Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa tyttöystävää koska minulta puuttuu etuhammas

Vierailija
21.11.2019 |

Kuvissa sitä ei huomaa, koska en hymyile niin että hampaat näkyvät, mutta treffeillä asia tietysti aina paljastuu.
Voin usein huomata naisen reaktion kun hän tajuaa asian, ja se masentaa aina enemmän joka kerralla. Miksi tällainen pieni virhe on niin iso asia? Elämme todella pinnallisessa maailmassa...Tiedän ettei ikäiseltäni (29) usein puutu hampaita, mutta kyse on kuitenkin pienestä asiasta.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä outoa. Olen mies, eikä mua ainakaan haittaisi puuttuva etuhammas. Aika pieni juttu tuo on esim. omiin vikoihini verrattuna ja mullakin on ollut muutama pidempi parisuhde.

Nuo implantit näyttää olevan todella kalliita. Jos maksavat oikeasti pari tonnia, niin en ihmettele, jos siihen ei ole varaa. Eikö ihmiset jatkuvasti valita, miten vähän rahaa heillä on? Työssä käyvilläkin? Miten siitä tuon pari tonnia repäisee? Tuon osamaksutkin taitavat sitten olla aika kovia. Eikä kaikilla ole varaa maksaa "edes" 300 € kerralla mistään.

Vierailija
42/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tinderiin hauskoja kuvia missä näkyy, että hammaspuuttuu. Lätkäkypärä päähän ja maila käteen! Naiset tykkää hauskoista hupimiehistä 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa siita puuttuvasta hampaasta jo ennen treffeja, kuitenkin sen jalkeen kun olette sen verran viestineet etta kiinnostus on molemmin puolin herannyt. 

Vierailija
44/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyi

Vierailija
45/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V ajakki olet. MIES ei antaisi haitata tai hoitaisi asian ansitsemillaan rahoilla. Pelle luulee ja ruikuttaa vauvapalstalla.

Vierailija
46/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppanin löytäminen on tosiaan hampaasta kiinni, niin hoida nyt ihmeessä asia kuntoon. Säästä rahat ja korjauta se.

Joillakin se vika on luonteessa, ja sitä ei rahalla pysty korjaamaan. Sun tilanne on vielä ihan helppo muuttaa.

Vierailija
47/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina pitää olla joku asia, mitä syyttää kun ei natsaa. Siksi AP ei hommaa implanttia, koska sitten pitäisi kohdata se, että ei täysihampaisenakaan saa naista.

Milloin oikeastaan voidaan sanoa, että joku ei saa naista? Kymmenen vuoden yrittämisen jälkeen? Minusta tuntuu, että nämä saamattomuuttaan valittavat ovat lakanneet yrittämästä tai eivät ole koskaan yrittäneet kunnolla. Siinä se ongelma taitaa olla.

Vierailija
48/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

nallenaa kirjoitti:

Se hammasimplantti ei maksa paljoa! Jos käytät autoosi 269euroa kuukaudessa niin osalla siitä,mitä menee vuodessa, saat uuden hampaan! 400euroa ja saattaa jo saada. Ala säästää autonvanteissa ja autopesuissa ja autovahoissa ja kahdensadan lökäpöksyistä.

400?

Minun tietojeni mukaan yksi implantti maksaa 1700-3000€, saman verran kuin yäydelliset vanhanajan tekohampaat.

Mulle tehtiin semmonen tekohammas ja se maksoi just ton 400euroa,muotti valettiin ja siitä sitten suuhun ja jotai,en mä mikään hammaslääkäri ole mutta näin on! JA hyvä hammas onkin!

Vierailija
49/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta vauvapalstalla inisijä ei taatusti ikinä saa naista. Pthyi!

Vierailija
50/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo niin paha ole kun kuulolaitteet

Vierailija
51/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä pinnallisia vosuja. Miesten pitäisi saada määrätä millaisen miehen pitää naiselle kelvata.

Vierailija
52/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns, tekohampaat ei todellakaan maksa noin paljoa ellei ota jokaisen hampaan kohdalle uutta, yksityisellä maksaa mutta ei muuten. Soita yleiselle ja kysy hintaa.

Juuri oli puhetta hammasimplanteista, kun sukulaisella halkesi hammas.

Yksityisellä 1700-3000/hammas.

Joka väittää saaneensa neljällä sadalla, on varmaan katkaissut hampaansa ja vanhaan juureen on istutettu keinotekoinen hammas.

Implantin kyseessä ollessa juurikin on poistettu, leukaluuhun ruuvataan keinotekoinen hammas, ne ovat kalliita.

Tiedetään, vanhanajan irtotekarit ovat edullisimmat, mutta tuntuvat olevan ainakin tämän palstan perusteella täydellinem turn off....

Vierailija
53/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns, tekohampaat ei todellakaan maksa noin paljoa ellei ota jokaisen hampaan kohdalle uutta, yksityisellä maksaa mutta ei muuten. Soita yleiselle ja kysy hintaa.

Soita itse, sen sijaan, että kirjoitat hölmön kommentin.

"Yleinen" hammashoito ei periaatteessa korvaa tavanomaista protetiikkaa. Pitää olla taustalla hampaiden kehityshäiriö tai yleissairaus, joka vie hampaita.

Minulta poistettiin kulmahammas. Puutteen huomasi eli aukko näkyi kyllä puhuessa ja elehtiessä, vaikka ei etuhammas ollutkaan.

Laitatin yksityisellä sillan, hintaa tuli n. 1000€. Kela ei korvannut mitään.

Vierailija
54/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revi toinenkin, niin sulla on "Passion Gap" ;)

Vierailija
55/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yleisellä puolella ei tehdä terveille aikuisille kosmeettisia hoitoja.

Vierailija
56/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, luin tämän ketjun alun aamulla. Nyt luen Helsingin Sanomia, ja tulit mieleeni. Tässä etusivulla on mainos unkarilaisesta hammasklinikasta ja puuttuvan hampaan korjaus vaajaa tuhat euroa (sis. hotelliyön, suomenkielisen tulkin ja vaikka mitä muuta..) Ja virossakin on halvempaa kuin Suomessa, jos raha on tässä se ongelma.

Vierailija
57/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökkää siihen pala purkkaa treffien ajaksi:D

Vierailija
58/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli siis vanha Hesari 7.11.

57/

Vierailija
59/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheltä puuttuu pari etuhammasta, rakas ja komea se on mulle silti.

Yhdellä exällä puuttui myös hampaistoa mutta ei se mua haitannut.

Surettaa tosin kun tiedän että muut ihmiset katselee ihan eri tavalla, hampaat nyt vaan kuuluu ihmisen kalustoon.

Hoitaisin asian kuntoon ihan sen takia kun se vaikuttaa niin isosti ulkonäköön ja ennenkaikkea itsetuntoon.

Vierailija
60/76 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun avaajalle: implantti on keksitty.

Keissi klousattu, ketju suljettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi