lökäpöksyistä.

no hei,jos käytät kuukaudessa timantteihin ja kultaharkkoihin 100 000  niin jätät yhden kuukauden shoppailut väliin ja pistät leegot uusiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallista on, jos hampaista jää kiinni.

Ei vain näin miehenä naisen harvat ja vinot hampaat haitanneet minua, kumma kun naisilla haittaa.

Vierailija
64/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nallenaa kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

nallenaa kirjoitti:

Se hammasimplantti ei maksa paljoa! Jos käytät autoosi 269euroa kuukaudessa niin osalla siitä,mitä menee vuodessa, saat uuden hampaan! 400euroa ja saattaa jo saada. Ala säästää autonvanteissa ja autopesuissa ja autovahoissa ja kahdensadan lökäpöksyistä.

400?

Minun tietojeni mukaan yksi implantti maksaa 1700-3000€, saman verran kuin yäydelliset vanhanajan tekohampaat.

Mulle tehtiin semmonen tekohammas ja se maksoi just ton 400euroa,muotti valettiin ja siitä sitten suuhun ja jotai,en mä mikään hammaslääkäri ole mutta näin on! JA hyvä hammas onkin!

Kuulostaa kruunulta, joka voi hyvin maksaakin 400€.

Implantti on pidempi projekti, ei riitä muotin teko.

Vierailija
65/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä aitonkorjausohjelmassa (Latela?) yhdeltä puuttui edestä hammas. Sillä oli irtoproteesi siihen. Ei tosin yleensä viitsinyt käyttää sitä.

Vierailija
66/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nick Vujicic syntyi ilman käsiä ja jalkoja ja sai hyvännäköisen vaimon ja lapsia. Siinttä vähän perspektiiviä.

Vierailija
67/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheltä puuttui etuhammas kun aloimme treffailla. Ei se mua haitannut yhtään. Aika pian sitten hän sai uuden hampaan. Julkisella puolella laitettiin ja muistaakseni hinta oli n. 500e. Kymmenisen vuotta sitten tämä oli. Edelleen hyvä mies ja olisin jatkanut treffailua, vaikka ei hammasta olisi laitettu. Nyt kahdeksan vuotta naimisissa.

Varmaan Kelalta voisi yrittää harkinnanvaraista tukea siihen, jos on työtön tai vaikka ulosottovelkainen (=palkasta ei jää paljon käteen). 

Saiko implantin julkiselta. Olen käsityksessä, ettei siellä saa.

Vierailija
68/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin jää pelkästään tuosta kiinni. Mutta eihän se plussaa ole.

Onko siihen mahdollista duunata joku proteesi?

Lakkaa muuten ”etsimästä tyttöystävää”, se kuulostaa samalta kuin ”etsin mälliränniä, lähes kuka tahansa käy.”

Tuolla menetelmällä 99% olisi ikisinkkuja.

Vierailija
69/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saiko implantin julkiselta. Olen käsityksessä, ettei siellä saa.

Mä en tiedä mikä se oli, en muista. Mutta käsittääkseni siinä on silta laitettu. Sama "hammas" siinä on edelleen ja näyttää ihan aidolta.  Nyt on alkanut varomaan sitä, että ei pure mitään kovaa sillä kun se on alkanut löystymään tai jotain sellaista. Sori kun tiedot vähän vajavaisia, mutta siitä on jo aikaa ja mies ei ole nyt tässä, että voisi kysyä tarkemmin. 

Vierailija
70/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö näkee ettei sulla ole rahaa hoitaa tota kuntoon -> olet köyhä -> et kelpaa.

Vierailija
71/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei saa onneksi enää verorahoilla implantteja.

Vierailija
72/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toisen etuhampaan tilalla kuitusilta. Laitettiin vain väliaikaiseksi kunnallisella ja maksoi noin satasen. En ole vielä saanut aikaiseksi laitattaa siihen implanttia.

Kukaan muu kuin puolisoni ja vanhempani eivät tiedä ettei se ole oikea hammas. Yläreuna jää huulen alle, ja muoto on hyvin lähellä alkuperäistä. Kävi tosin tuuri tämän suhteen.

Ai niin, ja en todella ole mikään homssupekka muuten. Hammaslääkäripelkoinen kyllä.

Vierailija
73/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kunnalliset hammaslääkärit ovat tosi taitavia ja heillä on uusimmat tiedot ja koulutus. Ei ainakaan ennen nuo maksanut kuin n . 100 euroa.  Kruunun kiinnitämiseen on monia vaihtoetoja.  Implantti ei myöskään ole mikään ikuinen. Leuka muuttuu iän mukaan ja kaikki ei jaksa huoltaa implanttia, matkoilla ja kesämökillä. Minun serkulle Vantaan kunta laittoi koko rivin implantteja,. Hienot olivat mutta lyhytikäiset. Yhdellä iäkkäällä tyotoverilla laitettiin implantteja pari vuotta. Oli tosi kivuliasta ja kauhean kauan piti olla suuauki. Maksoi perheen kaikki säästöt, monta kymmentä tuhatta. Aina vaan olivat kipeät leuat. Ei kannattanut se kallis lysti, ei kerro mitä tapahtui, vaan saa itkukohtaiksen jos joku kysyy. Olen nähnyt tosi hienoja muualla tehtyjä korvaavia hampaita.  Virossa kannattaa käydä yrittämässä tai sitten Alaniassa, Turkissa.   Virossa maksettiin käteisellä. Sossukin voi maksaa, kun on edessä.

Vierailija
74/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö näkee ettei sulla ole rahaa hoitaa tota kuntoon -> olet köyhä -> et kelpaa.

Eli tarkoitat toisin sanottuna sitä, että naiset ovat rahan perässä? Ei miehen ja tosirakkauden perässä?

Lompakko ja sen paksuus kun menee kaiken muun ohelle, niin ollaan aika surullisessa tilassa.

Ehkä MGTOW ja Red Pill miehet ovat oikeassa, että naiset eivät todella rakasta miehiä vana sitä mitä he pystyvät tarjoamaan heille.

Vierailija
75/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot nhl-kiekkoilijaniin saat vaikkei olisi yhtään hammasta.

Vierailija
76/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairauden takia pienellä toimeentulotuella, hampaat on ihan sekaisin eikä ole varaa korjata. Jännä että nykyään mainostetaan niin kauheasti itsensä hyväksymistä ja kehopositiivisuutta, mutta jos ongelma on hampaissa niin et ole edes rakkauden arvoinen. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän