Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kerrotte miehelle menkoista vai jätättekö kertomatta?

Vierailija
20.11.2019 |

Meillä tuore parisuhde ja yhteenmuutto, minkä takia mietin kerronko miehelle menkoista ja miten?
Miten teillä on käyty menkkakeskustelu?

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sen verran kipeänä ekan/ekat päivät että varmasti tulisi puheeksi melko nopeasti. Varsinkin jos jotain reissua/mökkeilyä tai muuta tekemistä tulisi samalle hetkellä suunniteltua niin olisi pakko mainita että tuolloin voi olla odotettavissa että meikäläinen huilii sohvalla sen ekan ja kenties tokan päivän.

Vierailija
122/129 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä. Yhteenmuutto ettekä ole tuosta(kaan?) asiasta vielä keskustelleet. Ei kumma että monet myöhemmin ihmettelevät että kukahan se oikein on tuo ihminen jonka kanssa olen päätynyt yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen miehenkin olemassaolo liittyy vahvasti menkkoihin. Jokainen mies on alunperin kiinnittynyt lillumaan äitinsä kohdun limakalvolle, siihen samaan joka olisi muuten tullut menkkoina ulos.

Vierailija
124/129 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ehdottaa seksiä, sanon että on menkat, muuten ei ole tarvinnut erikseen kertoa.

Tiedetään. Menkat kestää meillä yleensä 3 viikkoa.

Vierailija
125/129 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan sanoa että alkoi menkat . No minä nukun normaalisti alasti mutta menkkojen aikaan on pikkarit ja siteet niin siitäkin arvaa. Jos mies haluaa seksiä menkkojen aikaan sopii minulle , koska lievittää kipuja ja lyhentää vuotopäiviä .

Vierailija
126/129 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää salaisuutena. Mies saattaa tosin luulla, että olet raskaana.

Vierailija
127/129 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsille voi jo hyvinkin pienestä asti kertoa ikätasoisesti, että mitkä on menkat.

8-vuotias lapseni tietää hyvin mitkä on kuukautiset, miksi kuukautiseton ja mitä niiden aikana tapahtuu. Samoin 6v. tietää, toki omalla tavallaan.

Itse olen ehkä joskus 5-6v. alkaen tiennyt asiasta ainakin suunnilleen. Olen kasvanut perheessä missä minulla on ollut kaksi vanhempaa siskoa ja yksi samanikäinen, joten asialta ei ole mitenkään voinut välttyä.

Vierailija
128/129 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä ei ole kovin luontevaa keskustella ruumiintoiminnoista, joten kuukautisjututkin hoidetaan hienovaraisesti.

Yleensä liimaan käytetyn terveyssiteen vessan peiliin ekana päivänä ja sitten vikana päivänä puhtaan siteen, niin mies ja perhe tietää että ollaan taas normaalissa tilanteessa.

Vierailija
129/129 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on luottamuksellinen suhde ja koet, että hän on se henkilö, jonka kanssa oikeasti haluaisit/ voisit jakaa elämäsi niin entäs jos pohjustaisit keskustelua oikeasti kertomalla rehellisesti miten arka tämä aihe (menkat) sinulle on ja kertoisit sen ,mitä olet täälläkin meille kertonut? Mies vaikuttaa kertomasi perusteella siltä, että varmasti kykenisi suhtautumaan asiaan tarvittavalla hinotunteisuudella, enkä usko, että ainakaan pahentaisi tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän